Die warmte, vrouw, die warmtequote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ehm, Freezen? Ik herinner me vaagjes iets over douchen en slapen?
Eh.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:14 schreef Henkie94 het volgende:
Appel, zullen wij samen nudisten worden?
Jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:14 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Heeft Bloempje hem helemaal gevlekt?
HEEL NIET, JIJ VRIEND! WAT DOE JE!quote:
n0quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:16 schreef Furdinand het volgende:
[..]
nooit zo snel opgeven! DE AANHOUDER WINT!
Maar ik moet slapen want anders te laat en dan boze leraren. Misschien nog een half uurtje omdat je het lief vraagtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Blijf bij ons, tot diep in de nacht.
Hoera.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:17 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Maar ik moet slapen want anders te laat en dan boze leraren. Misschien nog een half uurtje omdat je het lief vraagt
Meer dan je denkt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:20 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Wat heeft een beha daar mee te maken? [ afbeelding ]
Pak een BH en doe hem op je hoofd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:21 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Die levensles moet ik dan nog leren. Leer het mij.
Check, en nu?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Pak een BH en doe hem op je hoofd.
Ook naar mij, 2 vrouwen nodig om te kijken of ie wel goed zit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maak een foto en stuur hem naar mij.
Dit zijn enkel de beginselen.
Als je het niet erg vindt gaat deze les nu naar de onderkant van de lijst.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maak een foto en stuur hem naar mij.
Dit zijn enkel de beginselen.
Het leukste moet nog komen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:24 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt gaat deze les nu naar de onderkant van de lijst.
Dat kan ik niet, is op mijn hoofd staan en geluiden van een giraffe maken ook goed?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Doe een dansje en maak geluiden als een beer.
Alleen als je je teennagels groen lakt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:28 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, is op mijn hoofd staan en geluiden van een giraffe maken ook goed?
Lichtgroen of donkergroen? Is er daarna nog een stap?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Alleen als je je teennagels groen lakt.
Ja, maar eerst foto's. Daarna wordt het echt doel pas duidelijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:30 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Lichtgroen of donkergroen? Is er daarna nog een stap?
Fluoriscerend groen, welteverstaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:30 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Lichtgroen of donkergroen? Is er daarna nog een stap?
Ik deed dat en een paar mensen keken mij toen raar aan. Hoort dat er bij? Of moet ik nu iets aanpassen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Fluoriscerend groen, welteverstaan.
En ja, daarna klop je drie keer op de badkamerdeur en gil je uit het raam: 'Holadiehoo!'
Dat hoort erbij. Als je morgen in de lokale krant staat, ben je geslaagd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:32 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik deed dat en een paar mensen keken mij toen raar aan. Hoort dat er bij? Of moet ik nu iets aanpassen?
Het is het levenslessen seizoen dus het zal wel druk worden op de voorpagina.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat hoort erbij. Als je morgen in de lokale krant staat, ben je geslaagd.
Slaaplekkerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:35 schreef FreezePop het volgende:
Nu ga ik slapen, tot later. Slaap lekker.
Bloempsquote:
Mijn gedachten, precies.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:35 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Het is het levenslessen seizoen dus het zal wel druk worden op de voorpagina.
Slaap lekker, Freezen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:35 schreef FreezePop het volgende:
Nu ga ik slapen, tot later. Slaap lekker.
Oh tofquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:40 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Bloemps
Net een bbq met bijna de hele klas gehad bij mij thuis, was echt nice
Morgen allemaal voedselvergiftiging en aan de schijtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:40 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Bloemps
Net een bbq met bijna de hele klas gehad bij mij thuis, was echt nice
Lief doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:51 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Morgen allemaal voedselvergiftiging en aan de schijt
Niet moe ofzo, weet nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:51 schreef Breezerslet17 het volgende:
Waarom nog wakker? Dat is een unicum!
Valt wel mee denk ikquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:51 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Morgen allemaal voedselvergiftiging en aan de schijt
Slaaplekkerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:52 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik
Maar ik ga nu slapen
doei
Schrijf het eruitquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niet moe ofzo, weet nietVol hoofd.
Mwoahhneuhh. Helpt niet vrees ikquote:
Truste appeltjequote:
truste bloempsquote:
Klinkt serieusquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mwoahhneuhh. Helpt niet vrees ikArme Klips heeft t gister ook al moeten doorstaan en net tijdje met mamalief zitten praten nog enzulks. Kom goed, moet straks gewoon gaan slapen
Valt wel mee hoorquote:
Komt altijd wel weer goedquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Valt wel mee hoorGewoon even shitzooi.
Mag ik jouw baan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hier in de serverruimte is het de hele dag rond de 16 graden
hier bij de airco is het ook best uit te houdenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hier in de serverruimte is het de hele dag rond de 16 graden
Laat maarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja hoor, dan moet je er wel om 5:00 uur uit
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik wil wel jouw paraplu vasthouden vanmiddag hoor
In Zeeland schijnt het nu al te onweren / regenenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee maar het onweert hier nu al. Zou toch pas vanavond worden?
Dat hoor ik dan serieus nu in Oud-Beijerland al.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
In Zeeland schijnt het nu al te onweren / regenen
http://www.nu.nl/binnenla(...)isteren-zeeland.html
Ligt dat ver van Zeeland af ?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat hoor ik dan serieus nu in Oud-Beijerland al.
Nee, dus dat verklaart wel iets. Onweert hier nu redelijk hard, trouwens. Niet zo tof, moet zo fietsen naar werkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ligt dat ver van Zeeland af ?
hoe ist?quote:
ik zou best met je mee willen doen, maar mag niet van mn baasquote:
Redelijk oke, en met jou?quote:
best goed eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Redelijk oke, en met jou?
[weerspotter]onweer is al dichterbij gekomen, hagel en regen is weg maar onweer wordt harder. [/weerspotter]
Hier ook trouwens. Ja, straks even drie uurtjesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best goed eigenlijk.
hier is het nog bloedheet. maar gelukkig airco op kantoor.
vandaag weer werken?
das wel lekker verdienen dan, of nie?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Hier ook trouwens. Ja, straks even drie uurtjes![]()
Ik zag op het rooster dat ik over twee weken echt een kutweek ga krijgen.
Wo Do Vr Za Zo 8 uur per dag werken(7.30-16.30)
Ik heb gewoon nu al medelijden met mezelf.
ocherm, sharretje tochquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:29 schreef sharr het volgende:
Het onweert nu onprettig hard.
Ik ben stiekem een beetje bang voor onweer.
buienradar ziet er goed uit daarquote:
Word je ziek van hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:03 schreef sharr het volgende:
Serieus, is het nou een fabel dat wat mijn moeder me altijd wijsmaakte, dat je snel geraakt kan worden door de bliksem als je buiten loopt met onweer?
Ik heb zin om namelijk in mijn ondergoed op straat te gaan liggen, keiharde regenbui alles.
ligt aan wat er om je heen is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:03 schreef sharr het volgende:
Serieus, is het nou een fabel dat wat mijn moeder me altijd wijsmaakte, dat je snel geraakt kan worden door de bliksem als je buiten loopt met onweer?
Ik heb zin om namelijk in mijn ondergoed op straat te gaan liggen, keiharde regenbui alles.
Ik zou het doen! Ik ga het namelijk wel doen. Alleen op die manier kan ik 1 worden met de natuurquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:03 schreef sharr het volgende:
op zich wel ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:17 schreef sharr het volgende:
Ben ik een actief punt als ik heel hard naar mijn werk fiets nu?
kerel!quote:
gegen die wandquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:21 schreef sharr het volgende:
chickie chickie bang bang shake your booty shake senoraaaaaaa
oder etwas wie das
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:33 schreef smegmanus het volgende:
Bedankt voor de TR. Ga nu maar weer lekker spelen enzo.
Iemand anders wel.quote:
Maar waarom dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:33 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik wel, ik doe tenminste iets als ik zeg dat ik het doe
... ok ...?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:34 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Een TR voor een kutuser zoals jij is nooit misplaatst
Ga jezelf toch lekker een prostaatmassage gevenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:36 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Wat? Tering wat een hoog niveau hier.
... ok ...!
Kan ik mee leven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:34 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Een TR voor een kutuser zoals jij is nooit misplaatst
Geil!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:36 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ga jezelf toch lekker een prostaatmassage geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Merit, prestige, worth & dignity.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:40 schreef dignitas het volgende:
Alsof niemand het nog door hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:40 schreef dignitas het volgende:
Henk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die had ik al lang niet meer gezien
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
LOLO piellosquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Henk!
die had ik al lang niet meer gezien
Op het verkeerde moment gepostquote:
Te laat enzo.quote:
quote:
ik mis iets..quote:
quote:
real life vrienden gevonden?quote:
Bijlmer begon te spetteren, snel naar huis.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hier nog niet, maar ziet er uit alsof elk moment kan gebeurenCentrum.
alleen maar hitte in het zonnige zuidenquote:
Appeltjequote:
Klopt ik dacht net motregen te gezien hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Al moeten wij er ook zo aan geloven vrees ik :<
Onweer is wel tof.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Appeltje
nee, 35 graden en benauwd is fijn..
ik heb geen appel op emesenquote:
ik heb geeneens skypequote:
Ik neem aan dat je ejaculatie bedoelt, maar geen smiley kon vindenquote:
jij moet mij toeveogen want henks pc doet raar als ik op henks pc iemand toevogh ontvangt die persoon hut niequote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Heyy trudy ik wil wel hoor anders ben je ook zo eenzaam he haha, nou groetjes.
oh nouw das gek misschien moet je buurman sjonnie effe vrage die kan dat vaak wel oplosse hebt ie bij mijn ook gedaan en nouw doet ie het weer goed hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:03 schreef FreezePop het volgende:
[..]
jij moet mij toeveogen want henks pc doet raar als ik op henks pc iemand toevogh ontvangt die persoon hut nie
vloerpizza's genoeg gezien dit weekendquote:
ben op het werk, dus op dit moment geen msn.quote:
Vriendjes zoeken toch.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:05 schreef Furdinand het volgende:
Waarom voegt utopie mij toe op Facebook? Hij mag mij helemaal niet
je moet wat, als net je zoveelste kloon gebanned is..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:05 schreef Furdinand het volgende:
Waarom voegt utopie mij toe op Facebook? Hij mag mij helemaal niet
Nee toch. Dag private life.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:08 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Hij praat over Fok! Op facebook... Straks komen mensen er achter dat ik een fokker ben
Haha ja idd. Ik zag het ook al. Er komt helemaal niksquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:17 schreef gianni61 het volgende:
vooruitzicht volgens buienradar:
ook de komende uren 0,0% kans op een druppel regen.
geen donder, geen bliksem, geen hagel, niks
Ik ga ook zo. Alvast m'n tuin voorbereiden op de meters sneeuw die er zo gaat vallen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:32 schreef gianni61 het volgende:
ik ga maar eens in mn auto zitten. zal wel binnen 1 minuut aan het stuur vast smelten..
doei
Hahahaha.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:33 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ik ga ook zo. Alvast m'n tuin voorbereiden op de meters sneeuw die er zo gaat vallen.
Ja idd, waar gaat het overquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahahaha.
Aangepast dienstrooster van de ns ook echt, door het noodweer
Ik heb vorige week ook buiten gebbq't, vrijdag weer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:43 schreef Omdatappel het volgende:
Bietsj, Pastaman.![]()
Lekker buiten, heb al gebbqt.
Tof.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:45 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik heb vorige week ook buiten gebbq't, vrijdag weer.
Also, hey Beachmeneermans.![]()
Beeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaacccccccchhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:38 schreef Beach het volgende:
Kreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg Henkert Apfeltje
Nigga whuuutttttquote:
quote:
Was dat maar waar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:53 schreef Henkie94 het volgende:
Jullie vinden bier ook allemaal niet lekker.![]()
En ik dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:58 schreef Henkie94 het volgende:
Stelletje pretentieuzen.Alleen SV heeft recht van spreken.
ik hoop het, want het is na het kleine buitje van net echt stinkbenauwdquote:
* Henkie94 meldtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:07 schreef gianni61 het volgende:
wacht.
wie zei dr hier dat bier niet lekker was???
wat drink jij dan?quote:
Ook bier. Maar vind t niet lekker. Dus alleen in bepaalde omstandigheden. Als in, het is 30 graden en ik ben op een muziekfestival. Of: schoolreisje waar je de hele avond vrij bent. :3quote:
echt lekker is bier ook niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:11 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ook bier. Maar vind t niet lekker. Dus alleen in bepaalde omstandigheden. Als in, het is 30 graden en ik ben op een muziekfestival. Of: schoolreisje waar je de hele avond vrij bent. :3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |