Kleine tip als je een telefoon van de zaak hebt. In mijn geval is het een blackberry waar ik de authenticator app op had draaien. Alleen toen vonden ze het nodig om de policy's aan te passen op die dingen dus kon die app geen verbinding meer maken met de servers van blizzard.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:59 schreef Sapstengel het volgende:
Oja en er is trouwens ook een authenticator app voor iPhone en Android. Dus als je niet wil wachten gewoon de app nemen.
Wel minder als je telefoon kapot gaat, want dan kan je niet inloggen.
Sommige mensen krijgen alles kapotquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:46 schreef Tokus het volgende:
authenticators zijn best handig, totdat ze kapot gaan. Dan moet je idd gaan bewijzen dat je jezelf bent.
mijnes bleef vastzitten. De waarde op het display veranderde niet meer. Dus toen probeerde ik 'm open te maken, om de knop los te krijgen. Nou, dat openmaken is niet zo simpel. En daarna deed ie dus helemaal niks meer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tijd voor een andere guild mss ?quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:06 schreef Bienelientjee het volgende:
Godver de Godver de GODVER!!
Wordt ik weer opzij geschoven in een raid!
Ik doe nu mee met de trash (in ieder geval lekker reputatie grinden) maar ik wordt vervangen door een Death Knight. Schijnbaar omdat ik iets minder DPS schijn te doen dan de andere warrior van onze eigen guild en ik daarom maar degene ben die in eerste instantie als 26e member uit de raid wordt gehaald. Zo veel f*cking verschil zit er ook weer niet tussen ons twee!
En ik ben ook nog eens het meest actief tussen ons twee. En voor de guild. Ik vis zelfs als één van de weinige voor de guild! En dan mag ik wederom niet mee doen in de nieuwe content. (Misschien wordt ik nog vervangen, maar dat zal wel niet)
Zucht.....![]()
*Killing Mood*
Als je het goed doet heb je er geen last vanquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:27 schreef Tijntje83 het volgende:
Wat is Face Rage van Rageface irritant.
Valt nog mee, ik had de mazzel dat ik op het werk kon bellen, gewoon de telefoon op speaker zetten en verder werken, volgens mij toen een half uur aan in de wacht gestaan. Ik wist natuurlijk van niks hoe dat zou werken. Vraag die dame me om een scan van mijn paspoort... Die had ik natuurlijk niet mee. In de middag pauze maar ff heen en weer gereden. Dus smiddags weer bellen, ook weer te lang in de wacht gestaan voor mijn smaak. De hele vragen lijst weer opnieuw, tot aan het paspoort. De gescande variant kon ik mailen zei ze. En toen wou ze het gesprek beeindigen. Dus ik zeg met twee tellen heb je hem in je mailbox. Daar wou ze niet op wachten. Tja dan maar opnieuw proberen een uur later. Toen vonden ze dat mijn paspoort te oud was, kan ik het helpen dat die dingen in nederland 10 jaar geldig zijn. Uiteindelijk een mailtje hun kant op gedaan met mijn paspoort en rijbewijs. Dat was blijkbaar goed genoegquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:56 schreef Skillstorm het volgende:
Bel ik opnieuw is de wachttijd 15 minuten.
Ze zijn zometeen gesloten om 10 uur.
Zet dan meer werknemers in....
Dan zou ik eens gaan stoppen met extras doen voor hun, ik zou nooit gaan vissen voor de progress van anderen als ik zelf niet mee zou mogen omdat er een minimaal dps verschil isquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:06 schreef Bienelientjee het volgende:
En ik ben ook nog eens het meest actief tussen ons twee. En voor de guild. Ik vis zelfs als één van de weinige voor de guild! En dan mag ik wederom niet mee doen in de nieuwe content. (Misschien wordt ik nog vervangen, maar dat zal wel niet)
doe dan gelijk ff met ccleaner je hele computer opschonen , dan weet je zeker dat alle onnodige nutteloze troep van je pc af is !quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:17 schreef Skillstorm het volgende:
Godver.... nu heb ik wel de keylogger van mijn computer gehaald en mijn wachtwoorden veranderd. Kreeg ik een mailtje met dat ik mijzelf moet confirmen en dat ik mijn pc heb gescand,
Dit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:26 schreef Chau het volgende:
[..]
Dan zou ik eens gaan stoppen met extras doen voor hun, ik zou nooit gaan vissen voor de progress van anderen als ik zelf niet mee zou mogen omdat er een minimaal dps verschil is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |