Dat zit momenteel niet in mij, zou het wel willen. Ken haar daar ook totaal nog niet goed genoeg voorquote:
Daar moet je echt schijt aan hebben hoor. Als je een foto ziet moet je hem gewoon schieten ongeacht wat mensen van je denken op dat moment. Die instelling krijg ik steeds meer en daardoor worden straat foto's van mij ook steeds beter vind ik.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:46 schreef SP22 het volgende:
[..]
Er woonden nog wel wat mensen en het stond me een btje tegen om van hun woning wat voor hen dagelijkse realiteit is foto's te gaan maken alsof het een attractie is..
Er waren echt nog een paar appartementen per gebouw bewoond.. heel bizar
Dat laatste komt dan vanzelf welquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:47 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat zit momenteel niet in mij, zou het wel willen. Ken haar daar ook totaal nog niet goed genoeg voor
Daar maak ik mij nou echt nooit druk om. Ik schrijf geen sollicitatie brief hier. En sowieso zie ik vaak dat soort dingen niet in 1 keer maar pas na 3 keer nalezen. Een beetje Dyslexie zou je het kunnen noemen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:47 schreef SP22 het volgende:
Denk in de vorige post een paar komma's erbij..
Ik let er hier ook echt niet op, moet er in mn teksten al genoeg op lettenquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:50 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Daar maak ik mij nou echt nooit druk om. Ik schrijf geen sollicitatie brief hier. En sowieso zie ik vaak dat soort dingen niet in 1 keer maar pas na 3 keer nalezen. Een beetje Dyslexie zou je het kunnen noemen.
In mijn hoofd gaat alles veel sneller dan dat ik het op schijf waardoor ik woorden, komma's en andere dingen vaak vergeet.
Die lucht is echt heel vet! Net een tornado die zich ontwikkeld.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:54 schreef taxibabe het volgende:
Zooow, ff weer wat foto's van de camera getrokken van de afgelopen dagen.
De lucht dinsdagavond voordat het echte onweer begon:
[ afbeelding ]
De kitten die bij de schuur zat:
[ afbeelding ]
En de oude einddemper die ik eigenhandig heb vervangen![]()
[ afbeelding ]
Ja vaag he, het draaide ook. De andere wolken dreven gewoon recht over, maar die wolken draaiden. Was heel maf om te zien.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:57 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat licht is echt heel vet! Net een tornado die zich ontwikkeld.
Heb ook weer even ge edit want ik was weer aan het klooien zie ik.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:04 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ja vaag he, het draaide ook. De andere wolken dreven gewoon recht over, maar die wolken draaiden. Was heel maf om te zien.
Dit was mijn laatste auto die ik 2 jaar geleden december heb verkocht.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:15 schreef koentjedrummer het volgende:
@taxibabe
wat heb je voor een auto?
ben een auto-gek/fotograaf
Heb een peugeot 106, die gaat niet zo snel als die hierbovenquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:15 schreef koentjedrummer het volgende:
@taxibabe
wat heb je voor een auto?
ben een auto-gek/fotograaf
lol, net als ikquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:23 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Heb een peugeot 106:
[ afbeelding ]
Jij had wel een nieuwer type. Die van mij is van '95quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:23 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
lol, net als ikAlleen ik heb hem niet meer
Ja, maar het is nieuwer model, ik heb een andere neus.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:25 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
1997 dus valt best mee. Was wel een gti misschien dat ie er daardoor nieuwer uitziet.
Ja idd, ziet het. Die is nog vierkant.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:26 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ja, maar het is nieuwe model, ik heb een andere neus.
Ik had altijd problemen met achteruit rijden. Ik moest de pook vast houden anders schoot ie telkens in zijn vrij. Dat was wel heel vervelend. Verder echt een prima auto.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:27 schreef taxibabe het volgende:
yup, wel een fijn bakkie, heb 'em nu al 7 jaar.
Da's wel raar ja, konden ze dat niet beter afstellen? Ik heb alleen problemen met de uitlaat, doordat ik eigenlijk te korte stukjes rij gaat 'ie iedere keer lek. Dit is nu al de 3e einddemper en hij is ook al 2 x gelast. En afgelopen winter was de druklager van de koppeling kapot, dus moest er een nieuwe koppeling onder.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:28 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik had altijd problemen met achteruit rijden. Ik moest de pook vast houden anders schoot ie telkens in zijn vrij. Dat was wel heel vervelend. Verder echt een prima auto.
Waarom fiets je dan niet?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:31 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Da's wel raar ja, konden ze dat niet beter afstellen? Ik heb alleen problemen met de uitlaat, doordat ik eigenlijk te korte stukjes rij gaat 'ie iedere keer lek. Dit is nu al de 3e einddemper en hij is ook al 2 x gelast. En afgelopen winter was de druklager van de koppeling kapot, dus moest er een nieuwe koppeling onder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |