Je hebt je niet de tyfus ingezopen tijdens oud en nieuw?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik weet ze van dit jaar op 1 hand te tellen
19 februari
19 maart
18 juni
eat this, pinguin
Ik weet hoe jij in elkaar steekt. je denkt nogal zwart/wit toch? Je mag iemand of je haat iemand. dr is geen middenweg bij jou toch? Toch vind ik jou oud en wijs genoeg om mensen te accepteren die nou eenmaal anders zijn en denken dan jou. En dat gaat je ook wel lukkenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil ook wel op mijn andere account komen hoor, als het kleurtje het erger maakt.
Nu eerst even dansen. grgr
That's what she saidquote:Op maandag 27 juni 2011 22:43 schreef Stiffler1988 het volgende:
Zijn een stelletje negers![]()
Geniaal hoe dat er uit kwam
Ik had het dan ook niet over mezelfquote:Op maandag 27 juni 2011 22:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Niet dronken zijn op je verjaardag
Weet ikquote:Op maandag 27 juni 2011 22:43 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet over mezelf
tjah, ik wist even niet hoe ik dat beter moest zeggenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:43 schreef Stiffler1988 het volgende:
Zijn een stelletje negers![]()
Geniaal hoe dat er uit kwam
Living Colour?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik wist even niet hoe ik dat beter moest zeggen
want je kunt je alleen verweren door te scheldenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:43 schreef 129383 het volgende:
ik kan me ook wel verweren tegen mods...
maar die knopjes enzow dan (kan) ik een weekje geband zijn enzow
Ik zou niet weten waarom, ik hoef niet vriendjes met iedereen te zijn. Ik doe hem toch niets, ik zeg hem alleen als die fout bezig is, voor de rest doet die maar lekker wat hij wilt.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:43 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik weet hoe jij in elkaar steekt. je denkt nogal zwart/wit toch? Je mag iemand of je haat iemand. dr is geen middenweg bij jou toch? Toch vind ik jou oud en wijs genoeg om mensen te accepteren die nou eenmaal anders zijn en denken dan jou. En dat gaat je ook wel lukken
Smoke ze!quote:Op maandag 27 juni 2011 22:44 schreef Stokstaart het volgende:
ik ga buiten blowen, radio gaat uiteraard wel mee
quote:
ow, dit is trouwens geen cover meerquote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:44 schreef Stokstaart het volgende:
Nope, wel licht aangeschoten met mama door de champagnequote:Op maandag 27 juni 2011 22:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je hebt je niet de tyfus ingezopen tijdens oud en nieuw?
nou nee.. dat is onmacht ...quote:Op maandag 27 juni 2011 22:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
want je kunt je alleen verweren door te schelden
quote:
GMTAquote:
Ik had twee biertjes op op oudejaarsquote:Op maandag 27 juni 2011 22:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nope, wel licht aangeschoten met mama door de champagne
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:44 schreef Stokstaart het volgende:
Als ik op persoonlijk niveau bezig ben, dan ben ik gewoon een user en ga ik heus niet ineens naar mijn knopjes. Dat is wel het laatste waar je je zorgen over moet maken, zo diep ben ik nog nooit gezonken.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:43 schreef 129383 het volgende:
ik kan me ook wel verweren tegen mods...
maar die knopjes enzow dan (kan) ik een weekje geband zijn enzow
je snapt zelf ook wel dat het niet heel handig is om users die al lange tijd in deze reeks lopen en geaccepteerd zijn aan te vallenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom, ik hoef niet vriendjes met iedereen te zijn. Ik doe hem toch niets, ik zeg hem alleen als die fout bezig is, voor de rest doet die maar lekker wat hij wilt.
... opluchtingquote:Op maandag 27 juni 2011 22:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik op persoonlijk niveau bezig ben, dan ben ik gewoon een user en ga ik heus niet ineens naar mijn knopjes. Dat is wel het laatste waar je je zorgen over moet maken, zo diep ben ik nog nooit gezonken.
Ik was ook bij de familie he, dus ja dan drink je niet zoveel.quote:
Sucks indeed.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
Zaterdag had ik een verjaardag, met een x aantal biertjes.
Wel weet ik dat ik 2 shotjes Black Label moest nemen en een Jägermeister
Ook lekker dat ik zondag om 7 uur er alweer uit moest
Geaccepteerd?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:46 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je snapt zelf ook wel dat het niet heel handig is om users die al lange tijd in deze reeks lopen en geaccepteerd zijn aan te vallen. Enjah cijfertje heeft ooit zo zn buien, net als wij. gewoon laten gaan
nee?quote:
Heb jij geen douche thuis?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:47 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Sucks indeed.
Met zo'n alcohol walm ergens heen moeten is ook niks
Neequote:
Wat maakt het mij uit wie hier geaccepteerd is? Als iemand fout bezig is, is die fout bezig is. Klaar.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:46 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je snapt zelf ook wel dat het niet heel handig is om users die al lange tijd in deze reeks lopen en geaccepteerd zijn aan te vallen. Enjah cijfertje heeft ooit zo zn buien, net als wij. gewoon laten gaan
Ik wil alvast een verzoekje doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar verdiep ik me te weinig in hem!quote:Op maandag 27 juni 2011 22:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat maakt het mij uit wie hier geaccepteerd is? Als iemand fout bezig is, is die fout bezig is. Klaar.
Ik weet dat ik alleen maar zei, wat andere al veel langer denken, alleen ben ik nogal direct.
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:52 schreef _Fanta het volgende:
Myraela snapt denk zelf ook wel dat die gast hier graag komt. En miss af en toe opmerkingen maakt die als slappe lul op drumstel slaan. maar komop zeg, zo zijn wij ook geweest. geef die gast wat ruimte om zich te kunnen ontplooien. en als die echt irritant is zeggen we het wel.
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik wil alvast een verzoekje doenPer DM! en 90's top 50 moet het in staan, geen metal meukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:52 schreef _Fanta het volgende:
Myraela snapt denk zelf ook wel dat die gast hier graag komt. En miss af en toe opmerkingen maakt die als slappe lul op drumstel slaan. maar komop zeg, zo zijn wij ook geweest. geef die gast wat ruimte om zich te kunnen ontplooien. en als die echt irritant is zeggen we het wel.
Gayquote:Op maandag 27 juni 2011 22:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Per DM! en 90's top 50 moet het in staan, geen metal meuk
Ik vond hem irritant en ik zei het. Waarom zouden jullie het wel mogen zeggen als jullie hem irritant vinden en ik niet?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:52 schreef _Fanta het volgende:
Faye is 2 jaar ouder, naatje 3 en Ajacied is ook nog maar een broekie. Toch nooit geirriteerd aan hen.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:52 schreef _Fanta het volgende:
Myr, maak je er nou niet druk om en reageer er niet op.. En als je toch afleiding zoekt, zet het topic centraalquote:Op maandag 27 juni 2011 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vond hem irritant en ik zei het. Waarom zouden jullie het wel mogen zeggen als jullie hem irritant vinden en ik niet?
Ik heb ook mijn stoute tijden gekend heur.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Faye is 2 jaar ouder, naatje 3 en Ajacied is ook nog maar een broekie. Toch nooit geirriteerd aan hen.
Ben je toch weer 4 seconden bezigquote:Op maandag 27 juni 2011 22:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Myr, maak je er nou niet druk om en reageer er niet op.. En als je toch afleiding zoekt, zet het topic centraal
Het staat al centraal.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Myr, maak je er nou niet druk om en reageer er niet op.. En als je toch afleiding zoekt, zet het topic centraal
ik zit ook al 2/3 jaar op fokquote:Op maandag 27 juni 2011 22:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Faye is 2 jaar ouder, naatje 3 en Ajacied is ook nog maar een broekie. Toch nooit geirriteerd aan hen.
Maar jij irriteert je overal aan, we zij nie anders gewent van jouquote:Op maandag 27 juni 2011 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vond hem irritant en ik zei het. Waarom zouden jullie het wel mogen zeggen als jullie hem irritant vinden en ik niet?
Holy shit, plottwistquote:Op maandag 27 juni 2011 22:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
net nog niet, maakt ook niet uit.
*afleiding*
Wij gingen zoenen, right?
Je kunt de boom inquote:Op maandag 27 juni 2011 22:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wellus
Mijn verzoekjes moeten ten alle tijden gedraaid worden
*afleiding*quote:Op maandag 27 juni 2011 22:55 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Maar jij irriteert je overal aan, we zij nie anders gewent van jou
Huh wat?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
net nog niet, maakt ook niet uit.
*afleiding*
Wij gingen zoenen, right?
Ik vind Lindemans wel prima wijnen in hun assortiment hebbenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
*afleiding*
zeg fanta, zeg eens, wat je is favoriete wijn?
De boon in!!11!11quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dank jequote:
Ken je... even kijken, tis een rose..quote:Op maandag 27 juni 2011 22:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik vind Lindemans wel prima wijnen in hun assortiment hebben
Zeg dat dan meteen man.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
De boon in!!11!11
Hier een geile meid voor je topicIk vind haar nieteens zo leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ach, bekijk jij het lekker. Raar genoeg heb ik in 2 jaar FOK! nog nooit problemen of gezeik gehad. Maar ik zal me vast overal aan irriteren ja, ik ben ook vast een gigantisch onredelijke trut.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:55 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Maar jij irriteert je overal aan, we zij nie anders gewent van jou
Ruim je het zelf ook weer op?quote:
Sowieso lelijker dan Gerrie.quote:
Speciaal voor Jofuquote:
Zeg dat welquote:Op maandag 27 juni 2011 22:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, bekijk jij het lekker. Raar genoeg heb ik in 2 jaar FOK! nog nooit problemen of gezeik gehad. Maar ik zal me vast overal aan irriteren ja, ik ben ook vast een gigantisch onredelijke trut.
Rose ben ik niet zo kapot van, dan heb ik liever een lekkere marlotquote:Op maandag 27 juni 2011 22:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ken je... even kijken, tis een rose..
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Speciaal voor JofuNee, vind ik ook al niks.. tjonge..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:
Rose d'anjouquote:Op maandag 27 juni 2011 22:59 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Rose ben ik niet zo kapot van, dan heb ik liever een lekkere marlot
Was dat al niet zaterdag? of wat was dat? Was het trouwens leuk daaro?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[Meeting] BBQ&Bier : Geen geile seks voor mono
Dat was de picknick in een huis, die was leukquote:Op maandag 27 juni 2011 23:00 schreef quaas het volgende:
[..]
Was dat al niet zaterdag? of wat was dat? Was het trouwens leuk daaro?
dit is over 2 weken. 9 juliquote:Op maandag 27 juni 2011 23:00 schreef quaas het volgende:
[..]
Was dat al niet zaterdag? of wat was dat? Was het trouwens leuk daaro?
Dus kan uit je woorden halen dat je nu hekel aan mij hebt?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, bekijk jij het lekker. Raar genoeg heb ik in 2 jaar FOK! nog nooit problemen of gezeik gehad. Maar ik zal me vast overal aan irriteren ja, ik ben ook vast een gigantisch onredelijke trut.
Een picknick... In een huis?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat was de picknick in een huis, die was leuk
Vond er geen bal aanquote:Op maandag 27 juni 2011 23:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die was zeer geslaagd jaquote:Op maandag 27 juni 2011 23:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jij ook bedanktquote:
jaquote:Op maandag 27 juni 2011 23:01 schreef Zokunen het volgende:
Lees ik nu dat Faye en Myra gaan tongen op de meet?
Ja.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:01 schreef Zokunen het volgende:
Lees ik nu dat Faye en Myra gaan tongen op de meet?
Was tof, rulerquote:Op maandag 27 juni 2011 23:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij ook bedankt
lees ik d'r bijna overheen
die worden niet verspreid.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:01 schreef quaas het volgende:
[..]
Heeft iemand ook fotos gemaakt, ik wil zien hoe iedereen eruit ziet
Ik ga m'n werkgever slaan als ik dit niet kan zien!quote:
Dat was een zeldzaam hoogtepunt. Ook toen we iedereen hadden wijsgemaakt dat Knetter er ook bij was toen je me ophaalde van het busstation.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ook niet toen we ons samen afzonderden in een hoekje?
dank jequote:
Oh! Ik heb al goedkeuring voor m'n verlof aanvraagquote:Op maandag 27 juni 2011 23:02 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik ga m'n werkgever slaan als ik dit niet kan zien!
Eens.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik vind dit een beetje een uitgemolken liedje
Dit is 1 van de weinige nummers dat je eindeloos vaak kunt herhalen!quote:Op maandag 27 juni 2011 23:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik vind dit een beetje een uitgemolken liedje
quote:
Dat was heel lekker en leuk, kan er nu weer een week tegenaanquote:Op maandag 27 juni 2011 23:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat was een zeldzaam hoogtepunt. Ook toen we iedereen hadden wijsgemaakt dat Knetter er ook bij was toen je me ophaalde van het busstation.
Pak nog een biertjequote:Op maandag 27 juni 2011 23:04 schreef _Fanta het volgende:
Soms kan ik echt pissig worden om Myraela, mjah ze kan er zelf ook weinig aan doen dat ze zo is toch?
Vandaar dat jullie naar de sexshop zijn geweest!quote:Op maandag 27 juni 2011 23:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat was heel lekker en leuk, kan er nu weer een week tegenaan
~bier glazen .. maar geen flessenquote:Op maandag 27 juni 2011 23:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daar heeft zijn vriend wel 6 flessen van gezopen
Welke shopquote:Op maandag 27 juni 2011 23:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Vandaar dat jullie naar de sexshop zijn geweest!
Op 1 avond?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daar heeft zijn vriend wel 6 flessen van gezopen
Flessen jaquote:Op maandag 27 juni 2011 23:06 schreef 129383 het volgende:
[..]
~bier glazen .. maar geen flessen
had ik dat echt gezegt
En die Orgie dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah, moest geheim blijven he?Net als de striptease!
Geheim niet, zolang je de foto's niet verspreidtquote:Op maandag 27 juni 2011 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah, moest geheim blijven he?Net als de striptease!
Nee, je moet je gewoon niet bemoeien met wat ik zeg of doe. Ik zeg namelijk wat me dwars zit en dan ben ik klaar. Jij maakt er een enorm drama van.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:02 schreef _Fanta het volgende:
Dus omdat ik users die toch al veel afgezeikt word hier bescherm heb je nu op mij gemunt Myraela?
Oepsquote:Op maandag 27 juni 2011 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja crap, zet dan ook maar de filmpjes ervan online nu je dat op tafel gooit!
Misschien dit verder per PM voortzetten?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, je moet je gewoon niet bemoeien met wat ik zeg of doe. Ik zeg namelijk wat me dwars zit en dan ben ik klaar. Jij maakt er een enorm drama van.
En je moet al helemaal niet denken dat je mij kent, nadat je me een paar weken en in maar 1 reeks gezien hebt.
Er zijn FOK!kers hier die mij vanaf mijn eerste FOK!dagen kennen of die me irl kennen, die kennen me misschien een beetje, maar jij bent wel de laatste die iets over mij weet of heeft te zeggen.
Dat mag.quote:
en anders ik welquote:Op maandag 27 juni 2011 23:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat mag.Anders hebben we het nu al zo vaak gezegd, dat de rest van de meet ons er wel aan herinnert.
Echt hequote:Op maandag 27 juni 2011 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja crap, zet dan ook maar de filmpjes ervan online nu je dat op tafel gooit!
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Echt he
Vertel ze gelijk ook even dat Faye zwanger is gemaakt door Karzai
Wou net zeggen, ze ging pardoes op me zitten toen ik binnen was..quote:
Was dat voor of na de kat?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wou net zeggen, ze ging pardoes op me zitten toen ik binnen was..
Ik zou toch zweren dat het Karzai wasquote:
Die kat was voor Sint hoorquote:Op maandag 27 juni 2011 23:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Was dat voor of na de kat?Ik weet het ff niet meer. Te veel gesnoven toen.
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh nee, die was de kat lastig aan het vallen!
Dat was Sinterklaaskapoentje, man! Ik vond het al zo gek...quote:Op maandag 27 juni 2011 23:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat het Karzai wasWie heb ik dan geneukt?
Ik doe nooit meer GHB voor een meet...
Maar waarom altijd da gesnauw, je had toch ook veel vriendelijker hem kunnen verzoeken. maar nee jij boort die gast totaal weer de grond in. Vind je t gek dat er dan iemand opstaat die voor hem opkomt. maar het is al goed. Zand erover enzoquote:Op maandag 27 juni 2011 23:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, je moet je gewoon niet bemoeien met wat ik zeg of doe. Ik zeg namelijk wat me dwars zit en dan ben ik klaar. Jij maakt er een enorm drama van.
En je moet al helemaal niet denken dat je mij kent, nadat je me een paar weken en in maar 1 reeks gezien hebt.
Er zijn FOK!kers hier die mij vanaf mijn eerste FOK!dagen kennen of die me irl kennen, die kennen me misschien een beetje, maar jij bent wel de laatste die iets over mij weet of heeft te zeggen.
Nu alleen nog even bedenken hoe ik dat subtiel aanpak zonder dat er tienduizend foto's van mij op het internet staanquote:Op maandag 27 juni 2011 23:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat mag.Anders hebben we het nu al zo vaak gezegd, dat de rest van de meet ons er wel aan herinnert.
Vooral hoe jij daarmee begon!quote:Op maandag 27 juni 2011 23:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoe naatje zich liet nemen door jullie was ook best dapper, gewoon hup 2 tegelijk!
Ohja, nu je het zegt! Die climax was wel echt fentestikquote:Op maandag 27 juni 2011 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat was Sinterklaaskapoentje, man! Ik vond het al zo gek...
Heb je hem nog met die bevroren frikandellen bezig gezien?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoe naatje zich liet nemen door jullie was ook best dapper, gewoon hup 2 tegelijk!
We pakken alle camera's af.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nu alleen nog even bedenken hoe ik dat subtiel aanpak zonder dat er tienduizend foto's van mij op het internet staan
pfff met GHB hoor je olifanten te verdovenquote:Op maandag 27 juni 2011 23:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat het Karzai wasWie heb ik dan geneukt?
Ik doe nooit meer GHB voor een meet...
Oh dat kan ik wel doen hoor, al heb ik respect voor de wijze waarop jij je geloof uitdraagt.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:11 schreef naatje_1 het volgende:
Wat heerlijk dat er over mij gewoon niks gezegd gaat worden, vanwege mijn Christelijke imago.
Nee ik kwam daarna pas binnenquote:Op maandag 27 juni 2011 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je hem nog met die bevroren frikandellen bezig gezien?
Gelukkig komt geen hond aan mijn telefoon, want diegene maak ik afquote:
Jaah, maar dat was op geil verzoek van jou..quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:14 schreef naatje_1 het volgende:
Waren het bevroren frikadellen? Ik dacht dat het een deo bus was, vandaar dat het zo soepel ging...
Met een beetje glijmiddel gaat alles er zo in hoor.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:14 schreef naatje_1 het volgende:
Waren het bevroren frikadellen? Ik dacht dat het een deo bus was, vandaar dat het zo soepel ging...
Wel laf dat je die champagnefles aan Jofu overliet hoor!quote:Op maandag 27 juni 2011 23:14 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:14 schreef ValHallen het volgende:
Ik had trouwens nooit verwacht dat jofu zo'n grote had
Tja viel te verwachten: in Austin Powers had Mini-me toch ook al zo'n grote?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:14 schreef ValHallen het volgende:
en er brand nergens een lichtje dat dat behoorlijk gestoord is allemaalquote:Op maandag 27 juni 2011 23:14 schreef naatje_1 het volgende:
je moet het toch ergens compenseren.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:14 schreef ValHallen het volgende:
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:15 schreef Stokstaart het volgende:
beetje panja worden en dan om mn balkon slapen.
Neuhh, dagelijkse kost ditquote:Op maandag 27 juni 2011 23:15 schreef 129383 het volgende:
[..]
en er brand nergens een lichtje dat dat behoorlijk gestoord is allemaal
Daarom loop ik ook een beetje mank, al dat gewicht..quote:Op maandag 27 juni 2011 23:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je was wel een beetje uit verhouding zo..
In de Bitch Please van BrewDog en 3 Floyds hebben ze de mout van Laphroaig gebruiktquote:
Ik ga het mobiel filmen, is maar 1080p, dus niemand die je herkendquote:Op maandag 27 juni 2011 23:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Goed plan, niet iedereen hoeft mijn uitspattingen te zien
Ogh, ik was toen al met carool bezigquote:Op maandag 27 juni 2011 23:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Wel laf dat je die champagnefles aan Jofu overliet hoor!
Klinkt goed!quote:Op maandag 27 juni 2011 23:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In de Bitch Please van BrewDog en 3 Floyds hebben ze de mout van Laphroaig gebruikt
Die moet ik echt hebben dat biertje.
Oh ik dacht dat dat door dat enorme hoofd kwamquote:Op maandag 27 juni 2011 23:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daarom loop ik ook een beetje mank, al dat gewicht..
Google even op Q-Music top 500 van 2010!quote:Op maandag 27 juni 2011 23:17 schreef ToT het volgende:
Jofu, laat ff een lijstje zien waaruit we kunnen kiezen!
Ik met haar nichtjequote:Op maandag 27 juni 2011 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ogh, ik was toen al met carool bezig
Jaah goed was ze he!quote:Op maandag 27 juni 2011 23:18 schreef naatje_1 het volgende:
QUEENDat was knetter wel zeg, godnondeju, wat kwam die hard
wil ik nog weten waar het over gaat ?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan veel hebben, maar die was me te wild!
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
Op mezelf wonen was wel een goed idee, alleen NIET OP EEN PLEK MET 4 PIZZARIAS EN 5 SNACKBARS OP LOOPAFSTAND
dat scheelt onmeunig kokenquote:Op maandag 27 juni 2011 23:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
Op mezelf wonen was wel een goed idee, alleen NIET OP EEN PLEK MET 4 PIZZARIAS EN 5 SNACKBARS OP LOOPAFSTAND
Alles vol en d'r handen bezig.. stuk of 6 ofzo..quote:Op maandag 27 juni 2011 23:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gewoon ook met 3 tegelijk bezig zijn, of meer?
Ja volgens mij heb je het al een keer eerder laten zien!quote:Op maandag 27 juni 2011 23:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Check dan hoe gaaf hij eruitziet!
[ afbeelding ]
Mwah ze lustte wel van wanten ja. Maar toen Carooltjes zoon mee ging doen haakte ik af.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kan veel hebben, maar die was me te wild!
Die kwam toch speciaal voor jou? Of was die te oud voor je?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mwah ze lustte wel van wanten ja. Maar toen Carooltjes zoon mee ging doen haakte ik af.
Dat heeft ze aan mij te danken hehquote:Op maandag 27 juni 2011 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Mèn, WAT een uithoudingsvermogen had jij zeg!Respect!
Ja dat was echt bewonderenswaardigquote:Op maandag 27 juni 2011 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Mèn, WAT een uithoudingsvermogen had jij zeg!Respect!
Nou, ik had een jonger iemand besteld. Dit is meteen de laatste keer dat ik zaken doe met die manquote:Op maandag 27 juni 2011 23:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die kwam toch speciaal voor jou? Of was die te oud voor je?
Kweetniet hoequote:Op maandag 27 juni 2011 23:23 schreef naatje_1 het volgende:
misschien is een achtergrondmuziekje wel een goed idee joof. Vallen die stiltes niet zo op.
hmm, jij draait ots heh... Daar heb ik geen ervaring mee. In VDJ moet je gewoon een muziekje wat zachter laten spelen...quote:
Got ya!quote:Op maandag 27 juni 2011 23:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Macarena.. Dat wilde ik dus vermijden
Wil je goede dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Crap Zook, jouw verzoekjes draai ik dus niet
nopequote:Op maandag 27 juni 2011 23:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat was vast niet zachtjes daarnet? Of wel?
Me 2quote:Op maandag 27 juni 2011 23:30 schreef ValHallen het volgende:
Half 12 en ik ga nog steeds kapot van de hitte
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Crap Zook, jouw verzoekjes draai ik dus niet
jahquote:Op maandag 27 juni 2011 23:30 schreef ValHallen het volgende:
Half 12 en ik ga nog steeds kapot van de hitte
34 hierquote:
Nederland heeft de laatste jaren echt alleen maar extremen... Hete zomers en sneeuwwinters...quote:Op maandag 27 juni 2011 23:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hatelijk. Totaal geen klimaat voor Nederland
En dat terwijl ik juist een 20-25 graden mens benquote:Op maandag 27 juni 2011 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nederland heeft de laatste jaren echt alleen maar extremen... Hete zomers en sneeuwwinters...
echt heh, verhuizen naar belgië heeft weinig zin in deze, gok ik...quote:Op maandag 27 juni 2011 23:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En dat terwijl ik juist een 20-25 graden mens ben
Dan eerder naar Denemarken ofzo. Of in het zuiden van Canadaquote:Op maandag 27 juni 2011 23:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
echt heh, verhuizen naar belgië heeft weinig zin in deze, gok ik...
relaxquote:Op maandag 27 juni 2011 23:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
echt heh, verhuizen naar belgië heeft weinig zin in deze, gok ik...
Kennis van mij heeft het goed voor elkaar, die zit nu in noorwegen. Moeten wij ook heen in de zomer, want hij gaat trouwen aldaar.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan eerder naar Denemarken ofzo. Of in het zuiden van Canada
Dus vakantie naar Noorwegen? Vetquote:Op maandag 27 juni 2011 23:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kennis van mij heeft het goed voor elkaar, die zit nu in noorwegen. Moeten wij ook heen in de zomer, want hij gaat trouwen aldaar.
Goed voor mekaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |