quote:
Daarom juist, want nu John..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Scatman denk ik toch aan heel andere dingen, yeah I know zieke geest
quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]ik doe niet mee met die ongein.
iets met nationale snufdag oid was leuk geweestquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]ik doe niet mee met die ongein.
ja heb wel zin in een biertje nuquote:
JE FAALT, ALWEERquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:34 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik vind dat ik goed bezig ben met mijn verzoekjes
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:34 schreef gewoonfaye het volgende:
Ja, dat klopt ook helemaal..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:34 schreef gewoonfaye het volgende:
Letterlijk!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:35 schreef _Fanta het volgende:
ik moet pissen als een malle, en heb zo'n zin om mn leuter over balkon te hangen. mjah krijg ik vast gezeik mee
Gezeik krijg je er zeker mee..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:35 schreef _Fanta het volgende:
ik moet pissen als een malle, en heb zo'n zin om mn leuter over balkon te hangen. mjah krijg ik vast gezeik mee
ja, over het balkonquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:35 schreef _Fanta het volgende:
Zal ik morgen 2 flesjes meenemen die we op kunnen maken?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja heb wel zin in een biertje nu![]()
maja een stelletje fokkers hebben alles opgedronken van t weekend
Komen nog meer topics hierna hèquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
iets met nationale snufdag oid was leuk geweest
Jaaa dat denk ik ook welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:35 schreef _Fanta het volgende:
De woordspelingquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:35 schreef _Fanta het volgende:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zal ik morgen 2 flesjes meenemen die we op kunnen maken?
Tuulk.quote:
nee doe je eens gedragen johquote:
Maak er een topic over..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:36 schreef _Fanta het volgende:
Ik ga vanaf mn balkon zeiken, boeit mij het wa
verwachte reactie: NOG EEN KEER?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ACH GA TOCH NAAR DE WAAL FIETSEN EN ZWEMMEN EN IN EEN PLASJE KOTS LIGGEN
Als ik me net zo voel als vandaag.. doe er dan maar 8quote:
wel delen he!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Als ik me net zo voel als vandaag.. doe er dan maar 8
Jaa doe ikquote:
WIE HEEFT ER GEZEGD DAT IK HAD GEZWOMMEN?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ACH GA TOCH NAAR DE WAAL FIETSEN EN ZWEMMEN EN IN EEN PLASJE KOTS LIGGEN
Goeie deal welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa doe ik
Ik neem er 6 en jij 2 omdat je nog moet rijden![]()
EERLIJK delenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa doe ik
Ik neem er 6 en jij 2 omdat je nog moet rijden![]()
LAAT MAARquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
WIE HAD ER GEZEGD DAT IK HAD GEZWOMMEN?
Ja vond ik ook welquote:
Jofu je kent me toch... ik en eerlijk delenquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:38 schreef _Fanta het volgende:
Done, hoop alleen niet dat de onderburen nog was hadde buitenhanen
Kon je dat niet ff checken?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:38 schreef _Fanta het volgende:
Problematisch ja, I know..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jofu je kent me toch... ik en eerlijk delen
Wat ben ik blij dat jij niet bij mij in de flat woontquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:38 schreef _Fanta het volgende:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Godverdomme, wie zeikt er over m'n wasgoed?
van de waal?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
JA NEE
DIT WORDT TOT OP DE BODEM UITGEVOCHTEN MEISSIE!
Komt wel gelijk lekker schreeuwend overquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
JA NEE
DIT WORDT TOT OP DE BODEM UITGEVOCHTEN MEISSIE!
MISSCHIEN TRUSTEquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:39 schreef naatje_1 het volgende:
ga weer ogen dicht doen en luisteren. wie weet vat ik de slaap nu wel
LIEFST WEL. VERTROUWDE GROND.quote:
BEST IDEAAL JA. ALLEEN JAMMER DAT HET NU WEER ZO MISPLAATST IS.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:40 schreef dockx het volgende:
[..]
Komt wel gelijk lekker schreeuwend over
Ik zou toch even wachtenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk tot over een paar minuten ofzo
In mn appartement is anders prima te vertoeven, en heb je ook geen last van mannetjes die balkon onderpissenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat jij niet bij mij in de flat woont
Daar heb ik alle begrip voor..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
BEST IDEAAL JA. ALLEEN JAMMER DAT HET NU WEER ZO MISPLAATST IS.
Ik hier gelukkig ook nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:41 schreef _Fanta het volgende:
[..]
In mn appartement is anders prima te vertoeven, en heb je ook geen last van mannetjes die balkon onderpissen
quote:
DTDTDTDTDTDTDTDTDTDTDTDTTTTTDDDDDT EATOWe ijgkvdzvsahf j elaFSDHFjekzrjgf taFScnslkdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:44 schreef ValHallen het volgende:
JAMMER DAT DEZE ZO WEINIG WORDT GEDRAAIT HIER
Omdat herrie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:44 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb hem 2 of 3 keer gedraaid.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:44 schreef ValHallen het volgende:
JA JONGE, IK TWEEFEL ALquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
DTDTDTDTDTDTDTDTDTDTDTDTTTTTDDDDDT EATOWe ijgkvdzvsahf j elaFSDHFjekzrjgf taFScnslkd
draaide m vanmiddag nogquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:44 schreef ValHallen het volgende:
Euhh.. Metallica?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Langharig tuig wat nu geen lang haar meer heeft!
heyquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:47 schreef Karzai het volgende:
ga nog maar effe naar de korsakoff effe lekker dansen, tot zo
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:47 schreef Karzai het volgende:
ga nog maar effe naar de korsakoff effe lekker dansen, tot zo
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:47 schreef _Fanta het volgende:
Ik kom er net achter dat ik helft van mn boodschappen ben vergeten. Maargoed, ligt nu boordje donor in de magnetron
Nog nooit gehad van de supermarkt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik haal die laatste tijd vaak, verkopen ze bij AH. is goed voedsel
Donoer kebab heette die dingen en liggen in vriesvak, maar zijn wel heet zo net uit de magnatron, verbrand alles hieroquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nog nooit gehad van de supermarkt.
Ik zal eens kijken als ik er een keer kom
Meer zuipen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
HEB HETZELFDE PROBLEEM HIER
Ik ook nietquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
HEB HETZELFDE PROBLEEM HIER
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:51 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Donoer kebab heette die dingen en liggen in vriesvak, maar zijn wel heet zo net uit de magnatron, verbrand alles hiero
Ik heb nog wel zin in een Laphroaig, maar dat spul sloopt je slokdarm harder dan normale whisky doet!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
NEE HEB DIT WEEKEND AL GENOEG GEZOPEN
Owwwww....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
HOORDE JIJ DAT DRUPPELENDE WATER NIET DAN
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nog wel zin in een Laphroaig, maar dat spul sloopt je slokdarm harder dan normale whisky doet!Dan maar een Tallisker!
Die is nog erger!
IK DRINK DOORDEWEEKS NIETquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nog wel zin in een Laphroaig, maar dat spul sloopt je slokdarm harder dan normale whisky doet!Dan maar een Tallisker!
Die is nog erger!
Verstandig!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
IK DRINK DOORDEWEEKS NIET
SOMS UITZONDERING OP EEN TERRAS OFZO, DAAR COLA DRINKEN IS ZONDE
Toe maar weerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:54 schreef ToT het volgende:
[..]
1 van de sterkst smakende Islay's, met 45,8%!
quote:
WELKE:?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nu dat Kinderen voor kinderen - achtig nummer in m'n kop!
Gezelligquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:57 schreef humorduck28 het volgende:
Ik zat te twijfelen of ik wel achter mijn laptop zou gaan zitten... maar toch maar ff kijken..![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:57 schreef humorduck28 het volgende:
Ik zat te twijfelen of ik wel achter mijn laptop zou gaan zitten... maar toch maar ff kijken..![]()
Is regelmatig op Onzin Radio gedraaid. Nederlandse vertaling van dit nummer. Van een CD van "Piratenliedjes" of zo.quote:
Al het bier is opquote:
Meestal 2 glaasjes, zelden 3.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
JA BETER DAN JIJ ELKE DAG AAN DE WHISKEY
Met de Kapitein Kaklaars specialquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Is regelmatig op Onzin Radio gedraaid. Nederlandse vertaling van dit nummer. Van een CD van "Piratenliedjes" of zo.
kEN IK NIET (GELUKKIG)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Is regelmatig op Onzin Radio gedraaid. Nederlandse vertaling van dit nummer. Van een CD van "Piratenliedjes" of zo.
JA DANK JE, NU ZIT IK NOG WEL EEN PAAR UUR MET DAT LIEDJE IN MIJN KOP!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:00 schreef humorduck28 het volgende:
Zit veel humor in Ducktales...![]()
[ afbeelding ]
Waarom typt u in hoofdletters?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
JA DANK JE, NU ZIT IK NOG WEL EEN PAAR UUR MET DAT LIEDJE IN MIJN KOP!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:04 schreef gewoonfaye het volgende:
ValHallen zegt
ik ben zwak
Faye zegt
jaajajajajajajajajaja
nee, dit is geen tiepo
ik lach in het spaans
ValHallen zegt
Faye zegt
je vond het wel grappig
ValHallen zegt
ik had cola in mijn mond trut
zo, shirt zit in de was
ValHallen zegt
ik ben zwak
Faye zegt
jaajajajajajajajajaja
nee, dit is geen tiepo
ik lach in het spaans
ValHallen zegt
Faye zegt
je vond het wel grappig
ValHallen zegt
zo, shirt zit in de was
ValHallen zegt
ik ben zwak
Faye zegt
jaajajajajajajajajaja
nee, dit is geen tiepo
ik lach in het spaans
ValHallen zegt
Faye zegt
je vond het wel grappig
ValHallen zegt
zo, shirt zit in de was
Geniaalquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:04 schreef gewoonfaye het volgende:
ValHallen zegt
ik ben zwak
Faye zegt
jaajajajajajajajajaja
nee, dit is geen tiepo
ik lach in het spaans
ValHallen zegt
Faye zegt
je vond het wel grappig
ValHallen zegt
zo, shirt zit in de was
ValHallen zegt
ik ben zwak
Faye zegt
jaajajajajajajajajaja
nee, dit is geen tiepo
ik lach in het spaans
ValHallen zegt
Faye zegt
je vond het wel grappig
ValHallen zegt
zo, shirt zit in de was
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:06 schreef ValHallen het volgende:
Nu zit ik te shinen (letterlijk) met mijn ontblootte bovenlichaam
WEER GEDOE OVER JE TETTENquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:06 schreef ValHallen het volgende:
Oeh, zo sexy met je manboobsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:06 schreef ValHallen het volgende:
Pics.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:06 schreef ValHallen het volgende:
Pics!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:06 schreef ValHallen het volgende:
Sow flauw van jou zegquote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zon, doe geen moeite, ik shine harder
al helemaal als je onder de mergpijp zitquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zon, doe geen moeite, ik shine harder
tenminste niet in me assquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
al helemaal als je onder de mergpijp zit
Jaa maar daar zit niks tussen zonder shirtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Och ik pak de pics van de meet er gewoon bij!
daar drukte je em zelf in, geef nou maar toe dat je aan mijn kont wou zittenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
tenminste niet in me ass
Ja fuck!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa maar daar zit niks tussen zonder shirt
heb die avond wel iets anders in mijn gaatje weten te proppenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
daar drukte je em zelf in, geef nou maar toe dat je aan mijn kont wou zitten
Eentje maar?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hij kan er ook niks aan doen dat hij een afwijking heeft
mergpijp in je neus en orenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heb die avond wel iets anders in mijn gaatje weten te proppen
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja fuck!Lopen we een heel topic te verkondigen over een mega orgie bij jou thuis, kom jij het weer verpesten!
Succes alvastquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:07 schreef _Fanta het volgende:
Ik rook nog ff mn peuk op en drink mn bier uit en dan ga ik toch maar fkes plat. ben zo gaar als de neten
Nee en wat zijn mijn magnifieke borsten dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:09 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hij kan er ook niks aan doen dat hij een afwijking heeft
Jij onschuldig?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]dat hadden we zo toch afgesproken... ik doe zo onschuldig mogelijk
Owjah!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]dat hadden we zo toch afgesproken... ik doe zo onschuldig mogelijk
geil.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee en wat zijn mijn magnifieke borsten dan?
faalboobsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee en wat zijn mijn magnifieke borsten dan?
Euhm jah echt welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Euhm jah echt wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"OH IK, WAT ZIJN MIJN TETTEN TOCH LEKKER"quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik kan uitgebreider met mezelf spelen
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
"OH IK, WAT ZIJN MIJN TETTEN TOCH LEKKER"
k kan met faye spelenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik kan uitgebreider met mezelf spelen
Ik ben zegmaar een verbeterde versie van jouwzelf.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
"OH IK, WAT ZIJN MIJN TETTEN TOCH LEKKER"
quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben zegmaar een verbeterde versie van jouwzelf.
hoe dat?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:13 schreef _Fanta het volgende:
het is dat ik nu bezopen bent, anders had ik waarschijnlijk naat goed onderuit gehaald en allemaal lieve dingen tegen Faye gezegd enzo. En dat rest van topic helemaal in deuk lag. Maar helaas ben te drinken nu, sry
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:13 schreef _Fanta het volgende:
het is dat ik nu bezopen bent, anders had ik waarschijnlijk naat goed onderuit gehaald en allemaal lieve dingen tegen Faye gezegd enzo. En dat rest van topic helemaal in deuk lag. Maar helaas ben te drinken nu, sry
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:13 schreef _Fanta het volgende:
Trustequote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:15 schreef dockx het volgende:
Ik piep er tussenuit, zal nog wel even mobiel verder lurken..
Ciao.
Doei doeiquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:15 schreef dockx het volgende:
Ik piep er tussenuit, zal nog wel even mobiel verder lurken..
Ciao.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
sexspelletjesblijf een uur lang in de put zitten
Een exvriendin van me wilde het een keer kopen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit lijkt me echt hilarisch! Welke mongool gaat nou met dobbelstenen spelen als je seks kan hebben?
dat is om de spanning op te bouwenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit lijkt me echt hilarisch! Welke mongool gaat nou met dobbelstenen spelen als je seks kan hebben?
Die dingen zijn echt teleurstellendquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
voorspel sexspel is wel leukquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan veel leukere dingen daarvoor bedenken, nigga please, dobbelstenenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
dat is om de spanning op te bouwen
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow DAT ligt dus niet aan mij!Maar Runescape kapt er ook mee!
jawel joh is lachenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kan veel leukere dingen daarvoor bedenken, nigga please, dobbelstenen
Dat is ook niet lief van hemquote:
deel je ervaringquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt teleurstellend
aardbeien en slagroomquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kan veel leukere dingen daarvoor bedenken, nigga please, dobbelstenen
of beidequote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:21 schreef gewoonfaye het volgende:
Of joof staat lang droog
of joof doet mee met het onderwerp van het topic
Geen idee, ik denk nu aan tennisquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
waarom moet ik nu aan een fimpje denken
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:22 schreef ToT het volgende:
Sex on the beach.....en toen begon ze te trillen man!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:22 schreef _Fanta het volgende:
whaha die buurman van mij spoort ook nie, hij had ze ook gehoord hij met zn luchtbuks naarbuiten en op de gasten schieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |