Ik had een "sorry, je bent een leuke jongen, maar je bent mij type niet dus ik verwijder je weer" fijner gevondenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:24 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ze vond je lelijk, hoe hard het ook klinkt, dat is duidelijk.
Tegen mij zeg je niets meer; kan een date zeker wel vergeten dan....?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:28 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ja, ik heb net iemand weggeklikt, nu ga ik het weer doen. Doe ik heel vaak. Zo veel anti-types.
Ik vind het wel zo fatsoenlijk. Ik had een dame die me per se ook op facebook moest hebben en een paar dagen later van facebook en paiq flikkerde zonder bericht. Ik zat gewoon van wtf?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik had een "sorry, je bent een leuke jongen, maar je bent mij type niet dus ik verwijder je weer" fijner gevonden
Maar dat vond ze dus niet dus zegt ze dat ook niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik had een "sorry, je bent een leuke jongen, maar je bent mij type niet dus ik verwijder je weer" fijner gevonden
oh je mag me wel verwijderenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:29 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Tegen mij zeg je niets meer; kan een date zeker wel vergeten dan....?
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh je mag me wel verwijderen
Oh ja ik heb nog bij iemand "nooit meer online weergeven gedaan". Bij hem vind ik het namelijk zielig. Nu stuurt hij soms nog mails.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh je mag me wel verwijderen
Oh ja ik heb nog bij iemand "nooit meer online weergeven gedaan". Bij hem vind ik het namelijk zielig. Nu stuurt hij soms nog mails.
Op een bepaald vlak klikte het wel heel goed. Hij had ook wel afstotende dingen hoor. En uiteindelijk bleek ook een duidelijke foto van hem afstotelijk te zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Zielig? Wat nou zielig?
wat bedoel je?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:31 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
ik zal eraan denken als ik nog eens online kom
Dan zou ik liever gewoon afgewezen worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
Volgens mij, maar dan praat ik even voor mezelf, is het veel vervelender om nog dagen halfslachtig door te gaan met zo'n contact, dan te horen nee dank je.
ik kan toch niet zeggen: je bent lelijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:36 schreef DenWauwelaar het volgende:
Volgens mij, maar dan praat ik even voor mezelf, is het veel vervelender om nog dagen halfslachtig door te gaan met zo'n contact, dan te horen nee dank je.
Dat is nog beter dan iemand aan het lijntje houden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik kan toch niet zeggen: je bent lelijk
( hij leek trouwens wel net weggelopen te zijn uit Beauty & The Nerd, het was best heel erg)
ik vind je niet aantrekkelijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik kan toch niet zeggen: je bent lelijk
( hij leek trouwens wel net weggelopen te zijn uit Beauty & The Nerd, het was best heel erg)
Dit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
ik vind je niet aantrekkelijk
en dan klik je hem weg.
ja maar ik had eerst van die onduidelijke foto gezegd dat ik hem aantrekkelijk vond ( die was met zonnebril en vanuit een bepaalde hoek)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
ik vind je niet aantrekkelijk
en dan klik je hem weg.
Je noemt "Beauty & The Nerd" wel heel vaak he? Ben je zo oppervlakkig?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:38 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nou dan zeg: nu ik je wat beter zie vind ik je niet zo aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja maar ik had eerst van die onduidelijke foto gezegd dat ik hem aantrekkelijk vond ( die was met zonnebril en vanuit een bepaalde hoek)
Dan zeg je ´gow je ziet er veel anders uit op de andere foto´ ´ik heb me vergist denk ik´ ´ik vind je niet aantrekkelijk´ *KLIK*quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja maar ik had eerst van die onduidelijke foto gezegd dat ik hem aantrekkelijk vond ( die was met zonnebril en vanuit een bepaalde hoek)
Zeker op het internet kan je gewoon hard zijn vind ik. Liever dat dan om de hete brei heen draaien.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dan zeg je ´gow je ziet er veel anders uit op de andere foto´ ´ik heb me vergist denk ik´ ´ik vind je niet aantrekkelijk´ *KLIK*
het is toch een wonder hoeveel moeite mensen hebben met eenvoudige communicatie
Dit is toch werkelijk zonde om er nog tijd aan te besteden.
Ik wil niet neuken met een uiterlijk dat me TOTAAL niet aanspreektquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:42 schreef benzin het volgende:
Je noemt "Beauty & The Nerd" wel heel vaak he? Ben je zo oppervlakkig?
Tsja, ze wilde je niet beledigen denk ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Na het gezegd te hebben zou ik dan wel meteen wegklikken en niet wachten op respons van de gesprekspartnerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeker op het internet kan je gewoon hard zijn vind ik. Liever dat dan om de hete brei heen draaien.
Voor jou misschien; ik heb nog nooit een meid op paiq getroffen die gewoon heeft gezegd: "ik vind je niet aantrekkelijk"... hoe basic is die communicatie dan te noemen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dan zeg je ´gow je ziet er veel anders uit op de andere foto´ ´ik heb me vergist denk ik´ ´ik vind je niet aantrekkelijk´ *KLIK*
het is toch een wonder hoeveel moeite mensen hebben met eenvoudige communicatie
Dit is toch werkelijk zonde om er nog tijd aan te besteden.
Ik vind dat halfslachtige uiteindelijk veel beledigender. Als ik weggeklikt word, denk ik ongeveer 3 minuten 'kuthoer' en dan ben ik dr naam alweer vergeten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:45 schreef Mpj het volgende:
[..]
Tsja, ze wilde je niet beledigen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |