Ik kende haar nog niet maar niet van wat foto's kan ik hier alleen maar mee eens zijn. Leuke tietjesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:52 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
ik zag Gerrie nog op een opname van Indian Summer festival. Ze heeft leuke tietjes, maar er zijn vast leukere dames voor je.
Op wat?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dan moet je eerst 20 jaar wachten...
Ja, is het wat dat paiq?quote:
Jawel hoor, ook geen gedoe met betalen enzo. Maar je moet het wel een beetje treffen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:14 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ja, is het wat dat paiq?
Ik was zelf aan het overwegen om het eens een kans te geven
En wat doe je als de foto van je gesprekspartner niet erg aantrekkelijk is?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jawel hoor, ook geen gedoe met betalen enzo. Maar je moet het wel een beetje treffen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:52 schreef Mpj het volgende:
Maar zijn jullie zo extreem dik dan? Ik bedoel, volgens mij hebben heel veel mensen wel striae. Want mijn ex vriendin (die is mooi dun) had ook een beetje lichte striae bij haar heupen zegmaar. En hoe wordt de huid dan als je afvalt?
Zoiets had zij, en jullie hebben het erger ?:Ik heb dat ook, op de zijkant van mn heup. Just sayinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
Hoe groot haar tieten zijn noem ik nou niet echt subtiel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:08 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Is dat een subtiele hint voor Heloef?
Paiq schijnt keihard te zijn dus wegklikken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:17 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
En wat doe je als de foto van je gesprekspartner niet erg aantrekkelijk is?
Langzaam het gesprek afbouwen of klik je meteen weg ofzo
Kan ja, meeste klikken gewoon weg. Of alleen leuke aanspreken d.m.v oneliners maar dan hoef je natuurlijk geen reactie te krijgen en kost wel geld.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:17 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik geef aan dat ik ze niet aantrekkelijk vind en dan klik ik weg. Wel zo aardig, wel zo duidelijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:17 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Een hangende Gerrie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Tot de boel gaat hangen en ze ze in de zak kan steken...
Paiq is wel een leuke, goede en originele site; maar wat ik met name irritant vindt is dat de meiden die ik leuk vond, maar heel weinig online komen... dus dan valt er ook weinig op te bouwen. Na een uurtje of 2 chatten al vragen om een keer wat te gaan drinken samen, blijken de meeste niet echt te zien zitten... wss niet voor niets dat deze dames online daten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan ja, meeste klikken gewoon weg. Of alleen leuke aanspreken d.m.v oneliners maar dan hoef je natuurlijk geen reactie te krijgen en kost wel geld.
Dat is ten minste wel eerlijk tegenover die meisjes. Had op PaiQ ooit een gesprek met een meisje en ik had het idee dat er een superklik was terwijl de meeste gesprekken waardeloos gingen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik geef aan dat ik ze niet aantrekkelijk vind en dan klik ik weg. Wel zo aardig, wel zo duidelijk.
Ze vond je lelijk, hoe hard het ook klinkt, dat is duidelijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is ten minste wel eerlijk tegenover die meisjes. Had op PaiQ ooit een gesprek met een meisje en ik had het idee dat er een superklik was terwijl de meeste gesprekken waardeloos gingen.
Na het fotomoment moest ze 'ineens nog huiswerk maken' en toen kreeg ik dat pop-upje dat ze me had geblokkeerd. Ik was toen vet verdrietig en vroeg me af waar het aan lag.
Dit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:24 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ze vond je lelijk, hoe hard het ook klinkt, dat is duidelijk.
Zo denk ik er ook over; maar vele meiden die ik daar trof dus niet...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
Op paiq moet je binnen een paar keer een date regelen of het laten. Ik ga toch echt niet avond na avond achter de pc zitten ervoor en zo denken zij er ook over.
Die wil je sowieso niet. Ik in ieder geval niet. Het liefst wil ik gewoon een meid die goed in het leven staat en dit erbij doet. Als paiq corebusiness is, laat maar zitten dan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:26 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over; maar vele meiden die ik daar trof dus niet...
Ik had een "sorry, je bent een leuke jongen, maar je bent mij type niet dus ik verwijder je weer" fijner gevondenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:24 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ze vond je lelijk, hoe hard het ook klinkt, dat is duidelijk.
Tegen mij zeg je niets meer; kan een date zeker wel vergeten dan....?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ja, ik heb net iemand weggeklikt, nu ga ik het weer doen. Doe ik heel vaak. Zo veel anti-types.
Ik vind het wel zo fatsoenlijk. Ik had een dame die me per se ook op facebook moest hebben en een paar dagen later van facebook en paiq flikkerde zonder bericht. Ik zat gewoon van wtf?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik had een "sorry, je bent een leuke jongen, maar je bent mij type niet dus ik verwijder je weer" fijner gevonden
Maar dat vond ze dus niet dus zegt ze dat ook niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik had een "sorry, je bent een leuke jongen, maar je bent mij type niet dus ik verwijder je weer" fijner gevonden
oh je mag me wel verwijderenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:29 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Tegen mij zeg je niets meer; kan een date zeker wel vergeten dan....?
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh je mag me wel verwijderen
Oh ja ik heb nog bij iemand "nooit meer online weergeven gedaan". Bij hem vind ik het namelijk zielig. Nu stuurt hij soms nog mails.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh je mag me wel verwijderen
Oh ja ik heb nog bij iemand "nooit meer online weergeven gedaan". Bij hem vind ik het namelijk zielig. Nu stuurt hij soms nog mails.
Op een bepaald vlak klikte het wel heel goed. Hij had ook wel afstotende dingen hoor. En uiteindelijk bleek ook een duidelijke foto van hem afstotelijk te zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Zielig? Wat nou zielig?
wat bedoel je?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:31 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
ik zal eraan denken als ik nog eens online kom
Dan zou ik liever gewoon afgewezen worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
Volgens mij, maar dan praat ik even voor mezelf, is het veel vervelender om nog dagen halfslachtig door te gaan met zo'n contact, dan te horen nee dank je.
ik kan toch niet zeggen: je bent lelijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
Volgens mij, maar dan praat ik even voor mezelf, is het veel vervelender om nog dagen halfslachtig door te gaan met zo'n contact, dan te horen nee dank je.
Dat is nog beter dan iemand aan het lijntje houden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik kan toch niet zeggen: je bent lelijk
( hij leek trouwens wel net weggelopen te zijn uit Beauty & The Nerd, het was best heel erg)
ik vind je niet aantrekkelijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik kan toch niet zeggen: je bent lelijk
( hij leek trouwens wel net weggelopen te zijn uit Beauty & The Nerd, het was best heel erg)
Dit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
ik vind je niet aantrekkelijk
en dan klik je hem weg.
ja maar ik had eerst van die onduidelijke foto gezegd dat ik hem aantrekkelijk vond ( die was met zonnebril en vanuit een bepaalde hoek)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
ik vind je niet aantrekkelijk
en dan klik je hem weg.
Je noemt "Beauty & The Nerd" wel heel vaak he? Ben je zo oppervlakkig?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nou dan zeg: nu ik je wat beter zie vind ik je niet zo aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja maar ik had eerst van die onduidelijke foto gezegd dat ik hem aantrekkelijk vond ( die was met zonnebril en vanuit een bepaalde hoek)
Dan zeg je ´gow je ziet er veel anders uit op de andere foto´ ´ik heb me vergist denk ik´ ´ik vind je niet aantrekkelijk´ *KLIK*quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja maar ik had eerst van die onduidelijke foto gezegd dat ik hem aantrekkelijk vond ( die was met zonnebril en vanuit een bepaalde hoek)
Zeker op het internet kan je gewoon hard zijn vind ik. Liever dat dan om de hete brei heen draaien.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dan zeg je ´gow je ziet er veel anders uit op de andere foto´ ´ik heb me vergist denk ik´ ´ik vind je niet aantrekkelijk´ *KLIK*
het is toch een wonder hoeveel moeite mensen hebben met eenvoudige communicatie
Dit is toch werkelijk zonde om er nog tijd aan te besteden.
Ik wil niet neuken met een uiterlijk dat me TOTAAL niet aanspreektquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:42 schreef benzin het volgende:
Je noemt "Beauty & The Nerd" wel heel vaak he? Ben je zo oppervlakkig?
Tsja, ze wilde je niet beledigen denk ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Na het gezegd te hebben zou ik dan wel meteen wegklikken en niet wachten op respons van de gesprekspartnerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeker op het internet kan je gewoon hard zijn vind ik. Liever dat dan om de hete brei heen draaien.
Voor jou misschien; ik heb nog nooit een meid op paiq getroffen die gewoon heeft gezegd: "ik vind je niet aantrekkelijk"... hoe basic is die communicatie dan te noemen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dan zeg je ´gow je ziet er veel anders uit op de andere foto´ ´ik heb me vergist denk ik´ ´ik vind je niet aantrekkelijk´ *KLIK*
het is toch een wonder hoeveel moeite mensen hebben met eenvoudige communicatie
Dit is toch werkelijk zonde om er nog tijd aan te besteden.
Ik vind dat halfslachtige uiteindelijk veel beledigender. Als ik weggeklikt word, denk ik ongeveer 3 minuten 'kuthoer' en dan ben ik dr naam alweer vergeten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:45 schreef Mpj het volgende:
[..]
Tsja, ze wilde je niet beledigen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |