quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:07 schreef wonderer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: dexter S3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:25 schreef planethugo het volgende:
[..]SPOILER: dexter S3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij het huis ik sookie?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:56 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
koop mij ook een huis
Inderdaadquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:35 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, als je bij het 4e seizoen nog steeds niet weet dat ie Bill heet dan heb je wel meer gemist
Namen doen mij nooit zoveel, het gaat mij om de personage.. Maar is de queen nog in leven is is zij meurte?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:35 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, als je bij het 4e seizoen nog steeds niet weet dat ie Bill heet dan heb je wel meer gemist
O guttegut voel jeje nu verheven en beter dan anderen?quote:
Feit dat je zelf meteen met zo'n reactie komt zegt meer over je eigen issues Schenkie.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:38 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
O guttegut voel jeje nu verheven en beter dan anderen?
Heb je episode 2 al gezien? Die webrip?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Namen doen mij nooit zoveel, het gaat mij om de personage.. Maar is de queen nog in leven is is zij meurte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Jamaar kom, dit is bijna als niet weten dat het main character Sookie heetquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Namen doen mij nooit zoveel, het gaat mij om de personage.. Maar is de queen nog in leven is is zij meurte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |