He gelukkigquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is niet gek... dat heb ik na bijna twee jaar nog steeds
Ik heb die eigen ruimte ook echt nodig... anders zou ik me binnen de kortste keren te benauwd voelen en gaat het fout...
Laat hem nou eerst eens ff z'n CITO-toetsen afronden en dan kijken jullie gewoon weer ff verderquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:00 schreef Tomasso het volgende:
Ik wil ook weer een vriendje.
Alleen hij wilt nog niet.
Krijg herpesquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laat hem nou eerst eens ff z'n CITO-toetsen afronden en dan kijken jullie gewoon weer ff verder
Hebben wij met elkaar iets gedaanquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
* Tha_Erik zet uit voorzorg de virusscanner even aan.
Ach met die el-cheapo gratis dingen heb je geen 100% zekerheid hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
* Tha_Erik zet uit voorzorg de virusscanner even aan.
quote:
z'n personeel heeft een 9 tot 5 instelling dus dat zal hij toch zelf moeten opknappen nuquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Valt me mee dat je me begroeten niet hebt gedelegeerd
Hebben meer mensen gekregen zo te zien... Euh wtf @ facebook?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:48 schreef creno het volgende:
this is Cathy, i know u from fok.nl, and i am wondering if u r one member of it, if so,would u like to join a review compaign of our company which is a huge e-commerce company, and we will send u a free gift,if u r interested, plz add me for more infor!
Dit kreeg ik via facebook
Klinkt alleen maar gezond.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:19 schreef Ang3l het volgende:
Is het stom dat ik nu wel echt even denk "Ha fijn, even een paar dagen geen Hetero!" en dat ik dus gewoon vanavond uit eten ga met een vriendin alleen, zaterdag dierentuin met Steve, zondag filmpjes kijken met Erik en daar dan ook echt naar uitkijk, even zonder hem?
Niet dat ik gedurende deze week niet vaka aan hem zal denken hoor, maar ik vind het wel weer lekker ff mijn eigen ding doen met mijn eigen vrienden zonder hem.
Goed topic is dat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:25 schreef Steve het volgende:
[..]
Hebben meer mensen gekregen zo te zien... Euh wtf @ facebook?
Toen ik zat te kijken zei ik al "ik wou dat iedereen dat deed"quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
by far de leukste award accepting speech ever!!!!
Hij bedankt NIEMAND
en zo doet hij het vaker
Dat Book of Mormon moet toch wel iets speciaals zijn zegquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toen ik zat te kijken zei ik al "ik wou dat iedereen dat deed"Al die obligate bedankjes, damn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |