Ik had gewoon super goede kwaliteit... geen 1080p weliswaar. Maar meer dan prima!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:28 schreef Beach het volgende:
Moet je maar niet ep2 in sd bekijken
Ik wacht wel lekker op de 1080p.
Ja me 2...ik kon gewoon niet wachten okeeequote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:48 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik had gewoon super goede kwaliteit... geen 1080p weliswaar. Maar meer dan prima!
Niets weerhoudt mij ervan de tweede aflevering nogmaals in 1080p te kijken hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:28 schreef Beach het volgende:
Toch niet zo moeilijk? Alles wat op de normale HBO is uitgezonden hoeft hier niet meer in spoilers. Dus vanaf morgen hoeft niks meer over aflevering 2 in spoilers lijkt me.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:02 schreef Ang3l het volgende:
Ja. Ik kijk de afleveringen meestal 2x. Met vrienden de 2e x maar dat is vaak luidruchtig en zo, dus ik kijk m zelf altijd al vooraf. Plus dat ik nooit zo lang kan wachten tot ze tijd hebben
Vind t ergens wel fijn dat ze hierna normaal gaan uitzenden anders loopt t allemaal zo door elkaar. De ene kijkt alleen de 1080p. De ander kijkt wel de web episode. Wie is nu waar en wat moet met of zonder spoilers. Gedoe!
Op de bluray's dus? Geduldig typ.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:28 schreef Beach het volgende:
Zeker omdat de vrouwen te mooi worden afgeschilderd.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:09 schreef Schenkstroop het volgende:
Eerste twee delen vind ik zelf niet geweldig. Weet niet precies waar dat door komt.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Zeker omdat de vrouwen te mooi worden afgeschilderd.
ach, jason blijft wel grappigquote:Op maandag 4 juli 2011 14:38 schreef Vlindur het volgende:
Zojuist aflevering 2 gekeken. Ik ben heel erg benieuwd wat er van Eric overblijft nu!
En die Jason-Panter verhaallijn vind ik echt zo niet boeiend
De dynamiek van de serie is te vergelijken met oude heavy lekkere rock-muziek,quote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Zeker omdat de vrouwen te mooi worden afgeschilderd.
Ik gok zomaar dat de eric story line op een goede manier opgelost wordt. Ik hoop het in ieder geval!quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:33 schreef pendi het volgende:
als ze dit seizoen nou n beetje trouw blijven aan boek 4, dan komt die seksuele lading wel weer![]()
maarja... vrees t ergste.. ze zijn daarzo teveel fan van bill
Ik zou het totaal niet erg vinden als Bill eruit zou gaan..quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:33 schreef pendi het volgende:
als ze dit seizoen nou n beetje trouw blijven aan boek 4, dan komt die seksuele lading wel weer![]()
maarja... vrees t ergste.. ze zijn daarzo teveel fan van bill
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |