abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98865165
De 1-2-3 speen zat bij een grote aventfles in een blije doos, vandaar dat ik em heb. Ben er ook geen fan van, maar ach hij ligt er en we zouden het kunnen proberen. Vind et alleen zo irritant dat je goed moet opletten hoe de speen in haar mond gaat. Als je niet oplet zuigt ze zich óf helemaal blauw, of ze verslikt zich....
MP standje 1 van de 1-2-3 speen is toch niet groter dan een gewoon speentje 1?

Ik zou denk ik eerder die optie proberen die jullie ook deden kj, een speentje 3 ernaast leggen en als ze moeite krijgt, die erop draaien.
Ik ga eerst maar eens met een grotere fles aan de slag, wie weet.
pi_98865278
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 13:56 schreef danic het volgende:
De 1-2-3 speen zat bij een grote aventfles in een blije doos, vandaar dat ik em heb. Ben er ook geen fan van, maar ach hij ligt er en we zouden het kunnen proberen. Vind et alleen zo irritant dat je goed moet opletten hoe de speen in haar mond gaat. Als je niet oplet zuigt ze zich óf helemaal blauw, of ze verslikt zich....
Ik zou denk ik eerder die optie proberen die jullie ook deden kj, een speentje 3 ernaast leggen en als ze moeite krijgt, die erop draaien.
Nee dat leek ons ook niet, maar in de praktijk leek het wel! Wij deden ook inderdaad een speen met groter gaatje ernaast leggen en die erop schroeven als het lastig werd ;)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_98865644
zo, mijn kleine manneke is gelukkig helemaal goedgekeurd door de kinderarts. Zij kon, na heel uitgebreid luisteren, geen hartruisje ontdekken gelukkig en noemde m heerlijk Hollands welvaren!
Bolle Beremans weegt inmiddels 5610gr en was 59,8cm. Stiekem ben ik toch wel erg opgelucht!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_98865683
Oh wat fijn Poppedein! Kan me voorstellen dat je toch wel opgelucht bent!
pi_98865708
Wat fijn Poppedein!! Kan me je opluchting goed voorstellen!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_98865811
Oh Poppedein fijn zeg! En wat een flinke knul zeg!
pi_98866810
Zo, die Jelte doet het goed! Fijn dat de ka hem helemaal heeft goedgekeurd!

Thanks fannetje en KJ voor jullie schema's! Ik durfde eigenlijk nooit brood en een fles te geven omdat ik dacht dat het teveel zou zijn. Morgen toch eens proberen. 's morgens wat pap kan ik ook nog doen!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_98867487
Even onder hubbie zijn account, geen zin om mijn laptop op te starten. Nog wat foto's van Bientje op de fiets! let niet op mijn dikke pens aub!

Weetje het zeker mama?

Na een rondje fietsen vond ze het toch wel leuk!

En deze gewoon omdat het kan O+
pi_98867543
dikke pens? Damn mens!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_98867583
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 13:56 schreef danic het volgende:

Ik heb Leyla met een 1-2-3 speen aan de fles gekregen omdat die door blijft stromen ookal wordt er niet gezogen.. Soort dwangvoeren kun je ermee ;)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_98867700
Leuke foto's Barba!

Ik ga zometeen ook voor het eerst echt een stukje fietsen met Anne, verder dan een rondje door de straat zijn we nog niet geweest omdat ze daarna ziek was. Ben benieuwd :)

Dame ligt inmiddels 2,5 uur te pitten (slaapritme is nog een beetje van slag), ga maar eens kijken of ze toevallig al wakker is...
pi_98867973
Welke pens barba?

Poppedein wat fijn dat Jelte helemaal is goed gekeurd moet je nog een keer terug?
pi_98868455
Bedankt ladies, maar er zit nog zo'n 15 kilo teveel buik..
  donderdag 30 juni 2011 @ 15:34:01 #189
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_98868810
Barba,pens, waar??

Poppedein fijn dat alles ok is!
pi_98869469

ean in maatje 50
Ik heb van die handige socks on gekregen alleen wel in het blauw
pi_98869609
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 22:39 schreef mefke79 het volgende:
Danic, je kan dat zitje op de vloer van de douchebak zetten en dan haar erin leggen, hoef je niet telkens zelf mee te douchen en kan je het dus ook makkelijker in je eentje doen. Al was er ooit iemand die haar kindje na het douchen gewoon in handdoeken wikkelde en dan in de wasbak legde zodat ze snel even zelf kon aankleden. Vind ik nog steeds een wereldtip, wie was dat toch? Jij Claudia?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_98869685

Barba dit is pas een pens

Dat ga ik onthouden om haar na het douchen eventueel zo neer te kunnen leggen.
pi_98870188
Wat heeft ze een fijn gezichtje, fr!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 30 juni 2011 @ 16:23:39 #194
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_98870687
FR wat is ze vrolijk! Maat 50 mijlpaal *O* Sokjes van de kruidvat (bambino sokjes) zitten hier perfect. Krijgt ie niet uit, al doet ie vaak een poging. Jullie moesten mijn pens es weten :') maar die ga ik niet showen, das te erg.

Claudia die foto is zo schattig!
pi_98870754
die sokjes heeft ze en krijgt ze nog uit. Ze heeft dan wel grote voeten maar ze zijn erg smal

En erger dan die van kan het niet zijn hoor pessie. Ik had maar een kleine zwangere buik en dan heb ik nu nog dit. het is nu haast nog meer dan dat ik zwanger was
pi_98874648
Joh f_r, jij moet dan wel heel slank zijn geweest voor je zwangerschap, want jij hebt dus echt geen pens hoor.

Eva is haar ritme wat aan het omgooien en is van 07.00 tot haar tweede fles wakker gebleven. Die tweede fles kostte haar uiteindelijk een uur (van 10.30-11.30) voordat ie op was, inclusief een slaapje van 15 minuten tussendoor en een einde met sabbelen op een speen waar alleen nog nutritonpap in zat.
Daarna is ze in slaap gevallen. Om uit te proberen of ze een grotere fles aankon heb ik haar lekker laten slapen en meldde ze zich pas om 15.30 :o
Maar......ze heeft dus 150 cc gedronken! Dat klinkt dus veelbelovend, ben benieuwd of ze dit blijft volhouden, want dan kunnen we naar 5 flessen.
pi_98876868
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 13:52 schreef Fannetje het volgende:
Ik vond die 1-2-3 speen echt verschrikkelijk, in combinatie met de difrax s-fles.
Anne drinkt nog steeds uit de S-speen, met een maat groter gaat de helft ernaast.
Dat dus. Echt wie die dingen uitgevonden heeft onder t mom van handig...
Ik zit altijd te zoeken waar de streepjes zitten.
Floris heeft ook vrij lang de s speen gehad. Zelfs rijstebloem ging er doorheen.

Ha die foto van claudia :D die herinner k me nog wel!
Dat je dat durfde! (floris draaide met een week al op zn zij/buik als ie op de bank lag, en hij dus de zwaartekracht mee had)

Barba, floris had met 8 maanden ook nog 4 flessen hoor. Pas sinds 2maanden had ie er 3 en sinds een paar dagen worden t er 2.
Hij ging opeens meer eten en ook minder slapen. Ze regelen t vanzelf.

Oh en als we t over pensen hebben, ik win :D
Op die foto vind k je pens wel meevallen hoor fr!
pi_98878120
Laat even kort weten dat ik er nog ben hoor. Heb het op dit moment erg druk zowel op het werk (verhuizing in aantocht) als thuis. Na deze week gelukkig een dag minder werken.
Verder heeft Yaro voor ons slecht geslapen (nog niets in verhouding met sommige kindjes hier hoor). Maandagavond heb ik hem uiteindelijk in de auto gezet en aan het einde van straat stonden zijn ogen al op half 7, en binnen 2 min sliep hij. Was een slimme zet van mijzelf. Ga vanaf nu wel weer proberen mee te lezen.
pi_98880943
Wij zijn een weekje weg. Bruiloft in Zwitserland.
Ik hoop dat het Puck gaat lukken nog in de kinderwagenbak te slapen deze week. Hij groeit er bijna uit :o
Wanneer mag Puck eigenlijk in een iets meer rechtop stand in de buggy inzet?
Voor mezelf heb ik zo'n ringkussen bij de thuiszorg gehuurd om de autoreis te overleven :'(

Houden jullie het topic heel in de tussentijd? :+

:W
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_98881007
DML succes met de autoreis daar zit je nu natuurlijk niet op te wachten. Maar veel plezier op de bruiloft

Ik ben aan het wachten tot ean zich komt melden voor een fles. De hele dag komt ze nog voor de 3 uur om zijn en nu tukt ze vrolijk verder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')