denk dat Dana even een voorbeeld wilde stellen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog.. waarom wil DW dan graag Sonnen terug hebben in de UFC? Zijn omstandigheden met fraude heeft hij ook 'respect' voor en als Sonnen dat oplost mag hij terug komen.
Thiago Silva is al 2 keer op PED's betrapt, Sherk gestript van zijn titel door Roids.. en ze mogen allemaal terug komen? Waarom is Nate dan meteen ontslagen?
Dat is het rare.. en dat wil ik weten
OMG, erachter komen dat je ontslagen bent via Twitterslecht van Dana/UFC..
---
Het enige verschil met iedereen of iig de meeste is dat ze wel vochten in het event en daarna pas betrapt werden en er consequenties waren.. en bij Nate van te voren..
quote:Benaskren Ben Askren
@nathanmarquardt you are a cheater, not once but frequently. Stop cheating, come to bellator and I will crush you
Ik nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:40 schreef Hooidraad het volgende:
Weet je wat ik leuk zou vinden? Als we voor de TUP-finale een paar extra picks erbij zouden doen. De Spike TV-card ofzo. Dat zou het helemaal spannend maken
Omdat er nu 4 mensen op nr. 1 staan, hiermee maak je de kans op gelijke picks kleiner + de nummers 2 hebben ook nog een kleine kans. Als niemand het wil zwijg ik er verder over hoor, is maar een ideequote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:38 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik nietmet fighters die je wellicht niet kent?.. Daarnaast doen we het hele seizoen al op deze manier, waarom dan nu afwijken? Dat kun je doen in het nieuwe seizoen (als merendeel het wil).
Ik wil niet lullig zijn, maar juist volgens de regels die roepdeman voorstelt zou jij geen picks meer hoeven PMen maar gewoon plaatsen omdat je geen kans meer op de eerste plek maaktquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:21 schreef incognitoomuch het volgende:
Goed idee, naar wie zou ik deze moeten pmen dan? Ik vertrek namelijk morgen naar Rock Werchter dus UFC zit er helaas niet in voor mij dit weekend
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig zijn, maar juist volgens de regels die roepdeman voorstelt zou jij geen picks meer hoeven PMen maar gewoon plaatsen omdat je geen kans meer op de eerste plek maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |