Eckte Artiest dus.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:49 schreef Rewimo het volgende:
Kind was onder de douche geweest en zat nu in zijn naak een tekening te verven voor Kunst (school dus)
Oooohhh, ben je afgevallenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:50 schreef Ynske het volgende:
kiek, stomme foto, k weet maar tis een deel van mn nieuwe aanwinst
[ afbeelding ]
quote:
Jij voorkruiper!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:56 schreef Greys het volgende:
Hier al bewolkt, donker-achtig en de wind steekt helemaal op!
*gooit emmer hagel over Hara heen*quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:06 schreef Harajuku. het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHH
OOOOOOOOOOOOOOOOOHH OOOOOOOOOOHH OOOOOOOOOOOOOOOOOHH
IK DRAAG EEN NATTE HANDDOEK OOOOOOHHHH FEELS SO GOOOOOOOD
Als jullie niet overdrijven zou ik hem niet laten staanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:06 schreef Greys het volgende:
Stekkers op zolder zijn er uit van wasmachine en droger ivm schuin raam er boven en het dekbed voor de Smart ligt hier klaar in de gangNu nog een touwtje vinden om het mee vast te kunnen zetten.
Oh, zou de parasol ipv alleen ingeklapt ook even helemaal weg moeten?
Je moet die parasol echt NU uit de tuin halen hoor!quote:
Lekker chocosmeren.quote:
Geen idee, het plenst pas een minuutquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:07 schreef Oognip het volgende:
[..]Koelt het ook lekker af of blijft het zo klef?
Je kunt alles laten staan. Alleen loop je het risico de stukken daarna uit de tuin van de buren te moeten vissen. Of niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:08 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb nog stoelen en het ingeklapte wasrek op het balkon staan, die kan ik toch wel laten staan.
k doe mn bestquote:
dank jequote:
t enige dat t hier doet is wat soft rommelenquote:
Kan heel goed.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:15 schreef Greys het volgende:
Voor het eerst dat Bink haar eten voor de helft laat staan.
Kan wel door de warmte komen ook he?Toch?
Zeker.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:15 schreef Greys het volgende:
Oke, voor Bink is het nogal een unicum, maar misschien heeft ze het idd gewoon te warmquote:
Ja, ik eet ook altijd niks heel weinig als het heel heet isquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:15 schreef Greys het volgende:
En ik! Of hij schampt net langs mij af.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, voor Bink is het nogal een unicum, maar misschien heeft ze het idd gewoon te warm
Volgens mij ga ik zo flink onweer krijgen
[ afbeelding ]
Kan Bob wilde eerst ook niet eten, later heeft ze toch haar bordje leeg gegetenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:15 schreef Greys het volgende:
Ze is ook al op leeftijd, en oma's en opa's hebben ook eerder last van de hittequote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, voor Bink is het nogal een unicum, maar misschien heeft ze het idd gewoon te warm
[ afbeelding ]
Ik moest toch al van die zooi af, dus dat is geen probleemquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je kunt alles laten staan. Alleen loop je het risico de stukken daarna uit de tuin van de buren te moeten vissen. Of niet.![]()
Er is volgens mij echt niks van te zeggen hoe het zich gaat ontwikkelen. In België was het in ieder geval flink kermis.
Arme Belgenquote:
Bawww, dankje.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ga mn auto wegbrengenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:26 schreef Greys het volgende:
Bwehhhhhhhh kutterdiekutkut, harde onweer nu hier
Voor als je het niet overleeft, ik ga ervan uit dat je will zegt dat Boor naar mij gaat?quote:
Absofuckinlutelyquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Voor als je het niet overleeft, ik ga ervan uit dat je will zegt dat Boor naar mij gaat?
Ik ben iets minder verdrietig over je aanstaande dood.quote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben iets minder verdrietig over je aanstaande dood.
Dan neem ik ze wel hoor, als ik het tenminste overleefquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:45 schreef Cat22 het volgende:
En niemand die mijn drietal wil adopteren he?
Hond Jazz erbij zou wat raar worden. Is die met die oren geen Jazz? Dan mag die er nog bij maar dan houd het ook op.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:46 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ach..denk ook niet dat iemand 5 honden erbij wil
Deal. Dat wordt dolletjes.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan neem ik ze wel hoor, als ik het tenminste overleefanders krijg jij de 4 van mij
Die kleine honden dump je maar bij Greysquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:47 schreef _Multiply86_ het volgende:
Die pup is Diaz. Jazz zie je op mn fototje![]()
Juno en Jules zijn klein, die kunnen toch ook wel
Die kunnen naar Greys, die wil kleine hondjesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:47 schreef _Multiply86_ het volgende:
Die pup is Diaz. Jazz zie je op mn fototje![]()
Juno en Jules zijn klein, die kunnen toch ook wel
Valt nog mee wel veel bliksem en donderquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Deal. Dat wordt dolletjes.![]()
Spoel je inmiddels ook weg?
*zet katten op een vlotje*
Zo willen we het horenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:49 schreef Rewimo het volgende:
Ik wil geen honden maar alle katten zijn hier welkom. Ik schop qltel er wel uit als ie bezwaar maakt![]()
Kan ook nog wel erbijquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Ach cat die van jou mogen ook wel hier komen. Als wij wegspoelen wil jij er dan 3 coons bij?
Die slaapt er waarschijnlijk dwars doorheenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Ean op het onweer gaat reageren
Eej, ze vroeg het aan MIJ.quote:
goed alle beesten onder dak maes de hondjes en Rewimo de kattenquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die slaapt er waarschijnlijk dwars doorheen
Maar als jij der niet meer bent kunnen ze ook nog naar mijquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eej, ze vroeg het aan MIJ.![]()
Tuulk, laat maar komen, ik heb wel vaker 10 katten in huis gehad.
Ik natuurlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:55 schreef Harajuku. het volgende:
En wie neemt Charlie en Jazz dan, ook al heb ik geen storm?
Ik wil Jazz wel, de storm is hier alweer bijna voorbij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:55 schreef Harajuku. het volgende:
En wie neemt Charlie en Jazz dan, ook al heb ik geen storm?
Catquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil Jazz wel, de storm is hier alweer bijna voorbij.
Maar met zoveel honden, dan krijgt Charlie te weinig aandachtquote:
Nou, vergeet het maarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:56 schreef Maes het volgende:
Alleen krijgt Charlie wel een nieuwe naam want ik heb ook al een nichtje die zo heet
Dan moet ze eerst gaan slapen. En laat ze dat nu net niet willenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die slaapt er waarschijnlijk dwars doorheen
Zeikerd. Als je dood bent moet je niet zeuren.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
CatIk ga ze niet scheiden
[..]
Maar met zoveel honden, dan krijgt Charlie te weinig aandacht
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:58 schreef ferrari_rood het volgende:
@Maes. ZFR kregen net een sms van kat maes dat hij zich achtergesteld voelt
Trust me, als Qwea dr eten laat staan mag je ook de krant bellen.... en ook ik kreeg amper wat door mn strot. Ik heb ook gewoon totaal geen honger met dit weerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil wel iemand die vers voert ja, maar Jazz slaapt het liefst op Charlies hoofd dus nooooooooooooooope.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeikerd. Als je dood bent moet je niet zeuren.
Jazz mag vast op Naartjie zijn hoofd slapen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil wel iemand die vers voert ja, maar Jazz slaapt het liefst op Charlies hoofd dus nooooooooooooooope.
die moet niet zeurenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:58 schreef ferrari_rood het volgende:
@Maes. ZFR kregen net een sms van kat maes dat hij zich achtergesteld voelt
Hij wil Charlieehieeehieeequote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jazz mag vast op Naartjie zijn hoofd slapen.![]()
Of op zijn buik, nog zachter.
Meneer Maes zijn telefoon is ook al overleden door de hittequote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:04 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wilde een foto van mijn zon maken, maar mijn telefoon blijft ineens op zwart. Hij was wel warm,Heeeft de hitte mijn telefoon kapot gemaakt/
Je moet er ook geen natte handdoek op leggen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:04 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wilde een foto van mijn zon maken, maar mijn telefoon blijft ineens op zwart. Hij was wel warm,Heeeft de hitte mijn telefoon kapot gemaakt/
Kan niet.quote:
Mijn telefoon is like een maandje oud of zoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:05 schreef Maes het volgende:
[..]
Meneer Maes zijn telefoon is ook al overleden door de hitte
maandagochtendmisbakselquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn telefoon is like een maandje oud of zo
Dan gaat het opschietenquote:
Ik had zussie aan de foon of ik al met een dekbed aan het slepen wasquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:09 schreef Harajuku. het volgende:
Is Boris al onderweg of zo? Greys is zo stil
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:10 schreef Muis006 het volgende:
Het dondert en het bliksemt en het regent meters bier,
Het is pompen of verzuipen da's de enige manier.
Om de juiste koers te varen met de wind in onze rug,
Geniet met volle teugen, die tijd komt nooit terug.
Lalalalalalala
Sow!quote:
N-n-n-n-nee!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Is de bliksem bij jou nog niet ingeslagen muis?
Ramptoeristquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:13 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zie liever foto's van de schade die ze aangericht hebben.
Ik verwacht dat er meer aankomt. Heb je naar buiten gekeken hoe de wind aantrekt en hoe donker het wordt?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:15 schreef senesta het volgende:
Ik heb al twee keer donder gehoordEn dat in Den Helder
Houden zo.quote:
You are loving it eej?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er meer aankomt. Heb je naar buiten gekeken hoe de wind aantrekt en hoe donker het wordt?
Hier hypert het meer samenhangend dan in DE.quote:
De kans dat het niet inslaat is veel groter dan de kans dat het wel inslaat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:19 schreef _Multiply86_ het volgende:
Het rommelt hier![]()
Ik ben echt bang voor onweer en bliksem
Er was al niet zoveel om uit te delen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:21 schreef Rewimo het volgende:
En hier nog steeds niks, al wordt het wel wat grijzer. Jullie houden alles voor jezelf, stomme Hollanders
Eerlijk zullen we alles een klein beetje delenquote:
Wij hadden een windhoosje, twee flitsen en wat gerommel en daarna een klein buitje. Dawastquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:21 schreef Greys het volgende:
Nou als dit het was vond ik het een lachertje
En ik ben echt bang voor onweer. Maar op wat hard gerommel na geen felle flitsen en klappen
Ik een beetje (veel) meer als jij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eerlijk zullen we alles een klein beetje delen
Dat vind ik niet liefquote:
Dan slaap ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:23 schreef Greys het volgende:
Als ik buienradar moet geloven krijgen we hier rond vier uur vannacht nog een flinke ronde
Teleurstelling he?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij hadden een windhoosje, twee flitsen en wat gerommel en daarna een klein buitje. Dawast
En we hadden net de hele tuin wind- en hagelklaar gemaakt
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:25 schreef Greys het volgende:
Kijk het vanuit het Westen lekker afkoelen
[ afbeelding ]
Ik het nog wel het onweer voor je overgelaten.quote:
Hier wel 3quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:25 schreef Greys het volgende:
Meer dan 10 graden koeler hier nu dan twee uur geleden
Tja, je woont gewoon in een uithoek.quote:
Best welquote:
Heerlijk zeg! De airco's staan hier nog steeds aan om een beetje te ontvochtigen, maar die gaan straks uit en dan gooien we alles lekker openquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:25 schreef Greys het volgende:
Kijk het vanuit het Westen lekker afkoelen
[ afbeelding ]
Graag gedaan hoor.quote:
Het zou ook in één keer goed gaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:32 schreef tombolafan het volgende:
Het regent hier wel
En is lekker koel
En mn pinpas doet het weer
En de belastingdienst stort te weinig huursubsidie
Ja, ik had het achteraf toch weer nodig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:38 schreef Rewimo het volgende:
Geflits is alweer over geloof ik. Het blijft in NL
Ja, ik krijg nu nog 360 euro achterstallige betalingquote:
Ik ga lekker een wijvenfilm kijken op Net5 met Katie Holmesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:36 schreef Cat22 het volgende:
Is er nog wat op tv of moet ik uit het raam gaan staren?
Die is leuk!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga lekker een wijvenfilm kijken op Net5 met Katie Holmes
En even wat te eten pakkenEn de ramen open zetten!
Als ze dan betalen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik krijg nu nog 360 euro achterstallige betalingEXTRA volgende maand dus
Jong komt om 21 uurquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:36 schreef Cat22 het volgende:
Is er nog wat op tv of moet ik uit het raam gaan staren?
Maar goed, mn moeder moet nu mn APK + kleine beurt voorschieten dus ik hou er weinig van overquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik krijg nu nog 360 euro achterstallige betalingEXTRA volgende maand dus
Check!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga lekker een wijvenfilm kijken op Net5 met Katie Holmes
Check!quote:En even wat te eten pakken![]()
Check!quote:En de ramen open zetten!
Maar die van daarnet niet begrijp ikquote:
Ja, de bevestigingsbrief en de storting hebben elkaar net gekruistquote:
Shabu shabu!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, de bevestigingsbrief en de storting hebben elkaar net gekruist(heeft ook ruim een maand geduurd voor ik die brief kreeg
) Dus dan wordt het bij de volgende huurtoeslag gestort
Koos Spee aan het overwerken?quote:
Hoera!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:53 schreef Harajuku. het volgende:
Nouuuuuuuuuuuuuuuuuu, ik heb nu witte wolken!
Te bestellen via een kvknr van een kinderdagverblijfquote:
Da's best fout eigenlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:02 schreef vamperotica het volgende:
Te bestellen via een kvknr van een kinderdagverblijf
Dat moet je niet op je Smart hebbenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:09 schreef Barbaaf het volgende:
Hier net een onweertje gehad, kwam thuis toen het net begon. Verder valt het wel mee, in tegenstelling tot Kinderdijk:
Filmpje van de hagel, heb ik nog niet zien langskomen hier.
http://www.twitvid.com/AB9YC
Huishouden is dan ook levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:09 schreef Qwea het volgende:
bui is voorbij hier.
Ik heb een lelijke brandwond (streep) op mn onderarmstrijkijzert
De bedoeling is dat je de kleren strijkt, niet jezelf. Rimpels krijg je toch welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:09 schreef Qwea het volgende:
bui is voorbij hier.
Ik heb een lelijke brandwond (streep) op mn onderarmstrijkijzert
Je krijgt ook nog regen erbij, lief van ons hequote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:20 schreef Rewimo het volgende:
En daar komt de wind. Dus trekken we de stekker eruit.
Volgens mij in de buurt van Lelystad dacht ikquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:30 schreef Oognip het volgende:
Non, waar zit jij? Ik dacht dat je in de buurt van mij woonde?
Ik zag hem in DE voorbij komen al iddquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:27 schreef Cat22 het volgende:
Voor Greys![]()
[ afbeelding ]
(in Den Haag -> 10 minuten regen hebben ze gehad)
Ik vind het ook wel verstandig hoor, met al die voorspellingen. Maar het is wel redelijk hilarisch als je achteraf bedenkt dat het maar een paar spatjes regen waren.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag hem in DE voorbij komen al idd
En toch vind ik het echt niet stom ofzo. Ik heb gewoon gewacht tot het echt nodig was, maar al dat geroep over die grote hagelstenen en als je dan een dure auto hebt, mjah
Dronten !quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:30 schreef Oognip het volgende:
Non, waar zit jij? Ik dacht dat je in de buurt van mij woonde?
Daar heb ik ook gewoondquote:
Oeverloper FTWquote:
officieel woon ik in swift, maar dat zegt helemaal niemand wat, dronten kennen ze soms nog welquote:
Ja hee, ik zat Monk te kijken maar toen riepen jij en Greys dat die film op Net5 zo leuk was.quote:
Die is ook leuk maar die heb ik al gezienquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja hee, ik zat Monk te kijken maar toen riepen jij en Greys dat die film op Net5 zo leuk was.![]()
*zapt*
Als de vos in David de Kabouterquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Als ik ooit een hond neem noem ik hem Swift
Gofferquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:45 schreef Nonneke het volgende:
[..]
officieel woon ik in swift, maar dat zegt helemaal niemand wat, dronten kennen ze soms nog wel![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goffer
Ik dacht nog; ik dacht dat ze in Swifterbant woonde
Ik op de CAHquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:53 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
heb wel 2 jaar in Dronten op school gezeten !(opt Ichthus
)
Geen idee, het zit nog in droge vorm in het zakje.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:52 schreef Qwea het volgende:
heuj cat? Is die pasta zooi van de action te vreten?
Ik stalk je jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen idee, het zit nog in droge vorm in het zakje.
En volg jij mij in het Action topic?![]()
Kinkey.quote:
Geen honger.quote:Ga es proberenWelke heb je? Ik zit te loeren naar die carbonara
Ja, maar ze hebben zijn programma's op videoband opgenomen. Moderne shit joh.quote:
Faaltv!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |