abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98781459
0s.gif
Vorig deel: Wachten op het tweede streepje deel 193

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:

01 juli papillion
01 juli Fenne
06 juli Clauwhee
12 juli Lijnloos
23 juli charmed_angel (09-2009)
23 juli KleinKloonMeisje
27 juli Jaantje_
31 juli frummeltje86 (12-2010)
31 juli Ladyblack (08-2010)

Elynasedai
Entreri
Kolonia (04-2009)
Koningin Juliana (03-2009)
Mijsje (08-2007)
prinseszondererwt (11-2007)
Poookie
Thistleweed
Boepie
lollypops
Dananana
Wendysenna

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 04-07-2011 11:26:29 ]
pi_98781595
Net nieuw hier en al een nieuw topic moeten openen! :P

Ik sloot met:
quote:
Wat jammer Frummeltje -O- . Zeker nu je moet kiezen wat te doen... Succes iig!
Frummeltje, wil je je NOD aangepast hebben? Wel fijn trouwens dat je cyclus nu wat korter was!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:09:54 #3
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_98784130
Ja, zeker fijn dat ie steeds korter wordt! Zou je mijn NOD op 31 juli willen zetten?
pi_98784773
He bah frummeltje! Wel fijn van het kortere maar minder leuk van het gebeuren zelf... Denk er gewoon ff
Rustig over na wat je wilt met trouwen... Ben je er misschien ook wat minder mee bezig en misschien....
pi_98788250
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:09 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ja, zeker fijn dat ie steeds korter wordt! Zou je mijn NOD op 31 juli willen zetten?
Ik zie dat een modje het al geregeld heeft :) .
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:24:00 #6
279894 winka
There is no place like home..
pi_98789936
Hello ladies :W
Tijdje niet geweest en eigenlijk is dat heel goed bevallen :) Privé heel erg druk geweest en nog steeds. Dit topic half half gevolgd, dus morgen ga ik even goed bijlezen!

In ieder geval is vrijdag mijn nod, nog nergens last van en ik heb ook niet het idee dat het raak zal zijn.. We hebben wel goed gesext deze maand want ik heb ovutesten gebruikt :P Ik had mezelf voorgenomen om deze voorlopig niet te gebruiken maar mijn vriendin kondigde een week of zes geleden aan dat ze voor een tweede zou gaan O+ Vier weken later was ze zwanger }:| :D

Ongelovelijk.. dus ja toen werd ik zelf heel erg ongeduldig en heb ik ovutesten gebruikt. Maar wat ik al had verwacht klopte, ik heb een cyclus op de klok. Op de 14e dag spatte het tweede streepje er vanaf dus na mijn wortelkanaalbehandeling er meteen gebruik van gemaakt _O_

Tot zover mijn korte update, morgen weer verder *O*
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:27:44 #7
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_98790180
ha winka goed je weer te zien! Had je al gemist in t topic!
pi_98790701
Balen Frummeltje!

He Winka, daar ben je weer! Hopelijk is het toch raak voor je deze maand! Frusterend he, dat het soms bij sommige mensen zo snel gaat! Wel fijn voor die mensen natuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat je daar enorm ongeduldig van wordt.

Hier vandaag nog wel wat bloed, maar het is wel weer wat minder geworden..! :? Mijn temp was vanmorgen ook nog boven de coverline... nog maar even afwachten hoe het loopt!
pi_98791097
lastig idd Frummeltje!

Welkom terug Winka!

Ik ben inderdaad ook wel bang voor de teleurstelling als ik toch ongesteld wordt, maar ik vind het ook niet zo gemakkelijk om er niet zo mee bezig zijn......
pi_98791740
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:34 schreef Labelloo het volgende:
Balen Frummeltje!

He Winka, daar ben je weer! Hopelijk is het toch raak voor je deze maand! Frusterend he, dat het soms bij sommige mensen zo snel gaat! Wel fijn voor die mensen natuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat je daar enorm ongeduldig van wordt.

Hier vandaag nog wel wat bloed, maar het is wel weer wat minder geworden..! :? Mijn temp was vanmorgen ook nog boven de coverline... nog maar even afwachten hoe het loopt!
Doe jij es testen???!!!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:50:48 #11
57497 happyme28
I'm so happy
pi_98792003
Halloooo, even een :W uit niemandsland!

Labellooo, wow, dat klinkt positief (en herkenbaar uit mijn eerdere zwangerschap(pen))

Frummel -O- , wel positief dat je cyclus nu een normale lengte heeft! Hopenlijk vanaf nu gewoon regelmatig.
pi_98807936
Spannend Labelloo, wanneer ga je testen? :D

Frummeltje, hè wat jammer!

Hopelijk volgen jullie me snel naar Z&G!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_98810761
Hhmmm.. ik weet niet of testen nog wel nodig is hoor...! Het bloeden is er nog steeds, en mijn temp is ook weer lager! :{ Bah! Het enige rare is dat ik misselijk ben!
pi_98810926
Test dan gewoon!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  woensdag 29 juni 2011 @ 11:32:12 #15
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_98811417
Ja, plas eens over zo'n ding heen.
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 29 juni 2011 @ 12:44:01 #16
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_98814235
plassuh plassuh!!
pi_98816316
Jaa, testen! testen!

Ik heb het idee dat ik mezelf voor de gek aan het houden ben. Ben nog steeds misselijk na eten en heb het idee dat ik een streep zie onder mijn navel (heel erg minimaal), maar aan de andere kant denk ik dat dat alleen komt omdat ik het zo graag wil..
Van mezelf mag ik volgende week woensdag pas testen, rond dit weekend zou ik zo'n beetje ongesteld moeten worden. Ik weet niet meer precies wanneer ik vorige keer ongesteld was omdat dat in een chaos week viel..
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:02:38 #18
171422 LadyBlack
paint it black
pi_98833884
Oei Marjolijntje, pas wel op dat je jezelf niet helemaal gek maakt he, een (zwangerschaps)streep onder je navel nu al lijkt me wat, eh.... onmogelijk! ;)

Misselijkheid daarentegen lijkt me een signaal om op te gaan letten :Y kan door stress komen maar tis natuurlijk ook een van de bekendste symptomen van een zwangerschap. Spannend!
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:56:11 #19
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98836652
die streep heb ik hier nog nooit gezien zelfs ;)
(ja alleen als mijn legging wat te strak zat hahahha)
(en toch echt al bijna 2 kindjes..)

good luck allemaal! ik zit te lurken en te wachten op 2e streepjes hiero!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_98837096
Ja, daarom zeg ik al, ik geloof het ook nog niet helemaal hoor! Het lijkt me ook zo onwaarschijnlijk (die streep dan). Maar ik zie het vanzelf, komt vast goed! :)
  woensdag 29 juni 2011 @ 22:11:53 #21
279894 winka
pi_98841804
Zo, ik ben geloof ik helemaal bijgelezen :) Helaas geen tweedestreepjes -O-
Misschien Labelloo of Calilov3 :) ^O^

Fijn om te horen dat je je afvroeg waar ik was Klavertje :)

Het is nu even teveel om op iedereen te reageren, maar ik hoop voor iedereen die in dit topic rondhangt heel gauw een positieve test ^O^
Nog een dikke :* voor Clauwhee, fijn dat jouw lichaam het weer doet, ik hoop dat je gauw weer naar Z&G mag. En LB, heb je de stap naar de huisarts al gezet? Moeilijk hoor.. maar goed dat je stappen onderneemt en wie weet is dat voor jou heel snel dé oplossing :*
C_A succes met IUI :*

En alle 'nieuwe' dames, welkom en heel veel succes :)

Hmm.. vrijdag/zaterdag mijn nod en ik weet eigenlijk niet wat ik ervan moet denken. Net een pietsiekleinminiscuul bruin slijm gespot en meestal luidt dit het begin van mijn menstruatie in ;( Toch heb ik nog hoop :) Heb namelijk nu ook andere symptomen zoals *tromgeroffel* ... speldenprikjes in mijn buik en al anderhalve week trekkerig gevoel rond mijn schaambeen en lies. En ik heb wat bultjes rond mijn tepels. Waarom schrijf ik dit toch op, het is elke maand weer wat anders :D
Nou ja afwachten maar weer, deze keer nog maar twee dagen. Donderdagavond ga ik testen halen bij het Kruidvat en dan vrijdag testen in het meest positieve scenario *O*
  woensdag 29 juni 2011 @ 22:16:53 #22
171422 LadyBlack
paint it black
pi_98842130
Ah Winka, ik zie je post nog net voor ik af ging sluiten!

Je weet het he, bruin is niet erg, en het kán nog steeds, zeker met je andere symptomen!! ^O^
Ik duim voor je, ook als het tegen beter weten in is ;) want ik herken je verhaal, maargoed, er zijn massa's dames die bruinverlies hebben aan het begin van hun zwangerschap :Y

Ik wacht nog even met de afspraak maken tot ik weet wat deze ronde me brengt. Heb een sublieme timing weer, met een beetje geluk word ik ongesteld vlak vóór of terwijl ik op concours ben met mn koor :') We overnachten op een camping..... help me hopen dat ik dan niet ongesteld ben please :')!
  woensdag 29 juni 2011 @ 22:19:58 #23
279894 winka
pi_98842342
Ik duim héél hard voor je ^O^ :* Op een camping ongesteld zijn, wens ik niemand toe :N En het moet gewoon raak zijn!
Ja ik weet het van het bruinverlies.. Heb er ook weer druk op gegoogled. Heb eigenlijk altijd het idee dat het meer op andere vrouwen betrekking heeft dan mezelf. Maar ik wacht 'geduldig' af :)
  woensdag 29 juni 2011 @ 22:45:23 #24
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98844044
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:02 schreef LadyBlack het volgende:
Misselijkheid daarentegen lijkt me een signaal om op te gaan letten :Y kan door stress komen maar tis natuurlijk ook een van de bekendste symptomen van een zwangerschap. Spannend!
Als je daar vatbaar voor bent. Ik heb elke maand ongeveer alle kwaaltjes wel gehad prik prik doen mijn borsten pijn, als je hard en vaak genoeg prikt wel ja , behalve toen het raak was.

Ik duim voor jullie! :*
pi_98844455
Frummeltje -O- . Jammer dat het niet gelukt is zeker nu je voor jezelf op het twijfel moment zit. Toch zeker wel een cheer voor je cyclus die nu een normale lengte lijkt aan te nemen. Mocht je er komende maand niet voor gaan / mocht het dan niet lukken dan geeft het wel zeker hoop dat je cyclus de komende tijd op een mooie lijn gaat zitten met daarna natuurlijk gewoon het succes dat je tijdens je wittebroodsweken zwanger zult raken.

Winka, verlies de hoop niet maar laat je ook niet gek maken. Je eerste post hier klonk echt zo gewoon luchtig en positief dat ik dacht deze ronde moet het gewoon goed bij je zitten. Maar ik snap je twijfel, je wilt ook gewoon niet teveel zien en toch neem je alles waar. Je lijkt iig weer positief in het gebeuren te staan. Niet dat ik je hier weg wil hebben maar een beetje afstand van hier doet je volgens mij wel goed, probeer in ieder geval die sfeer door te zetten.

Ladyblack, puur om de pratische reden zou het uitblijven van je }) handig zijn, maar natuurlijk is een 2e streepje je 1000 maal meer gegund.

Labello, hoe gaat het daar. Probeer iig dat te doen of niet te doen waar je jezelf het fijnst bij voelt. Persoonlijk zou ik wel even testen om iig uit te sluiten dat je zwanger bent, al is het vaststellen wel gaver.

Marjolijntje een :* om je zenuwen in bedwang te houden. Ik weet niet eens of ik je al welkom geheten heb, zo niet bij deze. Maar goed jou schoppen we natuurlijk ook het liefst woensdag gewoon door naar het volgende topic ;).

Ik heb de afgelopen maanden toch wel geconcludeerd dat ik een paar dagen voor mijn NOD last heb van een witte afscheiding, nu ook al weer. Mijn hormonen beginnen iig al weer goed op te spelen, maar dat kunnen ook de zenuwen zijn. Ik hoop verder heel hard dat het zaterdag word voordat de }) komt.
Mijn lief zij gister opeens heel lief, weetje het is eigenlijk wel ok dat het nog niet is gelukt. Wat is er nu mooier dan de komende maand als getrouwd stel gewoon een babytje te maken. Dan klopt alles helemaal *;
pi_98856426
Alweer een nieuw topic :D, gaat snel hier!
niet alles kunnen bijlezen maar wens iedereen heel veel sterkte en succes..

Voor de nieuwe mensen in het topic; spannend! lekker van genieten en hopenlijk snel zwanger zijn :)

niets minder dan afwachten!.. -O- en wel symptomen voelen.. *O* maar toch ongi worden.. -O-

Gemiddeld cyclus 28dgn met uitzondering vorige maand toen liep t allemaal wat anders. Deze maand; Op dag 14 wel een eisprong (getest met ovu testen). Gister op dag 28.. dus nu dag 29.. Vanmorgen getest; negatief.

We shall see.. Durf niet te hopen haha.

& Labelloo, zie dat 't heel spannend is nu! Hoop dat je snel 2streepjes plast! :*
pi_98856620
Zoe, wat jammer dat de test negatief is. Hopelijk breekt de ongesteldheid dan maar gewoon snel door en kun je de nieuwe ronde in. :*

Labelloo, spannend!!! Hoest nu?

Pappillion, wat een lieve lief heb jij... *; Dat klinkt ook wel heel romantisch!

Och LB, ik hoop nu extra dat jij gewoon een partijtje zwanger bent zeg. Op de camping ongesteld lijkt me echt helemaal niks... :*

Winka, jij maakt het ook al spannend... :*

Marjolijntje, tja je lichaam kan je gek maken hoor. Alles waar je normaal niet op let is nu een symptoom... :* succes!

Wij gaan weer lekker afwachten. Deze ronde niet optimaal benut... Zoals ik zelf had bedacht was dinsdagavond inderdaad een dikke positieve streep op mijn ovutest te zien en gisteren nog een heeeeeeel licht streepje dus zou mijn ei gesprongen zijn afgelopen dagen. Alleen dinsdagavond geklust, gisteren waren we allebei te moe en hebben we maar besloten het niet op commando te doen... moet wel leuk blijven. We wachten dus weer lekker af :+
pi_98857012
Labelloo, doe eens updaten? Heeft je ongesteldheid doorgezet of nog niet?

Marjolijntje, winka en zoe, jullie houden het spannend! Ik duim voor jullie.

LB, :* . Het zou wel heel tof zijn als het nu raak is! En ongesteld op de camping, brrr. Ik ben misschien wel / niet ongesteld als we naar Lowlands gaan, ook zoiets. Maar ik zag dat Period Tracker nu juist net ná het weekend aangaf. We zullen zien! Vriendlief vond het al jammer dat een kindje niet op Lowlands verwekt kan worden :+ .

Papillion, wat lief! Wanneer gaan jullie trouwen? Of zijn jullie net getrouwd?
pi_98858136
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 10:04 schreef jaantje_ het volgende:

LB, :* . Het zou wel heel tof zijn als het nu raak is! En ongesteld op de camping, brrr. Ik ben misschien wel / niet ongesteld als we naar Lowlands gaan, ook zoiets. Maar ik zag dat Period Tracker nu juist net ná het weekend aangaf. We zullen zien! Vriendlief vond het al jammer dat een kindje niet op Lowlands verwekt kan worden :+ .

haha wat lief, een lowlandskindje O+ was leuk geweest haha.

zou leuk zijn als we deze ronde zwanger blijken te zijn (sowieso niets liever dan dat..:P) we hebben namelijk ons jubileum met samenzijn O+ en samenwonen O+ .. dus mocht het gegund zijn, dan is het nu wel extra extra leuk

edit; hier nu bruinverlies etc dus ik geef de hoop op. Nogsteeds misselijk (sinds vorige week, en scherpe pijntjes in onderbuik, zoals ik rond ovu ook heb.. maar 't zegt dus niks.. bah! )

[ Bericht 4% gewijzigd door Zoë23 op 30-06-2011 11:43:27 ]
  donderdag 30 juni 2011 @ 13:24:01 #30
171422 LadyBlack
paint it black
pi_98863670
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 22:51 schreef papillion het volgende: Wat is er nu mooier dan de komende maand als getrouwd stel gewoon een babytje te maken. Dan klopt alles helemaal *;
Da's inderdaad lief O+ Ik weet niet meer wanneer the big day is?? :@ wel snel dus!

Zoe, vervelend dat bruinverlies, maar voor jou geldt hetzelfde als voor Winka he ;) het kan nog!

Lijnloos, dinsdag zou dan toch juist een perfecte timing zijn geweest? Weinig hoeft niet erg te zijn :) Sterkte met afwachten ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 10:04 schreef jaantje_ het volgende: Vriendlief vond het al jammer dat een kindje niet op Lowlands verwekt kan worden :+ .
Ha! Ja een Lowlands kindje zou wel heel tof zijn natuurlijk! Maargoed, op Lowlands testen kan misschien ook wel een mooi feestje worden ;)
  donderdag 30 juni 2011 @ 13:25:56 #31
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_98863760
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 10:04 schreef jaantje_ het volgende:

Ow kindje verwekken op Lowlands... O+ dat zou ik ook wel willen. Ik wilde ook altijd graag zwanger naar een festival.. is gelukt. Zowel op Rock Werchter en Lowlands in 2008 was ik zwanger. Wel veel zwaarder dan gedacht. :@

Even heel snel een dikke knuffel voor iedereen :* ik lees wel mee, maar post niet meer actief. Hier inmiddels alweer 2x ongesteld geworden, mooie cyclussen van ong. 29 dagen. Dat gaat wel goed. Nou ja, nog 5 maanden!! Dan is het klaar.
Make love, not war ☮
  donderdag 30 juni 2011 @ 13:27:13 #32
171422 LadyBlack
paint it black
pi_98863821
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 13:25 schreef Diaan73 het volgende:
Hier inmiddels alweer 2x ongesteld geworden, mooie cyclussen van ong. 29 dagen. Dat gaat wel goed. Nou ja, nog 5 maanden!! Dan is het klaar.
Dat staat er heel nuchter, maar vind je het een eng idee?
pi_98863993
Oh, zwanger op Lowlands is echt wel O+ ... Ik was met MInke 5,5 maand zwanger in 2009. Die ging echt helemaal los in de buik op Grace Jones! :o En veel met de beats mee bouncen... zo leuk was dat. Helaas zit dat er voorlopig nu niet in... maar mocht het nu raak zijn, dan wordt het nog een keer zwanger op LL (als het allemaal gaat lukken, want vooralsnog hebben we geen oppas voor Minke tijdens het weekend omdat alle opa's en oma's besloten tegelijk op vakantie te gaan, waaronder dat weekend :(
  donderdag 30 juni 2011 @ 13:38:16 #34
171422 LadyBlack
paint it black
pi_98864312
Goeie oordopjes kopen en Minke lekker meenemen geen optie?
pi_98864426
Nee, het probleem is dat wij daar allebei (zouden) gaan werken... dus dan met Minke is dat geen optie. Bovendien is het gedeelte slapen dan ook een probleem... waar leg je een dreumes van anderhalf neer tussen een groep van 150 "(ex-)studenten"... We zijn hard aan het zoeken naar een oplossing en hadden er al een heerlijk emo-gesprek over maandag. :')
  donderdag 30 juni 2011 @ 13:44:14 #36
114177 Diaan73
pi_98864576
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 13:27 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Dat staat er heel nuchter, maar vind je het een eng idee?
Op dit moment niet, heel duidelijk voor gekozen. Maar ik denk dat ik het tegen die tijd wel wat lastiger ga vinden. Maar het feit dat we twee (gezonde) jochies hebben, maakt het wel gemakkelijker.

Lijnloos, als vandeweek al op Twitter gezegd: ik hoop echt dat jullie een oplossing kunnen vinden... :*
Make love, not war ☮
  donderdag 30 juni 2011 @ 14:01:07 #37
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_98865347
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 13:44 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Op dit moment niet, heel duidelijk voor gekozen. Maar ik denk dat ik het tegen die tijd wel wat lastiger ga vinden. Maar het feit dat we twee (gezonde) jochies hebben, maakt het wel gemakkelijker.

Lijnloos, als vandeweek al op Twitter gezegd: ik hoop echt dat jullie een oplossing kunnen vinden... :*
wat ga je doen dan diaan?
pi_98865411
Ik kom ook weer even buurten! :W

Ben er eigenlijk amper mee bezig geweest deze maand door alles. Dan gaan de weken ineens wel snel trouwens... Alleen even op het moment van m'n eisprong dat ik dacht, hé...het doet ut allemaal weer en er is stiekem gewoon kans dat ik weer zwanger raak, want onbewust hadden we wel goeie dagen uitgekozen...

In de OP staat 6 juli, maar als het gewoon klopt zoals voor de mk en ik op m'n eisprong afga, is maandag (4e) mijn NOD.

Labelloo, doe eens updaten?
Winka, morgen is het vrijdag...
LBtje :* ! Ik ga wel zo hard voor je duimen dat je alleen een pleerol mee moet over die camping en geen andere
Diaan :*
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  donderdag 30 juni 2011 @ 14:06:52 #39
171422 LadyBlack
paint it black
pi_98865541
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:02 schreef clauwheee het volgende:
LBtje :* ! Ik ga wel zo hard voor je duimen dat je alleen een pleerol mee moet over die camping en geen andere
:D O+

Fijn dat je deze maand er relaxt (niet) mee bezig bent geweest. Hopelijk klopt het gerucht dat je nu extra vruchtbaar bent :Y

Diaan, da's inderdaad een groot goed natuurlijk, al 2 kinderen :Y Proberen in de 'het komt als het komt'-modus door te gaan dus ^O^
  donderdag 30 juni 2011 @ 14:29:03 #40
114177 Diaan73
pi_98866379
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:01 schreef calilov3 het volgende:

[..]

wat ga je doen dan diaan?
Dan ga ik stoppen met proberen zwanger te raken. Ik ben dan 38 jaar, heb twee (gezonde) kinderen... dan vind ik het wel goed geweest. En dan is het zoals het is. Ik heb voor mezelf de grens op 38 jaar gezet.

En idd LB... het komt zoals het komt modus!! Maar zo zit ik er al vanaf het begin in eigenlijk. Voor Lennon kunstgrepen moeten toepassen, dus dat is ons grote geluk/wonder!! Nu er bewust ervoor gekozen om de natuur z'n gang te laten gaan.
Make love, not war ☮
pi_98868718
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 10:45 schreef Zoë23 het volgende:

zou leuk zijn als we deze ronde zwanger blijken te zijn (sowieso niets liever dan dat..:P) we hebben namelijk ons jubileum met samenzijn O+ en samenwonen O+ .. dus mocht het gegund zijn, dan is het nu wel extra extra leuk

edit; hier nu bruinverlies etc dus ik geef de hoop op. Nogsteeds misselijk (sinds vorige week, en scherpe pijntjes in onderbuik, zoals ik rond ovu ook heb.. maar 't zegt dus niks.. bah! )
-O- . Het was inderdaad extra leuk geweest met jullie jubilea...

quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 13:24 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ha! Ja een Lowlands kindje zou wel heel tof zijn natuurlijk! Maargoed, op Lowlands testen kan misschien ook wel een mooi feestje worden ;)

Zeker! :Y Maar wel een feestje zonder drank dan :+ (niet dat ik zoveel drink tijdens festivals, het is al vermoeiend genoeg zonder).

quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:29 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Dan ga ik stoppen met proberen zwanger te raken. Ik ben dan 38 jaar, heb twee (gezonde) kinderen... dan vind ik het wel goed geweest. En dan is het zoals het is. Ik heb voor mezelf de grens op 38 jaar gezet.

En idd LB... het komt zoals het komt modus!! Maar zo zit ik er al vanaf het begin in eigenlijk. Voor Lennon kunstgrepen moeten toepassen, dus dat is ons grote geluk/wonder!! Nu er bewust ervoor gekozen om de natuur z'n gang te laten gaan.
Goede instelling! Maar toch duim ik heel hard voor je!
pi_98870400
geen andere mensen in de buurt die op minke willen passen lijnloos?
pi_98870599
breng r maar hoor lijnloos

dan ga ik met r gamen, geef haar oom ook maar mee
pi_98870654
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juni 2011 16:21 schreef Kleurdoos het volgende:

_O-
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_98870787
minke heeft die hele mooie oom he?
pi_98871533
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juni 2011 16:21 schreef Kleurdoos het volgende:

:D
  donderdag 30 juni 2011 @ 19:13:55 #47
279894 winka
pi_98876972
Ai, jammer Zoe dat de boel begint los te komen.., op naar de volgende ronde dan maar ^O^

Ik wist helemaal niet dat je gaat trouwen Papillion, wanneer is de grote dag ^) En wie weet is dat wel de ontbrekende schakel van het geheel :)

Fijn dat je cyclussen weer normaal zijn Diaan, hoop dat het raak voor je is in de komende vijf maanden :)

Misschien is het wel raak deze maand Clauwhee, je weet maar nooit :*

En hoe is het met Labelloo :)

Bij mij is het voor deze maand over. Heb de hele dag in spanning gezeten vanwege het bruime slijmverlies. Maar toen ik net in bad eindelijk kon ontspannen kwam het eerste rode bloed los. Wel eventjes balen maar had er wel rekening mee gehouden. Dat wordt dan waarschijnlijk een rammeisje O+
pi_98877643
Kd! :o (der oom gaat ook mee werken, dus op LL live te zien voor wie gaat... Rond Juliet aan het werk! ;) )

En er zijn best mensen die willen oppassen maar niet 5 dagen lang en ik ga haar niet heen en weer sturen van hot naar her omdat wij zonodig naar LL moeten... Maar jammer vind ik het wel als dat betekend dat we (ik, man gaat toch wel) niet kunnen gaan...
pi_98878244
ik kan nog steeds niet meer dan een nacht zonder elin :D
pi_98879042
Sorry voor mijn late update! Maar de ongesteldheid heeft hier echt doorgezet, en goed ook!! Bah! Ik baal er echt van, ik had er zo'n goed gevoel over (en wat geeft je lichaam je dan verkeerde signalen)! En ineens hoor ik deze week ook nog van allerlei mensen om me heen dat ze zwanger zijn! Leuk natuurlijk voor ze, maar daar wordt ik nog ongeduldiger van!

Balen dat je geen oppas hebt Lijnloos!

Ik vind trouwens dat het alweer een tijd geleden is dat er een 2e streepjes geplast is hier! Tijd voor een nieuwe streepjesregen, wie zet hem in!?
pi_98879680
Labelloo, toch doorgezet -O- . Wat een timing, dat anderen nu opeens vertellen dat ze zwanger zijn... :*

En winka ook al, balen zeg! Inderdaad weinig succes hier de laatste tijd.
pi_98879808
Labelloo! :* dikke knuf meid...
Winka ook al... meiden, jullie moeten volgende ronde maar gewoon effe flink van bil en dan komen die streepjes echt!
pi_98879927
Ah Winka ik zie je berichtje nu pas.... balen meid! :*
pi_98879964
Oh balen meiden :( -O-
  donderdag 30 juni 2011 @ 21:04:54 #55
279894 winka
pi_98881093
Bedankt voor het meeleven dames :)
En inderdaad Lijnloos, gewoon even flink van bil gaan en dan moet het gewoon lukken :D

Dit is misschien wel een goede vraag voor jou vanwege een eerdere discussie hier over met tegenzin sexen voor een kindje. Misschien een bizarre vraag, maar denk jij bij Minke vaak terug aan de manier hoe zij verwekt is? Ik heb nu namelijk de neiging om het romantische gedeelte te schrappen, maar ja ik lees ook wel verhalen dat het helemaal niet leuk is als het op deze manier gaat :? Mij maakt dat niet meer uit :) denk ik

Oh wat enorm balen Labelloo dat het doorgezet is :( En ja dan is het helemaal waardeloos als er ook nog eens vrouwen in de omgeving in ene zwanger zijn -O-
  donderdag 30 juni 2011 @ 21:18:23 #56
171422 LadyBlack
paint it black
pi_98881678
quote:
9s.gif Op donderdag 30 juni 2011 19:13 schreef winka het volgende:
Dat wordt dan waarschijnlijk een rammeisje O+
Ik moest even heel goed lezen om te begrijpen wat je nou bedoelde :D (sterrenbeeld toch?) Maar jammer joh, toch niet gelukt dus deze maand..... balen! :{

Als ik deze ronde zwanger blijk krijg ik een Visje O+

Labelloo, balen!! :{ Helemaal inderdaad als het bij je omgeving zomaar lijkt te lukken...

En nog even een _O- voor Kleurdoos :D!
  donderdag 30 juni 2011 @ 21:21:52 #57
279894 winka
pi_98881844
Ik bedoelde inderdaad het sterrebeeld, ben zelf ook een rammeisje O+ Visjes zijn ook heel leuk :)
pi_98882138
Visjes zijn da bomb!
pi_98882824
Labello en Winka even een snelle :* en hug. Ik denk wel aan jullie allemaal maar nu eventjes druk ;)
Morgen is DE grote dag, dus even lekker met wat anders bezig zijn.
  donderdag 30 juni 2011 @ 21:44:32 #60
171422 LadyBlack
paint it black
pi_98882871
Oooooh papillion, morgen al!!! Dan wens ik je nu alvast een HEEL fijne dag toe!! O+ *; ^) *O*
pi_98882954
wat balen winka en labelloo... :*

Papillion, spannend! Heel veel plezier morgen, trouwen is leuk <3
pi_98883257
Papillion, genietse morgen!
  donderdag 30 juni 2011 @ 22:00:01 #63
279894 winka
pi_98883658
Morgen al ^)
Ik wens je een onvergetelijke dag *; En alvast gefeliciteerd!!!!
pi_98883823
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 20:14 schreef Labelloo het volgende:
Sorry voor mijn late update! Maar de ongesteldheid heeft hier echt doorgezet, en goed ook!! Bah! Ik baal er echt van, ik had er zo'n goed gevoel over (en wat geeft je lichaam je dan verkeerde signalen)! En ineens hoor ik deze week ook nog van allerlei mensen om me heen dat ze zwanger zijn! Leuk natuurlijk voor ze, maar daar wordt ik nog ongeduldiger van!

Balen dat je geen oppas hebt Lijnloos!

Ik vind trouwens dat het alweer een tijd geleden is dat er een 2e streepjes geplast is hier! Tijd voor een nieuwe streepjesregen, wie zet hem in!?
:( bah..

Niet echt veel geluk hier de laatste tijd idd..

Misschien dat de zomervakantie ons allemaal goed doet.. Hihi
Lekker ontspannen met onze lief..
Who knows..

Ongi hier ook goed aan t doorzetten. Wel misselijk en een cupmaat groter maja verkeerde signalen idd! Ook last van.. :p
pi_98883918
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 21:43 schreef papillion het volgende:
Labello en Winka even een snelle :* en hug. Ik denk wel aan jullie allemaal maar nu eventjes druk ;)
Morgen is DE grote dag, dus even lekker met wat anders bezig zijn.
Leuk!! Lekker genieten! :d
  donderdag 30 juni 2011 @ 22:07:28 #66
279894 winka
pi_98884004
Ik heb nu ook een cup groter Zoë23, het is raar he wat een lichaam kan doen. Of je geest in dit geval. Heb het elke maand :) Maar waarschijnlijk zijn het dezelfde symptomen die ik normaal ook gehad zou hebben voor mijn menstruatie, Alleen leg ik nu alles onder een vergrootglas.

Ik hoop dat het gauw raak is voor je :*
pi_98884220
super bedankt iedereen :)
pi_98884641
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juni 2011 21:04 schreef winka het volgende:
En inderdaad Lijnloos, gewoon even flink van bil gaan en dan moet het gewoon lukken :D

Dit is misschien wel een goede vraag voor jou vanwege een eerdere discussie hier over met tegenzin sexen voor een kindje. Misschien een bizarre vraag, maar denk jij bij Minke vaak terug aan de manier hoe zij verwekt is? Ik heb nu namelijk de neiging om het romantische gedeelte te schrappen, maar ja ik lees ook wel verhalen dat het helemaal niet leuk is als het op deze manier gaat :? Mij maakt dat niet meer uit :) denk ik

Oh wat enorm balen Labelloo dat het doorgezet is :( En ja dan is het helemaal waardeloos als er ook nog eens vrouwen in de omgeving in ene zwanger zijn -O-
Winka, toen Minke is verwekt is het 1 van 3 dagen geweest waarop het kan zijn gebeurd... en wij houden eraan vast dat het de eerste is geweest, want dat was de avond nadat we in ondertrouw zijn gegaan en na het etentje met onze ouders dit op geheel eigen wijze vierden :+

Maar geloof me, zo vaak denk je daar echt niet aan terug hoor, of je moet je kindje misschien in een achtbaan verwekken of in een luchtballon of in een vreemde stad of zo, dan zou ik me dat nog voor kunnen stellen, maar heel plat gezegd: het gebeurd gewoon in een paar seconde lol (als het goed is)... En natuurlijk is het geweldig als het gewoon gebeurd zonder dat je er moeite voor hoeft te doen en te tempen en te timen... en met tegenzin moet je het naar mijn idee zeker niet doen (hebben wij afgelopen dagen ook niet gedaan... geen zin = geen sex! dan maar een ronde wachten...). Helaas gebeurd het niet iedereen "zomaar" en omdat ik er van baal als het een ronde niet is gelukt, probeer ik zo mijn kansen te vergroten ;)

Pappillion, heel veel plezier morgen, geniet er lekker van!!! O+
pi_98885003
Papilion, een hele fijne dag gewenst!
  vrijdag 1 juli 2011 @ 05:57:25 #70
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_98895238
Papillion! Hele fijne dag gewenst...

Hier gisteren getest en negatief, wel 1 week over mn NOD.... bah.. stom lichaam...
verder weer in de duimstand voor jullie!!!!
pi_98895830
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:07 schreef winka het volgende:
Ik heb nu ook een cup groter Zoë23, het is raar he wat een lichaam kan doen. Of je geest in dit geval. Heb het elke maand :) Maar waarschijnlijk zijn het dezelfde symptomen die ik normaal ook gehad zou hebben voor mijn menstruatie, Alleen leg ik nu alles onder een vergrootglas.

Ik hoop dat het gauw raak is voor je :*
Idd raar! je voelt van alles en pff het is uiteindelijk niks.
Nu las ik ergens op inet dat een beginnende zwangerschap soms voor of rond de ongi verloren gaat zegmaar, dus het kan wel dat je van alles voelt, maar dat het uiteindelijk niks wordt..ofzo?

mn lief en mn zus hadden deze week echt t gevoel dat t wat zou zijn, en ik ook.. nouja
het gevoel van 'het zou kunnen' was ook wel even leuk :)

Das lief, hoop 't ook heel erg voor jou :* en de anderen hier in dit topic!

@calilov3; was de vorige keer toch ook een soort gelijke situatie als nu? overtijd en negatief testen..? :( echt vervelend dat je geen duidelijkheid krijgt zo..
  vrijdag 1 juli 2011 @ 08:15:33 #72
114177 Diaan73
pi_98895889
Papillon hele fijne dag vandaag! Lekker van genieten....

Die streepjes blijven helaas wel uit in dit topic... -O-

Mijn oudste is ook een vis, van vissen wordt gezegd dat ze niet geboren worden maar uit de hemel komen glijden. Vind ik wel mooi om te horen.

Wanneer de eerste verwekt is? Geen idee... Ik was er toen niet mee bezig. De tweede is verwekt uit een buisje, niets romantisch maar wel heel bijzonder.
O+
Make love, not war ☮
  vrijdag 1 juli 2011 @ 08:49:37 #73
343276 KleinKloonMeisje
Het zonnetje in huis
pi_98896345
Papillion een hele fijne dag vandaag ^)

Winka en labelloo -O- Balen zeg

Cali :*'ik hoop dat lichaam snel duidelijkheid verschaft

Diaan hoe gaat het verder met jou?? Ik had in de snelheid gelezen dat als het niet lukt jullie niet verder gaan in de medische molen of heb ik dat verkeerd begrepen??

Hier verder niet veel te melden.. Wel nog steeds ongesteld -O-
  vrijdag 1 juli 2011 @ 09:09:09 #74
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_98896635
Het is inderdaad erg rustig met de streepjes hier de laatste tijd... hopelijk brengt de vakantie ons allemaal wat meer rust om ons lichaam een een goede kans van slagen te geven! Met mijn baan vind ik het niet zo gek dat het nog niet gelukt is eigenlijk... mijn vruchtbare periode valt nu precies in de vakantie van mijn lief, dus dat is erg fijn!
  vrijdag 1 juli 2011 @ 09:35:57 #75
114177 Diaan73
pi_98897116
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:49 schreef KleinKloonMeisje het volgende:
Papillion een hele fijne dag vandaag ^)

Winka en labelloo -O- Balen zeg

Cali :*'ik hoop dat lichaam snel duidelijkheid verschaft

Diaan hoe gaat het verder met jou?? Ik had in de snelheid gelezen dat als het niet lukt jullie niet verder gaan in de medische molen of heb ik dat verkeerd begrepen??
Hier verder niet veel te melden.. Wel nog steeds ongesteld -O-
Ik ben net weer ongesteld geweest. Dus op naar volgende poging. En dat heb je niet verkeerd begrepen... de jongste hebben we gekregen via medische molen, dit keer willen we dat niet. Op de natuurlijke manier en anders niet.
Make love, not war ☮
  vrijdag 1 juli 2011 @ 09:47:38 #76
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_98897456
Diaan neem je wel andere maatregelen om het klimaat zo optimaal mogelijk te maken? Ik bedoel daarmee bijvoorbeeld alcohol laten staan, extra vitaminen slikken, cafeine vermijden en dat soort dingen... Ik vind het overigens wel heel knap dat je zo duidelijk de keus 'natuurlijk of niet' kunt maken. Ik weet dat Martijn er ook zo over denkt, maar zelf denk ik dat ik het niet los kan laten.

@Winka, ik denk geen seconde terug aan de manier waarop Willem verwekt is. Aangezien ik al een aantal miskramen had gehad hebben wij ook een hele poos op ovulatietests geneukt. Het is niet altijd even romantisch, maar het is ook weer niet zo dat ik er met spijt aan terugdenkt. Heb er een heerlijk menneke aan overgehouden ;)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 09:56:42 #77
114177 Diaan73
pi_98897842
Flugeltje, nee dat doe ik allemaal niet. Ook nooit gedaan eigenlijk, ook niet met Lennon. Ik gebruik (te) ook geen ovulatietesten, juist omdat we het natuurlijk willen laten gebeuren. Voor mij is het misschien wat gemakkelijker omdat ik al twee kinderen heb. De wens voor een tweede was ook heel sterk en zou ik ook alles uit de kast hebben gehaald. Wat wij wilden: samen ook een kind. Twan heeft immers een andere vader. Dat is gelukt! Nog een kindje van ons samen zou super zijn, maar nu ben ik ook gelukkig met wat ik heb. Ik moet zeggen dat mijn leeftijd ook meespeelt hoor.
Make love, not war ☮
  vrijdag 1 juli 2011 @ 10:02:27 #78
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_98898038
Echt helemaal aan het toeval (en natuurlijk een lekkere sexpartij) overlaten dus.... Ook wel fijn om er zo relaxed in te zitten.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 10:14:08 #79
114177 Diaan73
pi_98898427
Yeps. Het kan ook omdat wij geen "druk" voelen dat we het persé willen. En het is ook wel heerlijk zo hoor. Met Lennon was het allemaal zo anders, gemaakt enz. Vooral Peace had daar veel moeite mee. Ik snap Martijn dan ook wel...
Make love, not war ☮
  vrijdag 1 juli 2011 @ 10:32:43 #80
279894 winka
pi_98899153
Bedankt voor je reactie Lijnloos :) Goed om te horen dat hoe het kindje verwekt is naar de achtergrond gaat. En wat een mooi moment hebben jullie daar voor uitgekozen, na de ondertrouw :)

Met dikke tegenzin is inderdaad niet de bedoeling, maar dat zou bij ons helemaal niet lukken. Voordat we begonnen had ik trouwens zo'n romantisch beeld dat het tijdens een fantastische vrijpartjij verwekt zou worden *; Maarja we zijn nu ruim een half jaar verder en ik ga dat steeds minder belangrijk vinden :P

@Flugeltje: heftig hoor.. :{ Maar ja als je al een aantal miskramen hebt gehad dan sta je er natuurlijk niet meer onbevangen in. Fijn dat je er een heerlijk menneke aan over hebt gehouden O+

@Diaan73: Ook al een bijzonder resultaat O+ Dus de MM heeft er bij jouw man zo ingehakt dat hij niet niet meer op deze manier wil.
Inderdaad dus aan het toeval overlaten, is volgens mij ook nog eens de manier waarop je het meest kans hebt :*
  Moderator vrijdag 1 juli 2011 @ 10:37:53 #81
5428 crew  miss_sly
pi_98899352
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juni 2011 21:04 schreef winka het volgende:

Ik weet ook wanneer Senna verwekt is: op de ochtend twee dagen voor we voor een echo bij de gyn moesten komen om te zien of er een follikel groeide voor de IUI, had ik een verhoogde temp. Dus we zeiden: ach, vanavond nog even voor de zekerheid zelf aan de slag :P Et voila, daar is Senna uit geboren, want de IUI werd afgeblazen :D

Het boeit me niet, hoor, dat we afspraakseks (zo noemden ze dat toch, of agendaseks ofzo) hadden. Het resultaat is wat telt O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:22:44 #82
279894 winka
pi_98901235
Ik breek even in :@ Ik heb namelijk de klapzenuwen... Mijn ongesteldheid heeft zich nog steeds niet doorgezet, het blijft bij een beetje bruin slijm. Het rood waar ik het gister over had ik gevonden ( _O- ) was een slijmpje door zelfonderzoek.

De vorige cyclus had ik dat ook en toen barstte hier de hele boel los. Dus ik dacht: dit is het dan voor deze maand. Maar er is verder nog niks gebeurd. Ik heb al twee dagen het gevoel dat het elk moment kan komen. Gister voelde ik me précies zoals ik mij zou voelen als ik ongesteld zou zijn: jankering.. hangerig.. maar dan zonder bloed :? In mijn buik is het een drukke bedoening met steekjes prikjes en het trekt ook steeds hier en daar.

Pff ik weet niet wat ik er van moet denken.. misschien houd ik het alsnog tegen. Ik ben nu op de 28e dag van mijn cyclus.. Ik houd het sinds augustus 2010 bij en ik heb twee keer een cyclus gehad van 28 dagen dus het kan nog komen.

Had ik nou maar een test in huis :D Kan de deur ook niet uit want er wordt vandaag tussen 8.30 en 17.30 een printer bezorgd :')
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:29:32 #83
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_98901504
oeh spannend nog winka ik heb elke keer bruin nestelbloed gehad dus het klinkt mij bekend in de oren!

Enne wie weet komt die printer al om 12 uur! Kun je mooi nog ff naar de drogist en dan morgenochtend testen! ;)
pi_98901953
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 09:09 schreef Frummeltje86 het volgende:
Het is inderdaad erg rustig met de streepjes hier de laatste tijd... hopelijk brengt de vakantie ons allemaal wat meer rust om ons lichaam een een goede kans van slagen te geven! Met mijn baan vind ik het niet zo gek dat het nog niet gelukt is eigenlijk... mijn vruchtbare periode valt nu precies in de vakantie van mijn lief, dus dat is erg fijn!
Dat is zeker fijn!

We gaan dr voor in de vakantie periode's hihi, wie weet komt er dan wel een streepjes regen ;)
pi_98902142
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:22 schreef winka het volgende:
Ik breek even in :@ Ik heb namelijk de klapzenuwen... Mijn ongesteldheid heeft zich nog steeds niet doorgezet, het blijft bij een beetje bruin slijm. Het rood waar ik het gister over had ik gevonden ( _O- ) was een slijmpje door zelfonderzoek.

De vorige cyclus had ik dat ook en toen barstte hier de hele boel los. Dus ik dacht: dit is het dan voor deze maand. Maar er is verder nog niks gebeurd. Ik heb al twee dagen het gevoel dat het elk moment kan komen. Gister voelde ik me précies zoals ik mij zou voelen als ik ongesteld zou zijn: jankering.. hangerig.. maar dan zonder bloed :? In mijn buik is het een drukke bedoening met steekjes prikjes en het trekt ook steeds hier en daar.

Pff ik weet niet wat ik er van moet denken.. misschien houd ik het alsnog tegen. Ik ben nu op de 28e dag van mijn cyclus.. Ik houd het sinds augustus 2010 bij en ik heb twee keer een cyclus gehad van 28 dagen dus het kan nog komen.

Had ik nou maar een test in huis :D Kan de deur ook niet uit want er wordt vandaag tussen 8.30 en 17.30 een printer bezorgd :')
Verplicht binnen zitten van 8:30 tot 17:30 als je pech hebt 8)7 :9

Ik las iets over pseudo menstruatie
kun je je ook lekker gek mee maken
http://mens-en-gezondheid(...)-toch-ongesteld.html
pi_98904433
Mocht die printer wel op tijd komen dan zou ik daarna naar de drogist racen... ;-). Spannend!
pi_98907644
haha goed idee clauwheee :D

had afgelopen 24u echt ontzettende buikpijn..scherpe steken etc etc normaal heb ik niet zóveel pijn, en toen heel apart weefselverlies, redelijk groot en nu is de pijn weg :? nog nooit meegemaakt.
Misschien is dit wel 1 van de 1e keren echt ongi nadat ik gestopt ben met de pil? zou dat kunnen? dat ik ontpilt ben :P..
  vrijdag 1 juli 2011 @ 15:00:55 #88
279894 winka
pi_98910134
Kruidvat is tot 18.00 open dus dat zou ik sowieso moeten redden.. Ik ben nu al mijn plas aan het ophouden :')
Wachten met testen kan ik echt niet meer :X

Wat bedoel je met apart weefselverlies Zoe?
pi_98910642
Hier vandaag ook een beetje bruin slijm. Ben bang dat mn ongi toch op gang aan het komen is :(

Winka, ik duim voor twee streepjes!
pi_98911266
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 15:00 schreef winka het volgende:
Kruidvat is tot 18.00 open dus dat zou ik sowieso moeten redden.. Ik ben nu al mijn plas aan het ophouden :')
Wachten met testen kan ik echt niet meer :X

Wat bedoel je met apart weefselverlies Zoe?
haha nu al? dan moet je nog even tot 17:30 :P hihi

Nou, een klomp (?) van donkkerrood iets.
Vorige maand had ik ook wel wat weefsel of wat dan ook, maar dan gewoon hele kleine dingetjes en soms kleurloos aan 't einde van mn periode.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 15:30:36 #91
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_98911673
Volgens mij wordt je gewoon wat heftiger ongesteld nu je met de pil gestopt bent Zoë. Dan zijn het 'gewoon' bloedstolsels...
  vrijdag 1 juli 2011 @ 15:36:02 #92
114177 Diaan73
pi_98911967
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:32 schreef winka het volgende:

@Diaan73: Ook al een bijzonder resultaat O+ Dus de MM heeft er bij jouw man zo ingehakt dat hij niet niet meer op deze manier wil.
Inderdaad dus aan het toeval overlaten, is volgens mij ook nog eens de manier waarop je het meest kans hebt :*
De MM viel op zich wel mee, ik was na 1 maand hormonen prikken en IUI al zwanger :o maar het gedoe eromheen is gewoon niet fijn, maar zeer zeker wel de moeite waard als je ervoor terugkrijgt wat wij ervoor terug hebben gekregen. Heel diep in ons hart geloven wij eigenlijk niet dat wij een toevalstreffer gaan krijgen. Na 2,5 jaar proberen met andere afleidingen enz. is het ook niet gelukt en was IUI nodig. Maar je weet het nooit natuurlijk. ;)

Spannend bij jou zeg!! Ik hoop dat ze de printer gebracht hebben zodat je testen kunt gaan halen!! Ik ga voor je duimen!
Make love, not war ☮
  vrijdag 1 juli 2011 @ 15:47:32 #93
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_98912585
@winka: de AH is nog langer open en heeft ook testen!
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:03:35 #94
279894 winka
pi_98913278
De printer is gebracht *O*
* winka rent naar Kruidvat

Het bruine slijm is ook gestopt .. Spannend .. :X
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:16:50 #95
114177 Diaan73
pi_98913868
Winka, doe je wel voorzichtig?? Succes met testen!! ^O^
Make love, not war ☮
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:17:35 #96
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_98913893
hihi ik ben plaatsvervangend zenuwachtig voor je!

Dat bruine slijm kan trouwens nog wel een weekje aanhouden dus geen zorgen als t terugkomt :)
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:36:10 #97
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_98914742
Oeh, spannend Winka!! Mijn duimen gaan voor je aan de slag!

Zoe23, mijn menstruatie is ook 'anders' sinds ik van de pil af ben. Het is wat meer en ook wat meer verschil in textuur. Een echte grote schoonmaak dus in plaats van een door de stopweek aangestuurde bloeding. Het voelt gewoon helemaal anders nu mijn lichaam het zelf doet!

Inmiddels is mijn menstruatie weer bijna op zijn einde en O+ en ik hebben besloten er deze ronde nog helemaal voor te gaan. Drank in de kast opgeborgen, wijde boxers aan voor mijn lief, gezond eten, veel extra vitamines, enzovoort. Juli wordt een spannende maand voor ons!
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:41:38 #98
279894 winka
pi_98915043
Hmm.. helemaal niks :) Zo wit als 't maar kan.. Morgen maar even met ochtendurine proberen :Y Ik heb heel veel gedronken en ook mijn plasje van te voren niet op kunnen houden dus vooralsnog blijf ik positief :)

Zo, jullie pakken het meteen goed aan deze laatste ronde Frummeltje, er worden geen halve maatregelen genomen :D Succes ^O^
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:54:56 #99
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_98915596
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:41 schreef winka het volgende:
Hmm.. helemaal niks :) Zo wit als 't maar kan.. Morgen maar even met ochtendurine proberen :Y Ik heb heel veel gedronken en ook mijn plasje van te voren niet op kunnen houden dus vooralsnog blijf ik positief :)

Zo, jullie pakken het meteen goed aan deze laatste ronde Frummeltje, er worden geen halve maatregelen genomen :D Succes ^O^
Jammer Winka, maar inderdaad: morgen nog een keertje met ochtendurine! Duimen blijven voor je draaien. En inderdaad, we pakken het even met beide handen aan hier! De laatste mogelijkheid om zwanger te worden in 2011, dus hopelijk gaat het lukken!

Mocht het nou niet lukken, denk ik niet dat ik heel erg verdrietig zal zijn. Mijn lijf is inmiddels wel vrijwel hersteld na mijn pilgebruik en daar is toch ook wel wat voor te zeggen!
  vrijdag 1 juli 2011 @ 17:15:53 #100
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_98916556
potverdrie winka! Hopelijk morgenochtend een beter resultaat!
pi_98916931
Winka, jammer...!

Frummel, goed bezig! Enne, hou je in: om de dag hè! ;)
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:04:32 #102
279894 winka
pi_98918202
Thx dames voor het meeleven :*
Nu proberen om de nacht door te komen :7 Of liever gezegd: de avond. Is het al bedtijd :')

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 15:36 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

De MM viel op zich wel mee, ik was na 1 maand hormonen prikken en IUI al zwanger :o maar het gedoe eromheen is gewoon niet fijn, maar zeer zeker wel de moeite waard als je ervoor terugkrijgt wat wij ervoor terug hebben gekregen. Heel diep in ons hart geloven wij eigenlijk niet dat wij een toevalstreffer gaan krijgen. Na 2,5 jaar proberen met andere afleidingen enz. is het ook niet gelukt en was IUI nodig. Maar je weet het nooit natuurlijk. ;)

Spannend bij jou zeg!! Ik hoop dat ze de printer gebracht hebben zodat je testen kunt gaan halen!! Ik ga voor je duimen!
Het 'technische' gedeelte zal inderdaad wel meevallen, maar daaromheen lijkt het me niet niks! En inderdaad je weet het maar nooit.. er zit toch geen logica in het zwanger worden op zich.. Ik duim in ieder geval voor jullie ^O^
pi_98918662
Jammer winka!! Morgenochtend weer een test dus?

Bij mij nog niets, heb wel buikpijn. Probeer mezelf niet gek te maken!
pi_98918774
Oh ik zie dat het jouw NOD is vandaag Fenne! Maar nog niets dus. Buikpijn kan oooveral van komen ;) Spannend!
  vrijdag 1 juli 2011 @ 18:51:15 #105
171422 LadyBlack
paint it black
pi_98919729
Whoaahh Winka, spannend man! Ik zat als een gek naar beneden te scrollen _O- Ik hoop dat er met ochtendurine meer te zien is! ^O^

Calilov.... history repeats he? -O- Ik hoop dat het toch snel een tweede streepje wordt! :*

Over het maatregelen nemen, ik ben wat minder espresso gaan drinken, dankzij mijn werk eigenlijk. Thuis dronk ik 2 à 3 cappuccino's gemaakt van heel sterke espresso, op mijn werk is alleen slappe automaatkoffie. Dus drink ik in totaal veel minder koffie, en ik ben benieuwd of dat een positief effect heeft! Koffie schijnt namelijk je progesterongehalte lager te houden, waardoor het innestelen moeilijker wordt. En alcohol drink ik (meestal) niet meer vanaf de dag dat ik vruchtbaar ben.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 20:56:44 #106
114177 Diaan73
pi_98925321
Winka, wat jammer zeg. Hopelijk morgenvroeg wel een streepje.
Make love, not war ☮
  vrijdag 1 juli 2011 @ 21:34:41 #107
279894 winka
pi_98926913
Ik heb toch nog goede hoop hoor.. Ik heb echt wel het idee dat ik zwanger ben. Mijn tepels zien er anders uit, mijn borsten zijn groter en ik zie nu aderen te voorschijn komen. Op het moment van testen was mijn urine net water, ik drink altijd enorm veel.

En ik ben nog niet ongesteld geworden, het bruinverlies is nu ook even gestopt :)

Maar goed, het kan natuurlijk allemaal nog komen, dus daar moet ik wel rekening mee houden...

-edit- goh dat verhaal van de koffie kende ik helemaal niet.. Ik ben altijd een behoorlijke koffiedrinker, drink zo een bakje of acht per dag c_/
pi_98931278
Winka, je houdt de spanning er wel in hè! ;) Hopelijk morgen beter resultaat.

Calilov, balen dat het weer zo moet gaan -O- .

LB, ik ben benieuwd of het werk je bevalt. Doe eens PM please?
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 2 juli 2011 @ 08:34:05 #109
279894 winka
pi_98940957
Eventjes vanaf mijn mobi, want we moesten vanochtend meteen weg. Weer negatief getest en volgens mij sta ik nu op het moment om écht ongesteld te worden :)
  zaterdag 2 juli 2011 @ 08:39:23 #110
114177 Diaan73
pi_98940978
Winka, wat jammer. -O- Je had zulke goede hoop!
Make love, not war ☮
pi_98940982
Jammer Winka!
Hier is de ongesteldheid ook aan het doorbreken, op naar de volgende ronde :{
  zaterdag 2 juli 2011 @ 10:10:06 #112
171422 LadyBlack
paint it black
pi_98941730
Winka..... }:| verdorie wat jammer weer! Zeker als je je zo anders voelt :{ Maak er toch nog een mooi weekend van :*

Marjolijntje ook ongesteld dus.... balen! Heb je opgeschreven wat je allemaal hebt opgemerkt? Kan je voor de volgende rondes een boel schelen, ik vond het echt een goeie tip :Y

Phaidra :W beetje aan het inlezen hier? ;)
pi_98942166
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 16:36 schreef Frummeltje86 het volgende:
Oeh, spannend Winka!! Mijn duimen gaan voor je aan de slag!

Zoe23, mijn menstruatie is ook 'anders' sinds ik van de pil af ben. Het is wat meer en ook wat meer verschil in textuur. Een echte grote schoonmaak dus in plaats van een door de stopweek aangestuurde bloeding. Het voelt gewoon helemaal anders nu mijn lichaam het zelf doet!

Inmiddels is mijn menstruatie weer bijna op zijn einde en O+ en ik hebben besloten er deze ronde nog helemaal voor te gaan. Drank in de kast opgeborgen, wijde boxers aan voor mijn lief, gezond eten, veel extra vitamines, enzovoort. Juli wordt een spannende maand voor ons!
Ja precies dat heb ik ook! Wel fijn om te weten dat het nu echt schoongemaakt wordt etc ipv 'nep' menstruatie zoals t bij de pil gaat.

Oeh! Spannend! Veel plezier en geluk hihi
  zaterdag 2 juli 2011 @ 11:31:41 #114
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_98942969
jammer winka..
En frummel.. spannend!! Heel erg veel succes..

Hier hoofdpijn en kaakpijn (hormonenrace) zal over een paar dagen wel ongesteld zijn ;)
pi_98943662
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 10:10 schreef LadyBlack het volgende:
Marjolijntje ook ongesteld dus.... balen! Heb je opgeschreven wat je allemaal hebt opgemerkt? Kan je voor de volgende rondes een boel schelen, ik vond het echt een goeie tip :Y
Nog niet gedaan, maar ga ik zeker doen. Is inderdaad een fijne tip, dankjewel!
pi_98943931
Jammer Winka -O- .

Mag ik even zeggen dat sex zonder condoom echt 100x fijner is? :@
pi_98943961
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 08:39 schreef Marjolijntje het volgende:
Jammer Winka!
Hier is de ongesteldheid ook aan het doorbreken, op naar de volgende ronde :{
Balen winka en marjolijntje.. Succes de volgende ronde!
pi_98944016
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 12:09 schreef jaantje_ het volgende:
Jammer Winka -O- .

Mag ik even zeggen dat sex zonder condoom echt 100x fijner is? :@
Haha das ook 100 x fijner :D
pi_98947019
Hier nog niets. Gister wel een test gedaan, maar die was negatief. Heb nog wel steeds buikpijn.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 16:42:17 #120
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_98952398
Hey meiden. Spannend allemaal zeg...
Ik ben nu 3 weken met de pil gestopt.
Ik heb al een paar dagen buikpijn en lage rupgijn.
Maar ook supergevoelige tepels|! :o
Ik zeg steeds tegen mezelf dat ik echt nog niet zwanger kan zijn.
Het is immers pas de eerste ronde!
Stiekem hoop ik toch dat het zwangerschapsklachten zijn :P
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 17:27:16 #121
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_98954113
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 16:42 schreef MissVanity het volgende:
Hey meiden. Spannend allemaal zeg...
Ik ben nu 3 weken met de pil gestopt.
Ik heb al een paar dagen buikpijn en lage rupgijn.
Maar ook supergevoelige tepels|! :o
Ik zeg steeds tegen mezelf dat ik echt nog niet zwanger kan zijn.
Het is immers pas de eerste ronde!
Stiekem hoop ik toch dat het zwangerschapsklachten zijn :P
Het kan maar zo hoor! De een moet maanden herstellen van de pil; de ander is direct zwanger. Je weet het maar nooit... ;)

Winka en Marjolijntje... :*

Spannend, Fenne! Geen bloed geeft moed, toch? Wel vaker een langere cyclus gehad?
pi_98959271
quote:
Spannend, Fenne! Geen bloed geeft moed, toch? Wel vaker een langere cyclus gehad?
1 keer, ben in 2009 een paar maanden met de pil gestopt wegens klachten. Sinds ik nu weer gestopt was, was het steeds 28 á 29 dagen.
  zondag 3 juli 2011 @ 00:02:33 #123
279894 winka
pi_98967888
Tsja, voel me nu een beetje dom :@ Ben echt ongesteld geworden en ik had mezelf helemaal overtuigd dat ik zwanger was, Mental note: volgende keer niet meer zo mee laten slepen :D

Calilov: okee je bent natuurlijk veel liever zwanger maar het is al fijn dat je niet zo'n hele lange cyclus hebt? Op hoeveel dagen zit je nu?

En MissVanity, het kan meteen raak zijn hoor, je weet maar nooit :)

Jammer Marjoleintje dat je ongesteld bent geworden, maar wie weet de volgende ronde ^O^
Spannend Fenne.. :)
pi_98975752
Ok.. Gisteren was ik er helemaal van overtuigd dat ik toch echt ongesteld zou worden, maar tot nu toe alleen een beetje bruin slijm.. Terwijl het wel echt voelt alsof ik ongesteld ben, qua pijn enzo.. Pff. Verwarrend! Nouja, nog maar weer even een paar dagen wachten..
  zondag 3 juli 2011 @ 12:02:16 #125
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_98976280
Waarom een paar dagen wachten dan?
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 3 juli 2011 @ 13:04:21 #126
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_98978082
winka: Ik zit nu op dag 40 :o!!!!

en daar schrik ik best van :o

*duimt voor marjolijntje*
pi_98986082
Oi cali, 40 al? En je tests zijn negatief? Had je de vorige keer ook toch, vervelend..! Wel eisprong gehad of geen idee?

Balen winka, toch ongesteld.

Bij Fenne en Marjolijntje is het spannend!

Hier werkelijk geen idee. Op basis van 26 dagen (mijn normale cyclus) is morgen mijn NOD. Ik voel helemaal niks eigenlijk. Voel geen ongi aankomen, maar ook geen zwverschijnselen. Ik wacht rustig af, denk dat ik het ergens komende week wel weet :).
  zondag 3 juli 2011 @ 16:59:51 #128
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_98986705
na een miskraam duurt het vaak wel even voor je cyclus weer op orde is (bij mij ook een week of 5 à 6). sterkte met geduld opbrengen! en ik hoop dat het heel snel weer raak is!
in de haak.
  zondag 3 juli 2011 @ 18:20:38 #129
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98989959
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 16:59 schreef trui het volgende:
na een miskraam duurt het vaak wel even voor je cyclus weer op orde is (bij mij ook een week of 5 à 6). sterkte met geduld opbrengen! en ik hoop dat het heel snel weer raak is!
Hmmm... dat dacht ik ook en toen bleek ik zwanger! Ik wil Clauwhee geen hoop geven uiteraard, maar het blijkt toch bij iedereen weer anders te zijn.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 3 juli 2011 @ 20:01:37 #130
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_98993868
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 13:04 schreef calilov3 het volgende:
winka: Ik zit nu op dag 40 :o!!!!

en daar schrik ik best van :o

*duimt voor marjolijntje*
Dat is inderdaad alweer lang, Calilov! Enig idee wanneer je durft te gaan testen?

Clauwhee, het kan maar zo he... ;) Wat Susie al zegt!
  zondag 3 juli 2011 @ 20:43:18 #131
171422 LadyBlack
paint it black
pi_98995672
Poeh, cali, wat naar dat je weer zo zit te wachten tot het wel of niet doorbreekt! Maakt het wel moeilijk om het relaxed te blijven benaderen lijkt me. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Marjolijntje, ik heb ook elke keer voor mn menstruatie doorbreekt last van al wat krampen en licht bruinverlies.... nu ook weer ;( Het is niet per definitie zo, maar bij mij is het dus altijd wel de voorbode. Ik hoop voor ons allebei dat het dit keer dat niet is!

Fenne, laten we hopen dat jouw buikpijn ook voor een goed doel is :)

Clauwheee, hmmm... misschien is je cyclus inderdaad wat langer deze keer. Maar ik hoop natuurlijk gewoon dat Susie gelijk heeft :Y
pi_98996216
Ja, het begon hier vrijdag al en eigenlijk begint het dan een dag later al, nu zijn we twee dagen verder en nog steeds hetzelfde.. Daarom wil ik het gewoon nog een paar dagen afwachten en pas woensdag testen, zoals ik met mezelf heb afgesproken. Ik duim ook voor jou LB!

En ik duim ook voor Cali, Fenne en Clauwheee!! Laat die streepjes maar komen!
  zondag 3 juli 2011 @ 21:25:26 #133
171422 LadyBlack
paint it black
pi_98997909
Ik ga morgen- of dinsdagochtend sowieso even testen. Mocht het net als de vorige keren wel raak zijn geweest, dan kan ik die test iig aan de dokter overhandigen als bewijs dat het tot zover allemaal aardig goed lijkt te zitten.
  zondag 3 juli 2011 @ 21:50:17 #134
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_98999275
potverdorie winka ik had echt gedacht hier ander nieuws van jou te lezen -O-

Spannend voor een hoop meiden hier! Hopelijk weer wat streepjes erbij!

LB heb je al vaker positieve testen gehad? Hopelijk morgenochtend in ieder geval een!
  zondag 3 juli 2011 @ 21:55:14 #135
171422 LadyBlack
paint it black
pi_98999537
Ja, de afgelopen 2 keren was er ongeveer een dag voor NOD (toen ik ook al bruinverlies had) een héél licht streepje te zien. En daarna dus ongesteld geworden, waar ik nu ook op reken, gezien de drukke onderbuik die ik nu heb....
  zondag 3 juli 2011 @ 22:12:12 #136
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_99000596
jeetje wat frustrerend! Als tip kan ik je alleen geven om kruidvat 2 voor 5 euro testen te doen, omdat die mooi indrogen en dus lang goed blijven. Cb vervaagt in mijn beleving erg snel en als het dan al een licht streepje was is dat helemaal lastig te zien na een paar dagen.

Hopelijk deze keer gewoon een plakker :*
  zondag 3 juli 2011 @ 22:42:31 #137
279894 winka
pi_99002306
Je kan er in ieder geval altijd een foto van maken LB. Maar zeker frustrerend ja als je zo vlak voor je NOD een vaag streepje ziet :{

Wat goed dat je zo geduldig kan wachten Marjoleintje :)

Oh Calilov.. dat is zeker een lange cyclus :( Hoop dat daar gauw een einde aan komt. Of dat je gewoon zwanger bent :s)

En Clauwhee, wie weet :)
  zondag 3 juli 2011 @ 22:45:26 #138
171422 LadyBlack
paint it black
pi_99002484
Nou ik had beide keren al bruinverlies, maar ik had daarvoor écht het idee dat het raak zou zijn, ivm hoge temperaturen... dus een test gedaan om te kijken of het misschien raak was gewéést. En daar lijkt het dus wel op. Als dat nu 3x zo is geweest, kan dat misschien een aanknopingspunt zijn voor de huisarts. Als het nu niet raak is ga ik namelijk een afspraak maken.

Klaver, ik heb inderdaad de kruidvattesten :Y

En nu ga ik slapen. Welterusten allemaal! :*
  maandag 4 juli 2011 @ 02:44:21 #139
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_99009969
Ja ik vind het zelf ook wel raar hoor, en elke keer denk ik, zet nu door zet nu door.. ik wil helmaal niet in die twijfel zitten. Inderdaad paar dagen geleden een test gedaan en die was negatief..

LB spannend, ik hoop dat je 2 streepjes plast! ik gun het je zo..
Clauwhee ook natuurlijk...

Hoe is het met jou klavertje-4?
  maandag 4 juli 2011 @ 07:33:14 #140
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_99011124
wat balen cali, dat je nu weer in onzekerheid zit! Hopelijk snel duidelijkheid voor je :*

Hoe het met mij gaat weet ik nog niet, heb een maand geleden twee streepjes geplast en straks de 1e echo! Ben alleen zoooo zenuwachtig dat ik vannacht geen oog heb dicht gedaan! Hoe gezellig het hier ook was ik hoop niet weeeeer op t wachtbankje plaats te nemen :)
  maandag 4 juli 2011 @ 07:52:50 #141
171422 LadyBlack
paint it black
pi_99011224
Succes straks klavertje!! Kan me wel voorstellen dat je zenuwachtig bent :* Ik hoop op een mooi krummeltje met knipperlichtje :)

Hier is de temperatuur alweer gekelderd, ik neem de moeite van de test doen dus ook maar niet meer..... ;(
  maandag 4 juli 2011 @ 07:55:37 #142
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_99011245
LB.... een dikke knuffel voor jou...

Veel succes klavertje!
  maandag 4 juli 2011 @ 07:57:36 #143
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_99011262
thnx LB en frummel!

LB... -O- t zou zo mooi zijn geweest als t was gelukt voor je naar de dokter ging :* dikke knuffel
  maandag 4 juli 2011 @ 08:01:39 #144
171422 LadyBlack
paint it black
pi_99011286
Thx ladies...

Mag mijn NOD naar 31 juli?
  maandag 4 juli 2011 @ 08:22:23 #145
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_99011483
Lb :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_99011825
Balen LB! :*
pi_99012100
Shit LB... -O- Jeetje, wat had ik gehoopt dat het goed zou zijn dit keer. Ga je wel naar de HA? Je hebt aardig wat munitie nu om uit te leggen dat het kennelijk niet wil lukken... :*
pi_99012997
Pff LB -O- Ik hoopte zooooo dat het wel raak zou zijn voor je! Gatsiedarrie zeg.

Klavertje succes meid!

Ik heb sinds vanochtend bruinverlies. Ga er dus vanuit dat ik ongi word vandaag, op de dag af gewoon...Helaas dus geen geluk met eventuele extra vruchtbaarheid. Maar goed, we zagen dit ook als een extra kans en gaan er dan nu weer volledig voor.

[ Bericht 1% gewijzigd door clauwheee op 04-07-2011 10:12:10 ]
pi_99013121
Klavertje-4, ik kan me voorstellen dat je enorm zenuwachtig bent. Heel veel succes bij de echo!

LB, verdorie! -O- Dikke knuf! :*

Clauwhee ook al de eerste tekenen van ongesteldheid, jammer!
  maandag 4 juli 2011 @ 10:27:36 #150
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_99013472
goed nieuws bij de echo, we hebben het hartje zien kloppen!

Ik ga jullie dan nu echt maar verlaten voor z&g, maar kom jullie natuurlijk nog wel supporten! Ik hoop jullie snel in z&g tegen te komen :*

Clauwhee, jammer van de ongi maar wel heel fijn dat je cyclus alweer helemaal normaal is!
pi_99013765
Fijn klavertje! Heerlijk, een kloppend hartje! Lekker naar Z&G!

Inderdaad. Ik had er ook al wel rekening mee gehouden dat als het zou komen, het alweer regelmatig zou zijn aangezien ik mijn eisprong had gevoeld. Had alleen nog geen tekenen, maar nu wel (koppijn!).
pi_99013921
Klavertje-4, van harte!!! Ik hoop op een fijne tijd voor jou in Z&G en een goede zwangerschap! Zet hem op meid, je wordt mama!!! O+
  maandag 4 juli 2011 @ 11:00:02 #153
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_99014220
thnx lieve meiden! <3

Hihi lijnloos dat besef moet nog een beetje inzinken :)
pi_99014368
Wat fijn klavertje!

Hier nu ook echtecht ongesteld. Bah.
pi_99014476
Wat fijn klavertje! Lekker van genieten!!

:( jammer van de periode's die weer allemaal gekomen zijn, hoop
Dat komende maanden vruchtbaarder zijn..

Even offtopic: vanmorgen in ondertrouw gegaan (L) gaan eind juli
Voor partnerregistratie. Wil zelf graag trouwen als (mochten we
T geluk hebben..) we een kindje hebben. Lijkt me dubbel zo leuk!
pi_99014508
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 11:05 schreef Marjolijntje het volgende:
Wat fijn klavertje!

Hier nu ook echtecht ongesteld. Bah.
:(!
  maandag 4 juli 2011 @ 12:22:20 #157
171422 LadyBlack
paint it black
pi_99016740
Klavertje, wat goed!!! Ga genieten van je entree in Z&G O+

Zoe ook gefeliciteerd! Leuk idee om het zo te doen :Y

Clauwheee en Marjolijntje :*
pi_99016793
Zoe, gefeliciteerd met jullie ondertrouw! Dat er maar snel een kindje mag komen en jullie het huwelijk met zijn 3-tjes kunnen vieren! O+

Pappillion, jij was toch getrouwd deze week? Gefeliciteerd ook!

Clauwheee en Marjolijntje -O- Bah!!! :* succes in de volgende ronde hoor!
  maandag 4 juli 2011 @ 14:49:18 #159
171422 LadyBlack
paint it black
pi_99021835
quote:
"Hoi schatje, wat jammer nou weer. Hopelijk heb je er niet zo'n buikpijn van."
Tot zover het vermogen van mijn lief om me een hart onder de riem te steken vanaf de andere kant van de wereld... :'( :')
pi_99022013
Dat doet ie toch best aardig!

Die van mij is nog minder tactvol hoor ;) Ik had gestuurd dat ik ongesteld was, krijg ik dit terug:
Aww :/
Naja, kun je ook niks aan doen :P

En hij bedoelt het echt goed, heus! :')
  maandag 4 juli 2011 @ 14:56:05 #161
114177 Diaan73
pi_99022107
Typisch ook mannenreacties... maar daar heb je ook niets aan.

Clauwhee, LB en Marjolijntje wat balen zeg!! -O- :*

Klavertje, voor jou wel goed nieuws! Feli met je echo!! *O*
Make love, not war ☮
  maandag 4 juli 2011 @ 14:56:48 #162
171422 LadyBlack
paint it black
pi_99022130
Ohhhhh :X :') Wat is dat toch met mannen...?

Als ie hier was, zou een paar armen om me heen genoeg zijn, maarja.... voor nu ben ik maar blij dat dit topic er ook nog is O+ Vriendje zie ik donderdag pas.
pi_99022204
Oh ja, mannen... *zucht* Die van mij kan er ook wat van soms. Laatste maand de reactie toen ik vertelde ongesteld te zijn:
quote:
Oh, dus wanneer mogen we weer proberen??? :P
Echt iets waar je hoofd dan heel erg naar staat op zo'n moment. :')
pi_99022321
Ja, dat zei hij ook nog afgelopen week, als ik ongesteld zou worden.. Dat dat niet erg was want dan moesten we weer flink aan de gang. Nee dat wilde ik horen :')
Maar ik ben 'blij' dat niet alleen de mijne zo is :P
  maandag 4 juli 2011 @ 15:06:41 #165
171422 LadyBlack
paint it black
pi_99022519
:D! Ok dat slaat wel alles ja.... Het is vast lief bedoeld, maar echt niet wat je dan wilt horen :N

En inderdaad fijn om te horen dat andere mannen ook zo (of nog erger ;) ) zijn!
pi_99022565
Ze bedoelen het ongetwijfeld goed, maar het komt idd niet zo tactisch over :+ :* .

Ik ben benieuwd hoe dat bij ons gaat. Tot nu toe is 'ie er best mee bezig merk ik. Vragen stellen, zomaar opeens een opmerking tussendoor... O+

Van het weekend opeens: "En denk je dat je al zwanger bent?" Uhm, zou knap zijn, want ik zit nog niet in de vruchtbare dagen. "Ja maar misschien heb ik traag zaad!" Als dat zo is, is het wel dood als het eindelijk aankomt :P :') . Dit was natuurlijk niet helemaal serieus, maar wel schattig!
  maandag 4 juli 2011 @ 15:08:52 #167
171422 LadyBlack
paint it black
pi_99022618
_O- Da's best lief ;)
pi_99022628
LB, die van jou kan je natuurlijk zowel letterlijk als figuurlijk opvatten! Hoe poëtisch ;) .

Edit: klavertje-4, wat fijn dat de echo goed was! *O* Veel succes in Z&G!
pi_99023514
jaantje _O- dat is ook wel heel schattig, zo'n vent.

Tja, die van mij is dit wel een beetje gewend (bij Minke heeft het ook ruim een jaar geduurd) maar dan nog, het kan idd wel tactischer |:( Verder is ie wel lief hoor. Vraagt ook ongeveer elke avond of ik denk al zwanger te zijn... nog een weekje, dan weten we weer hoe het ervoor staat. Ik merk wel dat ik er nu iets minder mee bezig ben, temperatuur niet iedere dag meer, maar op de momenten dat ik denk dat het nodig is en dat gaat eigenlijk prima tnt. Verder 2 ovu-testen gebruikt afgelopen ronde en precies op de goeie momenten (piek en dag erna heeeeeeel licht streepje). Hopelijk is dit de lucky-shot waar we op wachten en zo niet... dan mogen we nog een ronde :+ :')
pi_99027290
Hi allemaal,

Mijnes leeft wel mee, maar hij snapt me niet altijd even goed geloof ik. Ach ja.

Hier gister getest en niets te zien. Ook nog geen ongesteldheid trouwens. Verder met afwachten dus....
pi_99027437
Ik blijf duimen voor je Fenne :)

En ik heb mijn O+ ook wel gemeld dat ik niet alle opmerkingen even tof vond ;) Maar hij bedoelt het echt goed en na uitleggen snapt ie wel dat het niet helemaal lekker over kwam :P
pi_99028299
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:08 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik blijf duimen voor je Fenne :)

En ik heb mijn O+ ook wel gemeld dat ik niet alle opmerkingen even tof vond ;) Maar hij bedoelt het echt goed en na uitleggen snapt ie wel dat het niet helemaal lekker over kwam :P
Spannend Fenne!

Haha die van mij in t begin ook, eignl niet reageren als ik dacht van mmm zou t? Ik enthousiast etc etc. Toen bleek dat hij zo reageerde omdat hij niet wilde dat ik teleurgesteld zou zijn etc. Ook al was hij van binnen wel enthousiast en had hij stiekem een klein beetje hoop.

Nouja teleurgesteld dat ben ik toch wel.. Of hij nu blij mee leeft of niet, als de periode komt is t toch even min.. En dat weet ie nu ook wel dus nu kunnen we samen hopen en houdt ie me ook wat met beide benen op de grond.

(weet iemand hoe ik met de iPad emoticons kan doen?)
pi_99028473
Niet voor niks meiden...mannen van Mars en vrouwen van Venus! ;)

Hier is het uiteindelijk niet doorgebroken vandaag. Vanochtend had ik 2 speldeknopjes bruin en koppijn, en was ik redelijk overtuigd dat het in de loop van de dag door zou zetten. Daarna hele dag niks meer van dat alles.
  maandag 4 juli 2011 @ 17:37:01 #174
171422 LadyBlack
paint it black
pi_99028764
Ik kan er gewoon niet over uit hoe vaag je cyclus kan lopen als je er op let....

Hoeveel meiden krijgen hun menstruatie niet pas als ze al 3 dagen zitten te emmeren met drupjes bruin en dergelijke..... cruel :N
pi_99032068
Idd.. LB, al die symptomen, klachten, het voelt/lijkt anders dan anders..

Hier duurde t maar 3dagen.. Normaal minimaal 4. Heb nogsteeds erg grote boobs
En rare krampjes in onderbuik, ik ga er maar vanuit dat t allemaa z'n werk doet
En lekker bezig is te ont-pillen weet t anders ook niet.

Volgens m'n p-tracker vruchtbaar rond 14juli en nod op 28juli.

Daar staat dat ik al vanaf 9juli vruchtbaar ben/kan zijn?? Nouja lijkt hoopvol haha, wel leuk
Om mn periode zo n schema te zien haha
pi_99033518
P tracker gaat natuurlijk uit van erg "gemiddelde waarden" zoals normale luteale fase, normaal moment van eisprong en soms kan zaad tot 5 dagen "goed" blijven, vandaar denk ikndat er zon grote periode van vruchtbaarheid staat aangegeven ;)

Wel balen van je ongesteldheid! :*
pi_99034767
Bedankt voor je uitleg haha :)

Ja..baalde ook! Kon me even goed houden maar als er dan weer iets tegenzit wordt ik enorm emo.. Dat weet m'n lief onderhand wel haha hij is dan gelukkig erg lief en begripvol.

Mn lief was bang dat er misschien iets mis zit bij hem of mij maar we eten gezond en proberen goed voor ons lichaam te zorgen.. Meer kun je nog niet doen toch?
Zag dat om de dag klussen beter is dan elke dag of meerdere keren per dag.. Dus misschien moeten we t wat rustiger aan doen :P

Ik zie dat je nod naderd! Spannend!

Slikken jullie ook foliumzuur? Ook al duurd het wat langer om zwanger te worden?
Ben zelf gestopt.. Werd er misselijk van.. :$
pi_99035097
Ik slik wel dagelijks trouw foliumzuur ja :)

O+ was wel heel lief vandaag, kwam thuis met een enorme reep chocolade en heel veel knuffels :)
  maandag 4 juli 2011 @ 20:18:41 #179
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_99035197
ha zoe ik heb idd altijd braaf foliumzuur geslikt, meer dan een jaar dus al voor het nu echt goed zit. Ivm verhoogde kans op een open ruggetje wordt toch echt aangeraden om al minstens vier weken voor bevruchting foliumzuur te slikken. Ik zou dus toch weer beginnen...

Er zijn ook combinatiepillen met andere vitaminen e.d. erbij zoals centrum of el mare. Misschien kan je kijken of die beter vallen?
pi_99035324
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:18 schreef klavertje-4 het volgende:
ha zoe ik heb idd altijd braaf foliumzuur geslikt, meer dan een jaar dus al voor het nu echt goed zit. Ivm verhoogde kans op een open ruggetje wordt toch echt aangeraden om al minstens vier weken voor bevruchting foliumzuur te slikken. Ik zou dus toch weer beginnen...

Er zijn ook combinatiepillen met andere vitaminen e.d. erbij zoals centrum of el mare. Misschien kan je kijken of die beter vallen?
Ja ik weet t, wil liever ook niet zonder. Heb verschillende geprobeerd, had op t laatst 1 die ik 2x per dag moest slikken..bah.

Bedankt voor de tip!
pi_99035355
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:16 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik slik wel dagelijks trouw foliumzuur ja :)

O+ was wel heel lief vandaag, kwam thuis met een enorme reep chocolade en heel veel knuffels :)
Lief! :D
  maandag 4 juli 2011 @ 20:23:07 #182
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_99035369
erg vervelend lijkt me idd! Hopelijk vind je er 1 waar je niet misselijk van wordt!
pi_99036118
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan er gewoon niet over uit hoe vaag je cyclus kan lopen als je er op let....

Hoeveel meiden krijgen hun menstruatie niet pas als ze al 3 dagen zitten te emmeren met drupjes bruin en dergelijke..... cruel :N
Ik ben wat dat betreft erg blij dat ik al langer pilloos ben. Ik ken m'n cyclus redelijk en weet dat ik een paar dagen voor mijn ongesteldheid pijn in mijn borsten heb en wat bruinverlies. Maar ook dat het niet altijd exact hetzelfde gaat. Zegt zij nu nuchter :D .

Zoe: ik slik tabletjes van AH-huismerk, die zijn heel klein en maar 1 per dag. Ik merk er iig niets van.
pi_99036804
Dat klinkt goed jaantje, bedankt v je tip. Kan t altijd even proberen!
  maandag 4 juli 2011 @ 21:22:56 #185
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_99038554
die van het Kruidvat zijn ook goed te doen, niet zo groot iig, daar kon ik dan weer niet tegen.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 4 juli 2011 @ 21:24:43 #186
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99038664
Neem ze anders 's avonds in met je eten. Helpt echt.
pi_99040994
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 21:24 schreef Aventura het volgende:
Neem ze anders 's avonds in met je eten. Helpt echt.
@Susie; ja had als laatst ook grote.. En dan dus 2x per dag brrr hihi

Bedankt aventura, nam ze nu smorgens en svonds maar als ik op bed ging.. Blughh haha
Maar met t eten wordt het snel(ler) verteerd?
  maandag 4 juli 2011 @ 22:19:00 #188
57497 happyme28
I'm so happy
pi_99041988
Helaas nog weinig dubbele streepjes zie ik. Balen hoor, hopenlijk is het snel voor iemand raak!!

Hier nog steeds aan het ontpillen. Dag 38 inmiddels, geen eisprong, geen menstruatie. Wel heb ik al een week het gevoel dat er iets gebeurd in mijn buik, maar nog geen duidelijkheid. Erg lage temp al een week (36.3/36.4) maar nog geen piek. We wachten rustig nog even af :)
pi_99056300
Iedereen nog bedankt voor de felicitaties, we hebben een super mooie dag gehad!
De hele familie vond ons zo mooi gelukkig dat ze zich ook allemaal afvragen of er snel kindjes zullen komen. Niet verteld dat we al bezig zijn maar het word waarschijnlijk wel leuk gevonden mocht het snel zover zijn :)

Het is enkel nog wel wachten op de }), heb dus weer een langere cyclus, mag daar mijn nod wel iets meer op gaan aanpassen gok ik zo. Overigens zondag getest en toen negatief. Ik wacht iig tot (na?) het weekend met de volgende test omdat mijn rondes de vorige keren ook meteen 'n week langer waren dan verwacht.

labello, winka, zoe, mandarijntje, clauwhee en LB :* damn dit rijtje is veel te lang. Er moet maar een goede zomer komen (niet te heet) waarin iedereen lekker even kan ontspannen en gewoon zonder zich druk te maken allemaal zwanger word.

Callilove, pff lijkt me maar zwaar om nu te moeten wachten wanneer je }) dan toch komt zodat je weer aan een frisse start kunt beginnen ook een :* voor jou.

Klavertje-4 *O* Super om te lezen dat je een knipperend hartje hebt gezien, geniet van de hele tijd die komen gaat, we komen je gewoon allemaal snel na in Z&G.

Happyme28, ik wacht rustig met je mee maar gun je ook gewoon snel een ontpilde cyclus.
pi_99056807
Fijn papillion, klinkt heerlijk! Hopen dat je cyclus nu z'n ding gaat doen.

happy, hoe lang ben je nu bezig met het ontpillen? Heb het even niet meer op het netvlies.

Zoe, ik slik sinds maart foliumzuur. De eigen merk van de Etos. Zijn ook niet zo groot (tenminste, dat vind ik). Bij het ontbijt neem ik eentje.

Hier helemaal niks. Het is bij de twee speldeknopjes bruin van gisterochtend gebleven. Nu geen spoor meer. Ik zit dus nog even in de wachtkamer.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 10:55:32 #191
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99056814
Klopt, niet voor niets staat bij veel medicijnen in de bijsluiter dat je ze best tijdens of na een maaltijd inneemt.

quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2011 22:01 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

@Susie; ja had als laatst ook grote.. En dan dus 2x per dag brrr hihi

Bedankt aventura, nam ze nu smorgens en svonds maar als ik op bed ging.. Blughh haha
Maar met t eten wordt het snel(ler) verteerd?
pi_99058317
:) bedankt voor jullie reacties over foliumzuur.

@papillion: fijn zeg! Hopen dat het snel zover is! :D
En een vruchtbare zomer zou niet verkeerd zijn (A)

@clauwhee: pff nog maar even afwachten dus..
  dinsdag 5 juli 2011 @ 14:54:20 #193
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_99066179
* NotTheSame sluipt even binnen...
Ik heb nog een bijna vol pakje Etos Zwanger Worden pillen hier liggen... En aangezien ik er het komende jaar niks meer aan heb... Mag zo weg en kan in een enveloppe!
pi_99066260
kiek nou, allemaal dealers hier O+
pi_99068347
Haha foliumzuur dealers :d

@NTS: das aardig van je!
Is dat de multi variant waarop 2x p.d op staat?
Want daar werd ik de laatste tijd svonds misselijk van..
(erger dan een die 1x p.d)

Heb nu andere gehaald, zal ze na de maaltijd innemen :) hoop dat t helpt
  dinsdag 5 juli 2011 @ 15:59:11 #196
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_99068798
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 15:47 schreef Zoë23 het volgende:
Haha foliumzuur dealers :d

@NTS: das aardig van je!
Is dat de multi variant waarop 2x p.d op staat?
Want daar werd ik de laatste tijd svonds misselijk van..
(erger dan een die 1x p.d)

Heb nu andere gehaald, zal ze na de maaltijd innemen :) hoop dat t helpt
Het is inderdaad de multi-variant van 2x daags.
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:02:03 #197
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_99068909
Klinkt als een mooie dag, Papillion! En nu maar hopen op een mooi wittebroodskindje!

Zoe, ik werd in het begin ook misselijk van die pillen; ik slik ze nu tijdens de maaltijd. Eerst deed ik het voor de maaltijd en dan was ik een paar minuten daarna al gelijk erg misselijk. Nu niet meer, dus hopelijk werkt dat voor jou ook zo.

Clauwhee, spannend!

Hier toch maar weer ovulatietesten in huis gehaald. Pfff, ik blijf af en aan gaan met die dingen :P Nu het echter de laatste poging is voor ons in 2011, wil ik er toch alles uithalen wat er in zit. Volgens de app op mijn telefoon zou mijn ei eind volgende week ergens moeten springen. Komt goed uit, want O+ heeft vanaf vrijdag twee weken vakantie! Hopelijk lukt het ons om er steeds een dagje tussen te laten :9

Even een vraagje aan de dames met ovu-testen: wanneer testen jullie? Ik heb het nu steeds overdag gedaan rond een uur of vier 's middags. Is het misschien toch handiger om het 's morgens te doen? Uit de bijsluiter word ik namelijk niet veel wijzer; 'doe het op een vast tijdstip'...
pi_99069534
Frummeltje, ik heb deze ronde 2 ovu-testen gebruikt en toen bij het naar bed gaan (rond 22.00 uur) gedaan. Op basis daarvan ook meteen aan de klus geslagen :P
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:33:34 #199
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_99070229
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:16 schreef Lijnloos het volgende:
Frummeltje, ik heb deze ronde 2 ovu-testen gebruikt en toen bij het naar bed gaan (rond 22.00 uur) gedaan. Op basis daarvan ook meteen aan de klus geslagen :P
Maar drink je daarvoor dan niet heel veel? Ik drink juist 's avonds altijd wat meer dan overdag. En vier uur van tevoren niet plassen is er hier ook niet bij, behalve na een nacht. :P
pi_99074854
Op zich drink ik dan wel ja, maar het streepje knalde eraf de eerste keer, dus was wel duidelijk ;)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 20:40:54 #201
279894 winka
pi_99081178
Jee wat enorm k*t dat het deze keer niet gelukt is LB :( Gauw maar naar de huisarts :*
Marjolijntje toch ook ongesteld -O-

quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:37 schreef LadyBlack het volgende:

Waarschijnlijk heeft het er ook mee te maken dát je er mee bezig bent. Voordat we besloten er voor te gaan had ik standaard een cyclus van 28 dagen met een dag ervoor spotting. Nu heb ik alle mogelijke varianten gehad van 25-28 dagen met gedoe er voor :)

Toch wel spannend dat het is gestopt Clauwhe, hoop dat het een goed teken is :)

*O* Gefeliciteerd Klavertje *O* Wat heerlijk dat je het hartje heb horen kloppen O+

Nou Papillion, misschien heb je als verse bruid dubbel zoveel kans ^) Goed om te horen dat de dag zo fijn was :)

Goed dat je vriend twee weken thuis is Frummeltje tijdens de vruchtbare dagen. Extra goed gebruik van maken dus :) En ik zou je niet teveel zorgen maken om het drinken. Ik drink zelf enorm veel en bij mij spatte het streepje er af :)
pi_99081897
Ja hoofd en lichaam kunnen soms zo niet lief voor elkaar zijn. Ik was er helemaal niet mee bezig deze maand. Tot gisteren. Want nu krijg ik toch weer hoop...Maar goed, verstand zegt dat het heel goed mogelijk is dat het deze keer ff wat langer duurt voordat er een ongi komt. En ondertussen probeer ik zogenaamde kwaaltjes te negeren.
pi_99082417
Ik heb gelukkig geen last van de foliumzuurpillen. Slik er eentje 's avonds (Etos), net als eerst de pil. Minste kans op vergeten geloof ik.

Volgens mij is mijn ongesteldheid nu toch aan het doorbreken, jammer!!!
  dinsdag 5 juli 2011 @ 21:01:45 #204
279894 winka
pi_99082424
Heel goed dat je het zo doet, valt waarschijnlijk niet mee :) Ik ben nu ook maar weer eens op mijn lichaam aan het letten tijdens de normale dagen. Mijn borsten hangen nu een beetje in theezakjes stand (hoewel ik de potloodtest nog goed doorsta :7 ) en de bultjes rond mijn tepel zijn ook met de noorderzon vertrokken.

Ik heb tijdens mijn menstruatie precies dezelfde steken als ervoor. Ook ben ik vaak uit het niets misselijk. Dit moet ik maar eens gaan opschrijven :)

Oh mag mijn nod op 30 juli :s)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 21:02:42 #205
57497 happyme28
I'm so happy
pi_99082491
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 10:55 schreef clauwheee het volgende:
happy, hoe lang ben je nu bezig met het ontpillen? Heb het even niet meer op het netvlies.
Uhh, 38 dagen, nu dus 39 dagen (dit is mijn eerste cyclus sinds de pilstop).

Ik meen nu vandaag iets van vruchtbaar slijm te bespeuren, dus misschien komt ie alsnog die eisprong? We wachten rustig verder af :)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 21:04:02 #206
279894 winka
pi_99082609
Ai jammer Fenne.. op welke dag zat je nu?
pi_99083018
Dag 33.

Inderdaad jammer, maar goed we gaan er weer vol goede moed voor!!!
pi_99084378
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 16:02 schreef Frummeltje86 het volgende:
Klinkt als een mooie dag, Papillion! En nu maar hopen op een mooi wittebroodskindje!

Zoe, ik werd in het begin ook misselijk van die pillen; ik slik ze nu tijdens de maaltijd. Eerst deed ik het voor de maaltijd en dan was ik een paar minuten daarna al gelijk erg misselijk. Nu niet meer, dus hopelijk werkt dat voor jou ook zo.

Clauwhee, spannend!

Hier toch maar weer ovulatietesten in huis gehaald. Pfff, ik blijf af en aan gaan met die dingen :P Nu het echter de laatste poging is voor ons in 2011, wil ik er toch alles uithalen wat er in zit. Volgens de app op mijn telefoon zou mijn ei eind volgende week ergens moeten springen. Komt goed uit, want O+ heeft vanaf vrijdag twee weken vakantie! Hopelijk lukt het ons om er steeds een dagje tussen te laten :9

Even een vraagje aan de dames met ovu-testen: wanneer testen jullie? Ik heb het nu steeds overdag gedaan rond een uur of vier 's middags. Is het misschien toch handiger om het 's morgens te doen? Uit de bijsluiter word ik namelijk niet veel wijzer; 'doe het op een vast tijdstip'...
Bedankt frummeltje! :D hoop ook dat t werkt, ben vandaag al de hele dag misselijk (sinds vorige week al) dus kan er nog niks van zeggen hihi
Vanmorgen buikpijn. En bruin verlies. Op dag 3.. Vreemd hoe t lichaam werkt
Ga er vanuit dat m'n lichaam moet wennen aan alles.. Ontpillen enzo

Ik test 2 dagen voor verwachte eisprong en dan tussen 1 en 4 uur ivm werk.
Niet echt vast tijd stip maar zit met wisselende diensten dus kan niet veel anders
pi_99084707
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 21:01 schreef winka het volgende:
Heel goed dat je het zo doet, valt waarschijnlijk niet mee :) Ik ben nu ook maar weer eens op mijn lichaam aan het letten tijdens de normale dagen. Mijn borsten hangen nu een beetje in theezakjes stand (hoewel ik de potloodtest nog goed doorsta :7 ) en de bultjes rond mijn tepel zijn ook met de noorderzon vertrokken.

Ik heb tijdens mijn menstruatie precies dezelfde steken als ervoor. Ook ben ik vaak uit het niets misselijk. Dit moet ik maar eens gaan opschrijven :)

Oh mag mijn nod op 30 juli :s)
Wel slim ja om symptomen op te schrijven.
Mijn p tracker heeft allerlei functies waar ik humeur en pijntjes per dag kan noteren zodat je t terug kan lezen. Erg handig!
pi_99085141
Jeetje Fenne en Happy, jullie geduld wordt weer flink getest :(

Callilov, ook al zo lang wachten op duidelijkheid. En inderdaad kan het heel lang duren na zo'n mk. Het is ook nogal wat, wat je lichaam krijgt te verwerken. :*

Ik ga gewoon een streepjes-regen-dansje doen!!! *O*
pi_99085925
Yes, dance! De streepjes-droogte duurd al veel te lang :P
pi_99104297
Ok. Vaagheid ten top.
Nog altijd niet ongi. Wel een positieve ovutest en zit inmiddels op dag 36.

:?

Een tijdje terug waren m'n ovutesten rond deze tijd omowit.
Ik snap het niet.

Oh en nee, ik heb kwaaltjes verder. Terwijl ik die de vorige keer heel duidelijk had.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  woensdag 6 juli 2011 @ 13:15:13 #213
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_99107849
Een positieve ovu-test op dag 36 betekent in mijn boekje dat je effe over een zwangerschapstestje moet piesen...
pi_99107935
Ik wilde het eignelijk niet zeggen, maar dacht hetzelfde als Flugeltje... misschien toch maar effe doen Kuukske...
pi_99107962
Dan moet ik straks maar naar de Etos. *).
Maar ik voel níks. Nada. Niente. Nop. Hoe kèn dat?

Vorige ronde verging ik nog van de rugpijn en ben ik langer dan ooit ongesteld geweest. Volgens mij is daar toen ook iets misgegaan trouwens. Maar goed.
pi_99108177
Ik heb toen ik zwanger bleek te zijn van Minke ook nooit iets gemerkt hoor... Geen pijn(tjes), niet misselijk, helemaal niks. Dus ook verrassing. Maar inderdaad, naar de Etos jij!
pi_99108217
Ik moet me eerst nog even door twee uur kantoortijd worstelen. :(
Toch wel spannend weer dit.
pi_99108272
Spannend kuukske!!!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_99109450
Spannend Kuukske!!!! Ik ben erg benieuwd!

En trouwens, ik dans ook even mee met de streepjes-dans! Wordt weer tijd!
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:09:09 #220
342898 MissVanity
pi_99112283
Spannend Kuukske. Zsm je uitslag posten!
Ik ben behoorlijk ziek. Misselijk, hoofdpijn, buikpijn rugpijn, duizelig...
Dus ik naar de dokter. Denkt hij dat ik misschien zwanger ben! :D
Volgende week pas testen :( Nu is het nog te vroeg.
Ik duim voor jullie!
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:31:59 #221
171422 LadyBlack
paint it black
pi_99113267
Kuukske, wat spannend!!! *O*

En MissVanity, bij jou ook al! :D Ik hoop dat je dokter gelijk heeft!

Hier een beetje een grafhumeur, menstruatie is nog steeds niet doorgebroken (maar wel nog steeds bruinverlies, rugpijn en een superlage temperatuur dus zeker weten niet zwanger), wat dus inhoudt dat ik de volle 4 dagen in Duitsland in mn tentje ongesteld ga zijn :( Had maandag nog de hoop dat ik er dan misschien al wat eerder vanaf zou zijn, maar neehoor.....
pi_99114239
Haske negatief.
Lang leve de onregelmatige cyclus. -O-.
pi_99114572
Ah crap Kuukske... -O- Een :* voor jou!

En LB, dat is ook wel vet irritant zeg, dan heb je nog effe hoop op geluk bij een ongeluk en zelfs dat wordt je niet gegunt. Dan maar winnen he, daar in DL
  woensdag 6 juli 2011 @ 16:01:05 #224
171422 LadyBlack
paint it black
pi_99114682
Kuukske... :*

Als je morgen nog niet ongesteld bent misschien even met ochtendurine testen?
pi_99114862
Ja, misschien is dat nog een idee inderdaad.
pi_99114873
Ik duim voor morgenochtend Kuukske!
pi_99117901
Oef balen Kuukske -O-.

En LB, dat zou helemaal sjips zijn...bah. Irritant hoor :*

Hier nog steeds niks.
pi_99121298
ah min LB :(

Hoop dat t morgen een positieve test is kuukske!

Hier gister, net als vorige maand, op dag5 bruinverlies. Zit er enige logica in dat zoiets 2 maanden achter elkaar gebeurd? :N
pi_99123055
Jammer kuukske -O- .

Zoë, op dag 5 van je cyclus? Dat is bij mij dan nog gewoon een restje ongesteldheid (duurt bij mij 4/5 dagen in totaal, en daarvanzijn 2/3 dagen met helder bloed).
pi_99125810
Jaantje_ ja heb 3dagen echt ongi en dan niks en dan op dag 5 bruinverlies. maar das nog een laatste restje dus..
moet nog even wennen dus aan de verandering na pilgebruik :? .. zit nu in maand 5

wanneer hadden jullie 't gevoel dat de cyclus na pilgebruik weer 'natuurlijk' verliep zegmaar?
pi_99141770
Hm, nog altijd negatief.
* Kuukske kruipt weer in haar schulpje.
pi_99141879
Kuuks... :*
  donderdag 7 juli 2011 @ 09:09:41 #233
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_99141899
Sjips, kuukske....
  donderdag 7 juli 2011 @ 09:13:04 #234
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_99141958
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:55 schreef Zoë23 het volgende:
Jaantje_ ja heb 3dagen echt ongi en dan niks en dan op dag 5 bruinverlies. maar das nog een laatste restje dus..
moet nog even wennen dus aan de verandering na pilgebruik :? .. zit nu in maand 5

wanneer hadden jullie 't gevoel dat de cyclus na pilgebruik weer 'natuurlijk' verliep zegmaar?
Bij mij na die vijf maanden verliep het weer goed naar mijn gevoel. Bij de eerste keren sloeg mijn cyclus steeds een ongi over leek het. Ik vond het uiteindelijk best plotseling dat het weer goed ging. Vervelend he, geduld hebben...
  donderdag 7 juli 2011 @ 09:19:21 #235
342898 MissVanity
pi_99142068
Arme Kuukske! Op naar de volgende ronde.
Ik moet nog even een weekje wachten voor ik mag testen.
Ben wel een beetje ongeduldig. Mijn vriend is echt schattig.
Hij ging gister fruithapjes voor me maken en hij gaat eten opzoeken waar veel folium in zit :P
Ook vertelt hij al zijn collega's dat we een kindje proberen te maken :D
Mannen kunnen wel lief zijn!
pi_99142196
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 09:19 schreef MissVanity het volgende:
Arme Kuukske! Op naar de volgende ronde.
Ik moet nog even een weekje wachten voor ik mag testen.
Ben wel een beetje ongeduldig. Mijn vriend is echt schattig.
Hij ging gister fruithapjes voor me maken en hij gaat eten opzoeken waar veel folium in zit :P
Ook vertelt hij al zijn collega's dat we een kindje proberen te maken :D
Mannen kunnen wel lief zijn!
@ kuukske; :*

@ Frummeltje; :(.. ja is zeker vervelend! voor mijn doen ben ik nog best geduldig :dp, maar als de NOD weer naderd dan is 't even moeilijk.. maar dat zullen jullie vast ook wel hebben.

Wat lief MV! mannen kunnen zeker lief zijn O+
pi_99143139
Ik zou er niet zo blij van worden als manlief rondbazuinde op z'n werk dat er hard wordt gewerkt aan een beeb :'). Eigenlijk.
  donderdag 7 juli 2011 @ 10:40:50 #238
342898 MissVanity
pi_99143889
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:10 schreef Kuukske het volgende:
Ik zou er niet zo blij van worden als manlief rondbazuinde op z'n werk dat er hard wordt gewerkt aan een beeb :'). Eigenlijk.
Dat geeft toch alleen maar aan dat hij er ook heel erg mee bezig is.
Je bent zeker bang dat hij het alleen maar heeft over het seksgedeelte...
Tja, als je iemand vertelt dat je een kindje wil begrijpt diegene wel dat daar seks voor nodig is...
pi_99143947
Dat zal ook wel per man verschillen. En het gaat niet om het seksgedeelte.
  donderdag 7 juli 2011 @ 11:02:53 #240
342898 MissVanity
pi_99144532
Oke. Het is bij ons geen geheim dat we kinderen willen.
Ik heb het aan twee mensen verteld. Hij vertelt het aan iedereen die het horen wil.
Ik vind dat schattig.
  donderdag 7 juli 2011 @ 11:11:59 #241
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_99144832
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:02 schreef MissVanity het volgende:
Oke. Het is bij ons geen geheim dat we kinderen willen.
Ik heb het aan twee mensen verteld. Hij vertelt het aan iedereen die het horen wil.
Ik vind dat schattig.
Ieder zijn eigen ding. :) Ik zou het ook niet heel tof vinden, maar ik snap wel hoe jij het ziet.
  donderdag 7 juli 2011 @ 11:12:33 #242
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_99144847
ik snap wel wat Kuukske bedoelt, ik zou ook not amused zijn. Bij ons was het wel 'ons geheimpje' en ik zou het dan ook niet leuk vinden als hij al zijn collega's daar al bij betrekt.

Als dat voor jullie wel goed en fijn voelt dan is het toch helemaal prima om het van de daken te roepen? Ieder z'n meug :)
pi_99144862
Ik vind het ook wel schattig, maar zou er zelf ook niet heel blij van worden. Wij hebben het slechts aan een heel select groepje verteld dat we er weer mee bezig zijn, maar ouders bijvoorbeeld weten nog van niks... voor hun wil ik het ook graag een verrassing houden als het zover is. Dat vond ik vorige keer zo leuk, die verbaasde blije blikken van ze. En die paar die het weten zijn echt beste vrienden ongeveer... Mijn man heeft het op zijn werk aan zijn 2 bazen verteld, die wisten de vorige keer ook dat we bezig waren, en ook als eersten ongeveer dat het raak was. Bij mij op mijn werk weet 1 directe collega het, maar wij delen ook best veel... vooral toekomst-visies en zo. (en het is een vent, zo grappig)...
  donderdag 7 juli 2011 @ 11:13:08 #244
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_99144874
o haha gmta!

Wat frummeltje zegt dus
pi_99145231
ik weet niet eens of mijn man wat gezegd heeft of niet haha! het zou iig helemaal niks uit maken!
ik bedoel ik zeg lekker op werk dat mijn man heerlijke sperma heeft en dat hij mij in een poging zwanger heeft gemaakt :P maar ben ook totaal niet preuts!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_99145272
Mannen zijn er wel anders mee bezig denk ik. Ik zit niet te wachten op blikken van collega's van m'n man, die ik amper ken, die afglijden naar m'n buik of vragen of het 'al zover is'.
pi_99145411
Kuuk dat snap ik wel hoor! ik zie de collega's van mijn man nooit... dus mij zou het helemaal niks uit maken! maar we waren ook niet lang bezig met zwanger worden en waren ook niet echt mee bezig...misschien zou het anders geweest zijn als we echt aan het proberen waren ofzo! dus ik snap het wel :Y

Het is al lang geleden dat er streepjes in dit topic waren! ik duim voor een leeg stroom naar Z&G!
  donderdag 7 juli 2011 @ 11:52:14 #248
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_99146180
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 11:28 schreef bitterend het volgende:
Kuuk dat snap ik wel hoor! ik zie de collega's van mijn man nooit... dus mij zou het helemaal niks uit maken! maar we waren ook niet lang bezig met zwanger worden en waren ook niet echt mee bezig...misschien zou het anders geweest zijn als we echt aan het proberen waren ofzo! dus ik snap het wel :Y

Het is al lang geleden dat er streepjes in dit topic waren! ik duim voor een leeg stroom naar Z&G!
Ben het met je eens! Gewoon allemaal in een keer over naar Z&G. Dan kunnen we dit topic gewoon helemaal sluiten. :P
  donderdag 7 juli 2011 @ 12:00:30 #249
342898 MissVanity
pi_99146479
Mijn vriend werkt in een heel klein bedrijfje met 5 collega's...
Ik ken ze allemaal met 2 ervan ben ik zelf ook bevriend.
Is misschien inderdaad een beetje anders :P
pi_99148991
Wij schreeuwen het niet van de daken, alleen de mensen/directe collega's die mee hebben gekregen dat het mis ging weten ervan. Ook dat weten alleen die mensen, heb verder gewoon gezegd dat ik ziek was toen ik die dag weg ben gegaan. Anders heb ik het gevoel dat iedereen elke keer naar m'n buik zit te loeren of het alweer gelukt is...

Hier nog steeds geen ongi. Wel een pesthumeur en vakantie nodig :P
pi_99149210
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:04 schreef clauwheee het volgende:
Wij schreeuwen het niet van de daken, alleen de mensen/directe collega's die mee hebben gekregen dat het mis ging weten ervan. Ook dat weten alleen die mensen, heb verder gewoon gezegd dat ik ziek was toen ik die dag weg ben gegaan. Anders heb ik het gevoel dat iedereen elke keer naar m'n buik zit te loeren of het alweer gelukt is...
Hier nog steeds geen ongi. Wel een pesthumeur en vakantie nodig :P
Dat heb ik dus ook. Ik word er gek van.
Zelfs mn beste vriendin heeft het lef om te vragen of het alweer gelukt is :r. Bemoei je d'r niet mee.

En dat pesthumeur heb ik ook :').
pi_99149264
hihi maar als je mensen verteld dan kan je verwachten dat ze zich mee gaan bemoeiend! :9
pi_99149312
Klopt. Maar als het misgaat (waar ze ook van op de hoogte zijn) mag je wel verwachten dat ze hun klep houden tot je zelf weer een keer verteld dat het weer raak zou kunnen zijn.
pi_99149424
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:00 schreef MissVanity het volgende:
Mijn vriend werkt in een heel klein bedrijfje met 5 collega's...
Ik ken ze allemaal met 2 ervan ben ik zelf ook bevriend.
Is misschien inderdaad een beetje anders :P
't is in ieders omgeving natuurlijk ook weer anders hoe je ermee omgaat.

heb het aan een paar vrouwelijke collega's verteld. kun je mooi praten over spanning etc en 1 daarvan is nu een aantal maanden zwanger.
mn vriend heeft t aan een paar collega's verteld, hij verblijft op zijn werk zegmaar,
dus zijn collega's zijn ook wat meer vrienden dan alleen collega's
pi_99149475
quote:
7s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:12 schreef Kuukske het volgende:
Klopt. Maar als het misgaat (waar ze ook van op de hoogte zijn) mag je wel verwachten dat ze hun klep houden tot je zelf weer een keer verteld dat het weer raak zou kunnen zijn.
dat klopt ook wel, alleen de mens is erg nieuwsgierig van natuur dus ja..
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:18:51 #256
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_99149581
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:16 schreef bitterend het volgende:

[..]

dat klopt ook wel, alleen de mens is erg nieuwsgierig van natuur dus ja..
Precies wat ik dacht ;) Ik heb het met twee collega's op mijn werk gedeeld. Zij zijn zelf allebei zwanger geraakt in het afgelopen half jaar en dat raakte me ergens wel. Natuurlijk ben ik hartstikke blij voor ze, maar het steekt soms om die buiken te zien groeien.
pi_99149700
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:18 schreef Frummeltje86 het volgende:
Precies wat ik dacht ;) Ik heb het met twee collega's op mijn werk gedeeld. Zij zijn zelf allebei zwanger geraakt in het afgelopen half jaar en dat raakte me ergens wel. Natuurlijk ben ik hartstikke blij voor ze, maar het steekt soms om die buiken te zien groeien.
Mja, snap ik.

Oh en begrijp me niet verkeerd. Ik snap wel dat mensen nieuwsgierig zijn van nature. Maar ik snap niet dat ze niet kunnen bedenken hoeveel pijn het doet? Bij mij dan althans. En ik zou dat ook uit moeten spreken richting m'n vriendin hoor.. Da's ook logisch, maar wel moeilijk. Afin, we zullen allemaal wel zien hoe de dingen lopen.
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:26:41 #258
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_99149909
quote:
14s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:21 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Mja, snap ik.

Oh en begrijp me niet verkeerd. Ik snap wel dat mensen nieuwsgierig zijn van nature. Maar ik snap niet dat ze niet kunnen bedenken hoeveel pijn het doet? Bij mij dan althans. En ik zou dat ook uit moeten spreken richting m'n vriendin hoor.. Da's ook logisch, maar wel moeilijk. Afin, we zullen allemaal wel zien hoe de dingen lopen.
Kan ik me goed voorstellen. Daar zit je dan niet op te wachten; het is al pijnlijk genoeg. Helaas zijn mensen soms te nieuwsgierig en denken ze er naar te kunnen vragen. Ik zou dat zelf nooit doen. Heb vriendinnetje die met 14 weken een miskraam kreeg, was nogal heftig. Het duurde uiteindelijk bijna een jaar voordat ze weer zwanger was. Ik was steeds wel nieuwsgierig, maar heb het nooit gevraagd. Naderhand gaf ze me aan hoe fijn ze dat had gevonden. Dus ik begrijp je volledig ;)
pi_99149929
Kuukske ik snap het :*
Als ik wist dat iemand een mk heeft gehad zou ik ook niet meteen vragen of het al gelukt is...ik zou haar space respecteren! er zijn mensen die er anders over denken jammer genoeg
pi_99150872
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:26 schreef Frummeltje86 het volgende:

[..]

Kan ik me goed voorstellen. Daar zit je dan niet op te wachten; het is al pijnlijk genoeg. Helaas zijn mensen soms te nieuwsgierig en denken ze er naar te kunnen vragen. Ik zou dat zelf nooit doen. Heb vriendinnetje die met 14 weken een miskraam kreeg, was nogal heftig. Het duurde uiteindelijk bijna een jaar voordat ze weer zwanger was. Ik was steeds wel nieuwsgierig, maar heb het nooit gevraagd. Naderhand gaf ze me aan hoe fijn ze dat had gevonden. Dus ik begrijp je volledig ;)
netjes van je :)

het is bij iedereen natuurlijk weer anders, de één vind het misschien wel fijn, de ander niet.

het hele zwanger worden gebeuren is best lastig.. en voor de één moeilijker om zich in te leven, en sommige mensen denken wat makkelijker.

vind het zelf wel moeilijk dat ik mijn zus niet kan steunen met haar ix i behandelingen..
want ik weet officieël van niks..

het is vaak complexer dan mensen denken.. dat zwanger worden en de gevoelens erbij.. :N

Hoop dat er snel een aantal ('t liefst allemaal natuurlijk *O* ) van het forum blij gemaakt worden met 2streepjes,
O+ niets liever dan dat!
pi_99150987
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:27 schreef bitterend het volgende:
Kuukske ik snap het :*
Als ik wist dat iemand een mk heeft gehad zou ik ook niet meteen vragen of het al gelukt is...ik zou haar space respecteren! er zijn mensen die er anders over denken jammer genoeg
.. ja je kunt je toch wel inleven dat zoiets niet gelijk lukt na een mk.
en sowieso dat iemand dan ruimte nodig heeft..

mijn beste vriendin vraagt het ook regelmatig even maar dat bespreken we maar kort.
mijn collega vroeg gister; hoe gaat het met de zwangerschap..
uh nouja.. niet? :?

ze vond 't lang duren.. en toen ik vroeg of ze 't in haar omgeving niet meer had gezien dat mensen er min. 5mnd over deden (omdat ik nu in maand5 zit) zei ze dat ze allemaal snel zwanger werden of zelfs onverwachts..

Vond ik niet zo tactisch :o

edit; voelde me zelfs wel een beetje rot.. :{
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:52:53 #262
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_99151096
volgens mij ben ik zwanger....heb net positief getest. (maar wel met zo'n hele goedkope test die ik via ebay heb gekocht...zou dat betrouwbaar zijn?)
pi_99151215
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:52 schreef PureEvil het volgende:
volgens mij ben ik zwanger....heb net positief getest. (maar wel met zo'n hele goedkope test die ik via ebay heb gekocht...zou dat betrouwbaar zijn?)
spannend! voor de zekerheid kun je nog een test kopen en nogmaals testen?
pi_99151257
Als je twijfelt moet je gewoon effe naar de etos of zo en daar een "fatsoenlijke" test kopen die ook proberen... dan weet je het zeker ;)

Gefeliciteerd alvast! *O*
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:58:25 #265
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_99151411
niet zo tactisch? Ik vind het ronduit lomp! Wat idioot zeg, het klinkt bijna als een verwijt dat het niet meteen gelukt is :s

Ik vond het ook erg vervelend dat mensen soms vroegen of het alweer gelukt was, terwijl ze wisten dat het al 2 keer was misgegaan. Ookal kon ik wel bedenken dat ze dat lief bedoelden, je wordt er dan op zo'n moment toch maar weer mee geconfronteerd dat het dus nog niet gelukt was
pi_99151601
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:58 schreef klavertje-4 het volgende:
niet zo tactisch? Ik vind het ronduit lomp! Wat idioot zeg, het klinkt bijna als een verwijt dat het niet meteen gelukt is :s

Ik vond het ook erg vervelend dat mensen soms vroegen of het alweer gelukt was, terwijl ze wisten dat het al 2 keer was misgegaan. Ookal kon ik wel bedenken dat ze dat lief bedoelden, je wordt er dan op zo'n moment toch maar weer mee geconfronteerd dat het dus nog niet gelukt was
Ja.. voelde me haast een 'mislukkeling' omdat 't bij mij "al zolang" duurd. Terwijl ik, voor zover ik het begrijp, nog maar net ont-pilt ben zegmaar. Ze zei dat ontpillen 6weken duurd, maar als ik het hier zo lees is dat proces veel langer.

Met mn zus kan ik er wel goed over praten, ze begrijpt mijn gevoelens heel goed, waarschijnlijk omdat ze dat een hele tijd geleden al heeft meegemaakt, aan ix i's begin je natuurlijk niet zomaar.
toch wel heel fijn, iemand met wie je goed kunt praten, ook al weet je officieël van niks O+ zusjesliefde haha.

Jeetje.. ja.. is vast wel lief bedoeld.. maar 't kan je wel een rot gevoel opleveren :N
  donderdag 7 juli 2011 @ 20:41:55 #267
343276 KleinKloonMeisje
Het zonnetje in huis
pi_99167997
:@ Ik moet mij schamen, ik vergeet soms echt om hier ook te posten dus moest weer flink wat pagina's bijlezen, eens kijken wat ik onthouden heb..

Diaan wel fijn dat je er zo relaxt in kunt zitten, en ergens schilt het denk ik dat jullie al 2 kinderen hebben alhoewel dat een wens voor een volgend kindje niet minder maakt, net zo goed dat de wens voor een eerste kind heel groot kan zijn kan dit ook voor een 2,3,4 en ga zo door..

Fluugs :*

Winka en marjolijntje allebei ongesteld geweest -O-
En de tip van LB heb ik ook een tijd gedaan, vooral omdat ik misselijk was vlak voor NOD achteraf was dit geen eventueel kwaaltje maar een terugkerend ritueel :{

MissVanity welkom, hopelijk ben je snel zwanger

Cali :* hoe gaat het met jou??

Klavertje *O* Voor een knipperend hartje, veel plezier in Z&G

Zoë gefeliciteerd met jullie ondertrouw ^) Trouwen is zo leuk O+

Papillion nog van harte gefeliciteerd ^)

Happyme ik hoop dat je cyclus gauw op gang komt

Kuukske :* Dikke knuffel voor jou..

Even over de "discussie" bij mijn man en hier op het werk weten ze dat wij bezig zijn, maar dat komt omdat het ook niet echt wil vlotten en wij al gedeeltelijk in de medische molen zitten. Niet iedereen hoor en als ik er niet over wil praten of mijn man niet zeggen we dat gewoon.

PureEvil als je twijfelt gewoon even een test kopen bij de drogist..

Als ik over iemand heb heen gelezen heb en niet gereageerd heb sorry meiden, maar ik denk wel aan jullie.

Helaas gaat deze kloon weer de kast in, na een heftig weekje gaan we zoals het er nu uit ziet toch echt de medische molen in. En post ik weer onder mijn eigen naam in het als zwanger worden/blijven topic..
Lieve meiden ik hoop voor een streepjes regen en ik hoop we elkaar snel weer tegen te komen in Z&G
  donderdag 7 juli 2011 @ 20:59:36 #268
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_99168839
KKM, wat rot dat het niet vanzelf gaat... :*

Wil je je eigen accountnaam delen? Ik zou je wel graag willen volgen in het andere topic
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:05:17 #269
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_99169142
KKM, ik had steeds al het idee dat ik wist wie je was... Nu helemaal. Komt goed meis :*

Klavertje, ik heb het altijd fijner gevonden dat mensen informeerden en lompe dingen zeiden dan dat ze het doodzwegen... Het is niet altijd zo kwaad bedoeld inderdaad ;)
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:11:55 #270
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_99169534
Fluugs :* yup ik was het, ik ben volgens mij toch niet zo handig met klonen hihihi..
We gaan er nu ook helemaal voor, maandag naar de gyn in Heerlen en dan voor een secondopinion naar Maastricht. We willen nu gewoon hulp en duidelijkheid, als het voor het einde van het jaar niet raak was geweest waren we ook terug gegaan, maar we gaan het nu niet meer uitstellen. Maastricht is sowieso de bedoeling want ons ziekenhuis doet geen vruchtbaarheids behandelingen..
Be happy with the little things in life
pi_99169843
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2011 21:11 schreef droomvrouwtje het volgende:
Fluugs :* yup ik was het, ik ben volgens mij toch niet zo handig met klonen hihihi..
We gaan er nu ook helemaal voor, maandag naar de gyn in Heerlen en dan voor een secondopinion naar Maastricht. We willen nu gewoon hulp en duidelijkheid, als het voor het einde van het jaar niet raak was geweest waren we ook terug gegaan, maar we gaan het nu niet meer uitstellen. Maastricht is sowieso de bedoeling want ons ziekenhuis doet geen vruchtbaarheids behandelingen..
Hoop dat je snel van een wonder mag gaan genieten. Heel veel succes!

:*
pi_99170390
KKM/Droommeisje... :* goed dat jullie de stap nemen en hulp zoeken! Ik wens je veel succes, hopelijk lukt het zo wel en hebben jullie ook snel zon klein schreeuwend gelukje ;)

Ik moet hier echt op mijn handen zitten om niet al een test te doen... Het is nog te vroeg, maar heb zon zeurderig, branden gevoel in mijn onderbuik. En ik weet nog dat ik vorige zwangerschap iets in mijn onderbuik voelde voor de nod, maar weet niet meer precies wat of hoe het voelde dus dat maakt me nu retenieuwsgierig... Ik heb mijn nod op de 12e staan maar met een cyclus van 26 dagen is het eigenlijk de 13e... Wat betekend dat dit nu dag 21 is... Dus echt nog te vroeg... Toch? Nou vier ik zaterdag mijn verjaardag en niet dat ik het op een zuipen wil zetten maar ik ben bang dat als het raak is, ik dat het liefst meteen aan iedereen vertel... En daar vind ik het dan weer erg vroeg voor... Maar ja, dan kunnen we het wel de ouders gelijk allemaal vertellen (die wisten het bij Minke ook meteen dezelfdw week...) ARGH!!!
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:27:41 #273
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99170494
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 21:25 schreef Lijnloos het volgende:
KKM/Droommeisje... :* goed dat jullie de stap nemen en hulp zoeken! Ik wens je veel succes, hopelijk lukt het zo wel en hebben jullie ook snel zon klein schreeuwend gelukje ;)

Ik moet hier echt op mijn handen zitten om niet al een test te doen... Het is nog te vroeg, maar heb zon zeurderig, branden gevoel in mijn onderbuik. En ik weet nog dat ik vorige zwangerschap iets in mijn onderbuik voelde voor de nod, maar weet niet meer precies wat of hoe het voelde dus dat maakt me nu retenieuwsgierig... Ik heb mijn nod op de 12e staan maar met een cyclus van 26 dagen is het eigenlijk de 13e... Wat betekend dat dit nu dag 21 is... Dus echt nog te vroeg... Toch? Nou vier ik zaterdag mijn verjaardag en niet dat ik het op een zuipen wil zetten maar ik ben bang dat als het raak is, ik dat het liefst meteen aan iedereen vertel... En daar vind ik het dan weer erg vroeg voor... Maar ja, dan kunnen we het wel de ouders gelijk allemaal vertellen (die wisten het bij Minke ook meteen dezelfdw week...) ARGH!!!
oeeeee spannend joh!!!
ik zou het zoooo leuk vinden om toch nog even samen zwanger te zijn.
Ik ga voor jullie duimen de komende dagen..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 7 juli 2011 @ 21:31:00 #274
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_99170687
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 21:25 schreef Lijnloos het volgende:

Spannend ik ga heel hard voor je duimen ^O^

Dankjewel voor de succes wensen :* vind het zo dubbel, had zo gehoopt dat het niet nodig was geweest, maar ja gezien het feit dat ik weer in het ziekenhuis belandde wil we nu gewoon actie en duidelijkheid.. Geen uitstel meer..
pi_99171707
Droomvrouwtje, wat vervelend dat je toch medische hulp moet zoeken! Hopelijk gaat dat wel snel wat opleveren! :*

Lijnloos, ik ben zooo benieuwd!! Ik duim me suf!
pi_99171831
Wat Labello zegt!!
pi_99175522
Droomvrouwtje wat naar, de MMM in. Maar groot gelijk dat je duidelijkheid wil. Succes :*

Lijnloos spannend joh!
pi_99175659
*stiekem binnensluipt*
Ik duim mee lijnloos!
pi_99176166
Oeh Lijn!

Ik duim!!!!! ^O^ ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_99176360
Mocht van man een testje doen maar daar was niet eens denkbeeldig een streep op te herkennen... We wachten dus weer af...
pi_99176631
-O-

Oh. Dat sucks :{
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 8 juli 2011 @ 00:20:28 #282
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_99180289
hmm, dag 21 zegt ook echt nog niet veel lijnloos. ik hoop met je mee op dat tweede lijntje! :*
in de haak.
pi_99186331
Ik duim nog even door voor je Lijnloos!
Droomvrouwtje, ik hoop dat de MMM mee gaat vallen en jullie snel jullie wondertje hebben!

Hier heb ik ook niks verteld aan de mensen om me heen. Ben zelf al sip genoeg als ik een ronde verder 'moet', laat staan als dan ook nog mensen om me heen gaan vragen of het nou eindelijk al gelukt is..
Wat hier nu wel rot is, is dat mijn volgende NOD precies tijdens Castlefest valt. Ik ben daar vrijwilliger en 's avonds doen we regelmatig nog even een biertje of een drankje samen. En daar kan ik nu de eerste dagen sowieso niet aan mee doen. Dat is geen ramp, maar de vragen en opmerkingen die erover gaan komen, die vind ik nu al vervelend.
Maarja, het is voor een goed doel!
pi_99186552
Spannend Lijn!
pi_99186610
Droomvrouwtje, heel veel succes in het volgende topic. Wat jammer dat het toch zo moet... Maar ik duim dat het nét het laatste zetje is dat jullie nodig hebben! :*

Lijnloos, jammer! Maar wat trui zegt, het is nog wel vroeg. Nog geen reden om de moed op te geven toch? :*

Kuukske -O- .

Marjolijntje, lastig is dat he. Ik heb deze maand 3 dagen na NOD een etentje met oud-studievrienden. En die weten heel goed dat ik niet vies ben van een wijntje, zeg maar :+ . En de locatie is ook niet echt geschikt voor het smoesje 'auto'. Maar goed, ik zie wel. De kans is waarschijnlijk groter dat ik tegen die tijd gewoon ongesteld ben, zo vaak is het niet de eerste ronde raak :P .
pi_99186727
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 07:26 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik duim nog even door voor je Lijnloos!
Droomvrouwtje, ik hoop dat de MMM mee gaat vallen en jullie snel jullie wondertje hebben!

Hier heb ik ook niks verteld aan de mensen om me heen. Ben zelf al sip genoeg als ik een ronde verder 'moet', laat staan als dan ook nog mensen om me heen gaan vragen of het nou eindelijk al gelukt is..
Wat hier nu wel rot is, is dat mijn volgende NOD precies tijdens Castlefest valt. Ik ben daar vrijwilliger en 's avonds doen we regelmatig nog even een biertje of een drankje samen. En daar kan ik nu de eerste dagen sowieso niet aan mee doen. Dat is geen ramp, maar de vragen en opmerkingen die erover gaan komen, die vind ik nu al vervelend.
Maarja, het is voor een goed doel!
Zeg je dat je aan de antibiotica bent? O-)

@lijnloos; spannend! hoop dat je over n paar daagjes 2streepjes plast!
pi_99186747
Ohja, antibiotica is nog wel een goede!
Ik zat al met 1,5 week 'hoofdpijn' in mn hoofd, maar dat is ook niet echt geloofwaardig :')
pi_99187630
Ongi! Mag mijn nieuwe NOD op 3 augustus?

[ Bericht 2% gewijzigd door clauwheee op 08-07-2011 12:13:33 ]
pi_99189372
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 08:23 schreef Marjolijntje het volgende:
Ohja, antibiotica is nog wel een goede!
Ik zat al met 1,5 week 'hoofdpijn' in mn hoofd, maar dat is ook niet echt geloofwaardig :')
haha :D

ik drink niet zo vaak alcohol, als ik weet dat anderen veel gaan drinken. Dan lijkt het me verstandig dat 1 er wel goed bij is zegmaar.
Dus toen ik op een feest sinas dronk, werd mijn schoonzusje wat achterdochtig
die dacht dat ik missch wel zwanger was :9 , toen ik ook nog een ballon onder mn shirt deed
was 't helemaal raak 8)7 haha had t niet door en uiteindelijk vroeg ze mn vriend van uh.. hoe zit 't? :|W

en toen wist niemand écht van mijn diepe kinderwens af dus 't maakt volgens mij niet zoveel uit of ze 't weten of niet, geen alcohol + wat aanwijzingen is al erg verdacht .. :9

@ Clauwheee; ah duidelijkheid.. succes de komende ronde! :*
  vrijdag 8 juli 2011 @ 10:34:23 #290
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_99189771
Oh lijnloos wat spannend zeg!!

En KKM/droomvrouwtje, ik hoop voor jou en je partner snel op een wondertje!

clauwhee ;( had het jou zo graag in Z&G gezien...

Zoe, hoe zit het met jou?

Kuukse ::* hoe is het met jou?

Hier nog steeds geen ongi, ik denk dat ik toch maar eens langs de dokter hop hier.. ik zit inmiddels op dag 46 :o
pi_99189860
Same ol' same ol'.
Nog niks geen }) te bekennen. Ik twijfel ook of er nog een testje aan waag van het weekend.
pi_99192748
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:34 schreef calilov3 het volgende:
Oh lijnloos wat spannend zeg!!

En KKM/droomvrouwtje, ik hoop voor jou en je partner snel op een wondertje!

clauwhee ;( had het jou zo graag in Z&G gezien...

Zoe, hoe zit het met jou?

Kuukse ::* hoe is het met jou?

Hier nog steeds geen ongi, ik denk dat ik toch maar eens langs de dokter hop hier.. ik zit inmiddels op dag 46 :o
Wow dag 46 :{ ben benieuwd wat de dokt. zegt..

Hier weinig opzich, nogsteeds misselijk, onderhand 2weken al.. en erg duizelig sinds maandag.
maargoed, misschien ligt dat aan iets anders. Eet en drink iig voldoende en rust ook genoeg.
Zit nu op dag 8. Mn lief komt rond ovu tijd weer extra thuis O+ en volgende cyclus hebben we vakantie dus ik heb de komende 2mnden goede hoop.

@ kuukske; nogsteeds niet! ook symtomen van ongi/zwangerschap? Welke dag zit je nu?
  vrijdag 8 juli 2011 @ 11:57:49 #293
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_99193091
Clauwheee -O-

Cali dag 46 al pff moeilijk hoor, lijkt me zo dubbel aan de ene kant hoop je dat het komt omdat je zwanger bent aan de andere kant kan het zijn dat je lichaam toch even zijn ritme kwijt is.. Hou je het een beetje vol?? :*

Kuukske :*

Zoë de tip van AB-kuur of hoofdpijn werkt prima. Gelukkig drink ik zelden dus hier is het niet raar als ik niet drink.. Duizelig en misselijk, heb je misschien last van te lage bloeddruk en of lage suiker? Kan ook een virusje zijn, die dwalen nu ook behoorlijk rond.

Lieve meiden dankjewel voor jullie medeleven. Ik probeer wel gewoon nog mee te lezen en te posten en duimen voor jullie :*
pi_99193583
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 11:48 schreef Zoë23 het volgende:

@ kuukske; nogsteeds niet! ook symtomen van ongi/zwangerschap? Welke dag zit je nu?
Nope, nope. Dag numero 38.
pi_99193641
Cali weer zo lang in onzekerheid. Misschien toch maar ff langs de HA inderdaad?

Kuukske en Lijnloos, spannende wachtdagen zo...

Droomvrouwtje :*
pi_99194934
droomvrouwtje; laat mn bloeddruk regelmatig even door collega's opmeten (handig in de gezondheidszorg werken :9) maar die is wel goed gelukkig. bloedsuikers zou kunnen, laat 't morgen ook wel even door collega prikken. bedankt v de tip!

kuukske; lastig..! is 't vaker voorgekomen dat je zo'n lange cyclus hebt? (weet t zo niet uit t hoofd of je er eerder iets over gepost hebt)
pi_99194982
Echt veel regelmaat zat er niet in, maar richting de 40 dagen ben ik nog nooit gegaan.
pi_99195513
hmmm.. misschien na 't weekend even naar de h-arts?
pi_99195984
Ja, ik kijk het nog even aan.
Misschien is de boel wel van slag.. juist omdat ik het gevoel heb dat het vorige maand heel vroeg is misgegaan.
pi_99196369
Dat zou kunnen.. hoop dat je snel weet hoe&wat! onduidelijkheid is maar niks..
:*
  vrijdag 8 juli 2011 @ 18:36:58 #301
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_99212951
clauwhee helaas heb ik hier gen HA en moet ik naar het ZIE :o

En dag 46, ik ben er hier minder meebezig dan dat ik thuis was eigenlijk, vandaar de :o

Kuuks ook al dag 38, doe eens testen jij... en LL hoe is het met jou, ik vind het spannend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')