ik heb je gemistquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:47 schreef andreas612 het volgende:
[..]
tja, deze radio heeft geen hiphop dj's!
denk het niet meerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ik heb je gemistwanneer ga je weer eens een x draaien
(knetter)
arg is een slowchat geloof ikquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:58 schreef fokthesystem het volgende:
Dit is ook niet de slowchat (SC of 'cafe') zo te zien.
Bevat ONZ er wel 1 of niet?
ONZ heeft meerdere SC's, alleen geen algemene ONZ-SCquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:58 schreef fokthesystem het volgende:
Dit is ook niet de slowchat (SC of 'cafe') zo te zien.
Bevat ONZ er wel 1 of niet?
Oh, niet dusquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ik heb je gemistwanneer ga je weer eens een x draaien
(knetter)
Ja zie ik, heb hem gevonden en bekeken, lijkt me een SC.quote:
Haha, neem je m toch mee, Outpost kan je nu toch niet tegenhoudenquote:
hoezo kan hij mij niet tegenhouden?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haha, neem je m toch mee, Outpost kan je nu toch niet tegenhouden
Nopequote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:02 schreef Myraela het volgende:
Is outpost al van zijn geenseks-principes af dan?
Tis dinsdag, dan is ie werken toch?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hoezo kan hij mij niet tegenhouden?
en nee.. dat verwende nest zou niet kunnen wennen bij mij
Radio 49 is veul toffer!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:05 schreef andreas612 het volgende:
[..]
vind radio ONZ wel toffer, en daarbij heb ik dat programma niet meer (VDJ)
nee dinsdags is tie vrijquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tis dinsdag, dan is ie werken toch?
linkje voor vdj of sam kan ik je zo dm- en heurquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:05 schreef andreas612 het volgende:
[..]
vind radio ONZ wel toffer, en daarbij heb ik dat programma niet meer (VDJ)
quote:
Ohh okay ik ben weer eens in de war :pquote:
kweenie, heb 'm al weggeklikt, maar laatste wat ik hoorde was zo'n kindermuziekjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:13 schreef dockx het volgende:
[..]
Jij vond ONZ-radio toch toffer?
Dan heb je vast geen moeite met dezen muzak.
Ken je die niet?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:13 schreef andreas612 het volgende:
[..]
kweenie, heb 'm al weggeklikt, maar laatste wat ik hoorde was zo'n kindermuziekje
ToTquote:
Neuh, gewoon een keertje op een rustig moment uitproberen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:26 schreef dockx het volgende:
Is er ook een test-server waar ik op kan uitproberen?
Wanneer acht jij het rustig?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een keertje op een rustig moment uitproberen!
hey Trollquote:
Geen idee!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wie draaide nou laatst disco duck, ik heb dat liedje nu al dagen in mijn kopf!
middag dudequote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
maar ik ben weer weg![]()
tot vanavond ofzo
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
maar ik ben weer weg![]()
tot vanavond ofzo
Meesten zullen wel in t zwembad / aan zee zittenquote:
Ik hoop voor ze dat het gaat regenen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:58 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Meesten zullen wel in t zwembad / aan zee zitten
Kreeg net al te horen dat het in de regio Den Haag al behoorlijk bezig is.quote:
Goeden editquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:59 schreef Dhaha het volgende:
[ afbeelding ]
waarom heeft de zee nou weer zo veel regen, die zit al vol genoeg
-edit- mooi plaatje
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:02 schreef ACT-F het volgende:
Ik wil een verkoelend nummer aanvragen:
Foreigner - Cold as Ice
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:01 schreef ToT het volgende:
[..]
I know, maar dat zou dan weer niet op Dhaha slaan!
En onweerquote:
Ditquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik niet, ik wil gewoon een christelijke temperatuur, 20-23 graden met een beetje schaduw
quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:06 schreef Samzz het volgende:
Meeh, het wordt tijd dat ik vrij hebIk heb nauwelijks tijd om radio te luisteren
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:06 schreef Samzz het volgende:
Meeh, het wordt tijd dat ik vrij hebIk heb nauwelijks tijd om radio te luisteren
quote:
Niet miepen. Vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:06 schreef Samzz het volgende:
Die heb ik sowieso al niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:13 schreef Stiffler1988 het volgende:
Verzoekje: Electric Six - Danger Hi Voltage
Om maar vast vooruit te lopen op de onweer straks
Ik zal even kijken of ik m heb, maar je krijgt m sowiesoquote:
Leuk cadeautje voor Socios!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:22 schreef Watertornado het volgende:
Samzz check mijn nieuwe platenhouder!
[ afbeelding ]
Nicequote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:22 schreef Watertornado het volgende:
[ afbeelding ]
Mja dan zou je hem eigenlijk ook nog moeten aflakken (heb nu de hele tijd roestklauwen) maar ik heb de bovenkant helemaal opgeschuurd en gepolijst zodat het net een stuk lijkt dat in bedrijf is geweest!quote:
Dat verklaart de vertragingenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:22 schreef Watertornado het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:22 schreef Watertornado het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik vaker gehoord ja, vooral als je met zulke stukken in de trein loopt krijg je rare gezichtenquote:
Ik mag hier niet luisteren ivm Buma/Stemraquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niet miepen. Vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk
Wut?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:25 schreef Myraela het volgende:
Ik zie net een filmpje van de ONZ-radio meet.Met die zingende man. geniaal.
We wachtenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:25 schreef Myraela het volgende:
Ik zie net een filmpje van de ONZ-radio meet.Met die zingende man. geniaal.
Ah, die enveloppen van Sena heb ik ook ooit gekregen. Niet op reageren en nergens tekenen. Dan kunnen ze de pot op. Evenals Reprorecht, nooit op gereageerd. Ze kunnen aanmaningen sturen wat ze willen, maar ze hebben geen poot op te staan zolang je niks tekent. En dat weten ze maar al te goedquote:
quote:
Ik zit op een advocatenkantoor, ik luister maar naar wat meneer advocaat zegtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ah, die enveloppen van Sena heb ik ook ooit gekregen. Niet op reageren en nergens tekenen. Dan kunnen ze de pot op. Evenals Reprorecht, nooit op gereageerd. Ze kunnen aanmaningen sturen wat ze willen, maar ze hebben geen poot op te staan zolang je niks tekent. En dat weten ze maar al te goed
Zeg maar dat hij in zijn recht staat zolang hij niets getekend heeftquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:28 schreef Samzz het volgende:
Ik zit op een advocatenkantoor, ik luister maar naar wat meneer advocaat zegt
Dat weet hij vast welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zeg maar dat hij in zijn recht staat zolang hij niets getekend heeft
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Daarmee heb ik al een luisteraar weggejaagd!
Het blijft immers onzin..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Daarmee heb ik al een luisteraar weggejaagd!
Niks gewend zekerquote:
1 van de oude stempelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij had het er ook over dat Onzin radio beter was of zoiets.
Omg zelfs Knetter geneerde zichquote:
Waar hadden jullie die kerel in godsnaam opgeduikeld?quote:
Dat filmpje is van een vorige meet waar ik niet bij ben geweest.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waar hadden jullie die kerel in godsnaam opgeduikeld?
ik ook niet.. gelukkig zeg, wie is die fokkert in goedsnaamquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat filmpje is van een vorige meet waar ik niet bij ben geweest.
Iddquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dat ilmpje is eerlijk afgrijselijk
Jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:43 schreef TrollenFTW het volgende:
Tijd niet meer op FOK! geweest, maar als ik het goed begrijp: ONZ Radio bestaat niet meer en nu is er dit?
ONZ radio is failliet gegaan helaasquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:43 schreef TrollenFTW het volgende:
Tijd niet meer op FOK! geweest, maar als ik het goed begrijp: ONZ Radio bestaat niet meer en nu is er dit?
lang verhaal, komt er op neer dat ONZ crew stopte en dat andere mensen een nieuwe radio maakten en het nog prima looptquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:43 schreef TrollenFTW het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:43 schreef TrollenFTW het volgende:
Had meer met geld te maken ook.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
lang verhaal, komt er op neer dat ONZ crew stopte en dat andere mensen een nieuwe radio maakten en het nog prima loopt
Die Bartoliquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:46 schreef ValHallen het volgende:
Je krijgt het zelfs warm van tv kijken
Maar misschien moet ik dan ook geen damestennis kijken
Who?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik mocht er niet meer over praten van een zekere fokker![]()
![]()
Jouw show gisterenquote:
Ja maar ook gewoon heel droog"Zo wat gaan we nu eens doen?" Ik weet eigenlijk helemaal niet wat ik moet zeggen jongens, dat is nou niet zo'n beste eigenschap voor een radio-djquote:
Ik ga ook maar eens draaien vanavond. En meteen vrijdag reserverenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:52 schreef naatje_1 het volgende:
Het rooster is ernstig leeg, ik wil vanavond wel draaien, maar ik kan geen toezeggingen doen. Ben nu bezig met muzikaal huiswerk.
Kun je niet ff een uurtje zomershizzle draaien, van je Gerard Ekdom foute BBQ hitsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:52 schreef naatje_1 het volgende:
Het rooster is ernstig leeg, ik wil vanavond wel draaien, maar ik kan geen toezeggingen doen. Ben nu bezig met muzikaal huiswerk.
Ja ik heb het niet allemaal meegekregen. Ik hield me op dat moment meer met zijn vriendin bezig!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja maar ook gewoon heel droog"Zo wat gaan we nu eens doen?" Ik weet eigenlijk helemaal niet wat ik moet zeggen jongens, dat is nou niet zo'n beste eigenschap voor een radio-dj
Dat kan altijd uiteraard.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kun je niet ff een uurtje zomershizzle draaien, van je Gerard Ekdom foute BBQ hits
Tussen Hoek v Holland en Maassluis was de bliksem al ingeslagen (vanmorgen)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dikke file hiero, damn!
En waar blijft die zondvloed dan??
Ik heb echt nog geen druppel gezienquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tussen Hoek v Holland en Maassluis was de bliksem al ingeslagen (vanmorgen)
Niet teveel hoor, dan denken mijn bejaarde buren straks dat de moffen terugkomen. Vooral met dat onweer. Rotterdam hequote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niet teveel hoor, dan denken mijn bejaarde buren straks dat de moffen terugkomen. Vooral met dat onweer. Rotterdam he
waarheidquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
er staat NIKS op het rooster
Als het goed is nu wel ietsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
er staat NIKS op het rooster
Zit jij in een andere wereld?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niet teveel hoor, dan denken mijn bejaarde buren straks dat de moffen terugkomen. Vooral met dat onweer. Rotterdam he
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Box, ouwe!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:00 schreef naatje_1 het volgende:
mensen, over een kwartier heb ik box 2 ook binnen
Hendigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:00 schreef naatje_1 het volgende:
tssk had je niet genoeg aan box 1quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:00 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
om 16h30 kan ik er wat nummers ingooien
Ludolf!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:05 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ben van de Duisters gaan houden door Die Ludolfs
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:07 schreef Stokstaart het volgende:
Dit is wel chill ja. Als we toch op de bockwurst-tour gaan doe dan zo etwas von Rammstein, Feurfrei bijvoorbeeld
Feuerfreiquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:07 schreef Stokstaart het volgende:
Dit is wel chill ja. Als we toch op de bockwurst-tour gaan doe dan zo etwas von Rammstein, Feurfrei bijvoorbeeld
Entschuldiging schone frauequote:
die wil ik wel draaienquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:07 schreef ToT het volgende:
Kraftwerk? Hmmmm ik zal eens kijken of ik daar wat van heb.Autobahn heb ik in ieder geval niet.
Puikquote:
Ik wel als er niemand anders is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:14 schreef gewoonfaye het volgende:
Zijn er hier nog mensen die het om 18.00 van naatje willen overnemen?
Volgens mij heb ik die wel ja!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zomerse verzoekjes he?
Toto met Africa
Heb je ze al gezien? Skippen natuurlijk. Zoveel nieuws te ontdekken daar. Is er btw al een blokkenschema bekend?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ze komen op lowlands, zien of skippen?
Heb ze al gezien
Nopequote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heb je ze al gezien? Skippen natuurlijk. Zoveel nieuws te ontdekken daar. Is er btw al een blokkenschema bekend?
het is idd nog wel wat vroeg voor een schema. Dat is echt de voorpret van Lowlands, beetje je eigen schema uitstippelen, bandjes youtuben enzoquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:25 schreef naatje_1 het volgende:
Completely ready when you are Shaky
Ofwel: ik ben er klaar voor!
Subforum 49!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:26 schreef kdrietjeh het volgende:
Ben ik even weg, kom ik bij een heel ander radiostation.![]()
Waarom de 49?
http://forum.fok.nl/forum/49quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:26 schreef kdrietjeh het volgende:
Ben ik even weg, kom ik bij een heel ander radiostation.![]()
Waarom de 49?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
voor wat ik gehoord heb, wat stokstaartje zegt
Nee, heb ik niet!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:30 schreef gewoonfaye het volgende:
Had je Toto nog gedraaid? Ik was even weg
Iddquote:
Thx!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:30 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Idd
En bedankt voor de fijne show
Waarom nou die toevoeging, hoe moet ik nou reageren?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:31 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, we zijn erin (dat heb ik nog niet geiler gezegd)
quote:
Een opmerkling maken dat hij dat nog NOOIT geil gezegd heeft?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Waarom nou die toevoeging, hoe moet ik nou reageren?;(
Ik kan natuurlijk wel zeggen dat hij nog nooit iets geil heeft gezegd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Een opmerkling maken dat hij dat nog NOOIT geil gezegd heeft?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk wel zeggen dat hij nog nooit iets geil heeft gezegd.
Mevrouw zat vanmiddag Adele af te kraken maar vind Toto dan weer wel mooiquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Er IS een reden dat ikzelf niks van Toto heb!
Staat klaarrrr.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mevrouw zat vanmiddag Adele af te kraken maar vind Toto dan weer wel mooi![]()
![]()
![]()
Naatje? Lighthouse Family - High (Itaal Shur’S Beautiful Urban Edit) uitgekozen, goed?
Dank uuuuuuuquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Crystal Fighters - Plage
Tim Deluxe - It Just Won't Do
Gipsy Kings - Bamboleo
Mando Diao - Sheepdog
Goose - Words
Zo ook in de DM
Jamaar toto is like,quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mevrouw zat vanmiddag Adele af te kraken maar vind Toto dan weer wel mooi![]()
![]()
![]()
Naatje? Lighthouse Family - High (Itaal Shur’S Beautiful Urban Edit) uitgekozen, goed?
toto, aalgladde rockquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jamaar toto is like,Die zingen tenminste niet 'dont forget me, i beg'
Wat maken lyrics nou uitquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jamaar toto is like,Die zingen tenminste niet 'dont forget me, i beg'
maar dat nummer someone like you, echt, kill mequote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat maken lyrics nou uitHet gaat om de muziek
En Adele heeft nu eenmaal een gouden strot.
jamaar dat nummer is om op los te gaanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:42 schreef naatje_1 het volgende:
Als het om de lyrics zou gaan, dan was around the world ook een laag kutnummer.
Kernkraft 400 - zombie nationquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:42 schreef naatje_1 het volgende:
QFTquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat maken lyrics nou uitHet gaat om de muziek
En Adele heeft nu eenmaal een gouden strot.
Dat ís dan ook een laag kutnummer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:42 schreef naatje_1 het volgende:
Rolling in the Deep echt niet hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
jamaar dat nummer is om op los te gaan
Adele is voor meisjes met liefdesverdriet enzo die steun putten uit de tekst
Hoe bedoel je laten stikken? Want als ze dat gewoon niet wou doen, vind ik dat weer getuigen van dat ze zich te goed voelt voor beyoncequote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Rolling in the Deep echt niet hoorEn als je Beyoncé laat stikken voor een duet(Glastonbury) ben je best wel baas
Ik denk dat ze per ongeluk op Beyoncé is gaan zitten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hoe bedoel je laten stikken? Want als ze dat gewoon niet wou doen, vind ik dat weer getuigen van dat ze zich te goed voelt voor beyonce
Dan heb je niets tegen Adele, maar tegen dat ene nummer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
die is dan wel weer leuk, maar die is ook niet zo zeikerig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |