Die warmte, vrouw, die warmtequote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ehm, Freezen? Ik herinner me vaagjes iets over douchen en slapen?
Eh.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:14 schreef Henkie94 het volgende:
Appel, zullen wij samen nudisten worden?
Jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:14 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Heeft Bloempje hem helemaal gevlekt?
HEEL NIET, JIJ VRIEND! WAT DOE JE!quote:
n0quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:16 schreef Furdinand het volgende:
[..]
nooit zo snel opgeven! DE AANHOUDER WINT!
Maar ik moet slapen want anders te laat en dan boze leraren. Misschien nog een half uurtje omdat je het lief vraagtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Blijf bij ons, tot diep in de nacht.
Hoera.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:17 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Maar ik moet slapen want anders te laat en dan boze leraren. Misschien nog een half uurtje omdat je het lief vraagt
Meer dan je denkt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:20 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Wat heeft een beha daar mee te maken? [ afbeelding ]
Pak een BH en doe hem op je hoofd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:21 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Die levensles moet ik dan nog leren. Leer het mij.
Check, en nu?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Pak een BH en doe hem op je hoofd.
Ook naar mij, 2 vrouwen nodig om te kijken of ie wel goed zit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maak een foto en stuur hem naar mij.
Dit zijn enkel de beginselen.
Als je het niet erg vindt gaat deze les nu naar de onderkant van de lijst.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maak een foto en stuur hem naar mij.
Dit zijn enkel de beginselen.
Het leukste moet nog komen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:24 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt gaat deze les nu naar de onderkant van de lijst.
Dat kan ik niet, is op mijn hoofd staan en geluiden van een giraffe maken ook goed?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Doe een dansje en maak geluiden als een beer.
Alleen als je je teennagels groen lakt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:28 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, is op mijn hoofd staan en geluiden van een giraffe maken ook goed?
Lichtgroen of donkergroen? Is er daarna nog een stap?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Alleen als je je teennagels groen lakt.
Ja, maar eerst foto's. Daarna wordt het echt doel pas duidelijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:30 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Lichtgroen of donkergroen? Is er daarna nog een stap?
Fluoriscerend groen, welteverstaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:30 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Lichtgroen of donkergroen? Is er daarna nog een stap?
Ik deed dat en een paar mensen keken mij toen raar aan. Hoort dat er bij? Of moet ik nu iets aanpassen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Fluoriscerend groen, welteverstaan.
En ja, daarna klop je drie keer op de badkamerdeur en gil je uit het raam: 'Holadiehoo!'
Dat hoort erbij. Als je morgen in de lokale krant staat, ben je geslaagd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:32 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik deed dat en een paar mensen keken mij toen raar aan. Hoort dat er bij? Of moet ik nu iets aanpassen?
Het is het levenslessen seizoen dus het zal wel druk worden op de voorpagina.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat hoort erbij. Als je morgen in de lokale krant staat, ben je geslaagd.
Slaaplekkerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:35 schreef FreezePop het volgende:
Nu ga ik slapen, tot later. Slaap lekker.
Bloempsquote:
Mijn gedachten, precies.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:35 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Het is het levenslessen seizoen dus het zal wel druk worden op de voorpagina.
Slaap lekker, Freezen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:35 schreef FreezePop het volgende:
Nu ga ik slapen, tot later. Slaap lekker.
Oh tofquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:40 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Bloemps
Net een bbq met bijna de hele klas gehad bij mij thuis, was echt nice
Morgen allemaal voedselvergiftiging en aan de schijtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:40 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Bloemps
Net een bbq met bijna de hele klas gehad bij mij thuis, was echt nice
Lief doen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:51 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Morgen allemaal voedselvergiftiging en aan de schijt
Niet moe ofzo, weet nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:51 schreef Breezerslet17 het volgende:
Waarom nog wakker? Dat is een unicum!
Valt wel mee denk ikquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:51 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Morgen allemaal voedselvergiftiging en aan de schijt
Slaaplekkerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:52 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik
Maar ik ga nu slapen
doei
Schrijf het eruitquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niet moe ofzo, weet nietVol hoofd.
Mwoahhneuhh. Helpt niet vrees ikquote:
Truste appeltjequote:
truste bloempsquote:
Klinkt serieusquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mwoahhneuhh. Helpt niet vrees ikArme Klips heeft t gister ook al moeten doorstaan en net tijdje met mamalief zitten praten nog enzulks. Kom goed, moet straks gewoon gaan slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |