abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98752416
Hallo,

allereerst: laat ik even uitleggen hoe ik in elkaar zit. Ik ben een jongen/man van 30 jaar, heb niet gigantisch veel ervaring in de liefde, maar ik heb een zachtaardig en sociaal karakter. Veel mensen kennen mij en maken ook graag een praatje met me.

Nu woont er al jaren een meisje van 18 jaar (dat is ze nu dan) in ons dorp. Pas sinds een jaartje heb ik haar beter leren kennen. Ze had toen nog een vriend en dan doe ik er ook niks mee. Wel SMSte ze me soms met standaardvraagjes van: hee, wat doe je van het weekend, wat ben je van plan? etc. Ook als ik haar bij uitgaansgelegenheden zie, ga ik er vaak bij staan en de laatste tijd kwam ze ook vaak naar mij toe vanuit het niets en begon ze me spontaan te zoenen. Niet op de mond uiteraard, haar vriend was erbij, maar hij keek soms wel een beetje moeilijk.

Ik leerde haar echt beter kennen. Ik wil niet zeggen dat ik verliefd op haar ben geworden in die tijd, maar ik vond haar zeker meer dan leuk. Je trekt gewoon vaak met iemand op en ze stuurde ook vaak berichten. Ook is ze ontzettend knap. Dat scheelt ook. Begrijp me trouwens niet verkeerd: ik begrijp dat het leeftijdsverschil erg groot is, maar ik ben het type dat haar gewoon altijd met respect zou behandelen, hoe naïef het ook mag klinken. Ik zou nooit misbruik van de situatie maken.

Enfin, sinds een paar weken is het uit met haar vriend. Heb haar aan een baan geholpen en ik stelde voor omdat op het terras in de stad te vieren. Dat vond ze een leuk idee en ik haalde haar op. Was heel erg gezellig. Ik maakte wat complimentjes, we praatten goed en hadden het gewoon naar ons zin. En dat liet ze ook weten! Nu komt het echter: ze is jong, 18, vrijgezel en daar is ze dus flink mee bezig. Na die date van me is ze ondertussen ook al weggegaan met 2 andere jongens (rond de 22/23, ik zie er zelf ook jonger uit voor mijn leeftijd trouwens). In een telefoongesprek liet ik weten dat ik het toch een beetje jammer vond om dat te horen, maar ze zei gewoon dat ze ook gerust met mij als meer dan vrienden op pad wil gaan en dat we wel een afspraakje konden maken.

Dat klonk dus perfect. Maar nu denk ik toch dat ik haar daarvoor iets te goed ken. Ik checkte de dagen daarna toevallig haar Hyves en ik zag toevallig dat ze bezig was met een paar anderen en ik had daar toch veel moeite mee. Is dat nu zo gek van me? Ik belde haar later op om voor te stellen om die date af te zeggen en de volgende keer gewoon weer leuk informeel in de stad af te spreken, zodat onze verwachtingen wat realistischer zijn. Dat laatste zei ik uiteraard niet, maar jullie snappen vast wat ik bedoel. Dat gesprek was trouwens zo licht mogelijk: wat grapjes gemaakt en vroeg nog wat ze van het weekend ging doen enzo.

Enfin, ondanks dat ze daar gewoon akkoord mee ging, merk ik dat de communicatie tussen ons niet meer zoals vroeger is. Als ik haar berichtjes via SMS of Hyves stuur (wat ik trouwens niet vaak doe hoor, zo eens in de halve week), dan krijg ik niet vaak een antwoord terug, terwijl dat vroeger toch meer was. Een paar dagen geleden had ik haar nog gebeld om te vragen of ze na haar vakantie, die ze met een paar vriendinnen in Blanes gaat vieren, zin heeft om nog eens met me op pad te gaan in de stad. "Ja, met z'n 2en? Das goed hoor!". Daarna nog wat leuk zitten praten.

Nu is ze sinds gisteravond op vakantie gegaan, maar ik twijfel over de hele situatie. Nogmaals, en ik kan dit niet vaak genoeg benadrukken: het leeftijdsverschil is groot, dat weet ik, maar ik respecteer haar op de goede manier en ben zelf ook nog jong van geest. Het komt erop neer dat ik het stiekem toch vervelend vind dat ze met anderen zo optrekt. Misschien dat ik na de vakantie dus met haar op pad kan gaan, maar dat gevoel van vroeger (dat ze bij het uitgaan naar me toe kwam of als ze me in het dorp zag) is toch weg. Wat wel jammer is.

Mijn vraag is: wat zouden jullie doen? Ik ben eerlijk: ik vind haar toch meer dan leuk. Maar aan de andere kant weet ik dat ze ook volop met anderen bezig is. Hoor het graag. Alstublieft normale antwoorden.

[ Bericht 100% gewijzigd door Daniel1976 op 28-06-2011 18:05:14 ]
  dinsdag 28 juni 2011 @ 08:17:12 #2
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_98752541
Stoppen ermee :) Jij bent te oud, zij wil je niet...ze geniet alleen van de aandacht.
Humans dont deserve to live...
pi_98752611
"Niet op de mond uiteraard, haar vriend was erbij, maar hij keek soms wel een beetje moeilijk. ;)
Na die date van me is ze ondertussen ook al weggegaan met 2 andere jongens (rond de 22/23, ik zie er zelf ook jonger uit voor mijn leeftijd trouwens)."

Nee, ga verder met je leven, het is een aandachtshoer.
pi_98752663
Zij gaat gewoon los in deze periode, jij zal niks anders zijn dan een uitprobeersel.
pi_98752670
quote:
Ik checkte de dagen daarna toevallig haar Hyves
Yeah right. Je bent te oud.
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_98752682
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 08:25 schreef Scorpie het volgende:
Zij gaat gewoon los in deze periode, jij zal niks anders zijn dan een uitprobeersel.
Fuckfest ^O^
pi_98752689
Thanks, ik waardeer jullie advies echt. Had zelf ook al dat "aandachtshoer" gevoel. Ik weet toevalligerwijs dat een paar vriendinnen haar al niet meer willen spreken en ik geloof dat het daar iets mee te maken heeft. Was een beetje blind door de hele situatie.

Keep the advice coming though :D
pi_98752694
Niet rot bedoeld, maar wat denk je zelf?

Zij is duidelijk te jong voor iets wat ook maar een beetje serieus is, en ze is er ook totaal niet mee bezig. Ze vindt de aandacht errug fijn, maar dat was het dan ook wel.

En onderschat het leeftijdsverschil niet. Als zij zo'n standaard tienermeisje is (en dat blijkt wel uit je OP), reken dan maar dat je tegen dingen aan gaat lopen als het wel ooit wat zou worden..

Kortom, laat het gaan. Dit gaat hem niet worden, en ik denk dat je dat zelf ook wel weet.
pi_98752712
Ja inderdaad, je hebt gelijk. Bedankt!
pi_98752741
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 08:28 schreef Jongen1981 het volgende:
Ja inderdaad, je hebt gelijk. Bedankt!
Zoek gewoon een meid dat niet elke jongen heeft gehad ;)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 08:59:14 #11
347320 Velma
nerdy vamp
pi_98753346
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 08:05 schreef Jongen1981 het volgende:

[...]

Ze had toen nog een vriend en dan doe ik er ook niks mee. Wel SMSte ze me soms met standaardvraagjes van: hee, wat doe je van het weekend, wat ben je van plan? etc. Ook als ik haar bij uitgaansgelegenheden zie, ga ik er vaak bij staan en de laatste tijd kwam ze ook vaak naar mij toe vanuit het niets en begon ze me spontaan te zoenen. Niet op de mond uiteraard, haar vriend was erbij, maar hij keek soms wel een beetje moeilijk. ;)

[...]

Na die date van me is ze ondertussen ook al weggegaan met 2 andere jongens (rond de 22/23, ik zie er zelf ook jonger uit voor mijn leeftijd trouwens). In een telefoongesprek liet ik weten dat ik het toch een beetje jammer vond om dat te horen, maar ze zei gewoon dat ze ook gerust met mij als meer dan vrienden op pad wil gaan en dat we wel een afspraakje konden maken.

[...]

Maar nu denk ik toch dat ik haar daarvoor iets te goed ken. Ik checkte de dagen daarna toevallig haar Hyves en ik zag toevallig dat ze bezig was met een paar anderen en ik had daar toch veel moeite mee. Is dat nu zo gek van me? Ik belde haar later op om voor te stellen om die date af te zeggen en de volgende keer gewoon weer leuk informeel in de stad af te spreken, zodat onze verwachtingen wat realistischer zijn.

[...]

Enfin, ondanks dat ze daar gewoon akkoord mee ging, merk ik dat de communicatie tussen ons niet meer zoals vroeger is. Als ik haar berichtjes via SMS of Hyves stuur (wat ik trouwens niet vaak doe hoor, zo eens in de halve week), dan krijg ik niet vaak een antwoord terug, terwijl dat vroeger toch meer was.

[...]

Het komt erop neer dat ik het stiekem toch vervelend vind dat ze met anderen zo optrekt.

[...]

Mijn vraag is: wat zouden jullie doen? Ik ben eerlijk: ik vind haar toch meer dan leuk. Maar aan de andere kant weet ik dat ze ook volop met anderen bezig is. Hoor het graag. Alstublieft normale antwoorden. ;)
Je beantwoord je vraag eigenlijk zelf al in je verhaal: alle initiatief lijkt van jouw kant te komen, zij gaat erop in maar doet er verder niks mee. Toen ze nog een relatie had deed ze dit wel, zeker voor de ogen van haar vriend.

Mijn conclusie? Ze gebruikte je om haar vriendje jaloers te maken, en nu ze weer single is wil ze genieten van haar vrijheid en zich nog niet binden. Jij zou wel een relatie willen en bent staat er daarom op een andere manier in dan zij.

Als je haar te leuk vind, moet je een tijd afstand nemen. Het moge duidelijk zijn dat jij meer wilt en verwacht dan zij, en als je dan blijft afspreken is het moeilijk je daar overheen te zetten.
I lost my glasses again
  dinsdag 28 juni 2011 @ 09:00:29 #12
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_98753381
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 08:17 schreef L3IPO het volgende:
Stoppen ermee :) Jij bent te oud, zij wil je niet...ze geniet alleen van de aandacht.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 09:23:07 #13
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98754016
volgens mij moet jij eens in de singles reeks gaan posten.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 09:26:00 #14
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_98754099
Ik denk dat zij wel een avontuurtje met je had gewild, maar dan had je wel iets meer ballen moeten tonen. Dit halfslappe eiergedoe, daar wordt natuurlijk geen enkele vrouw opgewonden van. En zeker geen hormonale chickies van 18 waar het halve dorp achteraan zit.

Ze weet dat je haar wil, en ze vindt het (denk ik) wel leuk om je als back-up te hebben. Maar een relatie, nah. Logisch, ze is 18. Die gaat eerst nog een paar jaar los.
Gourmetten of steengrillen?
pi_98754100
TS, je zit in de friendzone, gecondoleerd.
I feel kinda Locrian today
  dinsdag 28 juni 2011 @ 09:43:46 #16
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_98754683
Het is een droom die het niet waard is om te hebben. Hou de eer aan jezelf en zoek een ander.
pi_98754995
Thanks voor alle reacties! Heb ik wel wat aan. Moet wel zeggen: halfslappe eiergedoe? Nee. Afgezien van het ene gesprek waarin ik een serieuze date afzegde, maar wel iets informeler voorstelde, heeft ze weinig gemerkt van dat emotionele gedoe. Bij gesprekken en dates laat ik die dingen niet merken. Reden van deze openhartigheid is juist de anonimiteit hier.

Moet trouwens nu wel wat dingen nuanceren: nadat ze liet weten dat ze wel afspraakjes wilde maken als meer dan vrienden, begon ze al meteen een heleboel data op te noemen. Dus wel initiatief aan haar kant. En zojuist ontving ik weer een SMS van haar. Bleek dat haar btg al een tijd op was. Maar dat neemt niet weg dat jullie in het algemeen gewoon gelijk hebben! Kan inderdaad als backup aan de slag, maar even goed kijken wat ik daarmee doe, aangezien ik er toch anders tegenaan kijk.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 09:58:55 #18
343569 PanicQueen
Zo. En nu koffie
pi_98755139
En daarnaast vind ze het waarschijnlijk gewoon 'stoer' dat oudere jongens/mannen op haar vallen ( :') )
pi_98757048
kijk je kan het van 2 kanten bekijken:

1: meisjes zien het vaak als stoer als ze met een oudere jongen gaan. Dan kunnen ze lekker opscheppen bij hun vriendinnen.

2: meisjes vallen idd ook op oudere jongens en dat kan ook gewoon echte liefde zijn.

dus je weet het maar nooit ik zou het persoonlijk niet doen.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 11:27:00 #20
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_98758341
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 09:54 schreef Jongen1981 het volgende:
Moet wel zeggen: halfslappe eiergedoe?
Nou, met alle respect, maar je komt wel een beetje over als een halfslap eitje. Ik zeg niet dat je het bent, maar dat baseer ik nu op je posts hier.

Ten eerste ben je 30 en val je op een meisje van 18. Dat is al lichtelijk dubieus, mannen die dat doen zijn namelijk óf ontzettend foute anabolen-bennies met een gouden ketting en witte sokken, óf de wat onzekere schattige lieverds voor wie vrouwen van hun eigen leeftijd iets te pittig zijn. Ik denk dat je het eerste niet bent en meer neigt naar het laatste. Je zegt overigens zelf al dat je een zachtaardig/lief karakter hebt, en bovendien nog niet veel ervaring in de liefde.

Ten tweede:
quote:
Ook als ik haar bij uitgaansgelegenheden zie, ga ik er vaak bij staan en de laatste tijd kwam ze ook vaak naar mij toe vanuit het niets en begon ze me spontaan te zoenen. Niet op de mond uiteraard, haar vriend was erbij, maar hij keek soms wel een beetje moeilijk. ;)
Ze begon je 'spontaan' op je wang te zoenen? Zoiets heet een begroeting. Die knipoog na deze opmerking komt ook over van 'hehehe heb bijna een wijf geregeld terwijl haar vriend erbij stond >:) '.

Ten derde:
quote:
Ik checkte de dagen daarna toevallig haar Hyves en ik zag toevallig dat ze bezig was met een paar anderen en ik had daar toch veel moeite mee.
God wat toevallig. Laat me raden, je leunde toevallig op je toetsenbord en toevallig kwamen die toets-combinaties op haar hyves uit en toen drukte je toevallig op de muis waardoor je toevallig bij haar krabbels uitkwam? Als je er zelfs al moeite mee hebt dat ze met wat andere gasten krabbelt kom je niet bepaald over als een zelfverzekerde stoere kerel.

Kortom, vandaar mijn aanames dat je een halfslap zacht ei bent. Is verder niet erg, ik geloof meteen dat je een oprechte goede kerel bent. Maar ik denk dat je uiteindelijker wel gelukkiger gaat worden met iemand van je eigen leeftijd, die ook wat serieuzer is. Meisjes van 18 willen nog losgaan.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 11:37:10 #21
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_98758694
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 11:27 schreef Silenus het volgende:
Ze begon je 'spontaan' op je wang te zoenen? Zoiets heet een begroeting. Die knipoog na deze opmerking komt ook over van 'hehehe heb bijna een wijf geregeld terwijl haar vriend erbij stond >:) '.
Toen ik dat las dacht ik ook iets van.. :? Zo begroeten vrouwen mensen die zij kennen. Het is dan ook beleefd om zelf ook drie 'zoenen' terug te geven. Daar zit verder helemaal niets achter.

Ik heb het vermoeden dat TS niet heel veel ervaring heeft met vrouwen of heel veel vriendinnen heeft in zijn vriendenkring. Ik zou de pijlen dan niet gaan richten op random 18 jarigen dorpsmeisjes die langs komen huppelen. Als je 30 bent wordt het tijd om iets serieuzer en gelijkwaardiger te gaan zoeken. 18 jarigen als 'aandachtshoeren' afdoen werkt dan gewoon niet..
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_98759062
Okee, dat met die zoenen is verkeerd geformuleerd. Doelde eerder op het feit dat haar vriend jaloers toekeek en that's it. Komt achteraf gezien inderdaad nogal naïef geformuleerd over met die knipoog. True.

@Silenus: behoorlijk directe post, maar ik kan wel wat hebben. Wat betreft die krabbels: die gingen wel wat verder dan dat, maar het is de moeite niet om daar nog verder over te discussiëren.

En ja, in de OP kom ik vrij zacht over. Moet wel zeggen: dat is juist 100% te wijten aan de anonimiteit hier. Niet dat ik bikkelhard overkom in real life, maar het scheelt wel een stuk.
pi_98764641
laat ik het je geven aangezien niemand anders t doet

verspil niet zoveel tijd, tekst, sms, hyves, "dates", aan deze ongein

ze is lekker, ze is 18 en ze wil je. Wat houdt je tegen behalve je moeilijke ingewikkelde half psychologische analyses.

Geniet ervan, verwacht (straal) geen serieus gedoe (uit) en hou t onder de mat.
pi_98767439
Toevalligerwijs gaan we deze week beiden op vakantie. Ik ga gewoon eerst compleet relaxen daar op locatie, wat drinken met wat vrienden en ik zie daarna wel voor de rest. Relaxen staat bij mij nu even op 1.

@wrmookniet Grappig. Ongeveer de helft van mijn vriendengroep denkt er zo over, terwijl de andere helft zoiets heeft van: hee, als je haar echt leuk vindt.. watch out.

Moet wel zeggen dat jouw opmerking van "geen serieus gedoe uitstralen" helemaal terecht is hoor! Heb dat ook gemerkt bij haar. Heb 1 keer een quasi-serieus gesprek met haar gehad, toen ik zei dat een echte date mij niet zo'n goed idee leek, maar dat gewoon elkaar ontmoeten ergens in de stad veel beter is. Later op aanraden van een vriend had ik haar nog eens gebeld en gewoon licht over alles en nog wat gesproken en uiteindelijk dus gevraagd of ze na de vakantie nog eens zin heeft om met me op pad te gaan. "Met z'n 2en? Ja hoor".

Heb inderdaad de neiging om overdreven serieus uit de hoek te komen, terwijl dat nergens voor nodig is. Zeker de moeite waard om daar aan te werken en dat wil ik ook gaan doen.
pi_98767655
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:53 schreef Jongen1981 het volgende:

Moet wel zeggen dat jouw opmerking van "geen serieus gedoe uitstralen" helemaal terecht is hoor! Heb dat ook gemerkt bij haar. Heb 1 keer een quasi-serieus gesprek met haar gehad, toen ik zei dat een echte date mij niet zo'n goed idee leek, maar dat gewoon elkaar ontmoeten ergens in de stad veel beter is. Later op aanraden van een vriend had ik haar nog eens gebeld en gewoon licht over alles en nog wat gesproken en uiteindelijk dus gevraagd of ze na de vakantie nog eens zin heeft om met me op pad te gaan. "Met z'n 2en? Ja hoor".

Heb inderdaad de neiging om overdreven serieus uit de hoek te komen, terwijl dat nergens voor nodig is. Zeker de moeite waard om daar aan te werken en dat wil ik ook gaan doen.
Pas op dat je niet de schuld bij jezelf neerlegt en blijft wringen om deze schoen te laten passen.

En eerlijk, met één enkel quasi-serieus gesprek verpest je echt je kansen niet als ze je oprecht leuk vindt.
pi_98768438
Ik begrijp je opmerking wel van de schuld bij jezelf neerleggen, maar in dit geval zit er wel wat in hoor. In real life hoor ik ook vaker dat ik dingen overanalyseer, terwijl het nergens voor nodig is. Als ik uitga met vrienden, heb ik wel vaak sjans en juist dan moet ik gewoon leren met "de flow" mee te gaan en gewoon ervan te genieten ;). Moet wel zeggen dat ik al een tijdje slecht slaap. Diepe nachtrust zal me ook goed doen.

Maar bedankt voor je advies! Ik zie nu wel in waarom deze fora gebruikt worden om even je verhaal kwijt te kunnen.
pi_98774078
Allen,

nogmaals bedankt voor jullie posts! Voor de vakantie morgenochtend heb ik zojuist wat geslapen en het is nu vrij helder voor me.

Allereerst: ze is 18 jaar en wil er zeker geen serieuze relatie mee. Lijkt het me leuk om haar nog eens te zien? Dat wel. Sprak haar via de telefoon een paar dagen geleden en het leek haar wel wat om nog eens met z'n 2en alleen op pad te gaan. Ze weet dat ik haar wel zie zitten, dus dat doe ik gewoon. Hoe het dan tussen ons verloopt, dat zie ik dan wel. Is het leuk, dan is het leuk en valt het tegen, dan hou ik het bij dat ene afspraakje. Voor de rest ga ik lekker op pad in het weekend met andere mensen. Er is meer vis in de zee en ik moet me gewoon blijven vermaken!

Daarnaast ga ik aan het piekeren werken. Nu ik zo mijn OP lees, schrik ik een beetje van de tone of voice. Heb al een tijdje niet goed geslapen en dat neemt wel wat rust weg. Ik slik hier magnesium voor, maar ik ben dat al een paar weken vergeten in te nemen. Scheelt hopen voor me qua rust en denken, dus dat moet ik weer oppakken. Ik moet het gewoon licht bekijken: ik wil met haar pad en daarna zie ik wel gewoon. Moet me niet zo fixeren op 1 dingetje!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:12:56 #28
348896 piraat013
Ik zal de wereld domineren!
pi_98774472
-weg-

[ Bericht 92% gewijzigd door Daniel1976 op 28-06-2011 18:03:41 ]
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:13:37 #29
344591 Fraech
Godenzoon
pi_98774505
-weg-

[ Bericht 95% gewijzigd door Daniel1976 op 28-06-2011 18:04:30 ]
pi_98783530
TS, ze is al legaal, dus hou d'r in je achterhoofd als scharrel/one night stand/sexbuddy. Het is iig geen relatiemateriaal.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:14:08 #31
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_98784454
je genoot van dr aandacht en zij van de jouwe, je zoekt er veel te veel achter. Dit meisje wil gewoon lol hebben en genieten, vandaar ook het zoenen terwijl ze een vriend heeft en nu al weer 2 anderen. Jij wil een vaste relatie, dit botst. Mijn advies, aangezien jij al over het punt heen bent dat vriendschap mogelijk is, kap het af en ga verder met jullie levens :)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_98816670
Los van het feit of ze iets in je ziet of niet denk ik dat zij jou simpelweg gewoon niet te bieden heeft wat jij in haar zou zoeken. Natuurlijk zul je je de eerste maand(en) wel vermaken met haar maar uiteindelijk zul je er hoogst waarschijnlijk toch achterkomen dat er dingen ontbreken.
Dus om die reden zou je al die tijd en moeite misschien beter in een ander kunnen steken.

Echter als je niet meer in haar zoekt dan gewoon een scharrel, dan zou ik er gewoon voor gaan.
Wat heb je te verliezen? Verder, nooit geschoten is altijd mis.
Ik doe mijn best.
  woensdag 29 juni 2011 @ 14:21:51 #33
240618 Micson
The lonely stoner
pi_98818425
Je bent gewoon een vieze geile ouwe man. Er zullen altijd domme sletten van achttien jaar zijn, maar als 30-jarige moet je daar boven staan
pi_98818564
waarom een kloon hiervoor Socios?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:29:57 #35
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_98821305
wtf gast, ben je robert m ofzo
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:30:11 #36
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_98821317
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 14:24 schreef stevenmac26 het volgende:
waarom een kloon hiervoor Socios?
:')
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:17:45 #37
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_98831899
jij zat al in treinen te rukken voordat zij geboren was man :r
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')