Inderdaad, ik zie de bewolking van de buien in midden brabant hier (zo'n 30 - 50 km verder? ), wel mooi om te zien want meestal is er al meer bewolking waardoor je buien op zo'n afstand niet meer ziet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:22 schreef lezzer het volgende:
Oh ja, hier in De Peel is het gewoon 30 graden en heul plakkerig.
T. is niet ver van hier. 28 graden al, bewolking lost gewoon op.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:23 schreef Fredo55 het volgende:
Temperatuur begint in rap tempo op te lopen hier in Zeeland, actueel 26.5
waarom amsterdam wel en ikke niet?:(quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:24 schreef Razor21 het volgende:
Amsterdam nu regen (grote druppels) dat is ook echt alles. Had meer verwacht #fail
Je moet niet in de zon meten maar in de schaduw.quote:
Omdat 3 sterren.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:25 schreef dewshine het volgende:
[..]
waarom amsterdam wel en ikke niet?:(
doe jij dat niet netquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:26 schreef Staal het volgende:
[..]
Je moet niet in de zon meten maar in de schaduw.
Kan iemand dit eens voor altijd uitleggen?
Ik zit in Spanje.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:26 schreef Staal het volgende:
[..]
Inderdaad, opklaringen komen ook alweer binnen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:24 schreef Staal het volgende:
[..]
T. is niet ver van hier. 28 graden al, bewolking lost gewoon op.
Klopt wel. Het is momenteel heet en nat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:13 schreef Lightning_NL het volgende:
Kansloos Nederlands kutweerStelt allemaal geen hol voor, én het is altijd kut.
ajaxiet hiero hoor dus shhhhtquote:
Toch echt 31 graden hieroquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:26 schreef Staal het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je bang bent voor hagelstenen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:15 schreef Ryan3 het volgende:
Ik volg dit ook alleen maar vanwege mijn auto, eerlijk gezegd... voor de rest denk ik..
Joh...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:28 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je bang bent voor hagelstenen?
Niets van aantrekken; het KNMI wordt toch opgedoekt ofzo.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:28 schreef MaLo het volgende:
Volgens de weerkaarten van het KNMI is het in een gedeelte van Nederland inderdaad boven de 30 graden
De thermometer van ons weerstation hangt keurig in de schaduwquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:26 schreef Staal het volgende:
[..]
Oh ja die zijn partijdigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Niets van aantrekken; het KNMI wordt toch opgedoekt ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |