Was een algemeen bekend probleem waar niet veel aan te doen was volgens mij. Beetje gare versnellingsbak.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:31 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Da's wel raar ja, konden ze dat niet beter afstellen? Ik heb alleen problemen met de uitlaat, doordat ik eigenlijk te korte stukjes rij gaat 'ie iedere keer lek. Dit is nu al de 3e einddemper en hij is ook al 2 x gelast. En afgelopen winter was de druklager van de koppeling kapot, dus moest er een nieuwe koppeling onder.
Omdat ik dat niet kan met mijn reuma. Ik kan niet zover fietsen, naar de supermarkt en terug gaat net.quote:
Vervelend. En een brommer? Of gaat dat ook niet?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:34 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Omdat ik dat niet kan met mijn reuma. Ik kan niet zover fietsen, naar de supermarkt en terug gaat net.
Ik heb geweldige filmpjes en nog veel meer foto's van die Peugeot waar ik niet bij kan. Zou ik graag willen laten zien maar mijn pc is een beetje half kapot enzo.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:33 schreef taxibabe het volgende:
Hè jammer, ik heb helemaal geen foto's van mijn eerste auto, een Opel Corsa uit '87. Dat was een geweldig crossgebakje. Knalrood, 1.2. Heb er een keer een golfje er uit gereden![]()
Dat is ook nog wel een idee, af en toe ga ik gewoon een keer een stuk rijden. Laatst ben ik omdat de APK kwam ook naar Delft gereden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:33 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Was een algemeen bekend probleem waar niet veel aan te doen was volgens mij. Beetje gare versnellingsbak.
Kun jij dan niet gewoon zo nu en dan vol op het gas in zijn vrij om alles even eruit te gassen? Dat zou ik doen dan als ik alleen korte stukjes kon rijden.
In de zomer zou dat nog wel gaan, maar 's winters wordt het al lastig denk ik, als je geen reuma hebt is dat al geen pretje.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vervelend. En een brommer? Of gaat dat ook niet?
Impreza, geweldig! Vanmiddag stond hier trouwens een Lotus voor de deur bij de buren.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:35 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb geweldige filmpjes en nog veel meer foto's van die Peugeot waar ik niet bij kan. Zou ik graag willen laten zien maar mijn pc is een beetje half kapot enzo.
En dan heb ik het maar niet over de Impreza. Jaja, soms zou ik willen dat ik die nog had. Dat was echt een koekblik met een dikke motor, meer niet.
Lijkt mij ook een leuk gezicht om een vrouw aan de auto te zien sleutelen. Dat zie je niet veel!quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:39 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Impreza, geweldig! Vanmiddag stond hier trouwens een Lotus voor de deur bij de buren.![]()
Ik kreeg trouwens genoeg commentaar van de automobilisten die langs kwamen, dat ik onder de auto lag, lol
Is wel lachen, als je als vrouw bij een automaterialenzaak of een autosloper komt. Die gezichten soms!quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:44 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een leuk gezicht om een vrouw aan de auto te zien sleutelen. Dat zie je niet veel!
Is eigenlijk net als ik in een nagelstudio alleen dat is dan weet niet zo een tof gezichtquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:48 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Is wel lachen, als je als vrouw bij een automaterialenzaak of een autosloper komt. Die gezichten soms!
Lool, lijkt me idd wel een maf gezicht.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:49 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Is eigenlijk net als ik in een nagelstudio alleen dat is dan weet niet zo een tof gezicht
Ik luister nooit echt naar teksten, bij mij gaat het meer om de muziek en de sfeer. Het stomme is dat ik wel veel liedjes mee kan zingen (als ik alleen benquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:05 schreef Wiebeldak het volgende:
I don't watch tv cause it's just a bunch of lies!
Daarom houd ik zo van Cage the elephant. Een klein stukje tekst uit 1 nummer. Die gasten maken en goede muziek en de tekst klopt gewoon allemaal, echt geweldig.
Oeh. Milow vind ik dan ook nog eens een erg goede artiest. Komt veel goeds uit België de laatste jaren.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:14 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik luister nooit echt naar teksten, bij mij gaat het meer om de muziek en de sfeer. Het stomme is dat ik wel veel liedjes mee kan zingen (als ik alleen ben), maar de tekst dringt dan niet tot mij door.
Tuurlijk zijn er een paar liedjes waar de teksten leuk van zijn en dat ik wel besef wat er wordt gezongen.
Zo vind ik deze wel grappig:
Uhuh, oa triggerfinger en selah suequote:Op donderdag 30 juni 2011 20:16 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Oeh. Milow vind ik dan ook nog eens een erg goede artiest. Komt veel goeds uit België de laatste jaren.
Ohh dan zou je het wat hardere werk kunnen luisteren van henquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:21 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Uhuh, oa triggerfinger en selah sue
Dat nummer hierboven is minder mijn ding..
Dat vind ik dan weer nietsquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:23 schreef taxibabe het volgende:
Was vanochtend bij Giel nog wel gaaf, Miss Montreal was daar weer eens, ik vind dat zo'n tof mens.
Ze deed een cover, dat was zo gaaf! Kan geen video plaatsen, maar hier het linkje: http://giel.vara.nl/Mega-(...)27604bf8668e12a9fba1
Die vind ik ook niks, deze vind ik wel leuk van hun.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:32 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ohh dan zou je het wat hardere werk kunnen luisteren van hen![]()
Alleen hij kraakt op youtube een beetje irritant.
[..]
Dat vind ik dan weer nietsLeuk mens idd maar echt kut muziek
Jaaaaah!!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:37 schreef Omniej het volgende:
[..]
En die twee samen al helemaal.
Wat klinkt dat heerlijk zeg.
Shake me down vind ik ook het beste nummer. Je zou het hele album eens kunnen luisteren want ik weet zeker dat je er meer goed vind dan. Zelf vind ik alles goed daar niet van maar Shake me down is voor mij het nummer van het jaar.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:38 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Die vind ik ook niks, deze vind ik wel leuk van hun.
[..]
Jaaaaah!!!
Juist.quote:
Ik ga 'em downloaden en keer luisteren.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:41 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Shake me down vind ik ook het beste nummer. Je zou het hele album eens kunnen luisteren want ik weet zeker dat je er meer goed vind dan. Zelf vind ik alles goed daar niet van maar Shake me down is voor mij het nummer van het jaar.
Terwijl ik dit type start dat nummerHeb het album opstaan.
Triggerfinger vind ik ook goed maar dan op zijn tijd, niet altijd. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik geloof dat ik iets heb gemist?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:44 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Hey, even over Tim Knol. Ik denk dat ie het niet al te leuk vond dat je bekend maakte wie hij is op fokHij wil anoniem blijven, heeft ook zijn naam verandert daarvoor als ik het goed heb
Misschien die link veranderen in een directe link naar die foto
Dat snap ik,quote:
Maakt niet uit. Ik ook altijdquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:55 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Dat snap ik,maar ik doelde meer wat er gebeurd was en waar?
Dat heb ik dus blijkbaar gemist (neehee ik ben niet nieuwsgiering, wil alleen graag alles weten
)
De films?quote:
De sata kabels waren tekort, moest er even iets onder leggen. Trouwens, een 20 mm 1.8 lens is niet bepaald pats spul.quote:
QOTSA!!!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
QOTSA spelen de weide van Werchter even compleet plat
Daarom de PIquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:45 schreef Marc H het volgende:
[..]
De sata kabels waren tekort, moest er even iets onder leggen. Trouwens, een 20 mm 1.8 lens is niet bepaald pats spul.
http://yfrog.com/h8x3uqjjquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:47 schreef taxibabe het volgende:
[..]
QOTSA!!!!die moet ik ooit ook live zien (het liefst ook voor de camera hebben!)
Drumt Dave?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
http://yfrog.com/h8x3uqjj
Zal morgenochtend alles eens gaan bewerken
Neuh, ons normale drum beest die er eigenlijk altijd achter zitquote:
Ah de gorilla!quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neuh, ons normale drum beest die er eigenlijk altijd achter zit
Toch handig zo'n 100-400. Levert een uitstekend bijzettafeltje op.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:35 schreef Marc H het volgende:
hmm, schiet niet echt op, vier schijfjes initialiseren in Raid 5:
[ afbeelding ]
Volgens de controller duurt het initialiseren nog tussen de 13 en 27 uur...
Als ze klaar zijn wordt het o.a. de backup schijf voor mijn fototjes. Het zijn trouwens schijfjes van twee terabyte per stuk, straks goed voor een kleine 6 TB ruimte. Ze zitten momenteel even aangesloten op mijn werkstation, terwijl ze straks in mijn "nas" moeten, maar de schijven die ze vervangen moet eerst de data verplaatst worden naar de nieuwe schijven.
Bij de Lowlands 1200 was ik chef de controle hier in Maastricht. In de ploeg had ik een vrouwelijke mecanicien. Zag je met name een Griek erg raar kijken toen ik hem met technische problemen anar een vrouwelijke mekanieker verweesquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:44 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een leuk gezicht om een vrouw aan de auto te zien sleutelen. Dat zie je niet veel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |