Hoezo trapt erin? Misschien wil ik jullie laten denken dat Tito done is door het er zo dik boven op te leggen en dat jullie allemaal voor Bader gaan, en Brahma laat zich niet beinvloeden en zal met mij de laatste strijd aangaan.quote:
Haha coolquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:48 schreef Tazmaniac het volgende:
BREAKING!!!
Joe Rogan Back as Fear Factor Host
Hahaaaa er trapt er al 1 inquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:14 schreef Paxlie het volgende:
Bantamweight Championship bout: Dominick Cruz (c) vs. Urijah Faber
Middleweight bout: Wanderlei Silva vs. Chris Leben
Light Heavyweight bout: Tito Ortiz vs. Ryan Bader
Welterweight bout: Carlos Condit vs. Dong Hyun Kim
Lightweight bout: Dennis Siver vs. Matt Wiman
Daar ken ik hem dus vanquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:48 schreef Tazmaniac het volgende:
BREAKING!!!
Joe Rogan Back as Fear Factor Host
Eens, ik vrees een wrestlefuck van Bader.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:15 schreef Jajong het volgende:
Ik hoop zo dat Tito Bader KO hoekt. Maar dat zie ik helaas niet gebeuren.
Moet ook wel.. iedereen roept dat Tito allang gecut had moeten worden en dat hij altijd met 100 smoesjes komt.. als je dan van hem verliest (ongeacht wat hij in het verleden heeft gedaan) is dat toch niet goed voor je imagoquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:55 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Eens, ik vrees een wrestlefuck van Bader.
Die gaat puur voor de winst en dus niet voor de KO.
Condit is hardly een upset. Als je naar de bettinglines kijkt zou van de maincard alleen Ortiz > Bader een upset zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:37 schreef Geo3kant het volgende:
Zal ik voor de upset gaan met Condit?
En ook al heeft Wandy een lange layoff e.d. ik denk ook dat hij gewoon de betere is en zal zijn.
Ik verwacht gewoon dat DHK 2 rondes op 'm gaat liggen en Condit de laatste ronde wint.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:42 schreef Geo3kant het volgende:
Klopt maar ik bedoel upset in de UP .. omdat iedereen voor DHK gaatCondit is geen upset bij de bookies inderdaad.
Maarja de vraag is gassed DHK en is er dan nog tijd voor Condit om wat te doen.. zal een saai gevecht worden (door DHK).
Mjeh. Boeit verder niet zoveel denk ik. Aloe Vera zal gewoon worden gebruikt alszijnde een winnaar en die Lentz.. Nobody cares about Lentz.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
http://www.mmafighting.co(...)anged-to-no-contest/
Justice!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |