Ik wil niet lullig zijn, maar juist volgens de regels die roepdeman voorstelt zou jij geen picks meer hoeven PMen maar gewoon plaatsen omdat je geen kans meer op de eerste plek maaktquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:21 schreef incognitoomuch het volgende:
Goed idee, naar wie zou ik deze moeten pmen dan? Ik vertrek namelijk morgen naar Rock Werchter dus UFC zit er helaas niet in voor mij dit weekend
quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig zijn, maar juist volgens de regels die roepdeman voorstelt zou jij geen picks meer hoeven PMen maar gewoon plaatsen omdat je geen kans meer op de eerste plek maakt
Diaz vs Diaz?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
Nick Diaz heeft een hoop leuke gevechten in de UFC gehad. Vooral die tegen Diaz tijdens de finale van TUF 2 is echt een klassieker!
Toch vind ik het jammer dat een van de beste gevechten ooit in de UFC - Frank Shamrock vs. Tito Ortiz - niet eens overwogen werd voor de Ultimate 100.
Haha, failquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:53 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Diaz vs Diaz?![]()
Ortiz vs Shamrock 1 was inderdaad een mooi gevecht!
Dat gevecht is vooral in de eerste ronde erg leuk (helemaal dat leipe begin inderdaad!), maar daarna is het vooral twee rondes van Guida die op Sanchez ligt, terwijl Sanchez als een idioot ellebogen gooit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:20 schreef incognitoomuch het volgende:
En ik moet nog steeds Sanchez VS Guida kijken! Ken het gevecht alleen van de de leipe brawl stukjes maar nooit het gehele gevecht gezien....!
Blablabla, als iedereen nou gewoon zijn picks plaatst? Dan maar tactische pics, je maakt je veel te drukquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:38 schreef Tazmaniac het volgende:
Als het aan mij ligt gaan we het als volgt doen:
Iedereen stuurt een PM naar roepdeman met zijn picks.
- alleen de 5 main card fight zoals altijd, dus geen spike tv fight picks.
Op deze manier voorkomen we inderdaad 'strategische picks', ik had ook met de meuk meekunnen gaan en voor Kongo kiezen zodat ik op voorsprong bleef, maar ik ging voor Barry
roepdeman stuurt mij de picks op zondag door en ik maak op maandag de einstand van The UP.
Vergeet trouwens niet dat we af hebben gesproken dat aan het einde van de rit iedereen hun slechtste event mag wegstrepen, waardoor de laatste tussenstand misschien een ietwat vertekend beeld geeft
Right?
Ik lees juist dat het gewoon een 3 round fight is.. Bron?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:52 schreef incognitoomuch het volgende:
jake shields vs jake mellonburger at ufc fight night confirmed FIRST NON TITLE 5 ROUND FIGHT IN UFC HISTORY
Word, het is maar een spelletjequote:Op woensdag 29 juni 2011 17:41 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Blablabla, als iedereen nou gewoon zijn picks plaatst? Dan maar tactische pics, je maakt je veel te druk
~ mmafighting.comquote:Despite some reports to the contrary, a UFC official on Tuesday told MMA Fighting that the fight will be a three-round main event, not five rounds. Earlier this month at UFC 131, UFC president Dana White announced that all main events in the UFC would be five-round fights, including non-title fights. It was not immediately clear why Shields-Ellenberger will be a three-round main event.
quote:A source we spoke to today received confirmation from Cyborgs management that Zuffas exclusive negotiation period with the 10-1 Curitiba, Brazil fighter ended yesterday and that the parent company of Strikeforce and the UFC failed to come to terms with the Strikeforce womens middleweight champ before she became a free agent at the stroke of midnight.
The report also states that Santos is in "serious discussions" with a competing promotion and could have a deal finalized as early as this weekend -- assuming they found a soul brave enough to fight her.
quote:Her manager Rudimar Fedrigo clarified Cyborg's situation. "We're still negotiating, the financial part is the point, but, meanwhile, she's set to fight in Brazil and is negotiating two more fights in Singapor.
Klopt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:04 schreef Tazmaniac het volgende:
Aight.
BTW, als we volgend seizoen op mmaplayground gaan spelen moet je wel telkens de HELE card picken,
of begrijp ik dat verkeerd jajong?
[..]
~ mmafighting.com
+
Cristiane Cyborg a free agent
[..]
[..]
Je begint op Mike Goldberg en Joe Rogan te lijken, die zeggen dat ook over elke vechter die de octagon inlooptquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:57 schreef Geo3kant het volgende:
Niet voor Tito gegaan? Hij is in de beste shape ever! Geen last meer van blessures etc.. 100% er klaar voor. Nog nooit zo'n goede voorbereiding gehad.
Ik moet me directe competitie om proberen te lullen om fouten te maken in de UPquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je begint op Mike Goldberg en Joe Rogan te lijken, die zeggen dat ook over elke vechter die de octagon inloopt
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik moet me directe competitie om proberen te lullen om fouten te maken in de UP![]()
Maar hij kreeg Rashad tot een draw! En tegen Forrest ging het gewoon goed, verloor net een split decision.. en tegen Hamill had hij de verkeerde strategie gekozen.. er zit nog wel wat 'fight' in hoor..quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:18 schreef Tazmaniac het volgende:
Vooral Ortiz, die is de laatste 4 wedstrijden compleet blessure vrij, beste shape ooit en komt dan weer met een opspelende blessure na afloop
De man is legendarisch maar ik ben klaar met hem.
Hahaaa hij trapt erin, Geo!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:17 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Bantamweight Championship bout: Dominick Cruz (c) vs. Urijah Faber
Middleweight bout: Wanderlei Silva vs. Chris Leben
Light Heavyweight bout: Tito Ortiz vs. Ryan Bader
Welterweight bout: Carlos Condit vs. Dong Hyun Kim
Lightweight bout: Dennis Siver vs. Matt Wiman
Voor mij niet, ik wist al dat ze een aantal nieuwe episodes wilde doen en wellicht met Joe. Daarnaast Fear Factor kan niet zonder Joe Roganquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:48 schreef Tazmaniac het volgende:
BREAKING!!!
Joe Rogan Back as Fear Factor Host
Hoezo trapt erin? Misschien wil ik jullie laten denken dat Tito done is door het er zo dik boven op te leggen en dat jullie allemaal voor Bader gaan, en Brahma laat zich niet beinvloeden en zal met mij de laatste strijd aangaan.quote:
Haha coolquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:48 schreef Tazmaniac het volgende:
BREAKING!!!
Joe Rogan Back as Fear Factor Host
Hahaaaa er trapt er al 1 inquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:14 schreef Paxlie het volgende:
Bantamweight Championship bout: Dominick Cruz (c) vs. Urijah Faber
Middleweight bout: Wanderlei Silva vs. Chris Leben
Light Heavyweight bout: Tito Ortiz vs. Ryan Bader
Welterweight bout: Carlos Condit vs. Dong Hyun Kim
Lightweight bout: Dennis Siver vs. Matt Wiman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |