We hebben gezellig de Linda lopen lezen.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:13 schreef naatje_1 het volgende:
En heloef heeft ook al gewoon in zijn eentje met mijn vriendin kunnen aanpappen... (die 2 bleven gewoon liggen op parkpop, terwijl memphis maniacs bezig waren)
Had even gezegd dat dat een briljante rock cover band was.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze kwamen beiden tot de conclusie dat ze mij hadden moeten volgen.
Was heel romantischquote:Op maandag 27 juni 2011 23:15 schreef heloef het volgende:
[..]
We hebben gezellig de Linda lopen lezen.
Ik vind je nu al lief.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:16 schreef Royco1 het volgende:
Oh ik neem trouwens bier, passoa en bacardi mee, verder kijk ik wel wat er nog voor lekkers staat
Hij heeft ook wel een goede smaak, wat vrouwen betreftquote:Op maandag 27 juni 2011 23:19 schreef Monopoly het volgende:
Heloef heeft het in zich om mij op te volgen als het om hosselen gaat!
daar geloof ik dan weer niks vanquote:Op maandag 27 juni 2011 23:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze kwamen beiden tot de conclusie dat ze mij hadden moeten volgen.
ik geloof toch alles.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar geloof ik dan weer niks van
Maar Gerrie vond je niks.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel een goede smaak, wat vrouwen betreft
Ehm toch wel.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar geloof ik dan weer niks van
Dat is juist zo geil aan haar. Ziet er eruit als een braaf school meisje maar ondertussen.quote:
ik vind het prima. ik zit te bedenken wat ik mee zou kunnen nemen, maar dat zou volgens mij vlees zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:22 schreef Monopoly het volgende:
Anders neemt iedereen wat drinken/hapjes mee, en doen we vlees in de supermarkt daar
Dan is er voor de rest genoeg en kunnen we op basis van iedereen z'n smaak etc een heel klein minipotje leggen voor een zooi vlees. Ook geen gezeik met koeling en vervoer
faye heeft mij geclaimed, ik mag niets meerquote:Op maandag 27 juni 2011 23:24 schreef Monopoly het volgende:
Naatje & Faye, jullie hosselen ondertussen dus wel andere personen? Open relatie dus ?
maar naatje wou jou nietquote:Op maandag 27 juni 2011 23:24 schreef Monopoly het volgende:
Naatje & Faye, jullie hosselen ondertussen dus wel andere personen? Open relatie dus ?
Dreuge worst.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vind het prima. ik zit te bedenken wat ik mee zou kunnen nemen, maar dat zou volgens mij vlees zijn.
ik kan trouwens wel droge worst meenemen. dat kennen ze daar in rotterdam niet
Nu al onder de duim? Ik heb medelijden met je.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
faye heeft mij geclaimed, ik mag niets meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |