Fijn Sola dat Amy dr slaapproblemen opgelost lijken te zijn!
Ik geef Floris trouwens ook eerder eten dan dat wij eten. Hij slaapt vaak ook rond 7uur al. En doordeweeks eten we altijd rond 7 uur. Als mn moeder oppast eet hij voor wij hem op komen halen (ergens tussen 6 en half 7). En de dagen dat ik thuis ben eet hij rond half 6 ofzo.
Ik heb laatst even avontuurlijk gedaan kwa fles, hij krijgt nu s avonds een fles van 180/6 met pap en hij slaapt erop door. Dus gaat goed

Had dat laatst gedaan, omdat hij echt al veel gegeten had en een half uur daarna moe was. Zonder een fles op bed leggen werkt niet, dus had k wat minder gemaakt. Heeft ie prima op doorgeslapen. OOk valt ie gelijk in slaap na zn fles.
Overdag krijgt ie eigenlijk ook geen fles meer. Vandaag had ie een klein flesje na zn brood, hij dronk t, maar niet van harte. Dus doen we ook maar niet meer, als ie wat wil drinken na t eten geef k m wel gewoon sap. Later had k t idee dat ie moe was, dus denk maak weer een klein flesje, heeft ie ook amper van gedronken (hij ging ook niet slapen, dus geen idee of ie nou moe was of niet..). En de afgelopen dagen heeft ie die fles ook niet gehad. Dus denk dat k t maar zo laat en m niet meer ga aanbieden. Vraagt ie erom zie ik t wel weer.
En die tandjes zijn echt scherp ja! Als k denk aan t bloed van gisteren

Mij lukt t niet om een wondje op mn tong te maken met mn tanden

FR wat gaat ze goed