Meer dan 3500 is feest he?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:58 schreef DemonRage het volgende:
Actuele CAPE-waarden in NL:
[ afbeelding ]![]()
![]()
We liggen behoorlijk op ramkoers inderdaad..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:59 schreef Drassss het volgende:
Ik ben echt zo'n vermoeden dat ik hier in NO-Brabant goed de lul kan zijn.
Meer dan 1000 kan net zo'n groot feest zijn als 6000 .... maar dan moet de energie wel goed benut worden.quote:
Positief volkje die Belgenquote:
En dit is het resultaat:quote:
Het wordt steeds donkerder hier, wind steekt op... ik wacht af.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:00 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Meer dan 1000 kan net zo'n groot feest zijn als 6000 .... maar dan moet de energie wel goed benut worden.
Brabant krijgt absoluut de volle laag.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:59 schreef Drassss het volgende:
Ik ben heb echt zo'n vermoeden dat ik hier in NO-Brabant goed de lul kan zijn.
Ik wil nu in Zeeland wonen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:58 schreef Sj0rSz het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel leuk, zo'n zeewindDie verschillen ineens
Zijn nog kleintjesquote:
Oss?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:59 schreef Drassss het volgende:
Ik ben echt zo'n vermoeden dat ik hier in NO-Brabant goed de lul kan zijn.
Ik. Staat hier: http://alarm.noodweercent(...)land=utrecht&lang=nlquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:02 schreef INViCTuS het volgende:
Wie had er een bericht geplaatst met een waarschuwing voor tornado's dan? Waar kwam dat dan vandaan? Enige waar ik over twijfel is of ik dingen over bepaalde planten ( groenten ) in de tuin ga zettenanders gaat dat door de eventuele hagel allemaal kapot. das sonde
denk dat het strax wel hier is maar dat is pas tegen 11uur ofzo...camera en statief iig klaar. Camera maar is een beetje testen want snap nog steeds niet alles( Canon EOS 550d )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |