Ik natuurlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:55 schreef Harajuku. het volgende:
En wie neemt Charlie en Jazz dan, ook al heb ik geen storm?
Ik wil Jazz wel, de storm is hier alweer bijna voorbij.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:55 schreef Harajuku. het volgende:
En wie neemt Charlie en Jazz dan, ook al heb ik geen storm?
Catquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil Jazz wel, de storm is hier alweer bijna voorbij.
Maar met zoveel honden, dan krijgt Charlie te weinig aandachtquote:
Nou, vergeet het maarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:56 schreef Maes het volgende:
Alleen krijgt Charlie wel een nieuwe naam want ik heb ook al een nichtje die zo heet
Dan moet ze eerst gaan slapen. En laat ze dat nu net niet willenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die slaapt er waarschijnlijk dwars doorheen
Zeikerd. Als je dood bent moet je niet zeuren.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
CatIk ga ze niet scheiden
[..]
Maar met zoveel honden, dan krijgt Charlie te weinig aandacht
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:58 schreef ferrari_rood het volgende:
@Maes. ZFR kregen net een sms van kat maes dat hij zich achtergesteld voelt
Trust me, als Qwea dr eten laat staan mag je ook de krant bellen.... en ook ik kreeg amper wat door mn strot. Ik heb ook gewoon totaal geen honger met dit weerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, voor Bink is het nogal een unicum, maar misschien heeft ze het idd gewoon te warm
Volgens mij ga ik zo flink onweer krijgen
[ afbeelding ]
Ik wil wel iemand die vers voert ja, maar Jazz slaapt het liefst op Charlies hoofd dus nooooooooooooooope.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeikerd. Als je dood bent moet je niet zeuren.
Jazz mag vast op Naartjie zijn hoofd slapen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik wil wel iemand die vers voert ja, maar Jazz slaapt het liefst op Charlies hoofd dus nooooooooooooooope.
die moet niet zeurenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:58 schreef ferrari_rood het volgende:
@Maes. ZFR kregen net een sms van kat maes dat hij zich achtergesteld voelt
Hij wil Charlieehieeehieeequote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jazz mag vast op Naartjie zijn hoofd slapen.![]()
Of op zijn buik, nog zachter.
Meneer Maes zijn telefoon is ook al overleden door de hittequote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:04 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wilde een foto van mijn zon maken, maar mijn telefoon blijft ineens op zwart. Hij was wel warm,Heeeft de hitte mijn telefoon kapot gemaakt/
Je moet er ook geen natte handdoek op leggen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:04 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wilde een foto van mijn zon maken, maar mijn telefoon blijft ineens op zwart. Hij was wel warm,Heeeft de hitte mijn telefoon kapot gemaakt/
Kan niet.quote:
Mijn telefoon is like een maandje oud of zoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:05 schreef Maes het volgende:
[..]
Meneer Maes zijn telefoon is ook al overleden door de hitte
maandagochtendmisbakselquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn telefoon is like een maandje oud of zo
Dan gaat het opschietenquote:
Ik had zussie aan de foon of ik al met een dekbed aan het slepen wasquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:09 schreef Harajuku. het volgende:
Is Boris al onderweg of zo? Greys is zo stil
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:10 schreef Muis006 het volgende:
Het dondert en het bliksemt en het regent meters bier,
Het is pompen of verzuipen da's de enige manier.
Om de juiste koers te varen met de wind in onze rug,
Geniet met volle teugen, die tijd komt nooit terug.
Lalalalalalala
Sow!quote:
N-n-n-n-nee!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Is de bliksem bij jou nog niet ingeslagen muis?
Ramptoeristquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:13 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zie liever foto's van de schade die ze aangericht hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |