Zoals buiten komenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:29 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Misschien heb jij wel bepaalde interesses die ik heel raar vindt
Ik heb niet eens een broek aan!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:28 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Valt mee, moet je eens op onweer-online.nl kijken, daar zitten ze al minstens een week met de broek op de enkels.
Ik doe 'm ook uit! Lekker thuis in je boxer, woon in een kelder dus is relatief koel, heerlijk na een dag met 30 graden achter een computer.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:28 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Valt mee, moet je eens op onweer-online.nl kijken, daar zitten ze al minstens een week met de broek op de enkels.
Ik heb ook in een souterrain gewoond, heerlijk koel was dat, 20-25 graden terwijl het buiten 35 graden was.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:31 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik doe 'm ook uit! Lekker thuis in je boxer, woon in een kelder dus is relatief koel, heerlijk na een dag met 30 graden achter een computer.
Ghehequote:
Doodverwensing!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:32 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Blijf vooral buiten de aankomende tijd
Beverwaard hiero. Dikke regenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:30 schreef Stokstaart het volgende:
Hier gaat het compleet los (Rotterdam Oost)![]()
![]()
Ik moest even naar buiten kijken, maar hier in de achterhoek idd wat bewolkingquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:31 schreef ACT-F het volgende:
Eerste bewolking in Twenteland al in zicht komend vanuit de Achterhoek.
WAUW inderdaad.. !!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:32 schreef TommyGun het volgende:
Je ziet de bui aankomen op die Antwerpen webcam!
Delft ook net niet. Alles gaat op een km of 4 langs hier.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja hoor, ongelovelijk! Den Haag krijgt dus geen ene tering!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |