Fris hagelbuitje hierquote:
*jaloers*quote:
Dan zal het hier ook niet lang meer duren.....quote:
Wat ga jij met Stephan Fry doenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:16 schreef CherryLips het volgende:
Dank jullie wel
Als ik morgen maar wel naar Stephen Fry kan
quote:
Truequote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
of jij kunt niet koken
no offence maar echt geen enkele take out kan op tegen zelfgemaakt voer
behalve misschien iets exotisch dat ik gewoon niet kan maken omdat ik niet weet hoe maar dan is het waarschijnlijk nog niet zo lekker als écht voedsel van dat land of beter restaurant
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:59 schreef Tegan het volgende:
En dan nu een serenade aan AirwiN:
Lieve AirwiN,
Ik hou van je, meer dan woorden ooit kunnen uitdrukken.
Van het ogenblik dat ik je aandeed,
wist ik dat jij mijn liefde voor het leven was.
Je heerlijke verkoelende stralen,
kan ik echt niet zonder.
Je bent mijn leven, mijn hart, mijn ziel.
Je bent mijn beste vriend.
Je bent mijn enige ware liefde.
Ik houd vandaag nog meer van jou als gisteren
en zal morgen na het warme weer nog meer van je houden dan vandaag.
Onze liefde is het enige op deze wereld dat het leven waard maakt.
Ik houd van je met heel mijn hart. Voor altijd van jou.
Tegan.
Ik hoor het gerommel nu ook op de Uithof. Vol verwachting klopt mijn hart.quote:
Minuutje of 10 volgens buienradar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:02 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik hoor het gerommel nu ook op de Uithof. Vol verwachting klopt mijn hart.
Google Translate vertaling toch? --> From the moment I turned you on.quote:
Ergo, het klopt...quote:
Het heeft dan ook een hoog Tante-Truus-en-Ome-Henk-op-Hyves gehalte.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:07 schreef Tegan het volgende:
Ik had het ergens vandaaggeplukt en er zat gewoon een jou(w)-fout en een als/dan-fout in.
Jouw echte naam is toch ook Truus?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:09 schreef Tegan het volgende:
Ik vond hem na mijn aanpassingen eigenlijk wel goed.
Niet dat ik weet. Maar ik ook niet, en ik eet regelmatig vegetarisch. Kan bij JB ook het geval zijn.quote:
Frappant is het wel.quote:
Ik ken trouwens een onwijs leuk meisje van mijn leeftijd die Trudy heet. Sinds ik die ken vind ik Trudy helemaal geen oudbollige naam meerquote:
Oh ok. Ik ook hoor, maar omdat je zo expliciet naar vegetarische gerechten vroegquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar ik ook niet, en ik eet regelmatig vegetarisch. Kan bij JB ook het geval zijn.
Het is hier gewoon echt fris met dat windje. Ga zo serieus een vest aandoen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:17 schreef rhubarbje het volgende:
Owja en het heeft hier al geonweerd en regent maar het is niets koeler nu hoor
Kaasquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:16 schreef rhubarbje het volgende:
Vega recept:
Prei geitenkaas taart
Ingrediënten
* 40 g boter
* 6 uien, in halve ringen
* 1 pakje roomboterbladerdeeg (diepvries), ontdooid
* 500 g prei, in dikke schuine ringen
* 145 g zachte geitenkaas (Bettine Blanc 58+)
* 1 bekertje crème fraîche (125 ml)
* 500 g gekookte bieten, in halve plakjes
* 1 sjalotje, fijngesneden
* 3 el yoghurtdressing bieslook (fles 270 ml)
1.
Bereiden
Verwarm de oven voor op 210 °C. Verhit de boter in een hapjespan, voeg de uien toe en laat ze op laag vuur 15 min. stoven. Voeg peper en zout toe. Leg 6 plakjes bladerdeeg op een met bakpapier beklede bakplaat, in de vorm van een rechthoek. Snijd de overige 2 plakjes in repen en maak daarmee een opstaande rand. Druk de naden van het deeg goed vast. Bak de taartbodem 10 min. in de oven. Kook de prei 5 min. in kokend water. Laat uitlekken. Verdeel de ui over de taartbodem, leg de prei erop en brokkel de geitenkaas erover. Bestrooi met peper. Zet de bakplaat in de oven en bak de taart 25 min. Roer de crème fraîche los en verdeel over de warme taart. Snijd deze in vieren. Maak een salade van de bietjes, de sjalot en de yoghurtdressing.
net op
was weer lekker
Alleen een dwaas eet kaas.quote:
Merk het verschil toch wel. Buiten dan. Binnen scheelt het idd nog nauwelijksquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:17 schreef rhubarbje het volgende:
Owja en het heeft hier al geonweerd en regent maar het is niets koeler nu hoor
Op buienradar is wel goed te zien dat er van de hoosbuien in een half uurtje tijd vrijwel niks meer over is gebleven.quote:
Pyjama is niet voldoende of slaap je naakt?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:40 schreef Tegan het volgende:
Ik zou ook wel onder een deken kunnen liggen vanavond.
Dat tel ik niet ofzoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:44 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe vaak heb je naakt geslapen afgelopen jaren?
Heerlijk, alleen niet met dit weer.quote:
Logisch.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:44 schreef rhubarbje het volgende:
ik slaap altijd naakt maar wel onder een deken
anders voel ik me naakt
Briljant!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:44 schreef rhubarbje het volgende:
ik slaap altijd naakt maar wel onder een deken
anders voel ik me naakt
Mental image van naakt slapende Tegan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pyjama is niet voldoende of slaap je naakt?
Ik slaap liever zonder kleding onder een deken dan met kleding en dan zonder iets over mij heen. Ik wil mij ergens in kunnen rollen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:45 schreef rhubarbje het volgende:
nou ik heb vannacht ook gewoon onder mijn dekbed geslapen hoor
ik heb het snel koud haha
Morgen weer 18 graden!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:46 schreef Lolaatje het volgende:
Hier is het echt lekker trouwens. Warm met een windje, niet benauwd. Voor mij hoeft die onweer niet zo, is het morgen weer stom weer zeker.
Ideaal he, zo'n vrouw die niet tegenspartelt tijdens de seks.quote:
Ik moet wel een boxer aan hebben, met het formaat van dat ding van mij ben ik bang dat ik mezelf er aan op ga hangen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik slaap liever zonder kleding onder een deken dan met kleding en dan zonder iets over mij heen. Ik wil mij ergens in kunnen rollen.
ja preciesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik slaap liever zonder kleding onder een deken dan met kleding en dan zonder iets over mij heen. Ik wil mij ergens in kunnen rollen.
Scheelt een boel gedoe.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ideaal he, zo'n vrouw die niet tegenspartelt tijdens de seks.
18, 't is toch zomer verdoriequote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Morgen weer 18 graden!![]()
Gaat hier nu heeeeel flink tekeer.Koelt lekker af, slaap ik een stuk beter.
Liever 18 dan zoals het vandaag isquote:
Oeh ja, tof. Klagen ftw.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Kunnen we weer klagen dat het te koud en te nat is.
Ja, maar hier was het niet zoals daar!quote:
Only one way to find out.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zodra je aan mijn been zit ben ik al klaarwakker geloof ik.
Dan kun jij nog altijd een ander wakkerneuken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:50 schreef Tegan het volgende:
Ik ben nog nooit wakkergeneukt. Ik ben ook altijd het vroegst wakker
, en dan wachten tot de ander wakker is om te knuffelen
.
Doe ik anders bijna altijd wel hoor. Ochtendseksquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kun jij nog altijd een ander wakkerneuken.
In een geschikte positie in slaap vallenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zodra je aan mijn been zit ben ik al klaarwakker geloof ik.
Waarom een wekker zetten als je met je partner kunt afspreken dat je wordt wakkergeneukt?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:52 schreef Tegan het volgende:
Doe ik anders bijna altijd wel hoor. Ochtendseks.
Zou dat lekker slapen, face down, ass up?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:52 schreef Lolaatje het volgende:
In een geschikte positie in slaap vallen.
Best way to start a dayquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom een wekker zetten als je met je partner kunt afspreken dat je wordt wakkergeneukt?
Zo slaap ik altijdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou dat lekker slapen, face down, ass up?
quote:
Het zou wel lekker zijn om naast wakker te worden iig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou dat lekker slapen, face down, ass up?
Jezus T.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:55 schreef Tegan het volgende:
Ik slaap altijd op mijn zij, met mijn hoofd op mijn armen en dan benen opgetrokken, lekker de warmte bewaren.
Dan kom je een heel end met een lepeltje-lepeltje standje.quote:
Ben nu eenmaal een buikslaperquote:
Zo heerlijk langzaam tempo omdat je nog slaperig bent.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kom je een heel end met een lepeltje-lepeltje standje.
En dan weer in slaap vallen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:58 schreef Tegan het volgende:
Zo heerlijk langzaam tempo omdat je nog slaperig bent.
Pragmatische instelling, daar hou'k van.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:00 schreef Tegan het volgende:
En dan als je weer wakker wordt weer verder gaan waar je gebleven was.
Dan moet je maar met mij trouwen hè?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:11 schreef Tegan het volgende:
Q..
Ik kwam er vandaag achter dat de Q.-lookalike op het werk twee weken geleden is getrouwd.
Duh! Mijn tofheid kan hij natuurlijk nimmer evenaren.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:11 schreef Tegan het volgende:
Lookalike als in dat hij ook kaal is natuurlijk.
Slechte lookalike dan. Een Q. lookalike zou eeuwig Single moeten zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:11 schreef Tegan het volgende:
Q..
Ik kwam er vandaag achter dat de Q.-lookalike op het werk twee weken geleden is getrouwd.
Waarop jij reageerde met 'en hoe bevalt dat nou, een leven zonder seks'?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef Tegan het volgende:
Ik zei dat hij er verschrikkelijk bezweet uitzag. En toen moest ik me verontschuldigen door te zeggen dat hij onwijs aantrekkelijk was. En toen zei hij dat ik net te laat was en liet zijn ring zien.
Definitely een lookalike.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:18 schreef Tegan het volgende:
En toen moest ik me verontschuldigen door te zeggen dat hij onwijs aantrekkelijk was.
Nee, dat dat onwijs jammer was natuurlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarop jij reageerde met 'en hoe bevalt dat nou, een leven zonder seks'?
Ik ben nog steeds niet aan de nieuwe FOK!-layout gewend. Ik draai dan ook met custom CSS zodat ik de oude nog heb.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:23 schreef MissMSX het volgende:
Wat is die nieuwe layout van NU kut zeg. Kan er maar niet aan wennen
Ik zie weinig verschil?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:23 schreef MissMSX het volgende:
Wat is die nieuwe layout van NU kut zeg. Kan er maar niet aan wennen
Nou ja, als die roddels dan toch eenmaal bestaan..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:24 schreef Tegan het volgende:
Op het werk moet je niet te snel over seks beginnen anders heb je volgens de roddels binnen de kortste keer de hele afdeling afgewerkt...
Neh, ik vind het al verschrikkelijk dat de halve afdeling elkaar heeft gehad. Ik wil daar niet bijhoren. Hoe leuk sommige collega's ook zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:27 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Nou ja, als die roddels dan toch eenmaal bestaan..
Tijd voor een nieuwe bril dan hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zie weinig verschil?
Ik vind het alleen kut dat mobiel die specifieke links niet werken.
Zo erg daar? Al mijn collega's zijn saai getrouwd of wonen iig samen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Neh, ik vind het al verschrikkelijk dat de halve afdeling elkaar heeft gehad. Ik wil daar niet bijhoren. Hoe leuk sommige collega's ook zijn.
70% van ons personeel is <25quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo erg daar? Al mijn collega's zijn saai getrouwd of wonen iig samen.
Nee, alles is wat 'gelikter' gemaaktquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alleen die stomme (tijdelijke?) reclameachtergrond...
Ik ben ook de op 1 na jongste. Wat hebben we toch veel gemeen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd, ik ben de op 1 na jongste op mn afdeling van 30 man.
Minstens 80% van ons personeel is vrouw.quote:
Wij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben ook de op 1 na jongste. Wat hebben we toch veel gemeen!
Ik moet daar echt gaan werken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:34 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Minstens 80% van ons personeel is vrouw.
Het is ook wel gezellig. Maar 1) iedereen neukt dus iedereen, 2) het verloop is dus heel hoog/groot?, 3) weinig diversiteit, iedereen heeft dezelfde verhalen/redenen om bij ons te werken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat klinkt gezellig, ofzo. Serieus.
Al mijn collega's zijn 40+, dat is toch anders.
Gezellige boel daarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Neh, ik vind het al verschrikkelijk dat de halve afdeling elkaar heeft gehad. Ik wil daar niet bijhoren. Hoe leuk sommige collega's ook zijn.
Zuwwe ruilen? Ik heb wel behoefte aan een plek waar ik mijn nerd skills beter kwijt kan.quote:
Als ik mn salaris, arbeidsvoorwaarden en werkzaamheden mag houden...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:36 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Zuwwe ruilen? Ik heb wel behoefte aan een plek waar ik mijn nerd skills beter kwijt kan.
Definieer Nerd Skills?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:36 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Zuwwe ruilen? Ik heb wel behoefte aan een plek waar ik mijn nerd skills beter kwijt kan.
Welke van de twee? Die ene die ik leuk vond of die ene die met een veel te jong ding ging neuken terwijl hij getrouwd is en haar baas! Ja, het is ergquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:35 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Gezellige boel daar. Is die vrouw al weg bij die man trouwens?
Vooral dat salaris had ik nu juist graag bij de ruil inbegrepen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik mn salaris, arbeidsvoorwaarden en werkzaamheden mag houden...
Oh is daar morgen ook iets voor?quote:
Ik heb het niet over mezelf maar over Lolaatje uiteraard.quote:
Ik houd stiekem van programmeren en Linux enzoquote:
Ohquote:
Ik ben al bezet door een andere Groningse. Ik voldoe wel aan beide eisen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:41 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik houd stiekem van programmeren en Linux enzo.
[..]
Oh.
Ik bedoelde die jij leuk vond, maar updates over dat jonge ding en haar baas zijn ook welkomquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Welke van de twee? Die ene die ik leuk vond of die ene die met een veel te jong ding ging neuken terwijl hij getrouwd is en haar baas! Ja, het is erg.
Ik solliciteer ook niet naar een 'secretaresse' functie, ik wil echt werk doen enzo.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben al bezet door een andere Groningse. Ik voldoe wel aan beide eisen.
Ik heb over 8 dagen personeelsfeest, en daarna pas updates denk ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:42 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik bedoelde die jij leuk vond, maar updates over dat jonge ding en haar baas zijn ook welkom.
Wat kun je qua programmeren?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:44 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik solliciteer ook niet naar een 'secretaresse' functie, ik wil echt werk doen enzo.
De wekker van haar BlackBerry.quote:
Oh ik vroeg net aan een collega of hij ging scheiden en hij zei 'oh, echtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb over 8 dagen personeelsfeest, en daarna pas updates denk ik.
Die ene die ik leuk vind zie ik dan pas denk ik. En die andere twee heb ik alleen afzonderlijk van elkaar gezien, maar niets aan gemerkt nog...
Te weinigquote:
Dit deed gewoon pijnquote:
Ow ja, was ik vergeten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:51 schreef Lolaatje het volgende:
Dit deed gewoon pijn.
BlackBerry.
Android.
Spektakel is altijd leukquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh ik vroeg net aan een collega of hij ging scheiden en hij zei 'oh, echt![]()
', 'nee dat vraag ik aan jou
'. Hopelijk komen ze alldrie naar het personeelsfeest. Zij, hij en zijn vrouw
.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:51 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Dit deed gewoon pijn.
BlackBerry.
Android.
Die mocht je helemaal niet bewarenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En ik een foto van jou met die elePHPant als dank voor diezelfde elePHPant
Annie heeft een foto van T! Ik ga zijn huis (en laptop) doorzoeken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En ik een foto van jou met die elePHPant als dank voor diezelfde elePHPant
Wat kan ik opsturen om een foto van jou te krijgen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:53 schreef Tegan het volgende:
Die mocht je helemaal niet bewaren.
![]()
. Mijn dank ik nog steeds groot
.
Het is dat die mega ElePHPant te duur was (150 euro) anders had ik die voor je gekochtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die mocht je helemaal niet bewaren.
![]()
. Mijn dank ik nog steeds groot
.
Wil je daarmee zeggen dat Tegan niet een cadeau van 150 euro waard is?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:54 schreef Anthraxx het volgende:
Het is dat die mega ElePHPant te duur was (150 euro) anders had ik die voor je gekocht
Wij delen toch onze aversie tegen iPhonesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow ja, was ik vergeten.
Respect voor jou.
Niets is te duur voor Tegan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is dat die mega ElePHPant te duur was (150 euro) anders had ik die voor je gekocht
iPhones.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:55 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Wij delen toch onze aversie tegen iPhones.
Dat was ook niet te duur. Het was alleen wel zo dat ik geen geld meer had om dan thuis te komenquote:
Bijzaak.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat was ook niet te duur. Het was alleen wel zo dat ik geen geld meer had om dan thuis te komen
Ik wil ook nog een SQL-knuffelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat kan ik opsturen om een foto van jou te krijgen.
Kansen jongen, kansen. Ding rechtstreeks bij T afleveren, zeggen dat je geen geld meer hebt om thuis te komen. Kun je meteen blijven slapen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:56 schreef Anthraxx het volgende:
Dat was ook niet te duur. Het was alleen wel zo dat ik geen geld meer had om dan thuis te komen
Ik noem even degenen die ik ken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:59 schreef Anthraxx het volgende:
En je vergeet PostgreSQL, Firebird, NoSQL, SQLite.
Oh, MySQL, daar kan ik ook mee werken. Mag ik nu alsnog je collega worden?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
MySQL.
Dat is tenminste een Dolfijn. De rest is vooral evil(ler).
De kleine is hardstikke tof. Laatst viel hij van de plank in mijn bed. Stiekem denk ik dat hij gewoon even wou knuffelenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Of het cameraatje dat Annie er in heeft gestopt, heeft 'm topzwaar gemaakt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:01 schreef Tegan het volgende:
De kleine is hardstikke tof. Laatst viel hij van de plank in mijn bed. Stiekem denk ik dat hij gewoon even wou knuffelen![]()
.
Dat zou je niet vertellen! Jij geniet er ook van!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of het cameraatje dat Annie er in heeft gestopt, heeft 'm topzwaar gemaakt.
Dat kan ik me wel voorstellen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
De kleine is hardstikke tof. Laatst viel hij van de plank in mijn bed. Stiekem denk ik dat hij gewoon even wou knuffelen![]()
.
Zeg!quote:
CameraaTJE?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zou je niet vertellen! Jij geniet er ook van!
Ik heb al tijden niks meer van je ontvangen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:03 schreef Anthraxx het volgende:
Dat zou je niet vertellen! Jij geniet er ook van!
Geheel naakt met de ElePHPant en de MySQL dolfijn om je heen.quote:
Loeder dat je er bent!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:17 schreef Tegan het volgende:
Die dolfijn voor mijn borsten en elePHPant tussen mijn benen?
Anders wordt google boos.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:17 schreef Tegan het volgende:
Die dolfijn voor mijn borsten en elePHPant tussen mijn benen?
Dat is puur SM.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:29 schreef Tegan het volgende:
Visual Basic vind ik niet geil hoor. Regular expressions daarentegen.
Ik nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:31 schreef KomtTijd... het volgende:
Regular expressions ben ik goed in [ afbeelding ]
Deze keer kom ik het speeltje persoonlijk brengen. Dan zorgen wij persoonlijk voor die pics.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het gaat er alleen om hem te laten denken dat die pics komen, totdat ik mijn speeltje heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:34 schreef Tegan het volgende:
Bij regular expressions denk ik altijd hieraan...
[ afbeelding ]
En dat die heerlijk gespierde Superman/Tarzan me daarna lekker hard neukt.
Pffft. Een echte nerdin zou direct zien dat dat spiderman moet zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die backslashes zijn om de haakjes te escapen, alleen dubbelop omdat ze in de preview door FOK! ge-escaped werden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:53 schreef Tegan het volgende:
Ik vroeg me vooral af wat je replacete met dat plaatje (door al die backslashes) en/of wat /g betekende.
Fok! en correcte code gaan dan ook niet samenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:57 schreef Tegan het volgende:
Dus dit is niet eens een correcte replace (teveel backslashes).
One man's wrong code is another man's holy grail.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:59 schreef KomtTijd... het volgende:
nouja, deze replace zou matchen op "\RUK\". In plaats van op "(RUK)". Is maar net waar je 'm voor nodig hebt of'ie correct is.
Had je je stereo al?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:39 schreef JoeBravo het volgende:
afkikken van fok gaat goed![]()
nu het alleen nog vervangen door sociaal doen ipv alleen mezelf vermaken
nee, maar gisteren wel de gewenste blauwe envelop die voor de financiering zorgt, dus zal nu niet lang meer durenquote:
Keurig! Al een definitieve keuze kunnen maken wat je gaat aanschaffen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee, maar gisteren wel de gewenste blauwe envelop die voor de financiering zorgt, dus zal nu niet lang meer duren
nee. ga proberen donderdagdag een elac/denon - dali/denon en evt elac/marantz vergelijking te doen, en anders duurt het 1,5 week voor ik weer een mogelijkheid daartoe heb.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Keurig! Al een definitieve keuze kunnen maken wat je gaat aanschaffen?
Ach, het moet lang mee gaan, dus kan het op zich geen kwaad als je er de tijd voor neemt... Ik vond de Elac's niet zo mooi... iets te veel "in your face" geluid...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee. ga proberen donderdagdag een elac/denon - dali/denon en evt elac/marantz vergelijking te doen, en anders duurt het 1,5 week voor ik weer een mogelijkheid daartoe heb.
volgens. Hobo arnhem is dat alleen een kwestie van smaak (marantz is warmer), kwaliteit is gelijk. Dat is ook het beeld dat ik er al van had. Is ook van hetzelfde moederbedrijf. Komt nog net niet uit dezelfde fabriek geloof ik, maar kan me daarin vergissen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, het moet lang mee gaan, dus kan het op zich geen kwaad als je er de tijd voor neemt... Ik vond de Elac's niet zo mooi... iets te veel "in your face" geluid...
Bij HOBO hifi in Amersfoort adviseerden ze mij de Denon boven Marantz qua aansturing....
Grappig.... dan ga ik ook nog maar eens vragen of ik die Marantz kan beluisteren.... Al moet ik zeggen dat ik in de loop der jaren wel een zwak voor Denon heb gekregen....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
volgens. Hobo arnhem is dat alleen een kwestie van smaak (marantz is warmer), kwaliteit is gelijk. Dat is ook het beeld dat ik er al van had. Is ook van hetzelfde moederbedrijf. Komt nog net niet uit dezelfde fabriek geloof ik, maar kan me daarin vergissen.
Heb zelf ook geen voorkeur voor marantz, maar het is denk ik wel goed om even te vergelijken. En mss bedenk ik me wel.
hehehe.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Grappig.... dan ga ik ook nog maar eens vragen of ik die Marantz kan beluisteren.... Al moet ik zeggen dat ik in de loop der jaren wel een zwak voor Denon heb gekregen....
ik een kenwood amp met t+a speakers en het is prut.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:56 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb een Technics versterker met een setje Philips en een setje Sony-speakers..
Ik heb echt al die Denon set met die Dynaudio speakers in mijn hoofd....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hehehe.
Heb de cambridge set ook nog niet uit m'n hoofd gezet, maar het is lastig die icm de dali's/elac's te beluisteren
Oh ik ben wel tevreden met mijn spulletjes. Heeft niets gekost en klinkt prima zo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:00 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik een kenwood amp met t+a speakers en het is prut.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, wel middenop het stationsplein staan zoenen
haha neuhquote:
Nu rustig blijven en de 3-day rule uitvoeren....quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
haha neuh
Maar een tweede date zit er iig in meldt ze net in een sms'je terug,dus das positief.
LOLquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:35 schreef KomtTijd... het volgende:
Dat als je eten op de grond laat vallen, maar je raapt het binnen 10 seconden op, dan hebben eventuele schadelijke bacteriën en andere ziektekiemen nog niet de tijd gehad om erop te klimmen.
En kun je het dus nog veilig opeten.
Gelukkig niet, maar dan nog.... het idee alleen al vind ik niet fris....quote:
Joh!quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:49 schreef Tegan het volgende:
Alles wat in de prullenbak ligt was net voordat het erin lag gewoon nog eetbaar hoor...
Hij liep al te kutten en ik had m'n zwager net zover dat hij XP er opnieuw op zou zetten maar hij heeft nu de genadeslag gekregen ben ik bangquote:
Heel verstandig....quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:56 schreef Memento-Mori het volgende:
heb ook maar eens mn foto;s en studiemap gebackupped naar mn externe harddisk
Hier ookquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:57 schreef DrMarten het volgende:
Hier stelde het niks voor, even harde wind en een klein beetje regen en wat weerlicht. Niks noodweer
Niet als het een aangetrouwde tante isquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:04 schreef Tegan het volgende:
De moeder van je tante. Je bedoelt je oma?
Dat dusquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet als het een aangetrouwde tante is
HIer was er geen moer aan!quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat dus
Maar het was een mooie en memorabele bui
Ja, dat bedacht ik me ook toen ik op invoeren wilde drukkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet als het een aangetrouwde tante is
Wat is er met je schouder?quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:47 schreef Tegan het volgende:
Bah, het is warm.
En mijn schouder doet pijn.
Can't sleep.
Valt nog mee....quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:02 schreef Tegan het volgende:
Nu ik toch niet kan slapen. Ik kan wel coole overstrekking-tricks.
Linkje maar door de smerigheidsfactor.
http://i763.photobucket.c(...)062011105600x337.jpg
http://i763.photobucket.c(...)062011111600x337.jpg
www.komttijdkomttelaat.nl bestaat niet?quote:
Vandaar de 404. ALs je nu eerder was had je het kunnen zien!quote:
Dat ja.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Zelfs de handen van T zijn op privacy gesteld.
Ik had ze al gezien.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:06 schreef Tegan het volgende:
Hoe wist je dat het pics van mijn hand waren trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |