Ik heb ook in een souterrain gewoond, heerlijk koel was dat, 20-25 graden terwijl het buiten 35 graden was.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:31 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik doe 'm ook uit! Lekker thuis in je boxer, woon in een kelder dus is relatief koel, heerlijk na een dag met 30 graden achter een computer.
Ghehequote:
Doodverwensing!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:32 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Blijf vooral buiten de aankomende tijd
Beverwaard hiero. Dikke regenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:30 schreef Stokstaart het volgende:
Hier gaat het compleet los (Rotterdam Oost)![]()
![]()
Ik moest even naar buiten kijken, maar hier in de achterhoek idd wat bewolkingquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:31 schreef ACT-F het volgende:
Eerste bewolking in Twenteland al in zicht komend vanuit de Achterhoek.
WAUW inderdaad.. !!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:32 schreef TommyGun het volgende:
Je ziet de bui aankomen op die Antwerpen webcam!
Delft ook net niet. Alles gaat op een km of 4 langs hier.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja hoor, ongelovelijk! Den Haag krijgt dus geen ene tering!!!!
Ja, dat verklaart idd alles. Jij nu je zin gekregen, dan kun je weer weg.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Ik mag het toch raar vinden, maar dat seniele waaien verklaard het wel weer
Sterker nog, ik zit alweer buiten. Meer zweet dan regendruppels gehad hierquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:32 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Blijf vooral buiten de aankomende tijd
Teuring, het was daar zonet nog hartstikke lichtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:32 schreef TommyGun het volgende:
Je ziet de bui aankomen op die Antwerpen webcam!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |