Ja, vind ik ook. Ik heb misschien twee keer in de regen les gehad, dat was het welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's juist een goede oefening, rijden in slecht weer.
Liever niet, heb gisteren staan metselen in de tuin en is nog niet helemaal droog, dus eigenlijk mag het gewoon ff vanaf beverwijk naar boven toe gaan regenen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:59 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Hier omgekeerd, geen herrie en gedruppel.
Ik heb heul geen flitsen gezien geeneens.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:00 schreef DjinN het volgende:
"Weert is de lul"
Ja natuurlijkEen regenbui van 5 minuten en een paar flitsjes
Rotterdam.quote:
Ik heb niets gemerkt van een 'epic' onweer hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:01 schreef eymey het volgende:
Damn it jongens.... komt er eindelijk eens epic noodweer.... zit ik in het buitenland
Nou ja, vergeleken met het weer dat jullie de rest van de week krijgen is het hier op Corfu verder wel goed toeven.
Haarlem.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb heul geen flitsen gezien geeneens.
Nee, dan ben je namelijk een troll.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:01 schreef Melleyn het volgende:
Mogen we dan nu wel vragen of dit het was? 3 knallen en een paar spetters
Anders wacht je gewoon even af. Die vragen heel de tijd, waar niemand een antwoord op kan geven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:01 schreef Melleyn het volgende:
Mogen we dan nu wel vragen of dit het was? 3 knallen en een paar spetters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |