abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98831903
Ze doet het goed FR! wat fijn *O*

Volgens mij heb ik Amy's nieuwe slaapritme door :o Al drie dagen leggen we haar voor half 7 op bed en dan gaat ze zo slapen. Dan was ze dus al die tijd al over haar slaap heen of zo :? Wordt een beetje vogelen met het eten want we eten vaak pas om kwart over zes, maar he, ze slaapt!

Tandjes Vanyel! Wat schattig! Kijk uit voor je vingers :+
pi_98832016
Sola, vingers?? Vanyel geeft toch borstvoeding? :P
pi_98833078
vanyel :o
fotoooo~!

Danic je voelt in principe niets van voeden met tanden ;) de tong ligt er over het algemeen goed overheen.
En daarnaast doet bijten zonder tanden net zo goed zeer :X :D
:)
pi_98833102
Het is mij al een paar keer overkomen dat Amy op mijn vingers beet ;( Doet pijn! Niet bij fles geven ofzo hoor :P Ik weet ook niet hoe mijn vingers ineens in haar mond komen dan.
pi_98833223
Dottir al tandjes, wow! Hier blijven we nog steeds steken op één!
FR, wat gaat ze goed!
Sola, fijn dat je het slaapritme van Amy doorhebt.

Anne had sinds zondag koorts, variërend van 38.0 tot 39.2. Ze was ook erg hangerig en sliep heel veel. Maar het lijkt nu toch echt op z'n retour, net nog maar 37.3, terwijl ze vanmorgen met 38.0 uit bed kwam.
pi_98833226
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 17:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Zo weer terug uit het z-huis
3272gram en 49,4 cm *O*

En nu ga ik op z-huisvisite bij een ook te vroeg geboren kindje

Ik heb alleen pyjama's in grotere maten in de kleine maatjes ben ik ze eigenlijk niet tegen gekomen
Fijn dat het zo goed gaat!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98834656
Fijn Sola dat Amy dr slaapproblemen opgelost lijken te zijn!
Ik geef Floris trouwens ook eerder eten dan dat wij eten. Hij slaapt vaak ook rond 7uur al. En doordeweeks eten we altijd rond 7 uur. Als mn moeder oppast eet hij voor wij hem op komen halen (ergens tussen 6 en half 7). En de dagen dat ik thuis ben eet hij rond half 6 ofzo.

Ik heb laatst even avontuurlijk gedaan kwa fles, hij krijgt nu s avonds een fles van 180/6 met pap en hij slaapt erop door. Dus gaat goed :)
Had dat laatst gedaan, omdat hij echt al veel gegeten had en een half uur daarna moe was. Zonder een fles op bed leggen werkt niet, dus had k wat minder gemaakt. Heeft ie prima op doorgeslapen. OOk valt ie gelijk in slaap na zn fles.
Overdag krijgt ie eigenlijk ook geen fles meer. Vandaag had ie een klein flesje na zn brood, hij dronk t, maar niet van harte. Dus doen we ook maar niet meer, als ie wat wil drinken na t eten geef k m wel gewoon sap. Later had k t idee dat ie moe was, dus denk maak weer een klein flesje, heeft ie ook amper van gedronken (hij ging ook niet slapen, dus geen idee of ie nou moe was of niet..). En de afgelopen dagen heeft ie die fles ook niet gehad. Dus denk dat k t maar zo laat en m niet meer ga aanbieden. Vraagt ie erom zie ik t wel weer.

En die tandjes zijn echt scherp ja! Als k denk aan t bloed van gisteren :P Mij lukt t niet om een wondje op mn tong te maken met mn tanden :')

FR wat gaat ze goed *O*
pi_98835026
Wauw, tandjes voor Dottir! :o
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_98836260
Tandjes voor Dottir wat wordt ze groot dan ineens he
Amy die goed slaapt ga zo door meid

Wij hebben vandaag wel 1,5 moeten wachten in het z-huis voor bloedprikken. Ze wilde bij Ean nog wat testen.
Ik ging beneden vragen of ze haar fles konden opwarmen en vriend ging vast naar het bloedprikken. Kom ik terug zie ik dat er een R op het briefje staat waarmee je naar de balie geroepen wordt. Dus ik vroeg stond er geen Kinderen bij waar je het nummer moest trekken.

Hij zo nee. Dus ik ga kijken jawel hoor je kon een nummer speciaal voor kinderen trekken. Maar nu was er net een stel met baby voor en dat duurde dus ruim 45min voor dat kindje geprikt was want koude voetjes oid. En bij ean ging het in 1x goed

Net terug van kraamvisite mijn vriendin is bevallen met 34w4d ik kreeg een deja vu al hebben ze daar wel strenge regels in het z-huis bezoek mag de baby niet aanraken en bezoek mag er niet bij zijn als de ouders buidelen.
pi_98837349
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:16 schreef Vanyel het volgende:
Nog amper terug van paar dagen weg, maar

Tandje(s)! :o
*)
Hoeveel :D
pi_98837467
Geen Jellefoto's.
pi_98837485
quote:
18s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:09 schreef Claudia_x het volgende:
Geen Jellefoto's.
Ik zal even voor je gaan kijken Claudia ;)
  woensdag 29 juni 2011 @ 21:20:37 #113
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_98838190
Whoaaa tandjes Vanyel!! :o Op dat moment veranderen ze echt vind ik. Dan is het echt baby er af aan het gaan, dat gummengezichtje verdwijnt dan langzaam voor een serieus koppie.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_98838416
Gummengezichtje! :D En ik begrijp volgens mij nog wat je bedoelt ook. Ik noem het een blotebillengezichtje.
pi_98838943
Tandjes voor Dottir *O*
Wat een mijlpaal!

Mijn kleintje sjeest de hele kamer door. Het speelkleed kan wel weer naar zolder :D . Ze komt echt overal en heeft een grote voorkeur voor Duplo. Dat heeft d'r broer ook al ontdekt, die brengt haar gauw het vliegtuig als ze iets te pakken heeft wat hij liever wil hebben.

Silke slaapt trouwens nog steeds bij ons op de kamer en dat blijft voorlopig ook zo. Ze begint de nacht in haar eigen bed dat tegen ons bed aan staat en als ze voor een nachtvoeding komt takel ik haar over het randje en leg ik haar naast me neer.
pi_98839081
En weer weg ;)

[ Bericht 91% gewijzigd door mrien op 30-06-2011 08:47:59 ]
  woensdag 29 juni 2011 @ 21:34:31 #117
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_98839193
Jelle O+ ik krijg het altijd helemaal warm van binnen als ik dat menneke zie O+
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_98839513
Jelle! O+ Je zou een splitscreen moeten maken van die onderste foto en een foto van jezelf. Wat een gelijkenis!
pi_98839656
Jelle O+
Wat een vent al Mrien! Als je zou zeggen dat ie een jaar is geworden ipv half jaar geloof je t ook.
pi_98839711
Jelle O+
Hoe vond 'ie het peertje?
  woensdag 29 juni 2011 @ 21:45:02 #121
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_98839938
Jelle!!! Die 6 maanden foto is geweldig!

Tandjes voor Dottir *O*

Ean groeit goed, fijn!

Ik kwam om 10 over 8 thuis na mn tentamen, staat manlief met Nathan voor het raam :? . Bleek dat manlief te vroeg was geweest met naar bed brengen ed, Nathan daarvan overstuur raakte en ze vervolgens maar gewacht hebben tot de boobs weer binnen waren :')
pi_98840061
Thx O+
Logisch ook toch, heb je zo'n groot speelkleed en wat doe je, ga je ernaast liggen :{w
En snappen jullie nu ook wat ik bedoel met de maxi cosi ;) Hij blijft er nog maar mooi een tijdje inzitten hoor ;)

Het peertje vond hij wel erg leuk, heeft er driftig mee zitten spelen en sabbelen
pi_98840167
mooie foto's mrien
Heb je al meegekregen dat de gene die op het andere forum post waar jij ook post inmiddels bevallen is. Ben ik een beetje duidelijk? Ik weet haar online naam nl niet maar jullie hadden het ooit over mij gehad
pi_98840180
pessie hoe ging je tentamen?
pi_98840318
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:48 schreef ferrari_rood het volgende:
mooie foto's mrien
Heb je al meegekregen dat de gene die op het andere forum post waar jij ook post inmiddels bevallen is. Ben ik een beetje duidelijk? Ik weet haar online naam nl niet maar jullie hadden het ooit over mij gehad
Ja heeft ze daar verteld :) Thx voor het melden :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')