quote:Ja hoor! Het is begonnen! leg de dekens euver de auto,breng jezelf en andere in veiligheid! De eerste hagel is gevallen!
Idd valt hier, tot nu toe, allesbehalve mee. Het is wel lekker afgekoeld en het rommelt behoorlijk met wat regen. Heb 1 bliksemschicht gezien.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zeeland en Zuid-Holland lijkt in te kakken. Misschien dat het wat schampt, maar niet de rampspoed wat in België gaande is.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:11 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]http://twitpic.com/5i29jo
[..]
veluwe ook nog nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:11 schreef TripleS het volgende:
Nog geen wolkje aan de lucht in de Achterhoek
Nee, 2008.quote:
Blijft het droog.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:12 schreef j95 het volgende:
Mensen, hoe zit het met Noord Holland? Daar hoor ik niemand over
Heeft redelijke kansen, maar verwacht (nog) geen groot vuurwerk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:12 schreef j95 het volgende:
Mensen, hoe zit het met Noord Holland? Daar hoor ik niemand over
Zag de URL op Twittah voorbij komen, maar ik denk haast van wel.quote:
We wachten afquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heeft redelijke kansen, maar verwacht (nog) geen groot vuurwerk.
NO-Brabant lijkt van twee kanten bestookt te gaan worden jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Bui boven Limburg trekt NW richting NO Brabant![]()
Daar ben ik ook benieuwd naar, als ik dit zo zie dan moet het haast wel spectaculair zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:14 schreef Junglebeast het volgende:
Iemand al foto's/filmpjes gevonden uit België? (behalve de hagelstenen dan)
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:12 schreef ACT-F het volgende:
Voor de Achterhoekers. Rond Winterswijk/Eibergen zijn de kansen groter geworden dat er binnen afzienbare tijd iets ontstaat. Nog even afwachten hoe het zich ontwikkelt.
Heeft nog even tijd nodig denk ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:15 schreef lezzer het volgende:
Hier in Leudal zie ik nu heel duidelijk een flinke onweerswolk. Flinke twijfel over doorrijden.
Ik wacht afquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:12 schreef ACT-F het volgende:
Voor de Achterhoekers. Rond Winterswijk/Eibergen zijn de kansen groter geworden dat er binnen afzienbare tijd iets ontstaat. Nog even afwachten hoe het zich ontwikkelt.
Het is nog hartstikke droog hier anders (Nijmegen-Dukenburg).quote:
Hagel hoeft van mij nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:17 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Vwaard ook
Begint donkerder te worden, maar ik wil hagen, wind en veel regen!
En het blijft groeien richting Achterhoek en lijkt zich samen te klonteren met de buien uit het zuiden. Nog niet te vroeg juichen want het kan alle kanten op.quote:
Hier in Amersfoort waait het al een uurtje opeens, en komen van beide oost en west (nu nog sluier)wolken bijeen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:17 schreef ACT-F het volgende:
Opvallende toename van activiteit in het midden van het land, de lijn tussen Den Bosch en Utrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |