quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon
Je dumpt je zoon als je naar een FOK!meet gaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is dit
Of ik combineer het gewoon ik naar een meet en hij uit logeren bij zijn favo oom en tante.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:56 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Je dumpt je zoon als je naar een FOK!meet gaat?
Dat zou ik ook doen. Zonder aarzelen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:56 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Je dumpt je zoon als je naar een FOK!meet gaat?
Uk is er ook vaak zat bij geweest hoorquote:
Nee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jammer dat ik dan op vakantie ben
Kunnen jullie het niet speciaal voor mij op een andere dag houden?
Daarom zou ik m'n kind nog wel dumpenquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uk is er ook vaak zat bij geweest hoor
Ik ben er echt zo extreem op tegen om tegen ouders te liegen over waar je bentquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:15 schreef Dhaha het volgende:
Ik wil wel komen met een andere user van mijn leeftijd, maar wie verzint er een smoes voor aan mijn mama te vertellen? Ik mag namelijk niet naar een FOK!meet, want ze haat FOK!, lang verhaal.
Ik ben 12, wat is BBQ?quote:
Ik kom ook, nu wil je niet meer gaan he?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:15 schreef Dhaha het volgende:
Ik wil wel komen met een andere user van mijn leeftijd, maar wie verzint er een smoes voor aan mijn mama te vertellen? Ik mag namelijk niet naar een FOK!meet, want ze haat FOK!, lang verhaal.
zeventienquote:
jawel, waarom niet?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kom ook, nu wil je niet meer gaan he?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:15 schreef Dhaha het volgende:
quote:Beste mama Dhaha,
Uw zoontje wilt graag op een Fok! meeting aanwezig zijn maar u staat daar negatief tegenover. Ik heb vaker aan Fok! acties meegedaan met mede Fokkers en dat is altijd een succes geweest. Het zou leuk zijn als u Dhaha bij de ingang met een rugzak gevuld met luiers, knuffel en slaapzak met een briefje hoe laat Dhaha naar bed moet aflevert zodat hij ook eens een meeting kan bijwonen. De volgende dag kunt u hem uiteraard weer gezond en wel weer ophalen.
Mocht u vragen hebben dan kunt u mij bellen.
Met vriendelijke groet,
Rucky
Om een lang verhaal kort te houden...quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:15 schreef Dhaha het volgende:
Dan zeg je dat je een dagje gaat windowshoppen in Rotterdam.quote:
: Dhaha post op 14 jarige leeftijd een zelfgemaakt filmpje van een vrouw die tegen een elastiek aanfietst wat Dhaha over de weg heen had gespannen. Dhaha had volledige naam nog in FOK! profiel staan, mensen gaan die naam posten. Mama Googlet een paar maanden later volledige naam Dhaha voor de grap, eerste resultaat was dat topic met TT: "Ik heb iets gedaan wat niet mag". Mama mailt FOK! met verzoek om topic te verwijderen. Sindsdien praat ze alleen maar negatief over "die site met al die debielen die het leven van mijn zoon zwart wouden maken"quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Om een lang verhaal kort te houden...?
Waar haalt je moeder het recht vandaan om mij debiel te noemen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:37 schreef Dhaha het volgende:
[..]
: Dhaha post op 14 jarige leeftijd een zelfgemaakt filmpje van een vrouw die tegen een elastiek aanfietst wat Dhaha over de weg heen had gespannen. Dhaha had volledige naam nog in FOK! profiel staan, mensen gaan die naam posten. Mama Googlet een paar maanden later volledige naam Dhaha voor de grap, eerste resultaat was dat topic met TT: "Ik heb iets gedaan wat niet mag". Mama mailt FOK! met verzoek om topic te verwijderen. Sindsdien praat ze alleen maar negatief over "die site met al die debielen die het leven van mijn zoon zwart wouden maken"
In plaats van dat ze jou een knal voor je kop geeft omdat jij zo dom bent zo'n actie uit te halen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:37 schreef Dhaha het volgende:
[..]
: Dhaha post op 14 jarige leeftijd een zelfgemaakt filmpje van een vrouw die tegen een elastiek aanfietst wat Dhaha over de weg heen had gespannen. Dhaha had volledige naam nog in FOK! profiel staan, mensen gaan die naam posten. Mama Googlet een paar maanden later volledige naam Dhaha voor de grap, eerste resultaat was dat topic met TT: "Ik heb iets gedaan wat niet mag". Mama mailt FOK! met verzoek om topic te verwijderen. Sindsdien praat ze alleen maar negatief over "die site met al die debielen die het leven van mijn zoon zwart wouden maken"
Ja heb ik ook wel eens gehadquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:10 schreef Monopoly het volgende:
Pfff ik ben net wakkerKen je dat ? Even in bed gaan liggen voor een powernap. Braaf wakker geworden om 10 uur omdat de watermeter moest worden opgenomen door Vitens. Alles prima. Nog even een half uurtje pitten erna omdat je toch nog wel wat moe bent. BAM
15 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |