Nee dat leek ons ook niet, maar in de praktijk leek het wel! Wij deden ook inderdaad een speen met groter gaatje ernaast leggen en die erop schroeven als het lastig werdquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:56 schreef danic het volgende:
De 1-2-3 speen zat bij een grote aventfles in een blije doos, vandaar dat ik em heb. Ben er ook geen fan van, maar ach hij ligt er en we zouden het kunnen proberen. Vind et alleen zo irritant dat je goed moet opletten hoe de speen in haar mond gaat. Als je niet oplet zuigt ze zich óf helemaal blauw, of ze verslikt zich....
MP standje 1 van de 1-2-3 speen is toch niet groter dan een gewoon speentje 1?
Ik zou denk ik eerder die optie proberen die jullie ook deden kj, een speentje 3 ernaast leggen en als ze moeite krijgt, die erop draaien.
Ik ga eerst maar eens met een grotere fles aan de slag, wie weet.
Ik heb Leyla met een 1-2-3 speen aan de fles gekregen omdat die door blijft stromen ookal wordt er niet gezogen.. Soort dwangvoeren kun je ermeequote:Op donderdag 30 juni 2011 13:56 schreef danic het volgende:
De 1-2-3 speen zat bij een grote aventfles in een blije doos, vandaar dat ik em heb. Ben er ook geen fan van, maar ach hij ligt er en we zouden het kunnen proberen. Vind et alleen zo irritant dat je goed moet opletten hoe de speen in haar mond gaat. Als je niet oplet zuigt ze zich óf helemaal blauw, of ze verslikt zich....
MP standje 1 van de 1-2-3 speen is toch niet groter dan een gewoon speentje 1?
Ik zou denk ik eerder die optie proberen die jullie ook deden kj, een speentje 3 ernaast leggen en als ze moeite krijgt, die erop draaien.
Ik ga eerst maar eens met een grotere fles aan de slag, wie weet.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:39 schreef mefke79 het volgende:
Danic, je kan dat zitje op de vloer van de douchebak zetten en dan haar erin leggen, hoef je niet telkens zelf mee te douchen en kan je het dus ook makkelijker in je eentje doen. Al was er ooit iemand die haar kindje na het douchen gewoon in handdoeken wikkelde en dan in de wasbak legde zodat ze snel even zelf kon aankleden. Vind ik nog steeds een wereldtip, wie was dat toch? Jij Claudia?
Dat dus. Echt wie die dingen uitgevonden heeft onder t mom van handig...quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:52 schreef Fannetje het volgende:
Ik vond die 1-2-3 speen echt verschrikkelijk, in combinatie met de difrax s-fles.
Anne drinkt nog steeds uit de S-speen, met een maat groter gaat de helft ernaast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |