zoek eens op sterrewacht armand-pien... die heeft een wbcam gericht op het noorden helaasquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:36 schreef Infection het volgende:
Iemand toevallig een cam van het noodweer in België of misschien Zeeland om het aan te kunnen zien komen?
Komen we vanzelf wel achterquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Was Lezzer niet onderweg naar Heerlen???
Daar wilde/moest ze heen ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Was Lezzer niet onderweg naar Heerlen???
Voorlopig is het afzien voor onsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:38 schreef Adverb het volgende:
Hier in Twente nog niks te merken van aankomend noodweer. Pff maar van mij mag het wel hoor. Even wat afkoeling na deze snikhete dag!
Tja, het is kiezen tussen 2 kwaden...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:36 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik weet niet of een boom zo'n goed idee is. Er kunnen ook taken van bomen waaien sinds de windsnelheid ook een stuk omhoog zal gaan.
Hier ook, ik hoop dat het onweer nog vanavond in de Achterhoek gaat beginnen. Kan ik tenminste goed slapen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |