DA"S een duidelijke!quote:
Te nep mag ook gepost worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:17 schreef Hyperdude het volgende:
Definieer kunstgebit.![]()
Zo 'n ding in een glas water of een rij te neppe en te witte kronen?
daar denken we in het Yo topic toch wel anders overquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:31 schreef Ole het volgende:
Yo en Jan zijn gewoon jong. Hooguit beetje gebleekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zwarte wolf komt eraan !
quote:Op maandag 11 juli 2011 12:32 schreef Dentiwan het volgende:
Ik kan namen noemen waarvan ik het weet...Heb je ook enig idee waarom deze -meestal niet onbemiddelde- mensen geen implantaten nemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie zegt dat ze geen implantaten hebben? dat is haast niet te zien.quote:Op maandag 11 juli 2011 12:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Heb je ook enig idee waarom deze -meestal niet onbemiddelde- mensen geen implantaten nemen?
Hoeft niet per se nep te zijn. Ik heb ook zulke tanden (alleen niet zo gebleektquote:Op maandag 11 juli 2011 10:09 schreef pussywillow het volgende:
Dit is ook duidelijk niet echt:
[ afbeelding ]
Het enige waar ik van schrik is de huidskleur van haar gezicht, alsof ze wit is gepoederd vergeleken met haar gebruinde schouderquote:Op maandag 11 juli 2011 10:09 schreef pussywillow het volgende:
Dit is ook duidelijk niet echt:
[ afbeelding ]
Is dit een man of een vrouW?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:03 schreef Pugg het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje veel plastic volgens mij.
Ze kan bij 'Boer Zoekt Vrouw' aan beide kanten meedoen.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ze kan bij 'Boer Zoekt Vrouw' aan beide kanten meedoen.
Linda heeft gewoon haar echte gebit hoor.quote:Op maandag 11 juli 2011 11:15 schreef Cynix ® het volgende:
Patty Brard is duidelijk, maar van Linda ben ik nog niet zo zeker.
Oh jij kent haar persoonlijk.....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Linda heeft gewoon haar echte gebit hoor.
Dries Roelvink!?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:36 schreef Pugg het volgende:
Ik kan niet op zijn naam komen, geblondeerde , zonnebank hoofd valse tanden stiekeme kast homo
evangelist waarvan M van Rossum ooit zei: "alles aan die man is fake tot en met zijn tanden"
Help even mee....
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:15 schreef Ole het volgende:
Jan van den Bosch bedoelde je ws
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |