abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juni 2011 @ 19:06:21 #201
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_98876662
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 17:59 schreef Sapstengel het volgende:
Oja en er is trouwens ook een authenticator app voor iPhone en Android. Dus als je niet wil wachten gewoon de app nemen.

Wel minder als je telefoon kapot gaat, want dan kan je niet inloggen :') .
Kleine tip als je een telefoon van de zaak hebt. In mijn geval is het een blackberry waar ik de authenticator app op had draaien. Alleen toen vonden ze het nodig om de policy's aan te passen op die dingen dus kon die app geen verbinding meer maken met de servers van blizzard.

En geloof me het is een aardig gemartel als die niet meer werkt. Je mag proberen blizzard te overtuigen dat het daadwerkelijk jou account is. Wat opzich niet slecht is maar irritant is het wel.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_98877118
Ja inderdaad, had een guildie van mij ook nadat z'n iPhone van 3 hoog kapot was gevallen.

Moest allerlei crap opsturen, kopie van ID-kaart, scan van de serienummers dat soort onzin.
pi_98877753
Naja onzin kan ik het eigelijk niet noemen, liever meerdere dingen vragen dan niks.
  donderdag 30 juni 2011 @ 19:44:15 #204
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_98877931
Oeh, vanavond een gecombineerde Firelands raid met een andere guild! :D Ben benieuwd!
  Moderator donderdag 30 juni 2011 @ 19:45:43 #205
9859 crew  Karina
Woman
pi_98877997
Ik kan al twee dagen niet normaal spelen, ontzettende lag, ik doe alleen de dagelijkse BG voor de conquest points, maar verder niets.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 30 juni 2011 @ 19:46:39 #206
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_98878031
authenticators zijn best handig, totdat ze kapot gaan. Dan moet je idd gaan bewijzen dat je jezelf bent.

mijnes bleef vastzitten. De waarde op het display veranderde niet meer. Dus toen probeerde ik 'm open te maken, om de knop los te krijgen. Nou, dat openmaken is niet zo simpel. En daarna deed ie dus helemaal niks meer :)

Nothing lasts forever but the certainty of change
  donderdag 30 juni 2011 @ 20:07:01 #207
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_98878752
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 19:46 schreef Tokus het volgende:
authenticators zijn best handig, totdat ze kapot gaan. Dan moet je idd gaan bewijzen dat je jezelf bent.

mijnes bleef vastzitten. De waarde op het display veranderde niet meer. Dus toen probeerde ik 'm open te maken, om de knop los te krijgen. Nou, dat openmaken is niet zo simpel. En daarna deed ie dus helemaal niks meer :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Sommige mensen krijgen alles kapot _O-
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_98879159
Godver.... nu heb ik wel de keylogger van mijn computer gehaald en mijn wachtwoorden veranderd. Kreeg ik een mailtje met dat ik mijzelf moet confirmen en dat ik mijn pc heb gescand, omdat mijn account nu even vastgezet is.

Al die mail terug gestuurd een half uur geleden maar nog niks terug ontvangen.

Wil verdomme gewoon kunnen pvpen met mijn rogue in de 80-84 bracket, Engineering ^O^

[ Bericht 23% gewijzigd door Skillstorm op 30-06-2011 20:26:31 ]
  donderdag 30 juni 2011 @ 21:06:00 #209
318361 Bienelientjee
pi_98881143
:( Godver de Godver de GODVER!! :( Wordt ik weer opzij geschoven in een raid!

Ik doe nu mee met de trash (in ieder geval lekker reputatie grinden :) ) maar ik wordt vervangen door een Death Knight. Schijnbaar omdat ik iets minder DPS schijn te doen dan de andere warrior van onze eigen guild en ik daarom maar degene ben die in eerste instantie als 26e member uit de raid wordt gehaald. Zo veel f*cking verschil zit er ook weer niet tussen ons twee!

En ik ben ook nog eens het meest actief tussen ons twee. En voor de guild. Ik vis zelfs als één van de weinige voor de guild! En dan mag ik wederom niet mee doen in de nieuwe content. (Misschien wordt ik nog vervangen, maar dat zal wel niet)

Zucht..... -O-

*Killing Mood*
  donderdag 30 juni 2011 @ 21:16:05 #210
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_98881579
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 21:06 schreef Bienelientjee het volgende:
:( Godver de Godver de GODVER!! :( Wordt ik weer opzij geschoven in een raid!

Ik doe nu mee met de trash (in ieder geval lekker reputatie grinden :) ) maar ik wordt vervangen door een Death Knight. Schijnbaar omdat ik iets minder DPS schijn te doen dan de andere warrior van onze eigen guild en ik daarom maar degene ben die in eerste instantie als 26e member uit de raid wordt gehaald. Zo veel f*cking verschil zit er ook weer niet tussen ons twee!

En ik ben ook nog eens het meest actief tussen ons twee. En voor de guild. Ik vis zelfs als één van de weinige voor de guild! En dan mag ik wederom niet mee doen in de nieuwe content. (Misschien wordt ik nog vervangen, maar dat zal wel niet)

Zucht..... -O-

*Killing Mood*
Tijd voor een andere guild mss ?
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  donderdag 30 juni 2011 @ 21:20:05 #211
318361 Bienelientjee
pi_98881758
Mjah, ik ben lichtelijk een autist daarin! Hahaha! :D Dit is, soort van, het enige degelijke gebeuren wat nog over is op deze server. (Heb er mijn hele WoW leven op gezeten) Voordat ik een nieuwe server betreed en ik weer van voor af aan iedereen moet gaan leren kennen, wil ik nog even blijven hangen...!

Maar ja, heb het wederom tegen de guildleader gezegd. Ik zie wel of ik nog re-(in)placed wordt....
pi_98883181
Sta nu al 10 minuten in de wachtrij voor de telefonische hulp. Gvd, en ze zeiden 4 min..
pi_98883489
Bel ik opnieuw is de wachttijd 15 minuten.

Ze zijn zometeen gesloten om 10 uur.

Zet dan meer werknemers in....
pi_98883548
Bienelientjee ik zie je best vaak klagen over je guild, dat ze je zo rot behandelen. Als ik jou was zou ik je activiteiten voor de guild maar even minderen ;) Of een andere guild zoeken inderdaad die je wel waardeerd :P
  donderdag 30 juni 2011 @ 22:02:39 #215
318361 Bienelientjee
pi_98883776
Mjah, de guild gaat langzamerhand achteruit met die Low Population en huidige gebeurtenissen. Wil het nog even uitrekken / uitstellen, die server change.

Archeologiet maar ff verder voor haar pet nummer 139, met muziek op!
pi_98884651
Stormwind op bloodfeather: Wow, 5 mensen in SW! :o

:P
  † In Memoriam † donderdag 30 juni 2011 @ 22:25:26 #217
159966 lifeblind
pi_98885002
Ik heb trouwens gisteren op m´n main EINDELIJK de stood in the fire achievement gehaald :')
pi_98885120
Wat is Face Rage van Rageface irritant. :{
  vrijdag 1 juli 2011 @ 00:06:08 #219
194233 Friday12
Originele kloon
pi_98890651
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:27 schreef Tijntje83 het volgende:
Wat is Face Rage van Rageface irritant. :{
Als je het goed doet heb je er geen last van
pi_98891652
WTF, eerst dacht ik het zal wel aan mij liggen maar sinds 4.2 is er een enorme irritante bug. Ik weet niet of er nog meer holy priest zijn hier, maar sinds de patch wordt Hymn of Hope na een halve seconden afgekapt als je hem direct begint te channelen nadat je Shadow Fiend gebruikt. Als je twee seconden wacht dan werkt het wel gewoon maar dan loop ik toch een redelijke hoeveelheid mana mis :{ En gezien ik eigenlijk alleen HoH + SF gebruik in extreme omstandigheden en vaak HoH dan niet de volledige 10 seconden kan channelen is dit een erg vervelende bug }:|
  vrijdag 1 juli 2011 @ 02:12:27 #221
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_98893882
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 21:56 schreef Skillstorm het volgende:
Bel ik opnieuw is de wachttijd 15 minuten.

Ze zijn zometeen gesloten om 10 uur.

Zet dan meer werknemers in....
Valt nog mee, ik had de mazzel dat ik op het werk kon bellen, gewoon de telefoon op speaker zetten en verder werken, volgens mij toen een half uur aan in de wacht gestaan. Ik wist natuurlijk van niks hoe dat zou werken. Vraag die dame me om een scan van mijn paspoort... Die had ik natuurlijk niet mee. In de middag pauze maar ff heen en weer gereden. Dus smiddags weer bellen, ook weer te lang in de wacht gestaan voor mijn smaak. De hele vragen lijst weer opnieuw, tot aan het paspoort. De gescande variant kon ik mailen zei ze. En toen wou ze het gesprek beeindigen. Dus ik zeg met twee tellen heb je hem in je mailbox. Daar wou ze niet op wachten. Tja dan maar opnieuw proberen een uur later. Toen vonden ze dat mijn paspoort te oud was, kan ik het helpen dat die dingen in nederland 10 jaar geldig zijn. Uiteindelijk een mailtje hun kant op gedaan met mijn paspoort en rijbewijs. Dat was blijkbaar goed genoeg :D

En dat alleen omdat ze het internet verkeer van de blackberry's bij ons op het werk via de proxy moesten laten lopen :X
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_98896022
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 21:06 schreef Bienelientjee het volgende:
Dan zou ik eens gaan stoppen met extras doen voor hun, ik zou nooit gaan vissen voor de progress van anderen als ik zelf niet mee zou mogen omdat er een minimaal dps verschil is :P
pi_98896062
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 20:17 schreef Skillstorm het volgende:
Godver.... nu heb ik wel de keylogger van mijn computer gehaald en mijn wachtwoorden veranderd. Kreeg ik een mailtje met dat ik mijzelf moet confirmen en dat ik mijn pc heb gescand,
doe dan gelijk ff met ccleaner je hele computer opschonen , dan weet je zeker dat alle onnodige nutteloze troep van je pc af is !
  vrijdag 1 juli 2011 @ 08:54:00 #224
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_98896430
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:26 schreef Chau het volgende:

[..]

Dan zou ik eens gaan stoppen met extras doen voor hun, ik zou nooit gaan vissen voor de progress van anderen als ik zelf niet mee zou mogen omdat er een minimaal dps verschil is :P
Dit.

Je werkt je uit de naad voor je guild maar als het erop aan komt, laten ze je vallen.

Dan zeg ik: Laat hun maar kapotvallen. Gewoon kappen met die dingen doen, je bent toch geen sloofje ?
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_98896637
Dus als er een erg slechte speler in je party zit en die kick je en daar komt een nog slechtere speler voor in de plaats, dan ben je genaaid?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')