Ik ga 'em downloaden en keer luisteren.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:41 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Shake me down vind ik ook het beste nummer. Je zou het hele album eens kunnen luisteren want ik weet zeker dat je er meer goed vind dan. Zelf vind ik alles goed daar niet van maar Shake me down is voor mij het nummer van het jaar.
Terwijl ik dit type start dat nummerHeb het album opstaan.
Triggerfinger vind ik ook goed maar dan op zijn tijd, niet altijd. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik geloof dat ik iets heb gemist?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:44 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Hey, even over Tim Knol. Ik denk dat ie het niet al te leuk vond dat je bekend maakte wie hij is op fokHij wil anoniem blijven, heeft ook zijn naam verandert daarvoor als ik het goed heb
Misschien die link veranderen in een directe link naar die foto
Dat snap ik,quote:
Maakt niet uit. Ik ook altijdquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:55 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Dat snap ik,maar ik doelde meer wat er gebeurd was en waar?
Dat heb ik dus blijkbaar gemist (neehee ik ben niet nieuwsgiering, wil alleen graag alles weten
)
De films?quote:
De sata kabels waren tekort, moest er even iets onder leggen. Trouwens, een 20 mm 1.8 lens is niet bepaald pats spul.quote:
QOTSA!!!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
QOTSA spelen de weide van Werchter even compleet plat
Daarom de PIquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:45 schreef Marc H het volgende:
[..]
De sata kabels waren tekort, moest er even iets onder leggen. Trouwens, een 20 mm 1.8 lens is niet bepaald pats spul.
http://yfrog.com/h8x3uqjjquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:47 schreef taxibabe het volgende:
[..]
QOTSA!!!!die moet ik ooit ook live zien (het liefst ook voor de camera hebben!)
Drumt Dave?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
http://yfrog.com/h8x3uqjj
Zal morgenochtend alles eens gaan bewerken
Neuh, ons normale drum beest die er eigenlijk altijd achter zitquote:
Ah de gorilla!quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neuh, ons normale drum beest die er eigenlijk altijd achter zit
Toch handig zo'n 100-400. Levert een uitstekend bijzettafeltje op.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:35 schreef Marc H het volgende:
hmm, schiet niet echt op, vier schijfjes initialiseren in Raid 5:
[ afbeelding ]
Volgens de controller duurt het initialiseren nog tussen de 13 en 27 uur...
Als ze klaar zijn wordt het o.a. de backup schijf voor mijn fototjes. Het zijn trouwens schijfjes van twee terabyte per stuk, straks goed voor een kleine 6 TB ruimte. Ze zitten momenteel even aangesloten op mijn werkstation, terwijl ze straks in mijn "nas" moeten, maar de schijven die ze vervangen moet eerst de data verplaatst worden naar de nieuwe schijven.
Bij de Lowlands 1200 was ik chef de controle hier in Maastricht. In de ploeg had ik een vrouwelijke mecanicien. Zag je met name een Griek erg raar kijken toen ik hem met technische problemen anar een vrouwelijke mekanieker verweesquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:44 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een leuk gezicht om een vrouw aan de auto te zien sleutelen. Dat zie je niet veel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |