ik denk dat bijna alle boekenfans daarop zitten te wachtenquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:04 schreef janeway het volgende:
[..]
Jaa daar zit ik nu al 3 afleveringen op te wachten hihi
Zolang ze straks in elkaar vallen niet nee.quote:Op woensdag 20 juli 2011 08:31 schreef Johnny Blaze het volgende:
Het is nog steeds een goede serie wat mij betreft. Ik heb totaal geen problemen met de verschillende verhaallijnen.
Yepquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:49 schreef hetzusjevan het volgende:
Jullie blijven er net zolang over doorgaan tot ik de boeken ga lezen zodat ik ook kan meepraten over de beruchte douche scène hè.
echt welquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:49 schreef hetzusjevan het volgende:
Jullie blijven er net zolang over doorgaan tot ik de boeken ga lezen zodat ik ook kan meepraten over de beruchte douche scène hè.
Ja he!quote:Op donderdag 21 juli 2011 01:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ziet seizoen 1 weer eens te kijken, waarom heb ik niet zo'n oma? Dat mens is zo lief![]()
me too! please, thanksquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:22 schreef janeway het volgende:
Ik wil wel maar ik moet ff zoeken in mijn digi boeken.. Waar het ook alweer precies staat..
edit het is wel heel erg veel..evt in een pm?
zo erg?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:09 schreef janeway het volgende:
[..]
Jij en Hitme.... hebben een pm.. Veel plezier ermee
Dat wil ik ook wel lezenquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:09 schreef janeway het volgende:
[..]
Jij en Hitme.... hebben een pm.. Veel plezier ermee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.etc?
Ik snap dat de serie niet super strak vasthoudt aan de boeken, maar als Sookie een dezer dagen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet ik dus al precies hoe laat het is. Dat soort voorspellingen mogen van mij echt wel achter spoilers. Zeker als het blijkbaar zo'n epic moment is als ik het enthousiasme erover moet geloven.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:56 schreef Zhenar het volgende:
Ben ik de enige die het irritant vindt dat er zo voluit gespoilerd wordt overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.etc?
Ik snap dat de serie niet super strak vasthoudt aan de boeken, maar als Sookie een dezer dagen...+1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weet ik dus al precies hoe laat het is. Dat soort voorspellingen mogen van mij echt wel achter spoilers. Zeker als het blijkbaar zo'n epic moment is als ik het enthousiasme erover moet geloven.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Hoe verder ze gaan met de serie, hoe minder er van de boeken overblijftquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:01 schreef janeway het volgende:
Geloof me van de hele boeken reeks komt nog niet eens de helft terug.. Maar maakt het niet minder leuk hoor. Maar niet zo zuur doen hoor.. Er wordt verder niet verteld wie en wat in de douche scene.. Alleen dat er een douche scene in de boeken zit.. Niet meer niet minder..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kan je op youtube vinden luisterboek. sookie eric showerquote:Op donderdag 21 juli 2011 09:14 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Kan iemand die douchescene niet ff overtypen en in een spoiler gooien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WHOA die preview!!! http://www.hbo.com/true-b(...)FJWmcjIysgEhAGCyFzg=
[ Bericht 15% gewijzigd door PamSwynfordDeBeaufort op 23-07-2011 16:22:16 ]"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |