Sorry dat ik hem ter sprake bracht.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Rond de 100 kilo.
Maar in ieder geval een stuk lichter als Quintis.
Maakt niet uit joh.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:07 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Sorry dat ik hem ter sprake bracht.
Ik begrijp het niet. Ben je er nou op uitgegaan of niet?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik zou vanochtend in het licht van de zon te fiets richting het centrum vertrekken om vervolgens in het noodweer verzeild te geraken.
Nu is het eerst al gaan "stormen" en schijnt nu de zon. Heel mijn plan in de soep gelopen.
Ik wilde zo graag bedolven onder hagelstenen nieuwe mensen ontmoeten. In noodsituaties verenigen mensen zich altijd zo lekker.
Nee, want de weersomstandigheden waren precies andersom dan voorspeldquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:22 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet. Ben je er nou op uitgegaan of niet?
Vrijwilligerswerk bij de brandweer?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik zou vanochtend in het licht van de zon te fiets richting het centrum vertrekken om vervolgens in het noodweer verzeild te geraken.
Nu is het eerst al gaan "stormen" en schijnt nu de zon. Heel mijn plan in de soep gelopen.
Ik wilde zo graag bedolven onder hagelstenen nieuwe mensen ontmoeten. In noodsituaties verenigen mensen zich altijd zo lekker.
Je werd wakker en toen was het al slecht weer, en nu pas schijnt de zon?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee, want de weersomstandigheden waren precies andersom dan voorspeld
Super! Ik kon niet zoveel hier op het werk, kan steeds maar eventjes online als de computer bezig is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:23 schreef Mystikvm het volgende:
[Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
Spijkers met koppen slaan.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:23 schreef Mystikvm het volgende:
[Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
Spijkers met koppen slaan.
Welk centrum?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
hallo hallo
mijn plan voor morgen is om in een jurkje met v-hals op een bankje in het centrum ( uur fietsen) te gaan zitten en wachten
dan kan ik versierd worden
ik hoop dat het op de terugweg keihard zal regenen --> wet-t-shirt-effect--> "schuilen" bij iemand thuis
Ditquote:
dat ligt aan je postuur greatjobquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:52 schreef greatjob het volgende:
Hmm. Hoe acceptabel is het om met dit weer in je onderbroek te blijven als er iemand langs komt. Het is net een sauna
Doe je een zwembroek aan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:52 schreef greatjob het volgende:
Hmm. Hoe acceptabel is het om met dit weer in je onderbroek te blijven als er iemand langs komt. Het is net een sauna
En wie er langskomtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
dat ligt aan je postuur greatjob
Niet geweldig. Beetje slank. Je kan wel zien dan ik buikspieroefeningen doe, maar mijn bovenlichaam heeft nog te weinig spieren om bij de rest goed te passen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
dat ligt aan je postuur greatjob
Zwembroek is een goede.quote:Doe je een zwembroek aan.
Gewoon een vriendin en misschien later nog een maat van me.quote:En wie er langskomt
Bedoel je "beetje slank" als in: dun?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:54 schreef greatjob het volgende:
[..]
Niet geweldig. Beetje slank. Je kan wel zien dan ik buikspieroefeningen doe, maar mijn bovenlichaam heeft nog te weinig spieren om bij de rest goed te passen.
Flauw hoor, denk kom in m'n werkpauze even met je flirtenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
Dat post ik niet in dit topic, S95Sedan, KeizerKuzco en Chewbalhaar.
Ben je er wel mee bezig dan, het moet wel een beetje in verhouding blijven natuurlijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:54 schreef greatjob het volgende:
[..]
Niet geweldig. Beetje slank. Je kan wel zien dan ik buikspieroefeningen doe, maar mijn bovenlichaam heeft nog te weinig spieren om bij de rest goed te passen.
okquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
Flauwe, begin er dan ook niet overquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
Niet echtquote:Ben je er wel mee bezig dan, het moet wel een beetje in verhouding blijven natuurlijk![]()
Werkt het zitten op een bankje?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
daar staan geen bankjesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:04 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Flauwe, begin er dan ook niet over
Je woonplaats, financiele gemiep en voorliefde voor alternatievelingen in ogenschouw nemende reken ik op witte de with?
nah mijn stad is niet zo van de studenten, meer van de gangstersquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:13 schreef greatjob het volgende:
bankjes zijn slim gevonden, echt een studentenoplossingje kan mensen kijken. je kan aangesproken worden. maar je hoeft geen drankjes te kopen.
maar is het ook effectief?
En ga je dan zelf hosselen of wacht je tot jij eens gehosseld wordt?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nah mijn stad is niet zo van de studenten, meer van de gangsters
heb laatst met een soort junkie over meeuwen gepraat.. 2 min.. dat was het wel
iedereen is op weg of bezig met shoppen.. niet zo effectief dus.. maar in ieder geval een dagbesteding
ik heb de vorige keer al in mijn dagverslag gemeld dat ik wel een paar aantrekkelijke jongens zag passeren. zij waren echter op weg, liepen doelgericht voor zich uit. zulken kan ik toch moeilijk "aanhouden"quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:24 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
En ga je dan zelf hosselen of wacht je tot jij eens gehosseld wordt?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:33 schreef heloef het volgende:
Een ding sporten met dit weer, doe het niet!
Ik ben niet verliefd meer op Gerrie en ik ben nogal hard genegeerd door een jeugdliefde en dan heb ik het nog niet eens over de rest.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:35 schreef kipknots het volgende:
[..]
![]()
Ik had afgelopen zaterdag een beach volleybal toernooi, dat was ook niet echt ideaal.![]()
Laatste weken erg druk geweest dus niet veel van het topic meegekregen. Zijn er nog interessante ontwikkelingen?
In de haven komen zeeschepen aan waarvan de bemanning wekenlang geen vrouw hebben gezien. Ga daar eens op een zeecontainer zitten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nah mijn stad is niet zo van de studenten, meer van de gangsters
heb laatst met een soort junkie over meeuwen gepraat.. 2 min.. dat was het wel
iedereen is op weg of bezig met shoppen.. niet zo effectief dus.. maar in ieder geval een dagbesteding
ik zag Gerrie nog op een opname van Indian Summer festival. Ze heeft leuke tietjes, maar er zijn vast leukere dames voor je.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet verliefd meer op Gerrie en ik ben nogal hard genegeerd door een jeugdliefde en dan heb ik het nog niet eens over de rest.
Hoe trouwens ineens binnen 1 dag dat je nit meer verlief dbenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet verliefd meer op Gerrie en ik ben nogal hard genegeerd door een jeugdliefde en dan heb ik het nog niet eens over de rest.
Ik had hem dit filmpje laten zien; en toen was ie ontzettend afgeknapt:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:55 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hoe trouwens ineens binnen 1 dag dat je nit meer verlief dben
Nee joh dat mens kan lapdancen nou.. erg hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:03 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik had hem dit filmpje laten zien; en toen was ie ontzettend afgeknapt:
Ik heb dat ook gezien.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:52 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
ik zag Gerrie nog op een opname van Indian Summer festival. Ze heeft leuke tietjes, maar er zijn vast leukere dames voor je.
75Bquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:52 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ze heeft leuke tietjes, maar er zijn vast leukere dames voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |