quote:
quote:
Een 15 jarige Nederlandse, onze hoop voor de toekomst.quote:
Neerlands hoop in bange dagen, 15 jaar is zequote:
Als je had geluisterd toen ze hem aan t behandelen waren had je hem kunnen horen zeggen dat hij al vanaf t begin van de set last had. Dus al heeft hij nu al last, laat hij het wss niet zien. Maar pijnvrij zal hij niet helemaal staan.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:03 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Idd. Hoe kan je 8 minuten medical break nodig hebben als je nu zo staat te rennen
Niets van gezien? Wat was er aan de hand dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:07 schreef TheArt het volgende:
Nadal mankeert helemaal niets. Triest dat gedoe van in die eerste set.
Fixed.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:07 schreef TheArt het volgende:
Die tape bij Nadal heeft de pijn vrijwel volledig weggenomen waardoor we toch weer een mooie partij zien.
Precies voor de tie-break moest ie een medical break.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niets van gezien? Wat was er aan de hand dan?
10 mins medical break Nadal vóór de tiebreakquote:Op maandag 27 juni 2011 20:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niets van gezien? Wat was er aan de hand dan?
Alleen vrouwen.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:11 schreef Bastiefcg het volgende:
Zijn er morgen alleen 4 vrouwen kwartfinales of ook mannen?
Denk alleen vrouwen?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:11 schreef Bastiefcg het volgende:
Zijn er morgen alleen 4 vrouwen kwartfinales of ook mannen?
Dan kun je het beter zo laten, dit maakt het niet veel duidelijker.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:14 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik zit op mobiel, is al kut genoeg
Speciaal voor alors:quote:Op maandag 27 juni 2011 20:09 schreef alors het volgende:
Nadal![]()
ik ging weg bij die blessurebehandeling en nu zie ik dit
Omdat jij zei dat ie zich aanstelde.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
En net had de tape de blessure nog weggenomen
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:16 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Speciaal voor alors:
[ afbeelding ]
Stelde ie zich ook. Die 10 minuten was nergens voor nodig en zeker niet vlak voor de tiebreak. Hij rent als een kieviet heen en weer.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
Hij gaat zich niet voor niets laten behandelen.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Stelde ie zich ook. Die 10 minuten was nergens voor nodig en zeker niet vlak voor de tiebreak. Hij rent als een kieviet heen en weer.
Tuurlijk niet, maar van een blessure is absoluut geen sprake. Anders loop je niet zo.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij gaat zich niet voor niets laten behandelen.
Nee klopt. Hij heeft ook steeds jeuk aan zijn reet.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij gaat zich niet voor niets laten behandelen.
Even intapen en hij kon weer door.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar van een blessure is absoluut geen sprake. Anders loop je niet zo.
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:22 schreef Eppie_NL het volgende:
Lopez staat weer op de baan om mixed-double te spelen...
Als ie verliest lag het aan zijn blessure en als ie wint dan was er helemaal niets aan de hand, zullen we het zo doen?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
En net was de blessure nog killing? Wat is het nou?
Ik dacht al dat je er zo over dacht. Dan hebben we het helder, ouwe Nadal-nicht.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Als ie verliest lag het aan zijn blessure en als ie wint dan was er helemaal niets aan de hand, zullen we het zo doen?
Zo denk jij er ook over want als ie goed speelt was er ineens niets aan de hand, alsof jij weet wat hij voelt.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je er zo over dacht. Dan hebben we het helder, ouwe Nadal-nicht.
Jij switcht telkens van meningquote:Op maandag 27 juni 2011 20:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Zo denk jij er ook over want als ie goed speelt was er ineens niets aan de hand, alsof jij weet wat hij voelt.
ja tragisch hequote:Op maandag 27 juni 2011 20:31 schreef Bombvis het volgende:
Wat heeft vrijwel iedereen hier eigenlijk tegen Nadal?
Ik heb vooral wat voor Del Potroquote:Op maandag 27 juni 2011 20:31 schreef Bombvis het volgende:
Hij is beter dan Federer, kunnen ze niet hebben.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:31 schreef Bombvis het volgende:
Nou de set eens uitmaken. Indy moet dit normaal makkelijk kunnen winnen, maar ze zal wat gespannen zijn. Voor het eerst op Wimbledon en dan nog eens als één van de titelfavorieten op je 15e.quote:
Veel mensen (ik ook) zijn altijd voor de underdog.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:31 schreef Bombvis het volgende:
Ik vind alleen het spelletje van Nadal oerlelijk, dat geef ik graag toe. Verder heb ik niets tegen hem. Ik heb niets tegen de persoon Nadal. En Delpo is gewoon een held.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:31 schreef Bombvis het volgende:
Love game en 1-0 voor...quote:Op maandag 27 juni 2011 20:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou de set eens uitmaken. Indy moet dit normaal makkelijk kunnen winnen, maar ze zal wat gespannen zijn. Voor het eerst op Wimbledon en dan nog eens als één van de titelfavorieten op je 15e.
Dat was Nadal dan ook tegen Federer wat jaartjes terug.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
Veel mensen (ik ook) zijn altijd voor de underdog.
Ja, maar toen was het een irritante Spaanse mooi-boy.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat was Nadal dan ook tegen Federer wat jaartjes terug.
Waarom excuses aanbieden als je het niet meent??quote:Op maandag 27 juni 2011 20:38 schreef EufemianoFuentes het volgende:
Ligt het aan mij of biedt Del Potro nooit zijn excuses aan bij een netbal?
Gewoon uit beleefdheid.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:39 schreef iwulff het volgende:
[..]
Waarom excuses aanbieden als je het niet meent??
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:40 schreef Piperidine het volgende:
Dat meen je toch niet. Als Nadal zó wint.
Nooit eerder gezien? Hoeveel tennis kjjk jij?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:41 schreef Federer-fan het volgende:
Wat is dit toch waardeloos. Wat deed Ramos op de baan? Heb ik nog niet eerder gezien.
Minder dan jij maar wel veel. Ik heb nog nooit gezien dat de umpire naar een speler toe rende die op de baan lag.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:42 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nooit eerder gezien? Hoeveel tennis kjjk jij?
Del Potro zat beter in zijn spel dan Nadal,dus dat lijkt me niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:44 schreef beantherio het volgende:
Dit is gewoon een truuk van Del Potro om Nadal uit z'n spel te halen.
quote:Op maandag 27 juni 2011 20:43 schreef Mykonos het volgende:
Dit is echt wel goed klote. Het was zo'n heerlijke wedstrijd, Del Potro had licht de overhand, dit leek een bloedspannend gevecht te gaan worden, en nu is het afwachten of het überhaupt doorgaat
Dat lijkt me wel jaquote:Op maandag 27 juni 2011 21:02 schreef abdalfawaz het volgende:
Gaat BBC deze wedstrijd afmaken qua live-uitzending?
Sue Barker, de presentatrice van het sport-programma van de BBC gaf net al aan dat ze er gewoon bij blijven.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:04 schreef Bastiefcg het volgende:
Ze hebben het tot nu toe altijd gedaan dus nu ook wel.
Mag aannemen dat ze het dak dichtdoen en de lampen aan.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:07 schreef Piperidine het volgende:
Is er nog een kans op staking bij Nadal - DelPo, of gaat men ook bij invallende duisternis door met kunstlicht?
Volgens mij kost dit +- 30 minuten. hebben de spelers daar zelf niks over te zeggen? Lijkt me logischer als ze dan morgen verdergaan.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mag aannemen dat ze het dak dichtdoen en de lampen aan.
Maar ja, dat duurt wel 40 minuten. Wel onhandig.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mag aannemen dat ze het dak dichtdoen en de lampen aan.
Nadal kreeg hem niet halfcourt.quote:
Heeft ze een GS gewonnen?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:09 schreef beantherio het volgende:
[..]
Sue Barker, de presentatrice van het sport-programma van de BBC gaf net al aan dat ze er gewoon bij blijven.![]()
Interessant btw: toen ik haar Wiki-pagina opende las ik dat ze zelf ook professioneel tennisster is geweest en dat ze zelfs Roland Garros heeft gewonnen (in 1976). Ik zie haar al jaren in allerlei programma's op de BBC maar dat heb ik nooit geweten.
Is dat een record?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:35 schreef Federer-fan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Federer: 29e achtereenvolgende kwartfinale op een grandslamtoernooi.
![]()
![]()
![]()
![]()
FOK!.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:
Ja, hij verbrak het op RG van dit jaar. Tot dat moment stond hij gelijk met Connors op 27.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 21:44 schreef Ambrosius het volgende:
Misschien hoeft het dak wel niet meer dicht..
Beide 1 break nuquote:Op maandag 27 juni 2011 21:45 schreef Ambrosius het volgende:
Eerste break van de match tegen.
*3-2 Rafa.
Ik zeg toch niet dat t niet kloptquote:Op maandag 27 juni 2011 21:45 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
1e break tegen zegt hij toch? Dat klopt.
En hoeveel punten heeft hij in totaal gehaald op gras?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:50 schreef Federer-fan het volgende:
![]()
![]()
Dit was Federers 100e overwinning op gras.
![]()
![]()
Hoeveel punten?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:51 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
En hoeveel punten heeft hij in totaal gehaald op gras?
Da's nog erger dan Middle Sunday.quote:
Eensquote:Op maandag 27 juni 2011 21:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's nog erger dan Middle Sunday.
Vind het wel prima, lekker in de tuin zitten, kom ik ook nog eens aan leren toequote:
Misschien leek het hem onder omstandigheden een waardige manier om te sterven.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:58 schreef Salamando het volgende:
Delpo die naar voren loopt op zo'n smash
Aan het front.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Misschien leek het hem onder omstandigheden een waardige manier om te sterven.
als hij zijn racket uit had gestoken had hij hem wellicht nog gehad ookquote:Op maandag 27 juni 2011 21:58 schreef Salamando het volgende:
Delpo die naar voren loopt op zo'n smash
quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:03 schreef Federer-fan het volgende:
Graag breken nu en vervolgens een vijfde set ervan maken.
Toch een beetje ons liedje.quote:
Snap ook niet dat hij die shirts niet gewoon in het publiek gooit? Net of 'ie die ooit nog gaat wassen en aantrekken..quote:Op maandag 27 juni 2011 22:07 schreef Federer-fan het volgende:
Zelfs na de wedstrijd laat Nadal zijn tegenstander nog wachten.
Zou die dat niet doen?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Snap ook niet dat hij die shirts niet gewoon in het publiek gooit? Net of 'ie die ooit nog gaat wassen en aantrekken..
of hij veilt ze voor een goed doel, wie zegt dat die lui uit het publiek ze de volgende dag niet op ebay zetten? Dan kun je het beter zelf doen.quote:
Tsonga is de enige outsider, maar die moet nou net tegen Fed en daar geef ik hem de minste kans tegen.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:11 schreef TheGeneral het volgende:
QF's lijken me niet echt spannend worden. Gewoon Federer, Nadal, Djokovic, Murray.
Hoewel ik Fish niet zie winnen, kan die nog wel een setje in de tiebreak van Nadal pakken als hij goed serveert, maar verder dit ja.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tsonga is de enige outsider, maar die moet nou net tegen Fed en daar geef ik hem de minste kans tegen.
En wat verwacht je van de SF's en de finale?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:11 schreef TheGeneral het volgende:
QF's lijken me niet echt spannend worden. Gewoon Federer, Nadal, Djokovic, Murray.
Becker was in 1986 ook nog steeds jonger dan Tomic nu is, dus is hij de jongste speler die de kwartfinale op Wimbledon haalt sinds 1986.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:14 schreef Federer-fan het volgende:
Hmm, ik lees net dat Tomic de jongste speler is die de kwartfinale op Wimbledon haalt sinds Becker in 1986. Maar ik vraag me af of dat niet 1985 moet zijn, want toen stond Becker ook in de kwartfinale van Wimbledon en was hij een jaar jonger.
Ik zat niet op FOK!quote:Op maandag 27 juni 2011 22:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dat zei ik een kwartier geleden al, maar toen sliepen jullie of zo
Vind het wel goed van hem eerlijk gezegdquote:Op maandag 27 juni 2011 22:20 schreef xCore het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)edt-kate-excuses-aan
Alsjeblieft zeg, retelikker
Slim.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:16 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Becker was in 1986 ook nog steeds jonger dan Tomic nu is, dus is hij de jongste speler die de kwartfinale op Wimbledon haalt sinds 1986.
[...]
Ik vind het wat overdreven. Je niet scheren is toch niet hetzelfde als onverzorgd zijn? Tenzij het onverzorgd is om een baard te hebben, want als je een baard laat groeien scheer je je ook niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:21 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Vind het wel goed van hem eerlijk gezegd
Daar heeft het koningshuis natuurlijk veel meer aanzien dan hierquote:Op maandag 27 juni 2011 22:20 schreef xCore het volgende:
Slaat nergens op imho. Het zou moeten gaan om wat er op de baan gebeurt, niet om wie er in de royal box zitten. Al lijken ze dat op Wimbledon soms te vergeten.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:21 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Vind het wel goed van hem eerlijk gezegd
Alsnog, gezeik over ongeschoren wangetjes en buigingen en zo. Alsof dat ze iets kan schelen.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:27 schreef luckass het volgende:
[..]
Daar heeft het koningshuis natuurlijk veel meer aanzien dan hier.
Sja, Murray kan ook moeilijk zeggen dat het hem niet zoveel doet.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:33 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Alsnog, gezeik over ongeschoren wangetjes en buigingen en zo. Alsof dat ze iets kan schelen.
Mogen blij zijn dat ze Murray mogen ontmoeten. GB heeft een stuk meer koninklijke familie dan tennissers die ooit top 100 hebben gehaald, laat staan een GS finale hebben gehaald.![]()
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:35 schreef luckass het volgende:
[..]
Sja, Murray kan ook moeilijk zeggen dat het hem niet zoveel doet.
En die baard mag er van mij ook wel af, hij ziet er uit als een zwerver.
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:49 schreef TheVulture het volgende:
Murray ziet er uberhaupt al ranzig uit met die tanden die op het grottencomplex van Tora Bora lijken
Rafa
Nou dat niet, en ik vind Djoko ook al niet echt doenbaar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:12 schreef Lagrinta het volgende:
Wat een brute speler is die Del Potro, veel mooier dan Djoko.
Gore smeerlap. Dit is dus het niveau van Engelse kak. Wat Murray heeft uitgespookt in zn hele leven stelt niets voor met wat voor ranzigs dat Engelse koningshuis is.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:20 schreef xCore het volgende:
Ja ja lachen maar weer. Goed het mag.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:13 schreef alors het volgende:
[..]
Nou dat niet, en ik vind Djoko ook al niet echt doenbaar.
quote:"Ik dacht dat ik mijn voet had gebroken"
Nadal ondergaat MRI-scan
Van onze Telesportredactie
LONDON - Rafael Nadal laat vandaag een MRI-scan maken van zijn linkervoet. De Spaanse favoriet raakte maandag geblesseerd tijdens zijn partij tegen Juan Martin del Potro en vreest voor zijn kansen op Wimbledon.
"Ik voelde me bij 6-5 heel slecht en dacht dat ik mijn voet had gebroken", blikte Nadal terug op de eerste set. "Ik heb meteen om mijn trainer gevraagd toen de game voorbij was. Ik wist niet of ik door kon spelen." Hij liet zijn voet intapen en versloeg Del Potro alsnog in 7-6(8/6), 3-6, 7-6 (7/4), 6-4.
"Ik moet een MRI-scan laten maken", wist de nummer één van de wereld direct na zijn overwinning. "Ik kan de toekomst niet voorspellen, maar ik ben zeker bezorgd."
In kwartfinale treft Nadal de Amerikaanse Mardy Fish.
pfff...bizar hoor, niet verwacht dat ie gister nog ging uitspelen...maar het zal wel meevallen, toch?quote:
Lijkt me ook. Hij bewoog gewoon perfect gisteren. Hij sloeg vooral door dat goede voetenwerk een paar van de mooiste inside-outforehands die ik hem ooit heb zien slaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
pfff...bizar hoor, niet verwacht dat ie gister nog ging uitspelen...maar het zal wel meevallen, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |