en dan word zn topic geslotenquote:Op donderdag 20 september 2012 06:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Die komt om de zoveel maanden nog op FOK!
Zoals vandaag: Nu dan ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom? Het is gewoon een baggeraar.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
en dan word zn topic gesloten
keidom, geef die meneer een welkom.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Joequote:
Met pek en veren van het forum verjagen is inderdaad een betere optie.quote:Op donderdag 20 september 2012 09:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom? Het is gewoon een baggeraar.
Is dat z'n nieuwe account?quote:Op donderdag 20 september 2012 10:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/380075
Hij heet nu Hakuna.quote:
quote:Op donderdag 20 september 2012 18:49 schreef kanovinnie het volgende:
Kunnen de kleuters weer even normaal doen?
Ik heb 'n hoop FF geëmmer gemist zo te zien.quote:Op donderdag 20 september 2012 10:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/380075
Ze zit wel nog op Twitter.quote:Op woensdag 19 september 2012 15:41 schreef Mint_Clansell het volgende:
Zou SHE onder een kloon posten? Zoveel als zij aanwezig was lijkt het me lastig om van de één op de andere dag cold turkey te gaan.
doe zelf normaal.quote:Op donderdag 20 september 2012 18:49 schreef kanovinnie het volgende:
Kunnen de kleuters weer even normaal doen?
Denk dat inmiddels een r.i.p. wel soort van op z'n plaats is... al valt het onmogelijk met 100% zekerheid te zeggen omdat niemand haar hier irl kent.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:51 schreef Madame_Paon het volgende:
En weet iemand al iets van Skitzofrenix? Misschien iemand die haar van een foto herkend heeft?
Weet dan niemand waar ze is gebleven?quote:
Inderdaad, best bekende namen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Even een kickje, want zat er vandaag ineens aan te denken; scandalous. Weet iemand wat er met haar gebeurd is? En idd pumpkinsoup, MUUS & milagro.
Ja, maar iemand als MUUS kennen/kenden sommige FOK!kers toch ook wel irl? Pumpkinsoup bijv. heeft geloof ik daar weer veel minder mee. Maar ook haar blogs worden niet echt meer bijgehouden?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad, best bekende namen.
Pumpkinsoup zit volgens mij niet meer op Fok!, maar is nog gewoon springlevend, no worries!quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, maar iemand als MUUS kennen/kenden sommige FOK!kers toch ook wel irl? Pumpkinsoup bijv. heeft geloof ik daar weer veel minder mee. Maar ook haar blogs worden niet echt meer bijgehouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |