Naja, ik weet niet in hoeverre die bijgehouden worden... Maar ik loop verrassend vaak via FOK! tegen zo'n block aanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Sry,, dat was nou ook niet de bedoeling.
Volgens mij ben ik ziek, ik heb het stervenskoudquote:
Uhuhquote:
dan zou k alsk jou was ook niet nr buiten gaan om je regenpak te halenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik ziek, ik heb het stervenskoud
Bomen rapen en tennis. Ouwehoer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:01 schreef Burnie88 het volgende:
Jemig bizar op BBC, je hoort niks meer en de regen komt gewoon door het dak heenzetten
stiekum hoop ik dat de onweer de zendmast raaktquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik woon zelf ook in Zuidhorn. Pakte meteen de fiets er ging er naar toe. ^^ Dat was echt de eerste keer dat het zo hevig hier was. Onweer sloeg bijna twee keer op dezelfde plaats in.
Ja, heel Rossing naar de knoppen. ^^quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:05 schreef dan13lv het volgende:
[..]
stiekum hoop ik dat de onweer de zendmast raakt
De fuck? Dan ben je echt niet goed hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
er doorheen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:01 schreef Burnie88 het volgende:
Jemig bizar op BBC, je hoort niks meer en de regen komt gewoon door het dak heenzetten
maar dan ligt de internetcentrale erook uiquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, heel Rossing naar de knoppen. ^^
Lijkt me ook want het nu koud hebben lijkt me onmogelijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Da's zo'n maandagmorgendak.quote:
wat van dak is dat danquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:07 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Aan de zijkanten hoor, niet in het midden gelukkig
Ja, dat moet ook maar niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:07 schreef dan13lv het volgende:
[..]
maar dan ligt de internetcentrale erook ui
dus hebben we geen fok! meer...
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:10 schreef ioko het volgende:
Mmm, zie op buienradar de laatste 10 minuten toch wat ontstaan vlak voor Zwolle. Eens kijken of dat doorzet.
quote:
Ik kom niet zo vaak .... dus die 1e schuiver is mwah...... old skool.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Naja, ik weet niet in hoeverre die bijgehouden worden... Maar ik loop verrassend vaak via FOK! tegen zo'n block aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |