Frummeltje, wil je je NOD aangepast hebben? Wel fijn trouwens dat je cyclus nu wat korter was!quote:Wat jammer Frummeltje. Zeker nu je moet kiezen wat te doen... Succes iig!
Ik zie dat een modje het al geregeld heeftquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:09 schreef Frummeltje86 het volgende:
Ja, zeker fijn dat ie steeds korter wordt! Zou je mijn NOD op 31 juli willen zetten?
Doe jij es testen???!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:34 schreef Labelloo het volgende:
Balen Frummeltje!
He Winka, daar ben je weer! Hopelijk is het toch raak voor je deze maand! Frusterend he, dat het soms bij sommige mensen zo snel gaat! Wel fijn voor die mensen natuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat je daar enorm ongeduldig van wordt.
Hier vandaag nog wel wat bloed, maar het is wel weer wat minder geworden..!Mijn temp was vanmorgen ook nog boven de coverline... nog maar even afwachten hoe het loopt!
Als je daar vatbaar voor bent. Ik heb elke maand ongeveer alle kwaaltjes wel gehad prik prik doen mijn borsten pijn, als je hard en vaak genoeg prikt wel ja , behalve toen het raak was.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:02 schreef LadyBlack het volgende:
Misselijkheid daarentegen lijkt me een signaal om op te gaan lettenkan door stress komen maar tis natuurlijk ook een van de bekendste symptomen van een zwangerschap. Spannend!
haha wat lief, een lowlandskindjequote:Op donderdag 30 juni 2011 10:04 schreef jaantje_ het volgende:
Labelloo, doe eens updaten? Heeft je ongesteldheid doorgezet of nog niet?
Marjolijntje, winka en zoe, jullie houden het spannend! Ik duim voor jullie.
LB,. Het zou wel heel tof zijn als het nu raak is! En ongesteld op de camping, brrr. Ik ben misschien wel / niet ongesteld als we naar Lowlands gaan, ook zoiets. Maar ik zag dat Period Tracker nu juist net ná het weekend aangaf. We zullen zien! Vriendlief vond het al jammer dat een kindje niet op Lowlands verwekt kan worden
.
Papillion, wat lief! Wanneer gaan jullie trouwen? Of zijn jullie net getrouwd?
Da's inderdaad liefquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:51 schreef papillion het volgende: Wat is er nu mooier dan de komende maand als getrouwd stel gewoon een babytje te maken. Dan klopt alles helemaal
Ha! Ja een Lowlands kindje zou wel heel tof zijn natuurlijk! Maargoed, op Lowlands testen kan misschien ook wel een mooi feestje wordenquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:04 schreef jaantje_ het volgende: Vriendlief vond het al jammer dat een kindje niet op Lowlands verwekt kan worden
.
Ow kindje verwekken op Lowlands...quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:04 schreef jaantje_ het volgende:
Labelloo, doe eens updaten? Heeft je ongesteldheid doorgezet of nog niet?
Marjolijntje, winka en zoe, jullie houden het spannend! Ik duim voor jullie.
LB,. Het zou wel heel tof zijn als het nu raak is! En ongesteld op de camping, brrr. Ik ben misschien wel / niet ongesteld als we naar Lowlands gaan, ook zoiets. Maar ik zag dat Period Tracker nu juist net ná het weekend aangaf. We zullen zien! Vriendlief vond het al jammer dat een kindje niet op Lowlands verwekt kan worden
.
Papillion, wat lief! Wanneer gaan jullie trouwen? Of zijn jullie net getrouwd?
Dat staat er heel nuchter, maar vind je het een eng idee?quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:25 schreef Diaan73 het volgende:
Hier inmiddels alweer 2x ongesteld geworden, mooie cyclussen van ong. 29 dagen. Dat gaat wel goed. Nou ja, nog 5 maanden!! Dan is het klaar.
Op dit moment niet, heel duidelijk voor gekozen. Maar ik denk dat ik het tegen die tijd wel wat lastiger ga vinden. Maar het feit dat we twee (gezonde) jochies hebben, maakt het wel gemakkelijker.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat staat er heel nuchter, maar vind je het een eng idee?
wat ga je doen dan diaan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op dit moment niet, heel duidelijk voor gekozen. Maar ik denk dat ik het tegen die tijd wel wat lastiger ga vinden. Maar het feit dat we twee (gezonde) jochies hebben, maakt het wel gemakkelijker.
Lijnloos, als vandeweek al op Twitter gezegd: ik hoop echt dat jullie een oplossing kunnen vinden...
quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:02 schreef clauwheee het volgende:
LBtje! Ik ga wel zo hard voor je duimen dat je alleen een pleerol mee moet over die camping en geen andere
Dan ga ik stoppen met proberen zwanger te raken. Ik ben dan 38 jaar, heb twee (gezonde) kinderen... dan vind ik het wel goed geweest. En dan is het zoals het is. Ik heb voor mezelf de grens op 38 jaar gezet.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:45 schreef Zoë23 het volgende:
zou leuk zijn als we deze ronde zwanger blijken te zijn (sowieso niets liever dan dat..:P) we hebben namelijk ons jubileum met samenzijnen samenwonen
.. dus mocht het gegund zijn, dan is het nu wel extra extra leuk
edit; hier nu bruinverlies etc dus ik geef de hoop op. Nogsteeds misselijk (sinds vorige week, en scherpe pijntjes in onderbuik, zoals ik rond ovu ook heb.. maar 't zegt dus niks.. bah! )
Zeker!quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ha! Ja een Lowlands kindje zou wel heel tof zijn natuurlijk! Maargoed, op Lowlands testen kan misschien ook wel een mooi feestje worden![]()
Goede instelling! Maar toch duim ik heel hard voor je!quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan ga ik stoppen met proberen zwanger te raken. Ik ben dan 38 jaar, heb twee (gezonde) kinderen... dan vind ik het wel goed geweest. En dan is het zoals het is. Ik heb voor mezelf de grens op 38 jaar gezet.
En idd LB... het komt zoals het komt modus!! Maar zo zit ik er al vanaf het begin in eigenlijk. Voor Lennon kunstgrepen moeten toepassen, dus dat is ons grote geluk/wonder!! Nu er bewust ervoor gekozen om de natuur z'n gang te laten gaan.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:21 schreef Kleurdoos het volgende:
breng r maar hoor lijnloos
dan ga ik met r gamen, geef haar oom ook maar mee
quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:21 schreef Kleurdoos het volgende:
breng r maar hoor lijnloos
dan ga ik met r gamen, geef haar oom ook maar mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |