Haha, thnx voor het wakker blijven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 04:32 schreef Chewbalhaar het volgende:
Naja, nou die psycho me aflost ga ik toch maar proberen dat wijf uit m'n kop te bannen en m'n ogen even te sluiten...
Allebei afschieten! Ik wil slapen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 04:34 schreef Chewbalhaar het volgende:
De vogeltjes fluiten en de polen lallen al weer
Als het maar niet een parkhang meet wordt maar gewoon een zuipmeet!quote:
Jazeker! Vind 't nog steeds jammer dat ik de vorige gemist hebquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Er was wel animo voor een tweede meet.
Ik heb net ook al gezwommen, maar hier is (nog) niks aan de hand dus ik duik er gewoon weer in. Maar wie regelt de meet?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik zou niet gaan zwemmen hoor Mpj. Levensgevaarlijk met die onweer. Ongeveer 150 ontladingen per 5 minuten.
Er is nog niets concreets hoor, alleen dat er wel animo is voor een nieuwe meet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:48 schreef Arthur_Dent het volgende:
Huh meet??
Ik ga ook eens 3 dagen wat ik opgepikt heb in praktijk bringen en dan is er opeens een meet!
Nou ja waar is ie, en ben ik welkom? Lijkt me gezellig.
Als het klikt dan gaat dat in de regel ook gewoon zo. Daar zijn geen PUA truukjes voor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:59 schreef Arthur_Dent het volgende:
Wij begonnen met praten en afspreken en het hield opeens niet meer op.![]()
(Ging eigelijk verbazingwekkend twee kanten op..)
Ik ben dan ook geen voorstander van PUA, ik wil namelijk een relatie, als ik me dan anders moet gaan gedragen en doen.. pfff zit je straks de hele tijd aan zo'n acteer rol vast. Moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Als het klikt dan gaat dat in de regel ook gewoon zo. Daar zijn geen PUA truukjes voor.
Volgens mij was het idee waar het nu over gaat een uitgaanmeet, maar eerder werd ook al een bbq genoemd, dus als iemand zich geroepen voelt iets te regelenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:56 schreef ook_gek het volgende:
Meet? Hangt er vam af waar. Voor een zuipmeet sta ik altijd wel open
Hopen dat er maar niet 1 vrouw komt, aders krijgt die het druk haha
Uitgaan meet, klinkt goedquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:08 schreef minibeer het volgende:
[..]
Volgens mij was het idee waar het nu over gaat een uitgaanmeet, maar eerder werd ook al een bbq genoemd, dus als iemand zich geroepen voelt iets te regelen
Ik wil hem wel regelen, maar ik heb geen accomodatie. Ik vind namelijk dat er ge-BBQ't dient te worden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
We wachten allemaal tot er iemand opstaat om de meet te organiseren.
Bied mijn bed wel ter beschikking aan voor dees of gene leuke damequote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik wil hem wel regelen, maar ik heb geen accomodatie. Ik vind namelijk dat er ge-BBQ't dient te worden.
Dus als iemand ideeën heeft, dan regelen we wat.
Uitgaan is ook goed, maar dan zit je wel met mensen die afhankelijk zijn van openbaar vervoer (moi) en de terugreis.
Hoewel een nachtje doorhalen ook geen probleem is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |