Het blijft me verbazen! Dat het kan! Een dunne tak met echte dikke tieten!quote:
Veel unox etenquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het blijft me verbazen! Dat het kan! Een dunne tak met echte dikke tieten!
Dat meisje van 17 had er ook niet om gevraagd, op een gegeven moment is zelfs de site uit de lucht gehaald vanwege alle reacties.quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:40 schreef -XX- het volgende:
Het blijft me verbazen! Dat het kan! Een dunne tak met echte dikke tieten!
Dat is ook niet altijd waar hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat meisje van 17 had er ook niet om gevraagd, op een gegeven moment is zelfs de site uit de lucht gehaald vanwege alle reacties.Maar niets tegen magere kipfiletjes, die blijven beter als je ouder wordt.
Met z'n illigale plaatjequote:Op woensdag 29 juni 2011 01:55 schreef krokdown het volgende:
jees hea, ik wil ook bij de FOK!mc, jammer dat ik niet op de openbare weg mag rijden met mijn motor
Bedankt.quote:Beste PBart,dit is een V band dus hoge snelheid.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:29 schreef Worldbeater het volgende:
Pff mailtje via MP, zocht ff goedkope bandjes voor de VX.
Staat er eentje splinternieuw voor 50 euro, maar aan de andere kant van het land.
Dus dan wil je wel ff weten wat het type is.. en niet alleen de snelheidsindicatie.
Dus ik vragen.. en dat er alleen een snelheidsindicatie in zijn advertentie staat.. maar geen type..
[..]
Bedankt.
Tot je de steeg uit bent zekerquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:35 schreef krokdown het volgende:
[..]
wat wel leuk is dat ik met mijn 250'er de gemidelde. 600 eruit rijd.
2takt neem ik aan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:35 schreef krokdown het volgende:
[..]
Was jij het niet die zei dat ik beter iets betrouwbaars kon kopen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:24 schreef Worldbeater het volgende:
Roderick, er staat nog een groene kwaak in Aalsmeer voor 150 euro.
Zie MF.
quote:Wil u alsjeblief bieden
Graag serieus want is net beurt en nieuwe. Banden en kettingset en stuur en tank enzo moet niet weg maar ik rij niet meer en rij op nieuwe motor
nee het is een wedstrijd motor, carbon bodywork, blok helemaal getuned.quote:
jazeker.quote:
Ik zeg: doenquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:26 schreef Roderick2085 het volgende:
krijg bij dit soort mails toch de neiging om heel laag te gaan bieden
[..]
Ah, ja dan is het wel vlotquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:49 schreef krokdown het volgende:
[..]
nee het is een wedstrijd motor, carbon bodywork, blok helemaal getuned.
.
Hij klinkt ook als een niet goed geïntegreerde buitenlanderquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zeg: doenHij klinkt nogal desperate
Wat rij je nu dan, circuitdagen? rondetijden?quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:49 schreef krokdown het volgende:
[..]
[..]
jazeker.
momenteel zijn we bezig aan een 600 trainingklaar te maken. voor over 1,5 jaar om dan wedstrijden te rijden.
Ga je een rijschool beginnenquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:14 schreef Roderick2085 het volgende:
Wat trouwens te denken van deze uitlaat bochten (foto 2)? Ziet er volgens mij niet helemaal tof uit
Stoer hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:35 schreef krokdown het volgende:
Maar als het eenmaal begint te roesten, kan je er beter niet meer aan beginnen lijkt mequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:41 schreef Sounddragon het volgende:
Die uitlaat is van voor tot achter niet zo heel best meer zo te zien, al kun je uit een beetje roest op een foto niet echt concluderen dat de wanddikte minimaal is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als ik zin heb daarna binnendoor over dit stukje "trekweg"
En bij aankomst in Lelystad deze 2 bochten nog even meenemen, heen en terug, met rotonde
Wie niet dom is moet slim zijn!
Dat dacht ik ook.. vind vooral die kleur een beetje vaag. Eerst maar eens wat andere mailtjes afwachtenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:41 schreef Sounddragon het volgende:
Die uitlaat is van voor tot achter niet zo heel best meer zo te zien, al kun je uit een beetje roest op een foto niet echt concluderen dat de wanddikte minimaal is
Post dan eensz wat pics.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:49 schreef krokdown het volgende:
jazeker.
momenteel zijn we bezig aan een 600 trainingklaar te maken. voor over 1,5 jaar om dan wedstrijden te rijden.
Uberhaupt die hele motor ziet er niet tof uit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:14 schreef Roderick2085 het volgende:
Wat trouwens te denken van deze uitlaat bochten (foto 2)? Ziet er volgens mij niet helemaal tof uit
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:56 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Maar als het eenmaal begint te roesten, kan je er beter niet meer aan beginnen lijkt me... Met me vorige motor ook elke keer gezeik dat die uitlaat lek was, die krijg je ook niet dicht, tenzij je andere set koopt..
Oh en voor diegene die zij dat woon-werk verkeer saai is![]()
Voor deze bocht doe ik het elke dag, bijna me steppie op de grond, begint steeds leuker te worden
Als ik naar mijn vriendin ga heb ik ook een aantal mooie bochten (en tunnelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als ik zin heb daarna binnendoor over dit stukje "trekweg"
En bij aankomst in Lelystad deze 2 bochten nog even meenemen, heen en terug, met rotonde![]()
) op de route liggen
Altijd weer leuk!
W0ei ?
Ow ja, moet nog ff inloggen. Tnx.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:15 schreef Geerd het volgende:
Wb volgens mij ben jij nog de grootste afnemer daaro
quote:KAWASAKI ZX-7R NINJA (ZX750P) [HINTEN]
KAWASAKI ZX-7RR NINJA (ZX750N) [HINTEN]
KAWASAKI ZXR 750 (ZX750L-L)
KAWASAKI ZXR 750 (ZX750J,K)
KAWASAKI ZRX 1100 (ZRT10C) [HINTEN]
KAWASAKI ZZR 1100 (ZX10D) [HINTEN]
KAWASAKI ZZR 1100 (ZX10D/10G) [HINTEN]
KAWASAKI ZRX 1200 S/R (ZRT20A) [HINTEN SINTER]
KAWASAKI ZZR 1200 (ZX1200-C1H) [HINTEN]
KAWASAKI ZX-12R (ZX1200A1H) [HINTEN]
KAWASAKI ZX-12R NINJA (ZX1200-B1H) [HINTEN]
KAWASAKI ZX-12R NINJA (ZX-12R/04) [HINTEN]
SUZUKI GSF 400 BANDIT (GK75B) [HINTEN]
SUZUKI GS 500 E/EU (GM51B-96) [HINTEN]
SUZUKI GSF 600 BANDIT (GN77B) [HINTEN]
SUZUKI GSX-R 600 (BG) [HINTEN]
SUZUKI RF 600 R (GN76B) [HINTEN]
SUZUKI GSF 600 BANDIT (WVA8) [HINTEN]
SUZUKI GSF 600 S BAND. (WVA8/S) [HINTEN]
SUZUKI GSF 600/S BAND. (GN77B/96) [HINTEN]
SUZUKI GSX-R 600 (AD3112) [HINTEN]
SUZUKI SV 650 (AV) [HINTEN]
SUZUKI GSX-R 750 (GR7DB) [HINTEN]
SUZUKI GSX-R 750 (WVBD) [HINTEN SINTER]
SUZUKI GSX-R 750 INJ. (GR7DA/DB) [HINTEN]
SUZUKI GSX 750 (AE) [HINTEN]
SUZUKI VX 800 / U (VS51B/96) [HINTEN]
SUZUKI TL 1000 R (AM) [HINTEN]
SUZUKI TL 1000 S (AG) [HINTEN]
SUZUKI GSX-R 1100 W (GU75C) [HINTEN SINTER]
SUZUKI GSX-R 1100 W (GU75C/96) [HINTEN SINTER 93-97]
SUZUKI GSX 1100 F (GV72C) [HINTEN 93-96]
SUZUKI GSX-R 1100 K (GV73C/89) [HINTEN]
SUZUKI GSX-R 1100 L (GV73C/90) [HINTEN]
SUZUKI GSX-R 1100 M-N (GV73C/92) [HINTEN]
SUZUKI GSF 1200 /S (GV75A) [HINTEN SINTER 96-00]
SUZUKI GSF 1200 /S (WVA9) [HINTEN]
SUZUKI GSX 1300 R HAYA (WVA1/04) [HINTEN]
SUZUKI GSX 1300 R HAYA (WVA1) [HINTEN]
Tunnels zijn ook altijd leuk, helemaal met me uitlaat die ik er nu onder heb (ART uitlaat, zegt me niks, staat alleen op "not for road use")quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:27 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Als ik naar mijn vriendin ga heb ik ook een aantal mooie bochten (en tunnels) op de route liggen
Altijd weer leuk!
de andere 900 staan zeker achter een spoiler?quote:Op donderdag 30 juni 2011 07:24 schreef OPM het volgende:
[..]
beetje kort voor de motoren die WB heeft gehad
Ik heb een hele korte Akraquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:26 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Tunnels zijn ook altijd leuk, helemaal met me uitlaat die ik er nu onder heb (ART uitlaat, zegt me niks, staat alleen op "not for road use")
Oeh nice, mooi kleurtje ook, dat groen bij zwartquote:Op donderdag 30 juni 2011 10:56 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Ik heb een hele korte Akra
[ afbeelding ]
Dit was de eerste, maar ook gelijk de laatste keer dat ik met dat ding het circuit op ben geweest, werd er gelijk de eerste sessie afgetrokken
Reed altijd met stock demper, maar vroeg het bij de keuring, kan ik met deze uitlaat het circuit op. Zei dat poppetje dat het geen probleem was. Ze haalde me ook de laatste ronde pas eraf, het was te hard, maar ook niet overdreven, maar ze vroegen wel of ik mijn stock demper er weer op wilde zettenquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
En dat had je zelf niet kunnen bedenken Merc?
Wiskundig is ze niet zo sterk, dus ik moet niet over centrifugale krachten gaan beginnenquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:00 schreef ikookhier het volgende:
Vragen of ze echt zo stom isMiddelpuntvliedende kracht weetje
ik heb nog wel 3 dikke boeken van Hibbeler staan, kan je het haar prima mee uitleggenquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:54 schreef PeeJie_ het volgende:
Iemand enig idee hoe ik mijn vriendin kan overtuigen dat we echt niet omvallen, als we scherp de bocht door gaan
vergelijk het met iets dat ze kent... vraag haar waarom je kleren droger worden wanneer je de wasmachine laat centrifugeren dan wanneer je dat niet doetquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:02 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Wiskundig is ze niet zo sterk, dus ik moet niet over centrifugale krachten gaan beginnen
Hibbeler ken ik ergens vanquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ik heb nog wel 3 dikke boeken van Hibbeler staan, kan je het haar prima mee uitleggenEn daarna kan ze ook berekenen bij hoeveel kracht je er wel af vliegt
de motorrijder word tegengehouden door de motor, en de motor door de wrijving die de banden op het wegdek hebben... waarom gaat stofzuigen van tapijt zwaarder dan laminaat?quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
@ roderick :Ja maar de kleren worden tegen gehouden door de droogtrommel.. motorrijders niet.
Maar die wrijving komt er niet zomaarquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:15 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
de motorrijder word tegengehouden door de motor, en de motor door de wrijving die de banden op het wegdek hebben... waarom gaat stofzuigen van tapijt zwaarder dan laminaat?genoeg voorbeelden te bedenken denk ik
Klopt, maar als je je was in de centrifuge aan de bovenkant houd zonder dat ie draait valt het ook naar benedenquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Maar die wrijving komt er niet zomaarAls de motor stil staat en je hangt em schuint valt ie wel gewoon om namelijk. Mja ik ga even niet de staticacolleges hier behandelen
Geen zin in.
Zo lekker wakeboarden maar
Niets zo irritant als domme vrouwen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:35 schreef Roderick2085 het volgende:
Dan blijven er nog twee opties over: laten zien dat je niet om hoeft te vallen of een andere vriendin zoeken
Je moet ze ook niet te slim hebbenquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niets zo irritant als domme vrouwen.
Heb ik al een paar keer laten zien, ach, weekendje ardennen zal een hoop goed (of stuk) maken denk ikquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:35 schreef Roderick2085 het volgende:
Dan blijven er nog twee opties over: laten zien dat je niet om hoeft te vallen of een andere vriendin zoeken
Nog erger, wissel je een zeurende vrouw in voor een langzame mederijder.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:26 schreef Anne het volgende:
Of je zorgt dat ze zelf haar rijbewijs haalt. Hoeft ze ook niet meer mee achterop.
Geef d'r een TomTom en spreek ergens af.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nog erger, wissel je een zeurende vrouw in voor een langzame mederijder.
Dan moet ie nog een tomtom kopen... anders moet z'n pa iedere keer voorrijdenquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Geef d'r een TomTom en spreek ergens af.
Wie zeurt er hier nou eigenlijk? Mannen...
.
Nog meer vrouwentrekjesquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dan moet ie nog een tomtom kopen... anders moet z'n pa iedere keer voorrijden
Of heb je inmiddels wat richtingsgevoel Bazziek?
Mwah iets meer misschien. Rijd gewoon heel hard alle kanten op en dan hoop ik ergens uit te komen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:38 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dan moet ie nog een tomtom kopen... anders moet z'n pa iedere keer voorrijden
Of heb je inmiddels wat richtingsgevoel Bazziek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |