Ik kan alleen geen subtitles vinden.quote:
De slimste is het niet dusquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hadden een stagiair rondlopen bij Friso en die heeft zijn verslag aan ons laten lezen voordat hij het in ging leveren. Daar stond ook een interview met Stijn in, de Stijn die het naar eigen zeggen altijd heel leuk vond te werken voor Friso en zich er erg voor inzette etc. De Stijn die na een korte pauze weer terug kwam en die zelfs nu nog zit te polsen om terug te kunnen komen na zijn periode in heet buitenland.
In het interview kwam naar voren dat hij er alleen maar zat om de ins en outs te leren kennen en te kunnen kopieren voor een eigen maandelijks feest in de regio hier. En verder was hij supernegatief.
Weet je... als ie naar ons toe was gekomen met "Ik wil een soortgelijk iets opzetten, kan ik eens kijkje in de keuken komen nemen?" dan was er niks aan de hand geweest, dan hadden we gewoon ja gezegd. Maar op deze manier en er dan zo achterkomen? ...... Dat is de mijne als ie terugkomt van zijn animeermeisjeswerk straks
En daar heb jij mee gezoend...voel je je nu vies?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De slimste is het niet dus. Hij had tegen mij wel iets verteld over een evenementenbureau wat hij wilde, maar dit is wel heel slecht
.
Ja, in de Plaza denk ik hier nog wel.quote:
Ik snap nooit geen ene hond van nieuwsgroepen!quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:36 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik kan alleen geen subtitles vinden..
edit: oh wacht tomboy op de nieuwsgroepen heeft een wachtwoord nodig..
Slecht, dom... en achterbaksquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De slimste is het niet dus. Hij had tegen mij wel iets verteld over een evenementenbureau wat hij wilde, maar dit is wel heel slecht
.
Hij staat ook tussen jouw facebook-vrienden.......quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En daar heb jij mee gezoend...voel je je nu vies?
Tomboy, en Rundskop.quote:
Maar ik heb niet met hem staan speekselen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij staat ook tussen jouw facebook-vrienden.......
Het is dat er nog geen Let me IMDB that for you link bestaat, lui zwijn!quote:
Ik ben vrij vandaag en daarbij zit delegeren in mijn bloed.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is dat er nog geen Let me IMDB that for you link bestaat, lui zwijn!
Helaas voor jou zit onderdanig zijn niet in het mijnequote:Op woensdag 29 juni 2011 15:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben vrij vandaag en daarbij zit delegeren in mijn bloed.
Wacht maar tot je hetero de smaak te pakken krijg.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Helaas voor jou zit onderdanig zijn niet in het mijne
Ben je echt zijn eerste of heeft stiekem ooit al eens iets met jongens uitgespookt?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is zijn festivalontmaagdingZoals ie wel meer ontmaagdingen gehad heeft deze laatste weken
Best wel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En daar heb jij mee gezoend...voel je je nu vies?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hetero de smaak te pakken krijg.
Hij heeft 2x eerder (zelfde persoon) ervaring gehad met seks met een man/jongen en dat was toen de eerste keer.... zo'n 2 maanden geleden. Dus heel erg veel kun je dat nog niet noemenquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben je echt zijn eerste of heeft stiekem ooit al eens iets met jongens uitgespookt?
Dat is niet gek... dat heb ik na bijna twee jaar nog steedsquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:19 schreef Ang3l het volgende:
Is het stom dat ik nu wel echt even denk "Ha fijn, even een paar dagen geen Hetero!" en dat ik dus gewoon vanavond uit eten ga met een vriendin alleen, zaterdag dierentuin met Steve, zondag filmpjes kijken met Erik en daar dan ook echt naar uitkijk, even zonder hem?
Niet dat ik gedurende deze week niet vaka aan hem zal denken hoor, maar ik vind het wel weer lekker ff mijn eigen ding doen met mijn eigen vrienden zonder hem.
Het is ook echt wel speciaal als je iemands echte eerste vriendje bent...quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft 2x eerder (zelfde persoon) ervaring gehad met seks met een man/jongen en dat was toen de eerste keer.... zo'n 2 maanden geleden. Dus heel erg veel kun je dat nog niet noemenEn dat was volgens hem toch wel heel anders (want eerste keer en zomaar, dus puur seks en geen gevoel echt), dus veel is "de eerste keer"
Maar mij hoor je in ieder geval niet klagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |