je kan ook bij utrecht erbij komen, maar ik moet eerst nog even kijken hoe ik met vervoer zitquote:Op maandag 27 juni 2011 23:04 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Als ik vrij kan krijgen kan ik wel naar arnhem komen, alleen ben ik dan het kortings voordeel al bijna kwijt
wij (ik en faye) zijn erbij.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
Ik bevestig mijn komst onder voorbehoud dat mijn moeder wel eens de overbezorgde moeke kan gaan uithangen.
je hopt toch wel bij gouda er even uit om kleffie en beffie uit te hangen?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
je kan ook bij utrecht erbij komen, maar ik moet eerst nog even kijken hoe ik met vervoer zit
Dat helpt al een hoop.quote:
Wat moet ze nou met jou danquote:Op maandag 27 juni 2011 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je hopt toch wel bij gouda er even uit om kleffie en beffie uit te hangen?
Die woont zo ver weg, die komt overal langs.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:06 schreef Zokunen het volgende:
Staat me iets van bij dat ruler ook via apeldoorn reed, ook nog maar eens pijlen.
In Sovjet Russia the road comes to you!quote:Op maandag 27 juni 2011 23:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Die woont zo ver weg, die komt overal langs.
Zij is de vlieg en naatje is de stront.quote:
BAZENVERGELIJKINGquote:Op maandag 27 juni 2011 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Zij is de vlieg en naatje is de stront.
Was jij niet ook in Utrecht?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Zij is de vlieg en naatje is de stront.
Ik was die jongen die tig keer met Graseter op de foto ging ja.quote:
Onze excuusnegertquote:
Bart.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was die jongen die tig keer met Graseter op de foto ging ja.
Oh! TOF!quote:Op maandag 27 juni 2011 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was die jongen die tig keer met Graseter op de foto ging ja.
Kom jij ook?quote:
Het liefst in of op samzz jaquote:
tjah, ik zou ook blijven liggen (met faye). Die band zegt me namelijk helemaal niksquote:Op maandag 27 juni 2011 23:13 schreef naatje_1 het volgende:
En heloef heeft ook al gewoon in zijn eentje met mijn vriendin kunnen aanpappen... (die 2 bleven gewoon liggen op parkpop, terwijl memphis maniacs bezig waren)
ja, daaromquote:Op maandag 27 juni 2011 23:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je hopt toch wel bij gouda er even uit om kleffie en beffie uit te hangen?
Ze kwamen beiden tot de conclusie dat ze mij hadden moeten volgen.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik zou ook blijven liggen (met faye). Die band zegt me namelijk helemaal niks
Hmm, leeftijdverschil, maar anders ook wel denk ik.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, ik zou ook blijven liggen (met faye). Die band zegt me namelijk helemaal niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |