Dan zou het bestialiteit zijn. Die had ik vol in mn smoel gehad danquote:Op maandag 27 juni 2011 22:10 schreef mrPanerai het volgende:
Als het een hengst is heb je nog kans op een hersenschudding.
Een lange grote slurf..quote:Op maandag 27 juni 2011 22:11 schreef Karina het volgende:
Ik zou zeggen: probeer het, misschien valt er wat op je hoofd
Paard == ambtenaarquote:Op maandag 27 juni 2011 22:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
schijnt dat je dan nog een beste klap voor je bakkes kan krijgen (v/h paard). Verder tjah, hangt beetje van de reactie van het paard/politieagent af denk ik. Worst case misschien bedreiging van een ambtenaar in functie?
een bekeuring voor wat precies?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:19 schreef BeffJeck het volgende:
Een vriend van mij wilde er een keer onderdoor lopen. Ging het paard op zijn voet staan. Voet verbrijzeld en een bekeuring!
baldadigheid of zoiets 120 gulden, maar hij moest maanden lang revalideren. Voetbal en kickboksen kon hij op zijn buik schrijven.quote:
Had hij nog geluk dat ze schrijfhand niet verbrijzeld wasquote:Op maandag 27 juni 2011 22:21 schreef BeffJeck het volgende:
[..]
baldadigheid of zoiets 120 gulden, maar hij moest maanden lang revalideren. Voetbal en kickboksen kon hij op zijn buik schrijven.
ja mang, er zit nieamnd op dat paartquote:
Durf het niet te zeggen, maar ik denk van wel. Die paarden worden natuurlijk getraind voor heel andere dingen dan normale paarden en zullen minder schrikachtig zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Alsof dat paard ook echt stil zal blijven staan
Welnee, het zou meer een baldadige actie zijn. Ik geil d'r echt niet op om geswaffeld te worden door een paard.quote:
Dat mag. Ik heb weer een hekel aan mensen die hypocriet zijn en in hokjes denken. Ik denk dat jij daaronder valt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:16 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Heb echt een hekel aan mensen met een ligfiets..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |