SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja ooit, op een terrasje!
De OP is hier te vinden.![]()
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door SuperrrTuxxx op 28-06-2011 00:23:23 ]Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Ik heb de OP even aangepast.quote:
Goed he.quote:
Ja ja laat die rosbief maar wapperen met al die werklui over de vloer.quote:
Als ze niet doorwerken flapper ik er zo tegenaan.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja ja laat die rosbief maar wapperen met al die werklui over de vloer.
Daar worden ze tenslotte voor betaald ja.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als ze niet doorwerken flapper ik er zo tegenaan.
De keukenman en de vloerman wel ja, familie niet, ja die willen niks maar die krijgen wel wat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daar worden ze tenslotte voor betaald ja.
Wat sociaal Tuxquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De keukenman en de vloerman wel ja, familie niet, ja die willen niks maar die krijgen wel wat.
Ik ben heul sociaal Kut!quote:
Dat je kut dat ook is hoef ik dan weer niet te weten.quote:
Nee die is niet sociaal want die wil niet iedereen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat je kut dat ook is hoef ik dan weer niet te weten.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee die is niet sociaal want die wil niet iedereen.
quote:
Nee, ik heb dat er ooit neer gezet omdat drankii gewoon een keizer is.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Tevens Frankii / Keizer? Hij heeft een liefde voor negers?![]()
Jammer. Wel een erg dom en kansloos verzinsel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:12 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
Nee, ik heb dat er ooit neer gezet omdat drankii gewoon een keizer is.Heeft niks met die domme kansloze neger te maken die zichzelf tot keizer benoemt.
I fixed that one babe.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jammer. Wel een erg dom en kansloos verzinsel.
Idd, maar ik had het over het hoofd gezien.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij bent het er ook niet mee eens?![]()
Het staat er al zo'n 10 topics.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Idd, maar ik had het over het hoofd gezien.
Wauw dynamic duoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Idd, maar ik had het over het hoofd gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |