Dan zou het bestialiteit zijn. Die had ik vol in mn smoel gehad danquote:Op maandag 27 juni 2011 22:10 schreef mrPanerai het volgende:
Als het een hengst is heb je nog kans op een hersenschudding.
Een lange grote slurf..quote:Op maandag 27 juni 2011 22:11 schreef Karina het volgende:
Ik zou zeggen: probeer het, misschien valt er wat op je hoofd
Paard == ambtenaarquote:Op maandag 27 juni 2011 22:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
schijnt dat je dan nog een beste klap voor je bakkes kan krijgen (v/h paard). Verder tjah, hangt beetje van de reactie van het paard/politieagent af denk ik. Worst case misschien bedreiging van een ambtenaar in functie?
een bekeuring voor wat precies?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:19 schreef BeffJeck het volgende:
Een vriend van mij wilde er een keer onderdoor lopen. Ging het paard op zijn voet staan. Voet verbrijzeld en een bekeuring!
baldadigheid of zoiets 120 gulden, maar hij moest maanden lang revalideren. Voetbal en kickboksen kon hij op zijn buik schrijven.quote:
Had hij nog geluk dat ze schrijfhand niet verbrijzeld wasquote:Op maandag 27 juni 2011 22:21 schreef BeffJeck het volgende:
[..]
baldadigheid of zoiets 120 gulden, maar hij moest maanden lang revalideren. Voetbal en kickboksen kon hij op zijn buik schrijven.
ja mang, er zit nieamnd op dat paartquote:
Durf het niet te zeggen, maar ik denk van wel. Die paarden worden natuurlijk getraind voor heel andere dingen dan normale paarden en zullen minder schrikachtig zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Alsof dat paard ook echt stil zal blijven staan
Welnee, het zou meer een baldadige actie zijn. Ik geil d'r echt niet op om geswaffeld te worden door een paard.quote:
Dat mag. Ik heb weer een hekel aan mensen die hypocriet zijn en in hokjes denken. Ik denk dat jij daaronder valt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:16 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Heb echt een hekel aan mensen met een ligfiets..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee natuurlijk hebben ze dat niet, kunnen ze toch niks zien?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 05:21 schreef Zeepvloertje het volgende:
Die paarden hebben toch een klep voor hun ogen? Ze kunnen je dan toch niet zien aankomen?
Ben jij dronken?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 05:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee natuurlijk hebben ze dat niet, kunnen ze toch niks zien?
Ze krijgen soms wel vuurwerk in de anus om te wennen, maar dat doet niks af aan het zicht.
Ik durf het wel te zeggen.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:54 schreef lnlognaam het volgende:
[..]
Durf het niet te zeggen, maar ik denk van wel. Die paarden worden natuurlijk getraind voor heel andere dingen dan normale paarden en zullen minder schrikachtig zijn.
Komt bij dat het allemaal in een fractie van een seconde plaatsvind.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:05 schreef Pino112 het volgende:
Tvp voor het overlijdensbericht de dag na de actie van TS.
Wie? De ruiters?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 05:35 schreef Zeepvloertje het volgende:
[..]
Ben jij dronken?
Ennuh, de paardrijders manoeuvreren die beesten toch? Volgens mij hebben ze echt van die klepjes voor de ogen.
Nee hoor, de lul zit bovenop.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:10 schreef mrPanerai het volgende:
Als het een hengst is heb je nog kans op een hersenschudding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
Dat lijkt mij ook, die paarden zijn goed getraind en schrikken niet zo snel. Qua boete kan het van alles zijn, zal ook een beetje van de situatie afhangen, als hij (=oom agent) je aan ziet komen en je expres onder het paard doorfietst zal het op iets anders komen dan dat je doet voorkomen dat je hem niet kunt ontwijken en dus er maar onderdoor gaat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:19 schreef starla het volgende:
Ik denk dat het wel mee gaat vallen met de reactie van het paard. Die denkt even wtf en that's it.
Dan toch eerder klepjes aan de zijkant van de ogen ..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 05:35 schreef Zeepvloertje het volgende:
[..]
Ben jij dronken?
Ennuh, de paardrijders manoeuvreren die beesten toch? Volgens mij hebben ze echt van die klepjes voor de ogen.
Zo'n paard is daar echt niet op getrained. En dan nog, training vs. natuurlijk instinctquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:32 schreef cricket het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, die paarden zijn goed getraind en schrikken niet zo snel. Qua boete kan het van alles zijn, zal ook een beetje van de situatie afhangen, als hij (=oom agent) je aan ziet komen en je expres onder het paard doorfietst zal het op iets anders komen dan dat je doet voorkomen dat je hem niet kunt ontwijken en dus er maar onderdoor gaat.
Trouwens, onder een paard door fietsen... hoe klein is die fiets? Als het lukt is dat een kunststukje op zich.
Op deze specifieke situatie allicht niet. Maar wel op onverwachte bewegingen en herrie, relletjes, en dingen als vuurwerk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Zo'n paard is daar echt niet op getrained. En dan nog, training vs. natuurlijk instinct
Het gaat juist om deze situatie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:25 schreef cricket het volgende:
[..]
Op deze specifieke situatie allicht niet. Maar wel op onverwachte bewegingen en herrie, relletjes, en dingen als vuurwerk.
Ja, maar zo'n beest is dus wel getraind op onverwachte dingen, en zal daardoor ook niet snel schrikken van dingen waar hij niet specifiek op getraind is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:30 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Het gaat juist om deze situatie.
Jawel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:36 schreef cricket het volgende:
[..]
Ja, maar zo'n beest is dus wel getraind op onverwachte dingen, en zal daardoor ook niet snel schrikken van dingen waar hij niet specifiek op getraind is.
In deze tijd van het jaar is dat zeer onverstandig, het is dazentijd, dat betekend dat de kans erg groot is dat het paard even fiks trapt naar zijn buik als jij daar met je hoofdhaar aan kriebelt.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:06 schreef lnlognaam het volgende:
Nu ben ik af en toe best ziek in mn kop en dus ook een beetje baldadig. Zo ook een aantal weken geleden, toen ik op mn ligfiets op pad was en een paar paarden tegenkwam met daarop politieagenten.
En ik zat me toen af te vragen, wat er zou gebeuren als ik op mn fiets zo onder dat paard door zou rijden. Ik neem aan dat het niet echt gewaardeerd zou worden. Dat beest kan schrikken, weet ik veel wat nog meer en ik zou dus ongetwijfeld wel een boete krijgen als ik dat zou hebben gedaan. Maar toch zat ik eraan te denken, het leek me wel een leuke voor Youtube
De vraag is dus:
Mag dat?
Het antwoord is ongetwijfeld:
Nee, dat mag niet.
En dan komen we uit op de volgende vraag:
Wat zou de boete geweest zullen zijn en waarop zou die gebaseerd zijn?
Paard stond trouwens stil en het zou een mooi ritje geweest zijnZo recht op het doel af :p
Dat zie je bij veel karrepaarden, maar niet bij bereden paarden eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 05:35 schreef Zeepvloertje het volgende:
[..]
Ben jij dronken?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:32 schreef cricket het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, die paarden zijn goed getraind en schrikken niet zo snel. Qua boete kan het van alles zijn, zal ook een beetje van de situatie afhangen, als hij (=oom agent) je aan ziet komen en je expres onder het paard doorfietst zal het op iets anders komen dan dat je doet voorkomen dat je hem niet kunt ontwijken en dus er maar onderdoor gaat.
Trouwens, onder een paard door fietsen... hoe klein is die fiets? Als het lukt is dat een kunststukje op zich.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:33 schreef Mariposas het volgende:
Paard schrikt er waarschijnlijk niet van, maar het lijkt me sterk dat je er onderdoor komt. Een politiepaard heeft een stokmaat van ik schat zo'n 1,75 meter. Dat is het hoogste punt van de rug, dus de hoogte van grond tot onderkant van de buik zal wel iets van 1,15 meter zijn. Dus dan zal je wel een kinderfietsje moeten hebben en bukken.
De meeste politiepaarden dragen geen oogkleppen trouwens.
Ik zou me kunnen voorstellen dat dit onder het kapstokartikel, artikel 5, valt: gevaarlijk rijgedragquote:Op maandag 27 juni 2011 22:06 schreef lnlognaam het volgende:
En dan komen we uit op de volgende vraag:
Wat zou de boete geweest zullen zijn en waarop zou die gebaseerd zijn?
Niet meer dan terecht overigensquote:Op maandag 27 juni 2011 22:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
schijnt dat je dan nog een beste klap voor je bakkes kan krijgen (v/h paard).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |