Ik verwacht dat er meer aankomt. Heb je naar buiten gekeken hoe de wind aantrekt en hoe donker het wordt?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:15 schreef senesta het volgende:
Ik heb al twee keer donder gehoordEn dat in Den Helder
Houden zo.quote:
You are loving it eej?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er meer aankomt. Heb je naar buiten gekeken hoe de wind aantrekt en hoe donker het wordt?
Hier hypert het meer samenhangend dan in DE.quote:
De kans dat het niet inslaat is veel groter dan de kans dat het wel inslaat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:19 schreef _Multiply86_ het volgende:
Het rommelt hier![]()
Ik ben echt bang voor onweer en bliksem
Er was al niet zoveel om uit te delen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:21 schreef Rewimo het volgende:
En hier nog steeds niks, al wordt het wel wat grijzer. Jullie houden alles voor jezelf, stomme Hollanders
Eerlijk zullen we alles een klein beetje delenquote:
Wij hadden een windhoosje, twee flitsen en wat gerommel en daarna een klein buitje. Dawastquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:21 schreef Greys het volgende:
Nou als dit het was vond ik het een lachertje
En ik ben echt bang voor onweer. Maar op wat hard gerommel na geen felle flitsen en klappen
Ik een beetje (veel) meer als jij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eerlijk zullen we alles een klein beetje delen
Dat vind ik niet liefquote:
Dan slaap ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:23 schreef Greys het volgende:
Als ik buienradar moet geloven krijgen we hier rond vier uur vannacht nog een flinke ronde
Teleurstelling he?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij hadden een windhoosje, twee flitsen en wat gerommel en daarna een klein buitje. Dawast
En we hadden net de hele tuin wind- en hagelklaar gemaakt
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:25 schreef Greys het volgende:
Kijk het vanuit het Westen lekker afkoelen
[ afbeelding ]
Ik het nog wel het onweer voor je overgelaten.quote:
Hier wel 3quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:25 schreef Greys het volgende:
Meer dan 10 graden koeler hier nu dan twee uur geleden
Tja, je woont gewoon in een uithoek.quote:
Best welquote:
Heerlijk zeg! De airco's staan hier nog steeds aan om een beetje te ontvochtigen, maar die gaan straks uit en dan gooien we alles lekker openquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:25 schreef Greys het volgende:
Kijk het vanuit het Westen lekker afkoelen
[ afbeelding ]
Graag gedaan hoor.quote:
Het zou ook in één keer goed gaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:32 schreef tombolafan het volgende:
Het regent hier wel
En is lekker koel
En mn pinpas doet het weer
En de belastingdienst stort te weinig huursubsidie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |