Ik denk dat het hier 35 is ofzo, temp meter is geknaptquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat zag je? Een ijsbeer?
Hierbinnen is het 28 graden, buiten ongeveer 31.4 graden in de schaduw.
Pauper, koop dan een aircoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:01 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik denk dat het hier 35 is ofzo, temp meter is geknapt![]()
alle ventilators staan aan in huis. Mijn pc is ook echt 10 graden warmer dan normaal
hebben we weggegevenquote:
Dom dom dom.quote:
ventilatoren doen het prima hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dom dom dom.
Kijk op marktplaats, vind je ze voor ¤60. Heb ik ook zo gekocht, zo een mobiele airco, werkt toppie
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet klagen AchJa. Jij bent SM, dus moet je je plan trekkenWat denk je waar ik nu mee bezig ben...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onder diensttijd?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat denk je waar ik nu mee bezig ben...
Proost!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat denk je waar ik nu mee bezig ben...
Ik heb mezelf een uurtje vrob gegeven... Had nog wat uren staan en het leek me een prima plan om er met deze hitte wat eerder mee te kappen.quote:
Groot gelijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb mezelf een uurtje vrob gegeven... Had nog wat uren staan en het leek me een prima plan om er met deze hitte wat eerder mee te kappen.
Dat valt me reuze mee!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Klopt, en ik schat zo in dat die nog een graadje erger gaan worden dan op het plaatje te zien is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat zijn dus de buien waar gisteren voor gewaarschuwd is.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat valt me reuze mee!Daar zitten we dan ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg straks niet dat ik je niet gewaarschuwd heb.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Laat het gvd droogblijven. kik moet m'n saté straks nog roosteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |