Waar is het 'vind ik leuk' knopje voor deze post?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus je regelt eigen vervoer en vraagt hier hoe je terugkomt?
Zeg gewoon dat als het stom is dat je uiterlijk 02.00 thuis bent ofzo (1:19 op Gd) en dat als het leuk is je uiterlijk 11.00 uur sms't (bellen lijkt me NIET verstandig) dat je blijft slapen ofzo.
Die zit aan mijn tepel vast. Daar mag je volgende week even op drukken!quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Waar is het 'vind ik leuk' knopje voor deze post?
Ik wacht nog op het 2e salvo, maar helaasquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:24 schreef Ezechielk het volgende:
Tering, het gaat hier weer tekeer. Inslag mogen aanschouwen
Momenteel zijn de flitsen beter, en klinkt het allemaal ook dichterbij. Maar dat van de flitsen komt waarschijnlijk doordat het donker isquote:Op woensdag 29 juni 2011 01:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wacht nog op het 2e salvo, maar helaas
Is Zuidplein zo crimineel dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:34 schreef Myraela het volgende:
Ik weet overigens niet of er iemand nuchter genoeg is om je naar CS te brengen en ik laat jullie sowieso niet alleen op zuidplein rondlopen. Als er niemand nuchter genoeg is, dan reis ik met het OV wel met jullie mee tot ik jullie in de trein zie stappen.
Heel Rotterdam is crimineelquote:
Weet je het valt heus wel mee!quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat vond mijn moeder helaas ook al
Hier ook!quote:
Van wat ik begrepen heb, is er behoefte aan vleesquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik wil wel iets meenemen in de categorie vlees/bier als er behoefte naar is.
oké, wat voor vleesquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van wat ik begrepen heb, is er behoefte aan vlees
Zeg muppie, hoe laat morgen?quote:
Tjemig, weet ik niet zeg. Eerst moet ik weten of het janken of lachen wordt vandaag.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg muppie, hoe laat morgen?Of wilde je volgende week donderdag doen?
Ik moet morgen naar de dokter en ik weet pas morgen hoe laatquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tjemig, weet ik niet zeg. Eerst moet ik weten of het janken of lachen wordt vandaag.
Maar 14.00 ofzo?
Tsk, vraag er dan ook niet naar!quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar de dokter en ik weet pas morgen hoe laatMaar ik zal een afspraak in de ochtend maken. Ik weet alleen niet of ik dan om 14:00 uur in Haarlem kan zijn
Dan heb ik een indicatiequote:Op woensdag 29 juni 2011 11:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tsk, vraag er dan ook niet naar!
Nee, bier kopenquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Jullie gaan Ez zn voorspelling waar maken?
Oh ja even tegen Ez zeggen dat ie zn collega op pad moet sturenquote:
Dan neem ik ook wel iets van vlees mee, maar weet volgende week pas definitief of ik kan (ivm oppas) dus even onder voorbehoudquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van wat ik begrepen heb, is er behoefte aan vlees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |